ne diyelim maşallah allah kazadan beladan sakınsın
Hastasıyım yahu bu motorun inşallah bu sezon almak istiyorum artık. Geçen beşiktaşta yürüyorum aralardan nasıl gidiyo fare gibi, çok hoşuma gitti ( trafikte ilk defa gördümde )
Bakalım Polat, kafamdaki rakama uyarsa yaparım. Ama bilmediğim konular var; mesela ABS tipi, jantın değişmesi gerekir mi, ayrı bir beyin mi var yoksa entegre bir beyin mi, en önemlisi de böyle bir değişim mümkün ve ekonomik mi?
Yoksa 10.000 - 10.500 e satıp 12.500 e ABS li almak mı ekonomik oluyor?
@askeray hocam ön çamurluk acayip yakışmış motora tebrikler...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
Hocam hayat paylaşınca güzel
Teşekürler
Jant değil de ön frenler neredeyse tamamen değişecektir(fren maneti ve hid. deposu hariç). Ek olarak beyin olduğunu sanmıyorum, ABS li ve ABS siz beyin vardır büyük ihtimal. O yüzden beyin de tamamen değişecekti sanırım. Galiba dediğin gibi satıp yenisini almak daha ucuza gelecektir diye düşünüyorum.
Hocam çok güzel tasarlamışsınız ön tarafı... Ön amortisörler ve çamurluk hangi modele ait ??
#sürenadam
ön çamurluk polisport marka universal bi model ,
amortisorler orjinal,
koruma için üzerine amortisor çorap giydirme yaptim
radyator koruma çok önemli çok çamur doluyor petekler
yeni enduro lastiklerimle daha da guzel olacak inşallah farkli uygulamalari paylaşalim gorelim dukeleri canlandiralim
Ben 140 lara kadar çıktım ve çok sık olarak 120 dolaylarında kullanıyorum. Havanın durumuna göre bu hızlarda motor rahat yada değil diyebilirim. Çoğu zaman 110-120 ler rahat iken rüzgarlı havada çok fazla alıyor.
Ama temiz bir havada güzel bir yolda 130lar gayet hoş.
Ani hızlanması ise en güzel yanı.
ktm nin web sitesinde 200 duke yok, yada ben bulamadım.. acaba satıştan mı kalktı?
anladım teşekkür ederim.. 125 duke bu aralar kafamı kurcalıyor.. onu fazlasıyla araştırıyorum.. forumda da 200 dukeyi görünce ''tamam'' dedim ama bu sefer web sayfasında bulamadım.. yüksek cc motorlardan sonra düşük cc fakat üst düzey kalitesi olan uzun yıllar evladiyelik binebileceğim bir motor arıyorum.. gogıl amcaya ne yazarsam duke çıkıyor
---------- Post added at 23:51 ---------- Previous post was at 23:49 ----------
ayrıca 200 duke nin şimdiki bayii fiyatı nedir ?
[/COLOR]ayrıca 200 duke nin şimdiki bayii fiyatı nedir ?[/QUOTE]
5000 euro fiyat değişmedi .
KTM 390 Duke ABS 2013 detaylı bilgi için :
http://motosikletblog.blogspot.com/2...-abs-2013.html
Gidilecek yer, yolun kendisidir...
Arkadaşlar elimde SATILIK Orjinal KTM DUKE 125 ve 200cc ye uygun Motor Koruma Takozları, ÖN ve ARKA Denge Takozları var MArkası RG Racing nettende fiyatlara bakabilirsiniz 110 + 17 + 17 euro dur. ( 338 TL ) Birde Kargo parasını eklersek fiyat dahada artmakta. Benim satış fiyatım ise pazarlıksız 250 TL dir. Eski bir KTM Duke 125 kullanıcısı olarak hepinize şiddetle tavsiye etmekteyim. Sonuçta mal canın yongasıdır ve bizimde bunu en iyi şekilde korumamız gerekmekte. İlgilenen arkadaşlar mesajla bana ulaşabilirler. Yakında resimleride eklerim.
iste apaci! racing ariyosan duke 200 de ne isin var, kalip ariyosan kendi segmentinde kalibida var bence sen mondial al gsxr grenaji yerlestir cik caddeye.... tobe tobeee. Kusura bakmada o soruyu sorarsan bu cevabi veririm. Ayrica motor kasli kalipli olmadiktan sonra oyle gostermenin mantigi nedir bize aciklarmisin, aciklayabilirsen?
170 tl fazla verildigi dogru ama sunlari da hesapla dostum tamir eden adamlarin maasinin bir kisiminida o iscilikten aliyorlar o adamlarin motor icin ayirdiklari zaman da para ediyor parcalari yurt disindan getirmek icin ugrasmiyosun mesela, senin icin zaman kazanimi demek bu. bu sirketin kirasi var dogalgazi elektirigi suyu var bide marka kalitesini ekliyince 170 tl gozunde cok buyumuyor ha suda var bende o parayi vermeye kiyamazdim ama verirdim. ktm, ducati gibi markalara binmek ne yazikki bu tarz olumsuz etkiler yapiyor. Ama biri motorunun markasini sorunca ktm dediginde adam bi durup dusunuyor
Evet yine ben. Yine yeni yeninden bir arıza ile karşınızdayım mk!
Olay şu düz yolda giderken gidip duran motorun birden "Check Engine" ışığı açıldı. Sesi falan değişti. O şekilde garaja kadar düşük gaz düşük devir kombinasyonuyla götürüp kilitledim şimdilik. İlk iş onu servise atacağım. Yürüyüşünde hiçbir sıkıntı yok motorun. İlginç bir şekilde boşta çalışırken yanmıyor uyarı ışığı. Boşta az olsun gaz verince veya vitese atar atmaz gaz vermesem dahi ışığı yakıyor. Bu sabah biraz aküyü bitirmiştim ondan olsa gerek diye tahmin ediyorum. Soğuyunca kendine gelen aküyle çalışmıştı baya da sıkıntısız yol yaptım. Durduk yere cart diye çıktı uyarı ortaya.
Geçen sefer gaz kesiyordu. Ulusan'ın ustası olan Yaşar Ustaya sormuştum neydi sorun diye. Elektrik tesisatı demişti. Akü az olunca bozmuş mu ne. Nası önleriz deyince de çok soğuk havalarda 3 günde bir en az çalıştır dedi. Şimdi bu sefer komple bitince akü ve neredeyse hemen akabinde şekildeki sıkıntıyı yaşayınca dedim yine aküdür herhalde sorun.
Acaba götürmeden evvel aküyü doldurtup mu bir denesem diyorum. min 100 tl bayılmanın alemi yok heral. Neyse. Ne diyorsunuz bu işe ahali?
Heil Spellcheck
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)