aynaları değiştirdim buda yeni model
Eski hali daha iyiydi sanki?
O değil de çamurluk olayına çare bulabildik mi ya? Bugün reflektör yelekten çıkan çamuru kurutup domates işine girmeyi düşündüm ciddi ciddi
Heil Spellcheck
Onu deneyeceğim zaten de bağlantısı falan nasıl olacak? Başka marka için alacaz da bizimkine nasıl olduracaz?
Şu hugger falan yapan biri var ya forumda the archeus diye. Ona dedim bakalım bu ikinci artık bu sefer cevap alırım diye umuyorum.
Aynalar için ben de uzatma aparatı aldım, 6cm dışarı çıkartıyor. Aralarda sıkıntı yaratabilir de varsın iki araya girmiyim dedim artık aynaların yarısı yoktu bende
Heil Spellcheck
bağlantı yapılacak yeri fiber yaptık sonra tornada oturacak bölümü oyduk.
Bakalım Archeus'dan bir geri dönüş aldık. Eğer halledersek bir kalıp çıkartır, dük kullanıcısı olup da almak isteyen herkes faydalanır.
Heil Spellcheck
:D :D :D
bu başlıkta inazuma diyen çıkmaz, öyle olsa inazuma alırlardı keza daha ucuz. ancak önemsediğiniz hususlarla ilgili sormak istediğin şeyler varsa cevap bulursunuz. ben de ktm sahibi değilim ama kağıt üzerinde kıyaslayıp, gidip, görüp, üzerlerine oturup duke 200ü seçtim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
antrparantez abs olmasa da olur diyenler varsa 0 km 2012lerde bayiler pazarlığa epey açıklar. 11.000'e kafadan iniyorlar. 5000 değil 4500 euro olarak düşünün yani.
2012 eylül ayından beri kullandığım motorumda 1. Ve 2. Viteste sıkıntı yaşıyorum. Gaz teli çok tumuşak ve hassas geliyor. Benim ilk motorum diye alışamadım diye düşünüyordum ancak abim benden daha eski motor kullanıcısı ve o da normal olmadığını ve çok hassas olduğunu söylüyor. Bu problemi yaşayan var mı? Bir çözümü varsa bilgi verebilecek arkada§ varsa sevinirim.
Gaz teliniz biraz hassas, evet. Daha bugün kullandım tekrar. Fakat sorun veya gariplik seviyesinde değil gibi.
1. ve 2. viteste sıkıntı yaşamak derken???
#sürenadam
tek gaz teli var bundan kaynaklanıyor olabilir.
YZFR 125 2011-2012 16.000 KM / SYM WOLF SB250Ni 2012-....
1. ve 2. viteste çok hassa daha sonra rahatlıyor zıplatmıyor yani. Özellikle arkada oturan için çok ani gaz alıp kesiyor.
Evet artçıyla dikkat etmek lazım da bu bir sorun değil hani Debiyajsız tekere kalkan motor kullananlar yaksın yoksa motoru.
Kardeş gaz hassasiyeti diyeyim Kolları rahat bırak, sıkma, ince hareketlerle yaparsan zamanla düzelir ve motora olan güvenin ve hakimiyetin de artar
Heil Spellcheck
Arka Çamurluk ile ilgli arayış içinde olanlar var galiba, böyle bir seçenek mevcut, paylaşayım sizinle.
Ben görevli olarak Hindistan'da bulunuyorken Duke benim de almayı düşündüğüm motorlardan olduğu için tesadüfen bu foruma takıldım, özelikle rear hugger meselesi kafamı kurcaladığı için. Ancak baktım ki kolay bir çaresi yok. Biraz araştirdim burada KTM'yi (ve tabii ki yedek parçalarını) Bajaj üretiyor. Üşenmedim gittim bulunduğum şehirde yedek parçasını satan yetkili servisi buldum. Rear Hugger'ı sordum. Fiyatı öyle aman aman bişey değil, 15 dolardan az. Ama yanında bir de demir ek parça veriyorlar, burada motora genellikle artçı olarak eşleri biniyor, onların da saree denen ayaklarına dolanan bir kıyafeti oluyor, bu kıyafet biraz salkım saçak bişey olduğundan arka tekere dolanmasın diye bu demir zamazingoyu rear hugger'la beraber veriyorlar. neyse uzattım iyice, kısaca bu arka çamurluğu almak için gittim ama ellerinde kalmamış. sipariş edersem 15 güne gelir dediler ama ben 15'inde dönüyorum. Belki benden sonra buradaki arkadaşları devreye sokup 2-3 tanesini bavul ticareti ile almak mümkün olur. toplam maliyeti de 20 doları geçmez. (tabi burdaki arkadaşları ikna edip geri gelecekleri zaman ayrı bir çanta ayırmalarını sağlamak gerekecek, bir de arkadaşların ağustostan önce gelmesi zor.) İkinci seçenek bunu aldırıp kargo ile göndermek. Bu durumda Gümrük mevzusu nasıl çözülür bilemiyorum.
Neticede görüşleriniz nedir söyleyin bakalım. Bu arada lazım olana rear hugger'ın yedek parça kodu JU 18 10 000.
selamlar....
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)