Selamlar,istanbuldaki duke 250 kullanıcıları bir ara buluşma ayarlayalım. Motor hakkında bilgi paylaşımı olur
Selamlar,istanbuldaki duke 250 kullanıcıları bir ara buluşma ayarlayalım. Motor hakkında bilgi paylaşımı olur
arkadaşlar 2014 model 2015 çıkışlı yaklaşık 9000km de abssiz bir duke 200üm var bu yaz satmayı planlıyorum. bir kez yan yatmadan dolayı deponun üzerindeki plastiğin tam depo ile birleştiği yerde 1cmlik bir çizik oluştu benzer şekilde koruma demirinin silikonunda da hasar var. Değerini ne kadar yazmalıyım. bu ufak çizik motorun değerini ne kadar düşürür?
Duke 390 nin kullanicisi az oldugu icin buraya sorayim dedim sonucta ayni sayilirlar 2013 3000 km duke 390 ile 2015 6000 km r25 basa bas takas teklifi ii mi sizce mantikli olurmu hangisini ustun gorursunuz siz olsaniz
390 2013 model kusursuz 3000 km ilk sahibinden bende ki r25 2015 6000 km kusursuz ilk sahibinden malum duke 2013 oldugu icin esdeger gorerek basa bas dedik ama kullanim acisindan duke u bilmedigim icin kuyas yapamiyorum siz ne acilardan ve neden hangisini tercih edersiniz bnm genel kullanim %70 sehir ici
Motoru git gör. Bin test et sür. Aklına yattiysa (kazası dusmesi vs yok ise) al gitsin. Fazla düşünme. Duke ile daha çok eğlenirsin.
Malum havalardan dolayı motora bir buçuk aydır kontak vurmadım. Şu vizeler bitsin hafta sonuda havalar güzel olursa motoru kışa hazırlayım. Biraz turlamış olurum.
Peki 30 yasa civarina sigorta kac odediniz
Arkadaşlar sormak istedigim bı sey var KTM duke 200 alıyorum 1 hafta içinde fakat boyum 1.66 ve ayaklarım oturdugumda deymıyor parmak uclarımın deymesıne cok az bısey kalıo bunun bı çözumu varmıdır ? ne yapmam lazım ? başka model motorlarada baktım ilgimi duke kadar ceken malesef yok o yüzde duke almayı cok ıstıorum fakat boy problemıne bı çözum varmıdır ? yardımcı olursanız sevınırım
Arkadaşlar selamlar. Sonunda duke 200 abs motorumu aldım. 26 yaşındayım, istanbul da yaşıyorum. ilk motorum. bugün mahalle aralarında arada bi vitesi 2 ye atarak kullandım. şimdilik öğreniyorum. aktif araç kullanıyorum, daha önce bira scoter da kullandım. aralık ortasında honda nın eğitimine katılacağım. motorumla ilgili bi kaç sorum var, fikrinizi almak istiyorum. motorun ilk sahibi arka 180 ön 120 lik lastik taktırmış. sebebini kimse bilmiyor.
-motorun yakıtına ve son hızına etkisi oluyor araştırdığım kadarıyla. parayı denkleştirince sezona doğru değiştireceğim lastikleri. şimdilik böyle idare etmeyi düşünüyorum. hemen değiştir yoksa viraj kabiliyetine yol tutuşuna etki eder mi dersiniz, acelesi yok mu sizce?
-onun dışında ekipman olarak nolan n64 kask, assault eldiven ve xrider deri mont aldım. dizliği motorun sahibinden alacağım. ekipman olarak bot almadım henüz. kışlık bot giyiyorum. gerçi ev iş arası kullanacağım şimdilik günlük 5+5 10 km kadar. sıcak tutma, ıslanmama dışında hemen al der misiniz?
-motoru mahalledeki açık otoparkla anlaşıp aylık 50 liraya orda tutacağım şimdilik. aktif kullanmaya başlayana kadar ara ara çıkarıp öğrenmeye çalışacağım. düenli kullanmasan bile günlük haftalık çalıştır, yağına suyuna baktır gibi tavsiyeleriniz varsa onları da duymak isterim.
- bir de sigorta için bi aylık bi sürem var sanırım. çok fazla vaktim yok ama sigorta öneriniz varsa duymak isterim.
teşekkürler şimdiden. tekerimiz düz bassın.
-Arka lastik janttan çıkma olasılığı var. Cidden tehlikeli.
-Sigorta hangisi ucuzsa ondan yaptıracaksın, galasigorta.com öneririrm.
-Ekipmanı soğuk için değil, güvenlik için almanı öneririm.
-Atamoto servisi tavsiye ederim, ara ara gider baktırırsın.
Sigorta için bir aylık bir süren olduğunu sanmıyorum. Aracı üstüne aldığın gibi yaptırman gerekiyor.
180 lastiği o janta nasıl takmışlar anlamak mümkün değil
tyrung, mucit o arka lastiği oraya takmak gerçekten bir yetenek. atamoto ya göstermiştim motoru alırken. usta da şaşırdı, inanamadı. bütçe kısmını halledince değiştireceğim kesinlikle. apaçi bir görüntü veriyor bana sorarsanız zaten. ama alır almaz iki kişi 30 km otobanda yol geldik. yol tutuş falan herşey normal geldi açıkcası. burda yeni bir sorum oluacak. ön lastik de normalden geniş 120 metzeller ve gayet iyi durumda. değiştireceğim zaman sadece arka lastiği değiştirmek yeterli olur mu sizce. bu durumda ön 120 arka 160 mı, 120'ye 150 mi olmalı sizce?
sigorta işini halledeceğim kısa zamanda. ekipman sorum da aslında botun daha çok güvenlik mi ısınma, ıslanmama amaçlı mı kullanıldığıydı aslında.
Orjinal lastik ebadından şaşmamak gerekiyor. Hani lastik yoktur, bulamazsın edemezsin taktırırsın 1 boy büyük.
Duke 200 arka jantı 4"-17". 4" takılabilecek en büyük lastik 160 denk geliyor.
Bu tür şeylerin deneyimi maalesef yok. "büyük taktım lastik çıktı, düştüm" diye birşey duyamayız. "virajda kaydım düştüm" derler.
Kim bilir belki niceleri bu yolda düştü, farkında değil.
Fotoğraf yollaya bilirmisin ? Yandan balonda yapmış olması lazım.
Evet arkadan çekilmiş bir fotoğraf atsan güzel olur. Nasıl duruyor merak ettim.
Diğer bir yandan @tyrung'un dediği gibi orjinal lastikten şaşmayın. Küçük motorda büyük lastiğin bi espirisi yok. Bakınız R25'de arka lastik 140 ebatında. Duke 200 için motorun orjinal Lastik ebatları 110/70R17 ve 150/60R17'dir. En çok yakışan lastik'de budur. Bu ebatlarda Rosso 2 gibi kaliteli bir lastik Motorun girebileceği her türlü viraj için yeterlidir. Ben hala Orjinal RevzC lastikleri kullanıyorum. Motoru satmazsam bitene kadarda kullanırım. Orjinal Lastik kötü bir lastik değil. Bana çok sıkıntı yaşatmadı. Özellikle yüksek hızlarda lastik sıcakken gayet iyi tutuyor. Sadece parlaklaşmış asfaltta kaydırıyor. Onuda çoğu zaman bilerek yapıyorum.
yav arkadaslar yukarda yazdıgım bu sele yükseklıgı problemıne bı yardım edın bırakın lastıgı jant ı :D
Yükseklik konusunda pek fazla birşey yapılabileceğini sanmıyorum.
supisupe, sele yüksekliği benim de problemimdi motor bakarken. 175, 68 kiloyum. forumda ben de böyle bir soru sormuştum pulsar sayfasında. orda ben 160, 165... ile rahat kullanıyorum diyenler oldu. ama onların ilk motoru olduğunu düşünmüyorum. benim sorumda özellikle ilk motorum olacağını belirterek sormama rağmen. yine forumda amortisörlerin kısaltılabilineceği ama pek tavsiy edilmediği gibi şeyler de okudum forumda. sanırım enduro, cross sayfalarında. konu hakkında pek bilgim yok. neyse duke ten çok daha uygun ve kısa sürede alabileceğim motorlar oldu üstüne binip sağa sola oynatıp ben bunu kontrol edebilir miyim diye bakınca duke aldım. tabi duke almak için sayılamayacak kadar olumlu faktörler de oldu benim için. abs, sele yüksekliği, kalitesi, görüntüsü... sonuç olarak servisine sor en net bilgiyi onlar verir.
mucit, fotoğraf ekleyeceğim akşam. çözemedim daha o işi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)