KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
-
18 Kasım 2012, 01:02
#601
Ortalama yakıt için ilk hareket sonrası kısa süre içinde 8.8 göstermesi normaldir. Isıtmakla alakalı olmadığını düşünüyorum. Arabalarda da aynı şey oluyor. Ki matematiksel olarak da mantıklı ve doğru, yani alet sapıtmıyor...
Duke 1290 ın tanıtımında MotoGP deki egzozlardan kullanmışlar... KTM'nin fantazi dünyasına iyi bir cevabı olmuş bu motor...
Reklamlar
-
18 Kasım 2012, 01:21
#602
duke 1290'ın kalkışta bütün motorları geçmesi olası birşeymöi çünkü 180-200 beygir arası olması ve çoook hafif olacağı yapılan açıklamalar arasında.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
18 Kasım 2012, 01:26
#603
Flashock adlı üyeden alıntı
duke 1290'ın kalkışta bütün motorları geçmesi olası birşeymöi çünkü 180-200 beygir arası olması ve çoook hafif olacağı yapılan açıklamalar arasında.
kalkışta güçten ziyade tork çok önemli motorun şase yapısı ve arka tekerinden torklu olacağı belli çok sağlam kalkışları olacağı kesin
HONDA
CBF 150-CBF 500-CBF 1000
-
18 Kasım 2012, 15:21
#604
Syanur adlı üyeden alıntı
Ortalama yakıt için ilk hareket sonrası kısa süre içinde 8.8 göstermesi normaldir. Isıtmakla alakalı olmadığını düşünüyorum. Arabalarda da aynı şey oluyor. Ki matematiksel olarak da mantıklı ve doğru, yani alet sapıtmıyor...
Duke 1290 ın tanıtımında MotoGP deki egzozlardan kullanmışlar... KTM'nin fantazi dünyasına iyi bir cevabı olmuş bu motor...
Motorun soğuk olması ile bağıntılı.
Sabah çalıştırıp 1km gitmekle, yarım saat önce kontak kapatmış ısınmış bir motoru 1km kullanmak aynı ölçüde benzin yakmıyor.
Benim evle okulumun arası 1km; sabahları arabamı çalıştırıp 30-40 sn beklerdim okula park ettiğimde ortalama yakıt tüketimi 20-30 litrelerde olurdu. Ama arabanın motoru 90 derece olmasa da sıcaksa 7-8 litre olurdu ortalama.
-
20 Kasım 2012, 04:07
#605
[QUOTE=xawa;2863581]
YILDIRIMBORA adlı üyeden alıntı
SuperDuke 1290 r diyorum başka birşey demiyorum .Duke kendini ispatlamış bir seri zaten ama daha da efsaneleşecek.KTM firmasının çalışma politikası ile yaşanan sıkıntılar aşılırsa spormoto da zan altında kalmaktan kurtulacak.Bu arada Duke kullanıcıları bence motosikletlerini kişiselleştirmeliler.Buna çok müsait bir motosiklet olması değil yorumum, böyle amaçlanarak tasarlandığını avrupadaki kullanıcılarının forumlarda ki paylaşımlarından görerek söylüyorum.Bence tabi
1290 videosunu seyrettim beş kere peşpeşe sadece sesi için .
sıkıntılar kendilerinden kaynaklanıyor öncelikle müşteriyle diyaloglarını düzeltmeleri lazım işine gelirse mantığı güdüyorlar ,15 euroluk yurtdışında satılan bir hava filtresine ordaki satanda kazanıyor 45 euro istemesinler az iş çok para kazanmak derdindeler benim gördüğüm bu ve benim gibi düşünen birçok ktm sahibi var .
kişiselleştirmeliler derken haklısın herkes ister farklı olsun ama herşey imkanlar dahilindedir malum vergi cenneti ülkesi olunca herşey daha pahalı.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:58 ----------
soğuk olunca normal .anladığım kadar otomatik jigle var devreye giriyor buda yakıt fazla yakcam diyor ama ısınınca düşüyor değer .
Katılıyorum sana. Para kazanma politikaları cok farklı. İlgi ve müsteri memnuniyeti gibi bir dertleri yok. KTM degilde honda yamaha vb bi marka satıcısı olsa bir ayda dükkan kapatırdı şimdiye kadar.
neyseki 200 lerde aktif davrandılar getirmek için.
-
25 Kasım 2012, 18:36
#606
-
25 Kasım 2012, 18:38
#607
xawa adlı üyeden alıntı
Çok hoş, başka açılardan resim var mı?
Tamam eklendi şimdi. Gerçekten güzel olmuş.
-
25 Kasım 2012, 18:43
#608
hava bulutlu olunca renk biraz daha koyu duruyor birebir depo rengi jantlar.
-
25 Kasım 2012, 19:07
#609
Farın yanları dışında bir yeri siyaha çevirdiniz mi acaba ?
Çok yakışmış valla bu hali
Heil Spellcheck
-
25 Kasım 2012, 21:20
#610
umurcan adlı üyeden alıntı
Farın yanları dışında bir yeri siyaha çevirdiniz mi acaba ?
Çok yakışmış valla bu hali
hayır cevirmedim .jant kenarına beyaz şerit yaparsam biraz daha güzel olur gibi geliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
üç parcalı daha güzel olur gibi geliyor .
-
25 Kasım 2012, 21:41
#611
Beyaz şerit sırıtabilir turuncu jantta. Bence böyle bırakın Lütfücüğüm şasisini de boyatmaktan bahsediyordu. Var mı öyle bir düşünce sizde.
Biraz zahmetli olacak ama o daha bir güzel yapabilir.
Heil Spellcheck
-
25 Kasım 2012, 21:47
#612
şasesinide boyamayı düşündüm hazır boya kalmışken ama komple motoru sökmek gerekir güzel olması için onun yerine folyo yapabilirim renk tutmaz ama idare eder.
-
25 Kasım 2012, 22:00
#613
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
-
25 Kasım 2012, 22:11
#614
-
25 Kasım 2012, 22:42
#615
Çok güzel olmuş.... Boya olarak hangi marka tercih ettiniz? Benzer bir işlemi ben de yapmak istiyorum da...
-
25 Kasım 2012, 23:08
#616
Syanur adlı üyeden alıntı
Çok güzel olmuş....
Boya olarak hangi marka tercih ettiniz? Benzer bir işlemi ben de yapmak istiyorum da...
boya olarak sanayide oto boyası yaptırdım neden dersen renk koduna bakarak bulamadım firmaya göre ton fark ediyor o yüzden cıhazla ölçtü karışımı yapıp verdi kullandığım vernik astar boya hepsi oto boyası için yapılmış olanlar oto boyası diğer boyalara göre daha dayanıklı.
-
25 Kasım 2012, 23:16
#617
xawa adlı üyeden alıntı
boya olarak sanayide oto boyası yaptırdım neden dersen renk koduna bakarak bulamadım firmaya göre ton fark ediyor o yüzden cıhazla ölçtü karışımı yapıp verdi kullandığım vernik astar boya hepsi oto boyası için yapılmış olanlar oto boyası diğer boyalara göre daha dayanıklı.
Teşekkür ederim, yaptıracağım zaman ben de bu şekilde bir araştırayım...
-
26 Kasım 2012, 00:40
#618
Syanur adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim, yaptıracağım zaman ben de bu şekilde bir araştırayım...
bir kutu 400 ml yetmez diye düşündüm ama yetiyor hata artı bile içinde 100 ml boya vardır daha kutuda .
vidaları sökerken dikkat et sabitleştirici kullanıyorlar vidalar gevşemesin diye anahtarı iyi oturtur yoksa vida kafaları bozuluyor çıkartmak için uğraşırsın .
kumlama yaptır ondan sonra boya yaptır diyen olabilir ben araştırdım kumlama hem pahalıya maliyet çıkıyor hem malzemeyi aşındırıp inceltiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
elin takım tutuyorsa kendinde yaparsın basit bir işlem dün saat 16.00 başladık bantlama, astar boya atmak ve kurumasını beklemek boya atıktan sonra tekrar boyanın kurumasını bekleyip verniği atmak toplam 19,00 işimiz bitmişti.
-
26 Kasım 2012, 01:33
#619
Gerçekten eğlencelik bir motor, nedense yaramaz çocuklar gibi bir görüntü veriyor bana
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
26 Kasım 2012, 02:07
#620
xawa adlı üyeden alıntı
bir kutu 400 ml yetmez diye düşündüm ama yetiyor hata artı bile içinde 100 ml boya vardır daha kutuda .
vidaları sökerken dikkat et sabitleştirici kullanıyorlar vidalar gevşemesin diye anahtarı iyi oturtur yoksa vida kafaları bozuluyor çıkartmak için uğraşırsın .
kumlama yaptır ondan sonra boya yaptır diyen olabilir ben araştırdım kumlama hem pahalıya maliyet çıkıyor hem malzemeyi aşındırıp inceltiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:25 ----------
elin takım tutuyorsa kendinde yaparsın basit bir işlem dün saat 16.00 başladık bantlama, astar boya atmak ve kurumasını beklemek boya atıktan sonra tekrar boyanın kurumasını bekleyip verniği atmak toplam 19,00 işimiz bitmişti.
Anladım, iyi araştırmışsın Buarada orjinal jantın üzerine direk astar attın, sonra boya ve üstüne vernik sanırım. Yani zımpara felan da geçmedin...?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)