Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #5281

    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 2020
    Selamlar.Arkadaşlar duke 250 de yakıt tüketimi "1 litre ile ne kadar km yaptığımız" şeklinde gösteriliyor.Klasik "100 km de yakılan LT" olarak çevirmek mümkün mü?Ben biraz karıştırdım ama bulamadım.Saygılar...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5282

    Üyelik
    22 Ağustos 2020
    Şehir
    İstanbul/Fatih
    Motosikleti
    Ktm duke 250 ABS
    Zannedersem onu değiştirimiyoruz çok kurcaladım ama yapamadım yabancı kaynaklardada yoktu, bu arada konudan uzak benim duke 250 2016 model yeni aldım 600km oldu çok yakıyor bu meret yav 4.5-6 litre yakıyor acaba neyden kaynaklıdır motor ioe basıyorum hızlı gidiyorum ama forumda çoğu kişi istersen son hız git 4 litre geçiremezsin diyordu acaba hava filtresinden midir?

  3. #5283
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı Snchsyn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zannedersem onu değiştirimiyoruz çok kurcaladım ama yapamadım yabancı kaynaklardada yoktu, bu arada konudan uzak benim duke 250 2016 model yeni aldım 600km oldu çok yakıyor bu meret yav 4.5-6 litre yakıyor acaba neyden kaynaklıdır motor ioe basıyorum hızlı gidiyorum ama forumda çoğu kişi istersen son hız git 4 litre geçiremezsin diyordu acaba hava filtresinden midir?
    Normal değil, tapagaz mı kullanıyorsunuz?

  4. #5284
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Selamlar arkadaşlar, bende bugün duke 250abs ile aranıza katıldım.

  5. #5285
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Şubat 2018
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Ülker.halley davidson
    Alıntı iskampavya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar arkadaşlar, bende bugün duke 250abs ile aranıza katıldım.
    Hayırlı olsun kaç model

  6. #5286
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Alıntı Gofretcocuk5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun kaç model
    Teşekkür ederim, 2016 model

  7. #5287
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Selam arkadaşlar, 25 eylülden buyana DUKE üstündeyim ve birbirimizi tanımaya çalışıyoruz.
    Motor geçmiş sayfalarda birçok arkadaşın yazdığı gibi gayet güzel oyuzden tekrar bende aynı konuya girmeyeceğim..
    Motoru daha iyi tanımak adına sormak istedigim birkaç konu var, duke ile haşir neşir ve tecrübeli arkadaşlar cevaplar ise sevinirim..
    1. Geçmiş sayfalarda bakım süresi ile ilgili yazanlar olmuş ama teyid etmek istiyorum; kullanım kılavuzunda 7500km de bir bakım yazıyor ki neredesye tüm kullanıcılar bu süreye uzun demiş, öyleyse 3000/3500 km de bir ara bakım mı tavsiye edersiniz?
    2. Tam sentetik mi? yarı sentetik mi? Yoksa ikiside olur mu?
    3. Bu sorunun cevabını çok merak ediyorum; motoru aldiğimda sürmeye başladığımda seriligi torku ataklığı frenlemesi yüzümde bir gülümsemeye sebebiyet vermişti (ki bunu da yazan çok arkadaş olmuş) yani sürekli sıkıştırarak kullanımda harika keyifli ama düşük devirde küçük viteste biraz sıkıntı şöyle ki; aralardan kaçılamayacak trafikte 1. Vitesde aralık zaten kısa sürekli 1 de gidilemiyor 2. Vitese aliyorsun gaz açmıyorsan 2. Vitesde gaz kıs/aç yapamiyorsun silkeliyor bu seferde mecburen yine 1e düşmem gerekiyor.. yani makina hep devirli kullanmanı istiyor.. Tamam torklu makina ama 1. Vitesde gaz kes/aç yaparken öne/arkaya yığılma yapması 2. Vitesde de gaz kısarsan tekrar açtığında silkelemesi normal mi? Ben mi henüz gaz koluna alışamadım yoksa başka bır ayar yada çözümü var mı?
    4. Bulundugum bölgede yollar berbat bobrek taşı söktürür cinsten, Amortisör ayarını konfora almayı düşündüm ama bu seferde viraj tutuşundan feragat eder miyim diye düşünüyorum? Benim gibi yolları çok bozuk bölgede kullananlar hangi ayarı tercih ediyorsunuz?
    Şimdilik aklıma takılan bunlar vakit ayırıp okuyan cevaplayan herkeze şimdiden teşekkür ederim.

  8. #5288
    mustafaat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2010
    Şehir
    Ankara, İzmir
    Motosikleti
    Aprilia RST1000 Futura (şu an motosikleti yok)
    1. öyleyse 3000/3500 km de bir ara bakım mı tavsiye edersiniz?
    - Özgün sürenin yarısında bakım fazla iddialı olur. 5000 civarı öneriyor benim usta. Erken yağ değişimi de doğru değil çünkü. Koruma için esas fark yaratan ise kaliteli/orijinal malzeme kullanmak.
    2. Tam sentetik mi? yarı sentetik mi? Yoksa ikiside olur mu?
    Üreticinin önerdiği. Kullanıcı el kitabında yazdığı şekilde davranmanızı tavsiye ederim.
    3.1> trafikte sürekli 1 de gidilemiyor 2. Vitesde gaz kıs/aç yapamiyorsun
    - Üretici belirli bir hıza göre ayar yapmış, o hızın altında sorun yaşamamak için dişli/çark oranını değiştirmek mümkün fakat bir noktaya kadar iyileşme sağlar, tamamen çözüm beklememek lazım.
    3.2> 1.arkaya yığılma yapması 2. Vitesde de gaz kısarsan tekrar açtığında silkelemesi normal mi? Ben mi henüz gaz koluna alışamadım yoksa başka bır ayar yada çözümü var mı?
    - 2. Viteste yapacak bir şey yok, devir düşükse silkeleme yapacak zira yeterli güç yok ve doğru devirde değil motor.
    Ama 1. Viteste debriyaj ve ara gaz ile daha rahat sürüş elde edilebilir.
    4. Amortisör ayarını konfora almayı düşündüm ama bu seferde viraj tutuşundan feragat eder miyim diye düşünüyorum?
    - Evet, edersiniz. Konfor varsa tutuş az, tutuş varsa konfor az olur. Zaten yarı-etkin (semi-active electronic suspension) sistemler bunun için var; başka çözüm yok.
    Ne yazık ki bozuk yol konforu ile viraj başarımı (performans) arasında tercih yapmak zorundasınız.
    Benim gibi yolları çok bozuk bölgede kullananlar hangi ayarı tercih ediyorsunuz?
    - Kötü zeminde lastikleri 2-3 PSI indirmek konforu arttırıyor, bana göre tekrar hava basmak, amortisör ayarı yapmaktan daha kolay.
    [/QUOTE]
    Sıkışık trafikte düşük hız kontrolü için arka freni ezerek gitme tekniği var; işinize yarayacağını düşünüyorum.

  9. #5289
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    @mustafaat vakit ayırıp cevapladığınız için teşekkür ederim, tavsiyelerinizi ve önerilerinizi dikkate alacağım sağolun.

  10. #5290
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Selam arkadaşlar, ktm arıza kodları hakkında bilgisi olan var mı acaba? Kontak açtığımızda yanıp sönen motor arıza ışığı diagnoz'un kaç kez yanıp söndüğünün ne anlama geldiğini bilen? Bununla ilgili bir yerde yazı/bilgiye rastlayan?
    Benim duke 250'de kontak açtığımda önce iki defa uzun aralıkla yanıp sönüyor sonra peşpeşe kısa aralıkla 5 defa yanıp sönüyor bunun hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. Bulunduğum şehirde ktm servisi yok malesef oyuzden gidip okutamıyorum. Bu diagnoz ışıģının yanıp sönmesini bazı kullanıcı videolarını izlerkende gördüm ayni sayıda yanıp sönüyordu..

  11. #5291
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı iskampavya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşlar, ktm arıza kodları hakkında bilgisi olan var mı acaba? Kontak açtığımızda yanıp sönen motor arıza ışığı diagnoz'un kaç kez yanıp söndüğünün ne anlama geldiğini bilen? Bununla ilgili bir yerde yazı/bilgiye rastlayan?
    Benim duke 250'de kontak açtığımda önce iki defa uzun aralıkla yanıp sönüyor sonra peşpeşe kısa aralıkla 5 defa yanıp sönüyor bunun hakkında bilginiz varsa paylaşırsanız sevinirim. Bulunduğum şehirde ktm servisi yok malesef oyuzden gidip okutamıyorum. Bu diagnoz ışıģının yanıp sönmesini bazı kullanıcı videolarını izlerkende gördüm ayni sayıda yanıp sönüyordu..
    Yan ayak sensöründe sıkıntı olabilir veya su kaçmış ta olabilir tabi bunu bajaj arıza kodlarına dayanarak söylüyorum.

  12. #5292
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan ayak sensöründe sıkıntı olabilir veya su kaçmış ta olabilir tabi bunu bajaj arıza kodlarına dayanarak söylüyorum.
    Vakit ayırıp cevapladığınız için çok teşekkür ederim.
    Tesbitte haklı olabilirsiniz keza birara yola çıkmadan önce ayaklığı kapattığımda ışık sönüyordu bazen de hiç yanmıyordu, ayaklığı kontrol edeyim, teşekkürler.

  13. #5293

    Üyelik
    28 Nisan 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 2020
    Arkadaşlar 2.000 km yi geçti cihaz 2020 model duke 250.100 KG civarında bir ağırlığım var.Sürekli şehiriçi kullanıyorum dur kalklı.4 - 4,50 arası yakıyor.1 depo boyunca hiç basmadan kullanarak deneme şansım olmadı.Atak kullanım için bu değerler sizce normal mi?

  14. #5294
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Alıntı Cdmpf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2.000 km yi geçti cihaz 2020 model duke 250.100 KG civarında bir ağırlığım var.Sürekli şehiriçi kullanıyorum dur kalklı.4 - 4,50 arası yakıyor.1 depo boyunca hiç basmadan kullanarak deneme şansım olmadı.Atak kullanım için bu değerler sizce normal mi?
    Merhaba,bende henüz birkaç aydırduke kullanıyorum ama bu derece bir sarfiyatim olmadı çok sakin kullandığım söylenemez benimde,

  15. #5295
    cıbılduck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2019
    Motosikleti
    Monster 696
    Alıntı Cdmpf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar 2.000 km yi geçti cihaz 2020 model duke 250.100 KG civarında bir ağırlığım var.Sürekli şehiriçi kullanıyorum dur kalklı.4 - 4,50 arası yakıyor.1 depo boyunca hiç basmadan kullanarak deneme şansım olmadı.Atak kullanım için bu değerler sizce normal mi?
    Anormal bir sarfiyat. Ben 1 yıl kullandım hiç öyle bir rakam görmedim. Ya sizin sürüşünüzde bir problem var ya da motosikletinizde.

  16. #5296
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    Merhaba arkadaşlar,250 Duke zincir dişli seti değiştiren oldumu aranızda?
    Katalogda ön14T arka 46T görünüyor,fakat zincir dişli seti baktığımda d.i.d gibi üreticilerde KTM 250 Duke için dişli değeri 15T 45T mevcut.
    Bu şekilde oran değiştirip kullanınız oldu mu? Böyle bir değişimi önerir misiniz? Ve neden firmalar böyle bir oran değişimine gitmiş olabilirler? Ben özellikle ön dişliyi büyütmek istemiyorum serilikten ve torkdan ödün vermek istemiyorum.. fikriniz düşünceniz nedir acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:28 ----------

    Telefondan yazıyorum imla hataları için kusura bakmayın.

  17. #5297
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    aradan geçen zaman içerisinde cevap gelmediği için kendi soruma kendim cevap vereyim..
    d.i.d seti ne hikmetse bizim model için ön 15t arka 45t uygun görmüş!(orijinal değer 14t 46t ve 14t 45t kitapçıkta yazan, iki takımda tercihe göre kullanılabiliyor) piyasada başka alternatif bulamayınca bu şekilde sipariş verdik, sonrasında dişli setini ayrıca alabilmek için site site site aramaya devam ettik bulursak orijinal ölçüyü kullanalım diye.. ama yok! sonra spormotodan dişli setini ayrı almak istedik ama o da set satıyor.. onu da sipariş ettik ve geldi.. şansıma aynı meyanda spor motodan gelen Zinciri ve d.i.d den gelen dişliyi almak isteyen bir arkadaş çıkınca ben d.i.d den gelen x-ring Zinciri diğer arkadas da spormoto'dan gelen orijinal zincir ve d.i.d den gelen dişli setini kullarak bir çözüm bulduk. biraz karışık gibi oldu ama anlatabilmişimdir umarım.
    sözün özü zincir dişli setini orijinal değerlerinde kullanmak istiyorsanız spormoto'nun kapısını çalmak zorundasınız.

  18. #5298
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı iskampavya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aradan geçen zaman içerisinde cevap gelmediği için kendi soruma kendim cevap vereyim..
    d.i.d seti ne hikmetse bizim model için ön 15t arka 45t uygun görmüş!(orijinal değer 14t 46t ve 14t 45t kitapçıkta yazan, iki takımda tercihe göre kullanılabiliyor) piyasada başka alternatif bulamayınca bu şekilde sipariş verdik, sonrasında dişli setini ayrıca alabilmek için site site site aramaya devam ettik bulursak orijinal ölçüyü kullanalım diye.. ama yok! sonra spormotodan dişli setini ayrı almak istedik ama o da set satıyor.. onu da sipariş ettik ve geldi.. şansıma aynı meyanda spor motodan gelen Zinciri ve d.i.d den gelen dişliyi almak isteyen bir arkadaş çıkınca ben d.i.d den gelen x-ring Zinciri diğer arkadas da spormoto'dan gelen orijinal zincir ve d.i.d den gelen dişli setini kullarak bir çözüm bulduk. biraz karışık gibi oldu ama anlatabilmişimdir umarım.
    sözün özü zincir dişli setini orijinal değerlerinde kullanmak istiyorsanız spormoto'nun kapısını çalmak zorundasınız.
    Bajaj Dominar 250 arka dişli 46 ile geliyor ön dişli konusunda bilgim yok, d400 ise ön dişli 15 arka dişli 45 olarak geliyor zincir did değil onu söylim.

  19. #5299
    iskampavya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2009
    Motosikleti
    CRF 1000L
    @kdiner
    buradaki bajaj servise sormuştum onlarda da yoktu, zaten asıl sorun 14 dişli bulmak idi, arka dişli bulunabiliyor. ben on dişliyi küçültmek istemediğimden sorun oldu. hallettik zor olsada.

  20. #5300

    Üyelik
    20 Mart 2015
    Motosikleti
    Msx 125
    Duke 250 2016 veya 2017 model satan varsa iletişime geçebilirsiniz.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)