2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
ktm servisler malesef özensiz evet..
ben sırf 2 yıl garantısı için servise bakıma götürüyorum.2 yıl dolsun a dan z ye ben kendım yapacagım çok sükür bilgimde tecrübemde var
Herkese merhaba!
İlk motorumu ve Dukemü almış bulunmaktayım (200) ve bir haftadır üstündeyim. Keşke daha önce alsaymışım neyse...
Zahmet edip cevaplarsanız çok mutlu olacağım bir kaç sorum var şimdilik. Makinam 2013 model ve 4400 km idi, üzerinde fabrika çıkışlı lastikleri var. Diş olarak görünümde kötü değilller fakat ben dönüşlerden çıkışta , gaz hassasiyetiyle ilgili problemlerim,makinanın seriliği, lastiklerin durumu ya da başka bir nedenle gazı arttırdığımda patinaj ve kıç atması yaşıyorum, geçen gün high side denildiğini öğrendiğim durumu yaşamama ramak kaldı. Fikirlerinizi alabilirsem benim için çok faydalı olacak.
Lastik seçimiyle ilgili olarak ta değiştirirsem Rosso 2,3, Metzeler diye markalar okuyorum , fiyat performans olarak önerileriniz ya da alternatifleriniz neler olur?
Emniyetli ve keyifli sürüşler!
En sonunda dün itibari ile duke 250 abs ile aranıza katıldım acemiyim motor konusunda bakım vs bana tavsiyeleriniz ne olur rica etsem bir kaç tavsiye verebilirmisiniz.
Teşekkür ederim
@nazmi6161 Dikkatli kullan!
Sağol kardesim
Herkese merhaba arkadaşlar,
Başlangıç motoru olarak bir çok model arasından KTM Duke 200 ABS ve 250 ABS arasında kaldım. 31 yaşındayım. Uzun yıllar bisiklet sürdüm. Motor tecrübem de toplamda 1000 km civarındadır. (Moped ve scooter)
Bu iki model arasında şu anda 2-3 bin TL fark var. Aklımda 200 ABS alıp , kalan farkla iyi bir ekipman dizmek istiyorum. Konu hakkında siz kullanıcıların değerli görüşleriniz nelerdir ?
hayırlısı olsun kazasız belasız sürün .
geçen sene bu zamanlarda hemen hemen aynı km de bende duke 200 aldım. lastikler aynı sizin dediğiniz gibiydi. fakat durum şu zaten motorun sıfırında gelen lastik bile naylon . birde 2013 model olunca lastik az kullanılmışda olsa ömrü bitik . bende aynı fabrika lasitkleriyle 3-4 ay sürdüm pekçok kayma ve birde ufak kaza yaşadım . şimdi temmuzdan beri rosso 2 kullanıyorum memnunum oldukça . gerçi daha yoğun bir yağmurda denemedim ama genel olarak orjinal lastikten çok daha iyi
3. motosiklet olarak ktm duke 200 abs düşünüyorum kronik bir arızası var mı acaba
Merhaba değerli forum üyeleri. Ben de 10 ay önce Ybr125 ile başladığım motosiklet serüvenime Ktm200 duke ABS ile devam etmeye karar verdim. Geçen hafta genç bir arkadaştan 2013 modelini alarak aranıza katıldım. Yorumların bir kısmını okuyabildim. Bayağı aktif bir forum. Maaşallah. Katılımcıların eline sağlık.
arkadaşlar motorum satılıktır. 2013 model 200 abs 18500 de. ilgilenen olursa çok uygun fiyata satıyorum. kazasız, düzenli bakımlı, lastikler yeni ve abs li yeni başlayan için en önemli şeyler bunlar. ayrıca duke n kullanım zevki bir başka diğer motorlardan farklı gerçekten. kazasız belasız
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-abs-yeni-rosso-2-lastikli-357446052/detay
Herkese selamlar,
İlk kez vitesli bir motora heves edip 250 Duke aldım. Forumu, yeni katılan diğer arkadaşlar gibi ben de takip edip her sayfayı tabi ki okuyamadım. Eski bir konu olabileceğini düşündüğüm bir meseleyi uzatmadan sormak isterim tecrübe sahibi arkadaşlara: Ktm yetkili servislerinin bir dönem çok sorunlu olduğuna dair bazı iletiler okudum hem burada hem başka web sitelerinde. Motorum 8200km'de. 7500 bakımı bir sebeple yapılmadı henüz. Konu hakkında tavsiyelerinizi ilgiyle bekliyorum. Servis, dikkat etmem gerekenler, bakım ücretleri, 7500 periyodik bakımı v.b. konular hakkında öneri ve görüşlerini paylaşmak isteyen arkadaşlara şimdiden teşekkür eder hepinize uzun ve kazasız bir ömür dilerim.
Merhabalar arkadaşlar aranıza yeni katıldım
2013 model 18 bin km de bir ktm duke 200 abs sahibi oldum
ama tadımı ciddi derecede kaçıran bir durumun farkına vardım
(bu arada ata motorda ekspertize girdi bana bir sıkıntısı olmadığı bilgisi verildi)
Motoru teslim aldığımda yarım depo benzin görünüyordu en fazla 30-40 km yaptım ve benzin ikazı verdi ve altta ufak iki diş gönüyordu göstergede duruma anlam veremedim ortalama yakıt tüketimi bölümününden baktığımda 100 km de 50 litre yaktığı görünüyordu
tabi oraya inanmadım böyle birşey imkansız diye düşündüm benzin almaya gittim ve depoyu tam doldurdum toplamda 7 lt benzin aldı depo yani içinde ortalama 4 lt gibi birşey varmış galiba sonuç olarak çok üzüldüm yarın ata motora gideceğim öncesinde sizlerin bu durumla alakalı bilgisi veya bir tecrübesi varmıdır öğrenmek isterim
ayrıca önceki sahibine ulaşamıyorum kimsenin günahını almak istemiyorum fakat burnuma kötü kokular geliyor.
Problemin ne net olarak yazarsan yorum yaparız.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)