KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Aralık 2017, 12:05
#5181
kefkes adlı üyeden alıntı
Bence kelebek etkisi yaratmaz hocam.Dün arkadaşın 250liğini kullandım epey,küçük değil. Varsa amortisör ayarını yukarı alıp bir iki cm kazanırsın kullanımın rahatlar. Sen otoruş pozisyonunu, kol mesafesini fln beğenip rahat ettiysen,motorun gidişini beğendiysen görüntüyü boşver,selenin biraz arka kısmına oturursan hiç problem olmaz. Kullanmadıysan emanet bi motor ya da test motoru bulup bi 30-40 km yapmanı tavsiye ederim karar vermeden.Başkalarını çok şaapmamak lazım;)
Sağ ol yorumun için hocam. Kullandım motoru , şu an rx3i evo gibi yan çantalı cc süne göre cüssesi büyük bi motor kullanıyorum. Duke ye binince abartısız oyuncak gibi geldi. Ama hızlanması pahalı bi oyuncak gibi Rx3i ile konfor olarak kıyaslanamaz bile benim çinli bayağı konforluymuş fakat şehir içinde araba gibi şeritte beklemek koyuyor. Duke bu amaç için biçilmiş kaftan. Yarın öğleden sonra satışı gerçekleştirirsek bi kaç foto ile süslerim buraları inşaaallah.
Reklamlar
-
03 Aralık 2017, 12:47
#5182
Boldpilot adlı üyeden alıntı
Sağ ol yorumun için hocam. Kullandım motoru , şu an rx3i evo gibi yan çantalı cc süne göre cüssesi büyük bi motor kullanıyorum. Duke ye binince abartısız oyuncak gibi geldi. Ama hızlanması pahalı bi oyuncak gibi
Rx3i ile konfor olarak kıyaslanamaz bile benim çinli bayağı konforluymuş fakat şehir içinde araba gibi şeritte beklemek koyuyor. Duke bu amaç için biçilmiş kaftan. Yarın öğleden sonra satışı gerçekleştirirsek bi kaç foto ile süslerim buraları inşaaallah.
Hayirlisı olsun, rx3ten inince rahatsız gelmiştir dukelar da rahat aslında gayet yumuşak,biraz gidonu geniş göründü bana ama turu iyi gelmişti commuter gibi olmasa da, z250 olsa 'bu ne!' diyeceksin demek rahatlık yönunden. Fotoları bekliyoruz o zaman;)
-
04 Aralık 2017, 11:26
#5183
Merhabalar motorum Duke 125 ama o başlık mezarlık gibi olduğu için buraya yazmak istedim. Motorunun yağ seviyesine yaklaşık 1 hafta önce baktığımda seviyesi kitapçıkta belirtilen seviyelerde idi. Son bir kaç gündür motorun yağ seviyesi dipte gözüküyor düz veya yan dursun yine fark etmiyor yağ seviyesi ne artıyor ne azalıyor. Kısa sürede bu kadar yağ nereye gitti acaba görünürde kaçak vb birşey de gözükmüyor. Yoksa dukelerde bu yağ seviyesi normal midir ?
-
15 Aralık 2017, 13:04
#5184
merhaba, 2017 yeni kasa duke 250 ağustos 2017 de sıfır aldım. boyum 1,88 ve yeni duke 250 nin grenaj tasarımı uzun boylular ve uzun bacaklılar için sorun teşkil etmiyor. çok rahatım üzerinde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
ağustos 2017 tarihinde yeni kasa duke 250 aldım. almadan önce çok araştırdım ilk motorum olduğu için tecrübem yok denecek kadar azdı. başlangıç motoru olarak ns 200 pulsar, yamaha mt25 ve duke 250 yeni kasa arasında gittim geldim. sonunda hem tasarım hem ön arka abs olması, çelik fren hortumları, orjinal lastikleri metzeller olması hasabi ile duke 250 2017 model turuncu almaya karar verdim. 5 aydır kullanıyorum sizlere yeni kasa ile tecrübelerimi aktarmak isterim.
.artıları
çok ilgi çekiyor her gören bu nedir diyor.
motorda yeni olmama rağmen yavaş modeller 125 lik veya 200 lük almadığım için seviniyorum çünkü kırmızı ışıkta kalkar ile trafikte geride kalmamak gerekiyor. hızlanması mükemmel
tabi her motorun hızlanması mükemmel ama durabiliyor olması gerekli; şuana kadar panik frenlerde ön arka beni mahçup etmedi.
çalıştırmada veya yolda stop etme gibi hiç bir problem yaşamadım. pulsarın kronik sorunu olduğu için ns 200 ü elemiştim.
2500km yaptım, en uzun yolum istanbul uludağ zirve. bu yolculukta gs1200 2016 model ve africa twin 1000 2016 model 2 arkadaşımla geri kalmadan dip gaz sabah gidip gece döndük. tabiatı gereği rüzgar alıyor virajları çok iyi 130km-140km lerde gidebiliyorsunuz
yakıtı 50 tl ile 250km gidebiliyorsunuz.
orjinal motor koruma demiri takdırdım,
2 tane motor sürüş eğitim aldım, birincisi rahmi den, 2. si omm riders dan. kesinlikle piyasadaki en uygun fiyatlı ve etkili eğitim merkezi omm riders. hepsi gönüllü hocalar tarafından sosyal bir proje kapsamında eğitimler veriliyor sadece giderler hesaplanıp eğitime katılanlar tarafından ödeniyor. omm riders tan eğitim aldıktan sonra sürüşüm değişti oturuşum duruşum virajlara girişim gazı açma ve kapamam hepsi değişti. başka yerlere gidip tonlarca para saymanıza gerek yok. bu arkadaşlar gönüllü sosyal yardımlaşma proje kapsamında yaptıkları için çok cuzi rakkamlara aynı eğitim hatta daha iyisini alabilirsiniz.
ekipman çok önemli kaskınız en azından shark nolan shoei veya arai olmalı, montunuz 4 mevsim olursa hem yaz hemde kış giyebilirsiniz. spidi 4 season h2out uygun ve kaliteli monttur. yazın ön arka açıp fileli kışın kapatıp thermosu ve yağmurluk içini giyerek kullanabilirsiniz. üşürseniz thermal içlik windstopper alabilirsiniz. aralık 15 oldu bendaha üşümedim.ama karda üşürsem diye prohelin neopren yeleğini aldım
yazın pantolon korumalı kevlar üzerine spidinin kış için diz korumalı su geçirmez pantolon üstüne giyilebilen yandan fermuarlı ve cırtlı spidi superstorm h2out pantolununu aldım acaip memnunum giy çıkar çok pratik çok güzel ısıtıyor.
ayakkabı goretex alpinestars new land kaval kemiği koruması yok ama gönlüm alpinestars smx plus goretex ten yanaydı. enduro touringçi arkadaşım ile aldım ekipmanlarımı onların yıllarca kullandıkları memnun kaldıkları ürünleri tercih ettirdiler.
eldiven alpinestars sp x air carbon yazlık ve gore tex revit taurus aldım çok memnunum.
lastiklerim metzeller beni mahçup etmedi.
abs li model aldığım için çok memnunum, önden kayma hiç yaşamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
eksilerine gelecek olursak;
arka çanta takmak istiyorum ön cam takmak istiyorum uygun bulamıyorum bulan veya takan varsa foto paylaşabilir mi.
grenaj ve parçaları pahalı
artçı koltuğu altında çok küçük bir bölüm var disk kilidini taşıyorum.
ıslak zeminlerde ve yağmurda tüm su sırtımda arka tamponu geniş yapabilirledi, yada hugger sıyırıcı koymak lazım
artılara devam;
gaz tepkimesi çok hassas seni hemen üst vitese geçirmek istiyor,
1000 km bakımı yaptırdım 190tl civarı tuttu, 7500 km bakımını sordum 350-400tl dediler. her 7500 km de bir bakım yapılıyor.
ön de çok agrasif led far var çok şık duruyor, tüm sinyaller led
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------
resim nasıl yükleyeceğim yardımcı olur musunuz? insert image/url resmi yayınlamıyor.
-
17 Aralık 2017, 15:56
#5185
must_be adlı üyeden alıntı
merhaba, 2017 yeni kasa duke 250 ağustos 2017 de sıfır aldım. boyum 1,88 ve yeni duke 250 nin grenaj tasarımı uzun boylular ve uzun bacaklılar için sorun teşkil etmiyor. çok rahatım üzerinde.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:02 ----------
ağustos 2017 tarihinde yeni kasa duke 250 aldım. almadan önce çok araştırdım ilk motorum olduğu için tecrübem yok denecek kadar azdı. başlangıç motoru olarak ns 200 pulsar, yamaha mt25 ve duke 250 yeni kasa arasında gittim geldim. sonunda hem tasarım hem ön arka abs olması, çelik fren hortumları, orjinal lastikleri metzeller olması hasabi ile duke 250 2017 model turuncu almaya karar verdim. 5 aydır kullanıyorum sizlere yeni kasa ile tecrübelerimi aktarmak isterim.
.artıları
çok ilgi çekiyor her gören bu nedir diyor.
motorda yeni olmama rağmen yavaş modeller 125 lik veya 200 lük almadığım için seviniyorum çünkü kırmızı ışıkta kalkar ile trafikte geride kalmamak gerekiyor. hızlanması mükemmel
tabi her motorun hızlanması mükemmel ama durabiliyor olması gerekli; şuana kadar panik frenlerde ön arka beni mahçup etmedi.
çalıştırmada veya yolda stop etme gibi hiç bir problem yaşamadım. pulsarın kronik sorunu olduğu için ns 200 ü elemiştim.
2500km yaptım, en uzun yolum istanbul uludağ zirve. bu yolculukta gs1200 2016 model ve africa twin 1000 2016 model 2 arkadaşımla geri kalmadan dip gaz sabah gidip gece döndük. tabiatı gereği rüzgar alıyor virajları çok iyi 130km-140km lerde gidebiliyorsunuz
yakıtı 50 tl ile 250km gidebiliyorsunuz.
orjinal motor koruma demiri takdırdım,
2 tane motor sürüş eğitim aldım, birincisi rahmi den, 2. si omm riders dan. kesinlikle piyasadaki en uygun fiyatlı ve etkili eğitim merkezi omm riders. hepsi gönüllü hocalar tarafından sosyal bir proje kapsamında eğitimler veriliyor sadece giderler hesaplanıp eğitime katılanlar tarafından ödeniyor. omm riders tan eğitim aldıktan sonra sürüşüm değişti oturuşum duruşum virajlara girişim gazı açma ve kapamam hepsi değişti. başka yerlere gidip tonlarca para saymanıza gerek yok. bu arkadaşlar gönüllü sosyal yardımlaşma proje kapsamında yaptıkları için çok cuzi rakkamlara aynı eğitim hatta daha iyisini alabilirsiniz.
ekipman çok önemli kaskınız en azından shark nolan shoei veya arai olmalı, montunuz 4 mevsim olursa hem yaz hemde kış giyebilirsiniz. spidi 4 season h2out uygun ve kaliteli monttur. yazın ön arka açıp fileli kışın kapatıp thermosu ve yağmurluk içini giyerek kullanabilirsiniz. üşürseniz thermal içlik windstopper alabilirsiniz. aralık 15 oldu bendaha üşümedim.ama karda üşürsem diye prohelin neopren yeleğini aldım
yazın pantolon korumalı kevlar üzerine spidinin kış için diz korumalı su geçirmez pantolon üstüne giyilebilen yandan fermuarlı ve cırtlı spidi superstorm h2out pantolununu aldım acaip memnunum giy çıkar çok pratik çok güzel ısıtıyor.
ayakkabı goretex alpinestars new land kaval kemiği koruması yok ama gönlüm alpinestars smx plus goretex ten yanaydı. enduro touringçi arkadaşım ile aldım ekipmanlarımı onların yıllarca kullandıkları memnun kaldıkları ürünleri tercih ettirdiler.
eldiven alpinestars sp x air carbon yazlık ve gore tex revit taurus aldım çok memnunum.
lastiklerim metzeller beni mahçup etmedi.
abs li model aldığım için çok memnunum, önden kayma hiç yaşamadım
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:48 ----------
eksilerine gelecek olursak;
arka çanta takmak istiyorum ön cam takmak istiyorum uygun bulamıyorum bulan veya takan varsa foto paylaşabilir mi.
grenaj ve parçaları pahalı
artçı koltuğu altında çok küçük bir bölüm var disk kilidini taşıyorum.
ıslak zeminlerde ve yağmurda tüm su sırtımda arka tamponu geniş yapabilirledi, yada hugger sıyırıcı koymak lazım
artılara devam;
gaz tepkimesi çok hassas seni hemen üst vitese geçirmek istiyor,
1000 km bakımı yaptırdım 190tl civarı tuttu, 7500 km bakımını sordum 350-400tl dediler. her 7500 km de bir bakım yapılıyor.
ön de çok agrasif led far var çok şık duruyor, tüm sinyaller led
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------
resim nasıl yükleyeceğim yardımcı olur musunuz? insert image/url resmi yayınlamıyor.
Hayırlı olsun hocam , dukeler hakikaten görsel olarak diğer nakedlardan çok ayrı yerde. Bende 2014 model 30bin km de abssiz duke aldım. Yakıtı , gidişi ve şekli şemali çok hoş. Bakımları biraz masraflı fakat muadilleri gibi 2-3bin km de bir bakımı yok 6-7 bin km bakım aralığı.Seside çok güzel genel olarak sevdim ben .
Resimlerinizi https://hizliresim.com adresine yükleyip forumlar bölümünü kopyala yapıştır yapmanız yeterli. Kazasız belasız sürüşler.
-
18 Aralık 2017, 15:37
#5186
-
17 Ocak 2018, 17:05
#5187
Herkese iyi günler. Arkadaşlar 6bin km de 2017 model duke 250 kullanıcısıyım. Motorun duruşu seriliği parça kalitesi vesaire herşeyinden çok memnunum aldığıma hiç pişman olmadım. Fakat şöyle bi sorunum var benden başka yaşayan var mı merak ediyorum üst taraflarda bi arkadaşımız bahsetmiş ama cevap veren olmamış okudum. Birincisi motorum soğukken ateşleme tuşuna bastığımda gaz vermezsem stop ediyor. Normalde enjeksiyonlu bi motorun tık diye çalışması gerekmiyor mu ? İkincisi de yine stop sorunu motorum boşta yada debriyaj basılıyken aragazı verdiğimde stop ediyor sık rastlıyorum bu duruma acayip can sıkıcı bişey. Yada tam gazımı açıyorum 1 2 3 derken denriyaja basıp vitesimi atıyorum bakıyorum motor stop etmiş. Bu sorunlar o kadar canımı sıkıyor ki neredeyse motorumu satma derecesine getirdi. İşin garibi de motoru alırken expertize istanbul ktm yetkili servisinde girdi sorunsuz çıktı ve spormotoyu arayıp bunları anlattığımda bana normal dediler. Değerli fikirlerinizi paylaşırsanız çok mutlu olurum. Teşekkürler.
-
21 Ocak 2018, 11:25
#5188
Bunlara ek olarak yeni dikkatimi çeken bir durum oldu. Anlık yakıt tüketimi ekranı çok komik rakamlar gösteriyor. 100km/25-30-40lt hatta 50lt bile gördüm. Karşılaşan biri var mı bu sorunla veya üstte yazdıklarımla? Sanırım duke arık eskisi kadar ilgi görmüyor
-
21 Ocak 2018, 13:37
#5189
Saykunn adlı üyeden alıntı
Bunlara ek olarak yeni dikkatimi çeken bir durum oldu. Anlık yakıt tüketimi ekranı çok komik rakamlar gösteriyor. 100km/25-30-40lt hatta 50lt bile gördüm. Karşılaşan biri var mı bu sorunla veya üstte yazdıklarımla? Sanırım duke arık eskisi kadar ilgi görmüyor
Yeni motorunuz hayırlı olsun. Benzin tüketimiyle ilgili ekranda gördüğünüz rakamlar muhtemelen 1 litre benzinle kaç km gittiğinizi gösteriyordur. 100 km'de kaç litre yaktığınızı görmek için ayarlarla bir oynayın.
Stop etme sorununu ben 2015 model motorumda iki kez yaşamıştım. İlkinde benzin piposu çatlamıştı, garantiden değişti. İkincisinde benzin filtresi tıkanmıştı ama bu stop etmeye ek olarak gaz yememe, tekleme gibi belirtiler de veriyor. Kirli benzin kullanılmadıysa sizinki gibi düşük km'li bir motorda pek olası değil. Spormoto ile başlangıçta kötü deneyimlerim olmuştu ama Sabri Usta işini bilen adamdır. Son zamanlarda eskisine kıyasla daha ilgililerdi. Motorun stop etmesi normal değil, bunda ısrar etmemeleri lazım. Sorun devam ediyorsa siz ısrarcı olun, vakit ayırırlarsa çözerler. Sonuçta sorun ya ateşleme ya da yakıt hattındadır. Küçük ihtimal yan ayak müşürü de olabilir ama bunu ekranda görürdünüz.
-
21 Ocak 2018, 15:17
#5190
byanmaz adlı üyeden alıntı
Yeni motorunuz hayırlı olsun. Benzin tüketimiyle ilgili ekranda gördüğünüz rakamlar muhtemelen 1 litre benzinle kaç km gittiğinizi gösteriyordur. 100 km'de kaç litre yaktığınızı görmek için ayarlarla bir oynayın.
Stop etme sorununu ben 2015 model motorumda iki kez yaşamıştım. İlkinde benzin piposu çatlamıştı, garantiden değişti. İkincisinde benzin filtresi tıkanmıştı ama bu stop etmeye ek olarak gaz yememe, tekleme gibi belirtiler de veriyor. Kirli benzin kullanılmadıysa sizinki gibi düşük km'li bir motorda pek olası değil. Spormoto ile başlangıçta kötü deneyimlerim olmuştu ama Sabri Usta işini bilen adamdır. Son zamanlarda eskisine kıyasla daha ilgililerdi. Motorun stop etmesi normal değil, bunda ısrar etmemeleri lazım. Sorun devam ediyorsa siz ısrarcı olun, vakit ayırırlarsa çözerler. Sonuçta sorun ya ateşleme ya da yakıt hattındadır. Küçük ihtimal yan ayak müşürü de olabilir ama bunu ekranda görürdünüz.
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Söylediğiniz gibi yan ayak müşürüyle ilgili bi problem görünmüyor ekranda. Hesaplamalarıma göre motorun yakıt sarfiyatı da normalden biraz fazla üstüne bir de stop sorunu yaşayınca bi problem olduğunu düşünmeye başladım. Motorumu gerçekten çok seviyorum ama bu durum da canımı sıkıyor hiç beklemediğim anda motor susuveriyor. İşin kötüsü de zonguldakta yaşıyorum en yakın güvenilir servis sakarya pamukova da bulunuyor. Havalar da soğuk götürmekte zor şuan. Sanırım biraz havalar açılana kadar bu şekilde idare edeceğim. Umarım büyük bir problem değildir...
-
21 Ocak 2018, 17:04
#5191
arkadaşım aldı bunun yeni modelinden.1.86 boy 70 kiloyum. motor altımda cücük kadar kalıyor. şehirde gezerken milletin gülüşleri soğuttu.aynısı cf motoda da oldu. bu motorları uzunlar almamalı.estetik açıdan ne farkı kaldı ybr den? iyiki almamışım.
-
22 Ocak 2018, 00:05
#5192
bende 2016 var soğukken ani gaz ile stop ediyor
sıcakken gazı çok hızlı çok az kapayıp açınca yada onun dışında bence etmemesi lazım
benim motor ilk marşı alırdı sonra ısınsa bile gıv gıv gıv gaz vererek çalışırdı spormotodan bir dişliye bezer bir parça değiştirdim şuan çok daha iyi
tabi o parçayı değiştirmeden önce aküyü hiç şarj etmediğim için zor çalışmadan akü öldü sen bi götür spormotoya
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
merhaba herhangi birinizde sinyal çalışmamazlık yapan varmı aylardır belki sadece sol arka sinyalim çalışmıyor ama sadece arasıra spormoto ya bakıma götürmüştüm ve şansıma orada çalıştı bir sonraki sabah açtım motoru çalışmadı motor benle dalga geçiyor bazen yola çıkarken çalışıyor sola dönecem bakıyorum kornaya abanmışlar %80 çalışmıyor
-
22 Ocak 2018, 20:12
#5193
hertyq adlı üyeden alıntı
bende 2016 var soğukken ani gaz ile stop ediyor
sıcakken gazı çok hızlı çok az kapayıp açınca yada onun dışında bence etmemesi lazım
benim motor ilk marşı alırdı sonra ısınsa bile gıv gıv gıv gaz vererek çalışırdı spormotodan bir dişliye bezer bir parça değiştirdim şuan çok daha iyi
tabi o parçayı değiştirmeden önce aküyü hiç şarj etmediğim için zor çalışmadan akü öldü sen bi götür spormotoya
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
merhaba herhangi birinizde sinyal çalışmamazlık yapan varmı aylardır belki sadece sol arka sinyalim çalışmıyor ama sadece arasıra spormoto ya bakıma götürmüştüm ve şansıma orada çalıştı bir sonraki sabah açtım motoru çalışmadı motor benle dalga geçiyor bazen yola çıkarken çalışıyor sola dönecem bakıyorum kornaya abanmışlar %80 çalışmıyor
http://i66.tinypic.com/v8fzg6.jpg
Biraz uzak kaçıyo ama artık havanın iyi olduğu bi gün spormotoya uğrayayım hem de yol yapmış olurum
Boy olayını motoru almadan önce forumda çok duymuştum ama 183 80kgyim görenlerin hepsi çok beğeniyor olumsuz bi yorum olmadı ben de rahatsız olmadım açıkçası tabi zevk meselesi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
2017 duke 250 için egzoz tavsiyesinde bulunabilecek biri var mı arkadaşlar ?
-
28 Ocak 2018, 17:56
#5194
Merhabalar,ben yaza doğru duke 250 veya mt25 almayı planlıyorum fakat Edirne'de ikisininde servisi yok sanırım.Servis olmamasının sıkıntısını çok çeker miyim? Yağını falan kendim değiştirsem ne tür bir eksisi olur bana acaba?
Birde ek olarak bu motor şahsıma ait ilk motorum olacak 170 60 kilo bir adamım sıkıntı yaşar mıyım boyda vesaire? Oldu ki devirdim vesaire bana milyarlık zarar açar mı acaba çok merak ediyorum,iyi forumlar.
-
29 Ocak 2018, 09:05
#5195
chubacabra adlı üyeden alıntı
Merhabalar,ben yaza doğru duke 250 veya mt25 almayı planlıyorum fakat Edirne'de ikisininde servisi yok sanırım.Servis olmamasının sıkıntısını çok çeker miyim? Yağını falan kendim değiştirsem ne tür bir eksisi olur bana acaba?
Birde ek olarak bu motor şahsıma ait ilk motorum olacak 170 60 kilo bir adamım sıkıntı yaşar mıyım boyda vesaire? Oldu ki devirdim vesaire bana milyarlık zarar açar mı acaba çok merak ediyorum,iyi forumlar.
Merhaba, duke 250yi 2 sene ve 40bin km kullandım. Boyunuz posunuz motor için biçilmiş kaftan. Elcik koruma ve koruma demiri ile motoru devirseniz bile kaldirir devam edersiniz. Genellikle devrildiğinde manetler ve vites pedalı kırılıyor derler. Milyarlık parcalar değiller.
Bakımları eliniz yatkinsa parçaları internetten alarak siz yapabilirsiniz. Youtube'dan videolari izleyin, iki ayrı yağ filtresi var. Biri kullan at, diğeri temizlenip tekrar kullanılıyor. Satarken alıcılar servis bakımlı motor tercih eder tabii.
-
29 Ocak 2018, 13:46
#5196
chubacabra adlı üyeden alıntı
Merhabalar,ben yaza doğru duke 250 veya mt25 almayı planlıyorum fakat Edirne'de ikisininde servisi yok sanırım.Servis olmamasının sıkıntısını çok çeker miyim? Yağını falan kendim değiştirsem ne tür bir eksisi olur bana acaba?
Birde ek olarak bu motor şahsıma ait ilk motorum olacak 170 60 kilo bir adamım sıkıntı yaşar mıyım boyda vesaire? Oldu ki devirdim vesaire bana milyarlık zarar açar mı acaba çok merak ediyorum,iyi forumlar.
Edirne'de Yamaha'nın servisi var
Ktm' yi 0 alırsanız bakımlarını serviste yaptırmassanız büyük ihtimalle garanti dışı kalır.
-
29 Ocak 2018, 22:44
#5197
chubacabra adlı üyeden alıntı
Merhabalar,ben yaza doğru duke 250 veya mt25 almayı planlıyorum fakat Edirne'de ikisininde servisi yok sanırım.Servis olmamasının sıkıntısını çok çeker miyim? Yağını falan kendim değiştirsem ne tür bir eksisi olur bana acaba?
Birde ek olarak bu motor şahsıma ait ilk motorum olacak 170 60 kilo bir adamım sıkıntı yaşar mıyım boyda vesaire? Oldu ki devirdim vesaire bana milyarlık zarar açar mı acaba çok merak ediyorum,iyi forumlar.
Hocam benim bulunduğum ilde de servis yok fakat rutin olarak bi 1000 bakımı var sonra 7500kmde bir bakım yapıyosun varsın 200 km uzakta olsun geze geze gidersin bence çok dert etme bu konuyu.
Gelelim benim soruma ktm250duke neden 35-36 kuruş gibi absürt bi yakıt tüketiyor kmde yani benim motorum böyle sanırım normal bi durum değildir? Fikri olan var mı ?
-
30 Ocak 2018, 15:57
#5198
Saykunn adlı üyeden alıntı
Hocam benim bulunduğum ilde de servis yok fakat rutin olarak bi 1000 bakımı var sonra 7500kmde bir bakım yapıyosun varsın 200 km uzakta olsun geze geze gidersin bence çok dert etme bu konuyu.
Gelelim benim soruma
ktm250duke neden 35-36 kuruş gibi absürt bi yakıt tüketiyor kmde yani benim motorum böyle sanırım normal bi durum değildir? Fikri olan var mı ?
Hocam sizin motosikletiniz kaç model bilmiyorum; ancak ben de 2016 model eski kasa Duke 250 vardı, normal kullanımda İzmir trafiğinde 2,7-3,3'ü geçtiğini hiç hatırlamam, sizin durum anormal gibi duruyor, kaç litre gösteriyor?
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
-
31 Ocak 2018, 10:09
#5199
mccxcix adlı üyeden alıntı
Hocam sizin motosikletiniz kaç model bilmiyorum; ancak ben de 2016 model eski kasa Duke 250 vardı, normal kullanımda İzmir trafiğinde 2,7-3,3'ü geçtiğini hiç hatırlamam, sizin durum anormal gibi duruyor, kaç litre gösteriyor?
Hocam o göstergede anlık yakıt tüketimini gösteriyorsa eğer. Actual F.C xxkm\L Yazan yerde ben 30-50km/L şeklinde görüyorum hocam. Hadi bunu geçtim ama motorumdaki stop sorununa kronik arıza diyolar debriyaja basınca stop ediyor. Her zaman değil ama csnımı sıkacak kadar rastladım buna. Şimdi mesela 3. Vitesteyim vites düşürürken debriyaja bastım 2ye çektim onarada motorum stop etti ben de acemiyim debriyajı bıraktım arka tekerimi kitleyip altımdan kayıp gitse motor. Hadi maddi masrafı geçtim sağlığıma bişey olsa bunun hesabını kronik arıxa diye mi verecekler. Motorumun değişimini isteyeceğim. Olmazsa hukuksal olarak hakkımı arayacağım artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
Yazım yanlışları için kusura bakmayın telefondan yazıyorum.
-
31 Ocak 2018, 10:20
#5200
Saykunn adlı üyeden alıntı
Hocam o göstergede anlık yakıt tüketimini gösteriyorsa eğer. Actual F.C xxkm\L Yazan yerde ben 30-50km/L şeklinde görüyorum hocam. Hadi bunu geçtim ama motorumdaki stop sorununa kronik arıza diyolar debriyaja basınca stop ediyor. Her zaman değil ama csnımı sıkacak kadar rastladım buna. Şimdi mesela 3. Vitesteyim vites düşürürken debriyaja bastım 2ye çektim onarada motorum stop etti ben de acemiyim debriyajı bıraktım arka tekerimi kitleyip altımdan kayıp gitse motor. Hadi maddi masrafı geçtim sağlığıma bişey olsa bunun hesabını kronik arıxa diye mi verecekler. Motorumun değişimini isteyeceğim. Olmazsa hukuksal olarak hakkımı arayacağım artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------
Yazım yanlışları için kusura bakmayın telefondan yazıyorum.
Öncelikle benim bahsettiğim rakam anlık değil L/100 KM'de gösterilen yakıt şekli, yani 100 km'de yaktığım litreden bahsettim, sizin dediğiniz diğer stop etme problemi ise yeni başlamanızdan kaynaklanıyor olabilir, KTM Duke 250'nin debriyajı hassas biraz, öyle kronikleşmiş bir sorunu da yok ayrıca, ilk zamanlarda bende de oluyordu, ancak elim alıştıktan sonra stop etme problemi kalmadı ki benim ilk kalkış ve 1 ile 2 vites arası geçişlerde oluyordu, siz yine de servise uğrayın yakıtı normal göstermiyor...
"Olmadı Diye Sızlandığın Duaya,Gün Gelir Olmadı Diye Şükredersin."Şems-i Tebrîzî
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)