Hondada amortısor garantıye girerken ktmde girmemesi ilginç
ktm için zengin motoru diye boşa demiyorlar
garanti nedense hiçbir şeyi karşılamıyor o zaman garantiyi bozmakta sıkıntı yok
atamotoya parçaları alıp gidicem işçilik ödeyip 15 bin bakımını halledicem
yarına did zincir siparişi vericem
---------- Post added at 14:07 ---------- Previous post was at 14:05 ----------
Michelin pilot Road taktım benim makinaya çok memnunum bir iki sayfa geride fotoğrafı var bakın
Markasını bilmiyorum ama forumda hindistan malı olduğunu okumuştum sanırım. Motor 2012 model ve daha 3200 km yapıldı. Ben ağustosta aldım motor temmuz sonu çıkışlı. Ön lastiğin de orta ana kanallarında var çatlaklar. Çok derin görünmüyorlar ama baya uzunlar. Kanallar baştan sona çatlak abimde triumph var onun lastikleri 2011 de değişti metzeller sanırım ve çatlak falan göremedim. Motorun karakterine uygun lastik takmak istiyorum onun için biraz kafam karışık. Michelin pilot power o yüzden mantıklı geliyor. Motolas da 790 motolastikte 585 aynı laatikler biraz kafamaı kurcalıyor fiyatlar.
Spor moto servisine bağlandım ve eski duke modellerine ABS takılması konusunu sordum aldığım cevap aynen şu şekildeydi. Onun kiti daha elimize gelmedi fakat gelse bile astarı yüzünden pahalıya denk gelir demişlerdi. Kit mevzuusu nedir diye sorduğumda ise yurt dışında bu abs kit olarak satılıyormuş ABS'siz duke'ları ABS'ye çevirme kiti denildi. Bana söyleneni söylüyorum doğrumudur yanlışmıdır emin değilim bende tam olarak.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Honda da girer diye bir durum da yok, km si ve kullanım koşullarına göre "iyi niyet garantisi" ne sokulmuştur; yoksa km si yüksek bir hondayı da götürürseniz süspansiyon garantiden değişmeyecektir.
Tutup da 50k km yapıp garanti ya sokmaya çalışmaz heralde akıllı ve yüzü olan kişi
ama 10k km yapan motorda ufak bir olaydan amortısor patlarsa bunda değişim yapılmalıdır
Bıraktım motoru. Girmeyecek görüntü itibariyle. İkinci amortisör de başlıyor inceden dedi ona da yeni keçe gelecek.
Bir de sola doğru uzanmıştım biraz buzda. O ayaklığın olduğu o parçayı kırmış ondan arka fren boşta duruyordu biraz bugün öğrendik onu. Başlamışken onları da yaptırıcaz.
Bakalım ne çıkacak yumurtadan
---------- Post added at 15:12 ---------- Previous post was at 15:10 ----------
Ha bu arada amortisörü bozan kum çamur vs imiş. Amortisöre onlar bulaşırsa beklemeden silmek lazım imişşş
Heil Spellcheck
umurcan garanti kapsamına neler diye sorsana .neye garanti veriyorlar merak ettim.
Flashock sabredin arkadaşlar acele yok bende bekliyorum pdf dosyası çıksın olurmu olmazmı kaça olur hepsini araştırıp bilgilendirecem.
spormoto sorman hata olmuş zihniyetleri belli .uçuk rakam çıkartırlar uğraşmak istemezler hazır abs modeli kime satacak .
wincentt lastikler evet hindistan malı lastiği üreten firmanın web sitesini buldum bizdeki lastik modeli dahi yok sitesinde.
Kararsız kaldım pilot power öneriyorlar diablo 2 öneriyorlar ama ben pilot road 2 taktırmak istiyorum. Karar vermem lazım motolastik.com dan sipariş vericem. Ayın 8 ine kadar alıyorlarmış siparişleri 25 gibi de elimde olurmuş.
pilot road 2'nin uygun ölçülerde olup olmadığını kontrol ettiniz mi? ben yoktu diye hatırlıyorum...
160 tak
sıkıntı olmuyor
---------- Post added at 11:57 ---------- Previous post was at 11:08 ----------
http://shop.jimaimracing.co.uk/acatalog/125dukeappearance.html
bu siteden bir iki birşey almayı dusunuyorum ne dersiniz
Hangi markanın servisi olursam olayım, 10K da bir motor gelsin, amortisörü patlamışsa kesinlikle garantiye sokamam, kabul etmem. Honda veya KTM farketmez, amortisör keçesi garantiye dahil edilmesi çok istisnai bir durum olur.
Alacağınız lastiğin modelinde uygun ebat olması motorunuza uygun olduğu anlamına gelmez. Zaten 150 lik lastiği Duke 125 te de kullanıyorlar sanrıım, saçmalık. Duke200 için bile fazlasıyla gereksiz bir genişlik.
Bu tablo biraz yardımcı olabilir belki. Galiba metzellerin sayfasında vardı, çeşitli güçteki motorlar için tavsiye ettikleri lastik modelleri vardı.
Yok brigestone'daymış;
Bridgestone catalog
#sürenadam
Duke 200 için bile fazla olan bir genişlik derken ? Muhendısler ayarlamış uygun görmüş öyle yapmış. Bence olması gereken bir genişlik
Bir nevi öyle denebilir. Üreticiler öncelikle lastiğin hangi koşullarda kullanılacağına göre ve o lastik için hedefledikleri modelin ağırlık ve güç(hız, hızlanma vs,,,) değerlerine göre üretim yapmaktalar. Aynı ebattaki farklı lastik modelleri için farklı bileşenler ve değişik üretim teknikleri uygulamaktadırlar. O yüzden hangi modelden daha iyi verim alabileceğinizi(motorunuza uygunluğunu) üreticiye sormak en iyisidir bana göre. Mümkünse TR deki dist.lerden önce asıl merkezine sormak/araştırmak daha faydalı olabilir.
2.cümleniz için; Bridgestone MotoGP ye lastik üreten bir marka. Hernekadar o üretim hakkı "en kaliteli lastik budur!" belgesi anlamına gelmese nekadar kaliteli lastikler ürettiğini ve ultra-tecrübeli bir üretici olduğunu tüm dünya kabul edilmektedir. Ama bizdeki usta ve uzmanlar daha iyi olduğu için "Michelin daha sivri, daha iyi viraj alıyor" durmunu şak diye tespit etmektedir. Yani kısacası safsata
~Aynı güçteki 600 lük SS'ler ile 1000'lik endurolar arasında ciddi lastik profilleri farkı vardır. Çünkü kullanım amacı ve ihtiyaç açısından ciddi farklar vardır ve işte burada 'mühendisler bunu hesaplayıp' gerekli olan lastik ölçülerini belirler. Duke200 ise ne amaçla üretildiği ve kapasitesi ortada olan bir motordur. Çeşitli muadilleri vardır(güncel yada geçmişte), onların özelliklerini de araştırır-kıyaslarsanız biraz daha anlarsınız. Bu amaçlar doğrultusunda 150lik bir lastik gereksizdir demek istedim. Bu motorda 14" kullansalar mühendisler hesaplamış, doğrusu budur mu diyeceğiz yine? o ayrı bir mevzu...
Benim önceki 125cc motorumun arka lastik 180, ön 130 luk idi, fabrika çıkışı. Çünkü kullanım amacı kumsal ve kumlu araziler idi. Fakat üreticiler de biliyor ki herkes hergün kumsalda kullanmayacak o motoru. Ben de zaten %95 asfaltta kullandım. Eee, gidiyor muydu; gidiyordu, Duruyor muydu; duruyordu, Bana göre bir gariplik var mıydı; yoktu... Fakat bunlar 180 lik bir lastiğin o motora ş.içinde kullanım için uygun olduğu anlamına gelmez.
Kısacası 150 lik lastik kullanabilirsiniz, kimse ölmez. Ama 130 luk bir lastik de işinizi görecektir hatta muhtemelen daha varimli olacaktır.
#sürenadam
Pilot road 2 siparişi verdim 110/70/17 ve 150/70/17 4 taksit kargo dahil 800 tl.*Ayın 23 ünde stoklarına gireceğini söylediler. Tarihin de 2013 olacağını söylediler. Motolastik.com dan aldım lastikleri bakalım nasıl sonuçlanacak süreç. Aslında 150 tllik farka rağmen buz motordan taktıracaktım internetten almak pek güvenilir gelmedi ama hem arka lastik için 150 görünmüyordu stokta 160 vardı hemde telefonumu açmadılar hatta ilkinde açıp kapattılar ikincide hiç açmadılar. Birde siparişi verir vermez motorunuz spor emin misiniz bu lastikleri almak istediğinize diye dönüş yaptılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)