249 cc üzeri olduğu için ötv %8den %22ye kıcağından bence fiyat 6500-7000€ dan düşük olmaz. 390 duke tabi Türkiyeye gelirse.
249 cc üzeri olduğu için ötv %8den %22ye kıcağından bence fiyat 6500-7000€ dan düşük olmaz. 390 duke tabi Türkiyeye gelirse.
15 euroluk hava filtresine 45 euro fiyat ceken mantık, 7500 euro dan aşağı istemez bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------
690 duke daha cazip 149.5 kg 68 hp yaklaşık 10 kg fark 24 hp daha güçlü.
çok güzel motorlar hele 390lığa bakıldım fakat sağolsun spormotonun fiyatları şimdiden hayal olarak kalmasına sebep oldu. Fakat olurda 14 milyara falan satılırsa peynir ekmek gibide gider 390 duke orasıa apayrı bir mevzuu.
Birde ufak bir bilgi fakat benşm için önemli bir ayrıntı 390 duke metzellerin lastikleriyle gelecekmiş ön 110 arka 150 gayet güzel ayrıntılar bunlar.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Alıcamda satamadım motorumu hala satabilsem ben neler yapıcam Fakat cidden 390 mükemmel bir ara geçiş motoru olmuş ve hiçbir firmanın böyle aralıkta bir motoru yok herhalde.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Sonunda orjinal fabrika çıkışı lastiklerden kurtuldum. Michelin Pilot Road 2 aldım. 120/70/17 ön ve 150/70/17...Lastikler gayet güzel oldu; motorun gidişi oldukça iyileşti. Herkeze tavsiye ederim.
Benim tek isteğim ABS, yoksa dediğin gibi şehir içi "lan biraz daha iyi gitse" dedirtmiyor.
Şu 2013 abs li duke ler gelsin, parça numaraları dökülsün, araştıracağım mevcut duke lere ABS yi.
Aslında bende duke 125'imi çok seviyorum ve hızı falanda yetiyor zaten yepyeni motor daha sıfır gibi ama ABS'li bir motor gerekliliği hisettim güvenlik açısından birde nc700x baya baya aklımı çeldi hoş motor nihayetinde. Ama eğer satamazsam motorumu 390 duke'un fiyatıda makul olursa alabilirim sonuçta nc ile aynı beygirde hemen hemen ve torku falanda aynıdır öyle düşünüyorum. Birde lütfücüğümün dediği gibi sonradan uyarsa abs takabilirmiyiz motora? eğer takılabilirse vallaha bende satmam ne işim var. :D
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Ufak bir sünspansiyon keçesinden bile 45 euro isteyen Spor moto'da o işi 1000tl'ye halletmek hayal ötesi birşey. :D
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Avusturya sitesine bakıyorum... Duke 125 in fiyatı 4,200€. Bilmiyorum ABS li fiyatı mı ama hadi 200€ su da ABS fiyatı olsun, yani Duke125 4000€ dan satılıyor. Ee, TR de Distribitörün satış fiyatı da 4000€.. Tabi insan hevesleniyor böyle olunca. Ancak sonraki modellerde olay çığrından çıkıyor nedense... Duke200 şuanda Spormoto sitesinde bulunmuyor, fiyat gözükmüyor. Ama Avusturya sitesinde 4,700€(ki bu ABS li fiyatı, baz fiyatını 4500€ olarak sayalım). TR de 500 € daha pahalıdan, 5000€ dan satıldı bu Duke200 ler yanlış mıyım? (200cc olduğu için ÖTV artışına da uğramadı)
Sonra 690 Duke'e bakıyorum... Avusturya fiyatı; 8,700€. TR de ise tam 12,400€ !!! Bu fiyat farkının Ötv ile Kdv ile bir alakası yok. Duke125 %18 KDV + %8 ÖTV ye rağmen Avusturya ile aynı paraya satılıyorsa... Duke 690 için ÖTV %8 den %37'ye çıktığında motorun fiyatı 8700 den 12400 e fırlamaz arkadaş. Matematik diye bişey var... (%37 ÖTV ile yaklaşık olarak 11,000€ civarında olması lazım...)
Söylemeden edemiycem, bu adamlar gerizekalı galiba... Daha çok motor satmaktansa daha pahalıya daha az motor satma peşindeler... Halbuki ilk alternatif herzaman daha karlıdır...
Testlerin böyle olduğunu bilmiyordum cidden, bilgilendirme için teşkür ederim lütfü Şu performans konusunu da sonra konuşalım bir ara
#sürenadam
orjinal boyutlar 110/7017 150/60/17 yanlış hatırlamıyorsam ben de sizin taktırdığınız ölçülerde pilod road 3 taktırmak istiyorum o yüzden sıkıntı yaratmamasına sevindim. belli bir süre kullandıktan sonra bir değerlendirme yaparsanız sevinirim. bence motorun en çok tartışılması gereken güven vermeyen tarafı lastikleri.
distribütör firmanın kısa yoldan daha fazla kazanma hırsı diyelim buna motoru aldığıma çok memnunum ama servis fiyatları araba bakım fiiyatları istiyorlar kendim işimi kendim hallederim motor ve diğer parcaların pdf dosyalarını indirdim hangi parca lazım bana bakarım ebay veya diğer parca sitelerinden istediğim herşeyi onların vereceği fiyattan daha ucuza alırım .yaptığım iş zaten daha cok revizyon endüstriyel mutfak cıhazları üzerinde, hergün arızalı parca tespiti değiştirmek veya tamir etmek elimiz takım tutuyor çok şükür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:01 ----------
k&n hava filtresi siparişi bende verdim bakalım hangimiz önçe takıp test edecek. Lütfücüğüm
Servis fiyatlarını ben makul buluyorum, yanlış hatırlamıyorsam 110 liraydı 1000km bakımı; bu parayı sadece parça ve işçilik olarak bakmayın, garantiye de taksit taksit ücret ödüyorsunuz. Bakımdan 100 lira kısacağım diye motorumu garanti dışı bırakamam, olur da bir problem çıkarsa attığım taş ürküttüğüm kurbağaya değmez
Hava filtresinin 1hp bile performans vereceğini sanmıyorum, altı üstü 200cc makine ama daha temiz ve bol hava vereceğinden standarta göre sağlıklı olduğuna eminim, bir de hafiften tok bir ses verirse tadından yenmez
Ktm ye mi verdin siparişi yoksa ebay vs mi?
Evet 5000 km bakımı icin istenen 360 Tlf abartı bir rakam. 5000 km de hangi işlemleri yapıyorda o
kadar para istiyor
Yapacağı işlemler belli
1-yağ değişimi. 45 tl
2-yağ filtresi. k&n Olsa 20 Tl
3-Hava filtresi yurt dışında 15 euro onlarda 45 Euro
4-buji yurtdışı fiyatı 17 euro
Toplayalım euro 2500 tl olsun 15 euroda kargo parası 125+65=190 tl -360=170 tl fazla değilmi? Ve Yurdışından bizim alacağımız fiyattan daha uygun alacağı kesin.
Parça fiyatları tamam ama işçilik yazmamışsınız, ucuz veya pahalı tartışmasına girmiyorum ama bu işlemi kaç saatte yaptıkları ve kaç saatte yapılabileceği önemli.
Tr deki ilk motorum, diğer firmalar saatlik işçilik ücreti ne alıyorlar bilmiyorum ama Audi, Vw, Mercedes ve bmw yetkili servisleri saatine minimum 60lira + KDV alıyorlar, tabi pazarlığa ve servisin tanıdık olmasına tabii bu ücretler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:59 ----------
Yurtdışında yamaha da servis ücreti saatlik 47€ du, Volkswagen Servisi'nin saatlik işçilik ücreti de 95€.
Performans Beklettim yok sadece her hava filtresi değişimi Deyip 45 eurocuk istemesinler diye alıyorum. .gittim servis bayisi onlara söyledim. Ama söylemedi deme 1ayda ancak gelir getiren firma öyle dedi Ridersde onlardan alıyor sordum.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)