KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Nisan 2013, 12:34
#1241
Zıncır dışlı seti yetkili servis atamotoda 102 euro
bana sade zincir yeterli olur diyorum dişliler götürür gibi duruyor
bizim motorun zinciri maalesef dandik değiştirmek gerek
Reklamlar
-
03 Nisan 2013, 12:57
#1242
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Zıncır dışlı seti yetkili servis atamotoda 102 euro
bana sade zincir yeterli olur diyorum dişliler götürür gibi duruyor
bizim motorun zinciri maalesef dandik değiştirmek gerek
sen söyledikten sonra power parts tan baktım z-ring diye mx zincir 116 euro ( fiyat tam aklımda kalmadı hatırladığım ) daha çok yağ tutyor ve daha uzun ömürlü olduğu yazıyordu ve rengi turuncu .
520 118 bakla bizim zinçirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
değişik çok alternatif var zinçirde fiyatlar da değişiyor 60 eurodan başlıyor turuncu olursa .
siyah en düşük fiyat 40 euro.
-
03 Nisan 2013, 15:52
#1243
Arkadaşlar merhabalar,
Yaklaşık 2 hafta önce ilk motorum duke 200 e sahip oldum 2 haftada sadece 2 pazar sabah 6 ile 9 arasında kullanma fırsatım oldu, malum acemilik. Motorun 2900 km 2. el 9.000 tl ye aldım ( aldığımda 2.700 km idi ) Fiyat normalmidir sizce ? Boy 1,87 kilo 90 sanki biraz ufak gibi duruyor motor ama en az 1 yıl kullanacağım.
Bizim motorlara uygun ve tabi uygun fiyatlı el koruma bakıyorum biraz zevk amaçlı ama bulamadım. Tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı?
Bİrde bu motor koruma demiri organizasyonu olursa bende varım.
Teşekkürler,
Sayg.
-
03 Nisan 2013, 16:55
#1244
xawa adlı üyeden alıntı
sen söyledikten sonra power parts tan baktım z-ring diye mx zincir 116 euro ( fiyat tam aklımda kalmadı hatırladığım ) daha çok yağ tutyor ve daha uzun ömürlü olduğu yazıyordu ve rengi turuncu .
520 118 bakla bizim zinçirler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:41 ----------
değişik çok alternatif var zinçirde fiyatlar da değişiyor 60 eurodan başlıyor turuncu olursa .
siyah en düşük fiyat 40 euro.
Aynı bakla ve özelliklerdeki şu zinciri aldım geçenlerde. daha 500 km bile olmadı belki ama F/p olara tavsiye ederim. Z-ringler bunlardan 1 adım daha öndeyMİŞ. Bilemiyorum, ama ~160 TL ye X-ring bana makul gelmişti. TR de sanırım 205 TL + Kargo sanırım.
-
03 Nisan 2013, 17:19
#1245
zombieahmet adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar,
Yaklaşık 2 hafta önce ilk motorum duke 200 e sahip oldum 2 haftada sadece 2 pazar sabah 6 ile 9 arasında kullanma fırsatım oldu, malum acemilik. Motorun 2900 km 2. el 9.000 tl ye aldım ( aldığımda 2.700 km idi ) Fiyat normalmidir sizce ? Boy 1,87 kilo 90 sanki biraz ufak gibi duruyor motor ama en az 1 yıl kullanacağım.
Bizim motorlara uygun ve tabi uygun fiyatlı el koruma bakıyorum biraz zevk amaçlı ama bulamadım. Tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı?
Bİrde bu motor koruma demiri organizasyonu olursa bende varım.
Teşekkürler,
Sayg.
Ben de 187cm boyumdayım kilom 80 bana da biraz küçükmüş gibi geliyor ama çok abartı ufak durduğunu düşünmüyorum. Ben geçen yaz sonu 9900 e almıştım 800 km yol yapmıştı. Bence normal fiyat sonuçta absli modeli geldi ve 2012 lerin fiyatları doğal olarak düştü.
-
03 Nisan 2013, 17:20
#1246
Ktm zinciri kadar dandik bir zincirle karsilasmadim 10 yillik motosiklet maceramda , 3500 km de zincir bozuldu her hafta bakim yapmama ragmen okadar yaglar temizleme spreyleri boşa gitti 200 liralik zincir aldim did vx2 sari renkli :(
Konu ile alakli spormoto teknik sevisten aldiğim saçma cevabida paylaşayim
---bu motor sinifinin en guclusu ondan olabilir motorun gucunu yanlis kullanmis olabirsin
Adam bilmiyor tabi bundan once R1 kullandim ondan once hornet 900 daha once xjr 1200 bana gucten bahsediyor ... ktm servis konusunda gercekten fiyasko
-
03 Nisan 2013, 17:23
#1247
Eve gidince bakacağım sipariş verebilirim ama yurtdışından gelince gümrük işini nasıl yapacağız
nereye ne kadar ödeme yapmam gerekir
---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:21 ----------
Nerden aldınız öğrenebilir miyim ? Ben de 15bin bakımında değiştireceğim inşallah
-
03 Nisan 2013, 17:35
#1248
Teşekkürler wincett,
Bizim Motor hakkında dikkat etmem gereken bir husus varmıdır özellikle benim gibi acemi bir kullanıcı için.
Teşk.
wincentt adlı üyeden alıntı
Ben de 187cm boyumdayım kilom 80 bana da biraz küçükmüş gibi geliyor ama çok abartı ufak durduğunu düşünmüyorum. Ben geçen yaz sonu 9900 e almıştım 800 km yol yapmıştı. Bence normal fiyat sonuçta absli modeli geldi ve 2012 lerin fiyatları doğal olarak düştü.
-
03 Nisan 2013, 17:37
#1249
zombieahmet adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhabalar,
Yaklaşık 2 hafta önce ilk motorum duke 200 e sahip oldum 2 haftada sadece 2 pazar sabah 6 ile 9 arasında kullanma fırsatım oldu, malum acemilik. Motorun 2900 km 2. el 9.000 tl ye aldım ( aldığımda 2.700 km idi ) Fiyat normalmidir sizce ? Boy 1,87 kilo 90 sanki biraz ufak gibi duruyor motor ama en az 1 yıl kullanacağım.
Bizim motorlara uygun ve tabi uygun fiyatlı el koruma bakıyorum biraz zevk amaçlı ama bulamadım. Tavsiye edebileceğiniz bir yer varmı?
Bİrde bu motor koruma demiri organizasyonu olursa bende varım.
Teşekkürler,
Sayg.
ben de motorumu alalı 1 ay olacak, 1800 km. de 9500 tl'ye aldım. aldığınız fiyat bana göre iyi yani
-
03 Nisan 2013, 17:45
#1250
Bende 7500kmdeki motoru 9100tlye aldım
su an 10bın oldu
bakımı 300e yaptırdım
iş güç olmasa çok km yapacağım da iş güç sadece hafta sonu vakit kalıyor
-
03 Nisan 2013, 17:55
#1251
zombieahmet adlı üyeden alıntı
Teşekkürler wincett,
Bizim Motor hakkında dikkat etmem gereken bir husus varmıdır özellikle benim gibi acemi bir kullanıcı için.
Teşk.
Benim de ilk motorum ve 1. ve 2. vites gerçekten çok tepkili biraz dikkatli olmak lazım kalkışlarda. Hatta geçen gün r1 kullanmış ve şu an moto kuryelik yapan bir arkadaşıma dennettim çok şaşırdı 1. vites çok tepkili 2. vites biraz daha rahat 3. vitesten sonra gayet rahattır. Bu yüzden gidonu sıkmadan hakimiyeti bacaklara vermek ve bacaklarla motoru sıkı tutmak lazım. Ben de acemi olduğumdan ilk zamanlar gidona sarıldığımdan gazı ayarlamak baya zor oluyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------
Bu arada salı günü edirneye geldim 200 km sonunda yakıt uyarı seviyesine geldi bu noktadan sonra hızımı 80-90 civarına düşürdüm ve 50 km daha yol yaptım. Benzin aldığımda göstergede daha 38 km gidebileceğim görünüyordu. Yani yakıt uyarısından sonra sanırım 80 km rahat gidilebiliyor. Tabi deviri 8000 in altına düşürmek gerekiyor. 260 km sonunda 40 liralık benzin aldım 2 saat 10 dakikada k.çekmeceden edirneye girdim.
-
03 Nisan 2013, 17:58
#1252
askeray adlı üyeden alıntı
Ktm zinciri kadar dandik bir zincirle karsilasmadim 10 yillik motosiklet maceramda , 3500 km de zincir bozuldu her hafta bakim yapmama ragmen okadar yaglar temizleme spreyleri boşa gitti 200 liralik zincir aldim did vx2 sari renkli :(
Konu ile alakli spormoto teknik sevisten aldiğim saçma cevabida paylaşayim
---bu motor sinifinin en guclusu ondan olabilir motorun gucunu yanlis kullanmis olabirsin
Adam bilmiyor tabi bundan once R1 kullandim ondan once hornet 900 daha once xjr 1200 bana gucten bahsediyor ... ktm servis konusunda gercekten fiyasko
Bu adamlar, motorun heryerini yıkayabilirsin, suyla alakalı bir sorun olmaz diyen adamlar işte. Zihniyet ortada. Sizim motorun sınıfı var da, bu da sınıfındaki en güçlü vs, vs,.... peh...
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Eve gidince bakacağım sipariş verebilirim ama yurtdışından gelince gümrük işini nasıl yapacağız
nereye ne kadar ödeme yapmam gerekir
---------- Post added at 16:23 ---------- Previous post was at 16:21 ----------
Nerden aldınız öğrenebilir miyim ? Ben de 15bin bakımında değiştireceğim inşallah
Direk gönderdiğim linkten sipariş geçerseniz en ucuzunu almış olursunuz. Gümrüğe takılmadı, bu fiyata takılmaması lazım zaten.
-
03 Nisan 2013, 18:19
#1253
[QUOTE=Syanur;2984552]Bu adamlar, motorun heryerini yıkayabilirsin, suyla alakalı bir sorun olmaz diyen adamlar işte. Zihniyet ortada. Sizim motorun sınıfı var da, bu da sınıfındaki en güçlü vs, vs,.... peh...
Motorumu saticam insallah bi daha ktm nin yanindan gecmem heralde , anlatacak çok şey var ama daha sonra ...
-
03 Nisan 2013, 18:25
#1254
Bu arada İstanbulda motor kullanmanın zevki inanın pazar günü sabah 6 ile 9 arasında çıkıyor.Özellikle benim gibi acemiler için.
Sarıyerde motoru sahile çekip güneşin doğuşunu izlemek müthiş bir keyifmiş. Fırsat bulursanız tavsiye ederim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:20 ----------
Ne oldu arkadaşım hayırdır inşallah...
[QUOTE=askeray;2984578]
Syanur adlı üyeden alıntı
Bu adamlar, motorun heryerini yıkayabilirsin, suyla alakalı bir sorun olmaz diyen adamlar işte. Zihniyet ortada. Sizim motorun sınıfı var da, bu da sınıfındaki en güçlü vs, vs,.... peh...
Motorumu saticam insallah bi daha ktm nin yanindan gecmem heralde , anlatacak çok şey var ama daha sonra ...
-
03 Nisan 2013, 19:34
#1255
Sanırım amortisör keçem patlak Bitmedi ızdırabı vallaha
Heil Spellcheck
-
03 Nisan 2013, 21:52
#1256
-
03 Nisan 2013, 23:43
#1257
geçmiş olsun hacım .. nasıl neden oldu ? bize de ibret olsun
-
03 Nisan 2013, 23:52
#1258
Hiçbir fikrim yok Eve sokmuştum motoru geçen cumartesi (bugün çarşamba)
Bugün bir baktım ön tekerin oraya yağ akmış yeşilimsi. Fren hidroliği mi falan diye bakındım biraz da neyse ki değilmiş.
İşte bi temizledim oraları çünkü ön takımın solu komple o yağ ile kaplanmıştı. Amortisörün alt tarafından birikmeye başlayınca dedim keçe gidik.
Özellikle ne olmuş olabilir dersek gerçekten hiçbir fikrim yok. Ama inceden sinir yapmaya başladı. Konuya baksan nerede maraz var benim motordan çıkmış arkadaş
Heil Spellcheck
-
04 Nisan 2013, 00:13
#1259
brooklynnn adlı üyeden alıntı
Bende 7500kmdeki motoru 9100tlye aldım
su an 10bın oldu
bakımı 300e yaptırdım
iş güç olmasa çok km yapacağım da iş güç sadece hafta sonu vakit kalıyor
fren balataları falan mı değişti bakımda, 300'ün içinde neler var?
-
04 Nisan 2013, 00:24
#1260
umurcan adlı üyeden alıntı
Hiçbir fikrim yok
Eve sokmuştum motoru geçen cumartesi (bugün çarşamba)
Bugün bir baktım ön tekerin oraya yağ akmış yeşilimsi. Fren hidroliği mi falan diye bakındım biraz da neyse ki değilmiş.
İşte bi temizledim oraları çünkü ön takımın solu komple o yağ ile kaplanmıştı. Amortisörün alt tarafından birikmeye başlayınca dedim keçe gidik.
Özellikle ne olmuş olabilir dersek gerçekten hiçbir fikrim yok. Ama inceden sinir yapmaya başladı. Konuya baksan nerede maraz var benim motordan çıkmış arkadaş
evet okumuştum off-road olayını ve sonrasını , sinir yapmaya değmez sanki yahu , çok geçmiş olsun , böyle şeyleri garanti halletmiyor mu?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)