http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-orjinal-motor-koruma-takoz-takimi-114454205/deta
sattıgım motorumdan soktum
son derece temızdır herhangı bır sorunu yoktur
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-orjinal-motor-koruma-takoz-takimi-114454205/deta
sattıgım motorumdan soktum
son derece temızdır herhangı bır sorunu yoktur
arka teker çamurluğundaki ızgara hindistanda yasal zorunluluk sanırım. artçının giydiği uzun etekler, elbisiler canta dolanıp da kazaya sebebiyet vermesin diye. saree guard diye geçiyor. saree zaten hint geleneksel kadın kıyafeti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:57 ----------
bu arada o canta bağlı arka çamurlukları ebayda fender filan diye aratırsanız çıkmaz. hugger deniyor onlara. büyük endurolarda önde de olduğu için rear hugger, rear tyre hugger vs diye aratmak lazım. ama ktmdeki bu parçalar sadece hindistanda kullanılıyo olsa gerek, pek bir yere varmıyor amerika, avrupadaki aramalar.
yukarıdaki diğer endurolardan uydurma fikri daha iyiymiş.
Ben de sordurmuştum KTM yedek parça servisinde sorumlu birine, dediğiniz gibi o parçalar KTM'den bağımsız sanırım Bajaj'a ait. Getirme imkanı yok dediler.
Forumda TheArcheus mu ne bir eleman var ya hugger ve zindir koruma yapan. Ona mesaj attım böyle birşey lazım diye de bir geri dönüş alamadım
Heil Spellcheck
Motoru sordum bugün birşeyi yok dediler. Özgür hoca kullanmış falan. Uyarı falan yok dedi
Hafta sonu alacağım bakalım.
Heil Spellcheck
Valla ben de ne yapsam bilemedim. Mantıklı bulabildiğim tek açıklama su kaçması mevzuunun branda ve havasız garaj yüzünden buharlaşamaması gibi bir talihsiz serüvenler dizisi içeriyor.
Alınca kontrol edecem zaten seste gidişte sakatlık varsa aynen geri
Heil Spellcheck
Toprağa soktum motoru akü bitti, debriyaj yandı. Soğuyunca bunlar toparladı sonra. gittim gayet normal. Bi 10 km falan sonra yıkattım motoru çamurlar gitsin diye.
Sonra da bi 3-4 km kullanıldı açık havada bekledi 1-2 saat.
Ondan sonra da bi 5-6 km yaptım ki eve giderken arıza uyarı ışığı yandı motorun, sesi değişti.
Öyle 3 hafta şehir dışında olduğum için brandasıyla kapalı garajda yattı sonra da aynı ışık eşliğinde servise bıraktım. Durum bundan ibaret.
Heil Spellcheck
Abi mevzu çok derinmiş, yaranı deştim resmen, kusura bakma, ben tek mesajdan bambaşka anlam çıkarmışım :(
İnsallah en kısa zamanda, ilk günki tazelğiyle teslim alırsın motosikletini
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Konuyu baştan sona yedim yuttum resmen :D Bende Ktm Duke sahibi olmak isteyenlerden birisiyim ama 200lük değilde 390 almayı düşünüyorum.Bakalım cumartesi günü spormoto'nun Antalya bayisi oğuz motora bi gidecem önden bilgi almak için..Tahmini fiyatı bence 6bini geçmez...
Debriyaj yandı deyince bişey sanacaklar, yazma öyle Çok ısınınca yapışmıştı, o sırada aklıma gelmedi, o yüzden debriyajı çeksen de bıraksan da ayıramadık balataları. Yanlız o akünün okadar kısa sürede tekrar kendini nasıl topladığını hala anlayamadım
Benim motorun üzerinde yuasa akü ile geldi, bugüne kadar akü beni şaşırttı doğrusu. sonra baktım yuasa az biraz pahalı bir markaymış daha da şaşırdım
duke200 5000 iken nasıl 6bini geçmiyecek? Zaten geçen sayfalarda bulabilirsin, bir ara fiyatı açıklanmıştı. XJ6 dan ~1000 TL daha ucuz gibi bişeydi... Sonra kaldırdılar fiyatını sanırım
#sürenadam
Bugün Full trafik içinde geçen 70 km ortalaması; 3,1 L/100km.
Ne zaman çıkıp biraz dolaşsam satmaktan vazgeçiyorum, motor gücü çok hoşuma gidiyo; tapagaz gidebilecek kadar güçsüz, patinaja düşecek kadar güçlü
Durmuş trafikte manevra çok kolay, hatta yokuş aşağı dururken bile zorlanmadan geri geri bir kaç adım gidip manevra yapabiliyorum.
Tüketimi inanılmaz ekonomik.
Hava karardıksan sonra ışıklarda yanıma gelen envayi çeşit motora kıyasla Farları çok güzel aydınlatıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:46 ----------
16.500 diye hatırlıyorum.
Geçen elemana jel akü var bunlarda dediler Çetincanda. Ama benim aküye su kondu Adam özel akü alsa jel akü oluyo da demezler heral. İsyanım yaradana.
La sen ne ara geliyon angaraya. Şu benim çamurluğu bi alam artık
Işık gücü güzel ama çok önü aydınlatıyor ya alan az. Ona bir çare bulmak gerek ben şikayetçiyim biraz o durumdan.
Bence 390 altı hepsinin hakkı 1000'er € aşağısı fiyatlarının ama piyasadaki konumları doğru.
Heil Spellcheck
Aşık olmamak elde değil motora gerçekten bundan önce gp1 250 sahibiydim çok sevdiğim yakın bir arkadaşımdada şu anda yzf r125 var ama bu motor bambaşka inşallah 390 uygun bir fiyata gelir 200 değilde 390 alırım ama 390 alamazsam 200 kesin alıcağım Gp1 250 max hızı 130 km iydi şehir içi seri hızlı atik bir motordu,ben trafikte biraz macera arayanlardanım bu yüzden 200lüğün bana yetmiceğini düşünüyorum...390 cc tam bana göre şehir içinde inşallah fiyatı birazda uygun olursa antalya caddeleri tadından yenmez bu motorla :D
200 aslında şehiriçi için gayet yeterli. Belki şehirdışı yolu için 390 daha iyi olabilir ama o da 18000TL diyor.
Evet mantıklı bakayım ona bir
Heil Spellcheck
ben motoru alırken ilerisi içinde de düşünmüştüm 200 den sonra 350 cıkacağı söyleniyordu zaten motoru rektifiyelik geldiği zaman gerekli değişikleri yaparak 390 yaparım sağolsunlar yurt dışında kazalı motorların parcaları satılıyor o zaman a kadar düşer piyasaya bir tane kazalı,gerekli parcaları alırım
390 almam vergisi cok .
bindim motordan sadece hp farkı için o para vermem zaten (138 km görünce rüzgardan dayak yiyoruz ) sonuçta şehir içi kullanan insanım ama uzun yol yapacak olsam 390 verilecek paraya nc 700x alırım veya diğer secenekleri değerlendirim .
ktm duke 200 alanlar zaten verdiği parayla 2 el bir 600cc motor alabilirlerdi hız yapmak istemeyen az yakıt tüketmek ve yakışıklı motorum olsun diyenlerin tercihi bence .
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------
su yüzden olduğunu zannetmiyorum şu anda dükkanda motorun soğumasını bekliyorum yıkamak için 130 bar basınç la yıkıyorum motoru 2 haftada bir veya her hafta aldığımdan beri sıkıntı olmadı .ve yağmur, camur, kar demeden kullanan birisiyim işe gidip geliyorum olsa bende olurdu her türlü hava şartalarında kullandım.
200 Duke son hızı 139 yani demi peki her vites yükseldiğinde seriliği aynımı ben Antalya'da yaşıyorum buranın trafiği bir motor için çok güzeldir :D 120 km hıza yormadan ulasıyorsa aslında 200de güzel bir tercih Ktm'nin sitesinde diğer modellere baktım 400-450 cc en düşük fiyatta olanı 28.000 Tl çok çok çok yüksek rakamlar zaten bu motordan sonraki düşüncem yani bir naked kullanmayı gercekten ögrendikten sonra XJ6 almayı düşünüyorum...
[B]Dört tekerlek bedenini , iki tekerlek ruhunu hareketlendirir :)[/B]
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)