Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #4321
    127 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Ekim 2015
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kaydırmalı debriyaj bir problem değil ki neden öyle dediniz? Aksine güzel bir özellik. ABS her zaman olursa güzel olur bir opsiyondur. Faydası çoktur, zararı yoktur hesabı. Ben alırken ABS versiyonlusu kalkmıştı. 250 versiyonuna bütçem yetmediği için 200'lük aldım. Şu an motorum satılık ama ileride duke alırsam 250'liği de denemek isterim. Tecrübeniz çoksa 390 alın, yoksa 250 yada 200. 200'lük versiyonda lastikler MRF, 250'likte Rosso 2. Açıkçası MRF lastikler (BENCE) IRC'lerden çok daha iyi. Islakta falan kaymıyor. Ancak virajda biraz fazla yattığın zaman, "kalk abi kendine gel" diyor. Yani performans olarak tabi ki rosso derim.

    Eğer tecrübeniz yoksa 2. el 200'lük veya 250'lik alın.
    0 tecrübe 2. El duke 200 abs li modeli almayı planlıyorum. Su kış bi geçsin bu sürede ehliyeti alıp ocak ortası ve ya sonuna doğru bi motor alacağım inş bir sıkıntı çıkmazsa. İşte almışken de kayan bir tekerleğe sahip motor kullanmak istemiyorum. Başlangıç ta ölmediyse stoklarla devam edilebilir gibi duruyor senin dediğine göre. Bakalım alacağımız km de önemli.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4322

    Üyelik
    15 Eylül 2015
    arkadaşlar duke 200 uzun yola gider mi ? 1000- 1500 km lik yol için görüşleriniz nedir ?

  3. #4323
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Gidersin ama orjinal sele ve elciklerle çok yorulursun. Orjinal Sele ve elcik gerçekten çok sert. Ortalama 100-110km arası sabit hızlarda sürekli gidersin. Ama arada biraz uzayayım dersen işte öyle bir seçenek pek yok.
    tuncay614 bunu beğendi.

  4. #4324
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı tuncay614 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar duke 200 uzun yola gider mi ? 1000- 1500 km lik yol için görüşleriniz nedir ?
    Karadeniz turu yaptım raaad raad yaparsın 1500 km yi tek sorun eğer otoyolda gideceksen uzun uzun hızlıca önden gelen rüzgar oluyor bir süre sonra kafanı ileri ittirdiğini farkediyorsun sonra ağrıyor biraz boynun sonra rüzgarı keseyim diye yatıyorsun biraz öne öylede aynadan arkayı göremeyince kalkasın geliyor tek sıkıntın bu olacaktır,şu motora titriyor diyorlar 2 tane düküm oldu hiç biri titreşimden rahatsız etmedi anlamadım gitti

    Aha buda fragmanı

    tuncay614, biosferist, dyavol-77 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #4325
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Berkaye cok eglenceli bir gezi olmus , o camurda dustugunde direk dedim ki aha pren pedali gitti :D

    Videonun devamini bekliyorum.

  6. #4326
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Berkaye cok eglenceli bir gezi olmus , o camurda dustugunde direk dedim ki aha pren pedali gitti :D

    Videonun devamini bekliyorum.
    Hahah bende direk o an dedim aha gitti ama gitmemişti Kanalda 3 bölüm var bu gezinin bu arada daha devam edecek ama
    - Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.

  7. #4327
    delibursali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    BURSA - Nilüfer
    Motosikleti
    CBR125R (1) / DUKE 200 (2) / XMAX 250 ABS (3)
    Herkese merhaba, geçtiğimiz hafta cumartesi günü yağmurlu havada takip mesafesini iyi ayarlayamadığımdan dolayı ve de fabrika lastiklerinden dolayı ani frende şanssız bir şekilde sola doğru yattım. Bu nedenle de vites pedalım kırıldı ve sol ayna çatladı. Servise götürdüm ve motoru yapılması için bıraktım. Gittiğimde de parçanın ne zaman geleceğini fiyatını vs sorduğumda 'bakarız abi şimdi bilemiyorum, pazartesi haber veririm' cevabını aldım ve beklemeye başladım. Pazartesi günü servisi aradığımda vites pedal bedelinin önce 24,5 euro sonra da abi yanlış söylemişim 50 euro olacak olduğunu öğrendim. Parçanın salı günü gelmesini ve motorumun da Çarşamba günü bana teslim edilmesini beklerken bugün tekrar servisi aradığımda 'abi spormotoya sormadım ellerinde parça var mı yok mu bilmiyorum' cevabıyla karşı karşıya kalınca iyice deliye döndüm. Servise gittim motoru aldım 1. viteste eve kadar getirdim. Vites pedalını da Sakarya'da Yıldırım Motosiklet'ten kargo dahil 90 TL'ye sipariş ettim. İnsanları göz göre göre bu kadar enayi yerine koyupta kazıklamanın bir anlamı yok. Kime ne tutturursam diye bakıyorlar.
    Şimdi aklımdaki soru ise ben bu vites pedalını nasıl değiştiririm? daha önce kendi kendine değiştiren arkadaşlar var mı? Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.

  8. #4328
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    @delibursali aynisini soylicektim yildirim motor yedek parca konusunda cok iyi , elcikleri falan da ordan aldim ben asiri ilgililer ayni zamanda.

    Vites pedalina gelecek olursak is cok basit , ilk once pedala arkadan bagli ince bir cubuk var, sanzumanla pedalin baglantisini saglayan o cubugun pedala bagli olan kismini sokuyorsunuz, sonra direk sokebilirsiniz pedali. Tek dikkat etmeniz gereken sey aliminyum parcalara zarar vermeden takmak, kolay gelsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------

    Alıntı berkaye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hahah bende direk o an dedim aha gitti ama gitmemişti Kanalda 3 bölüm var bu gezinin bu arada daha devam edecek ama
    Telefondan goremiyorum kanali ya ismini yazarsaniz takip edebilirim.

  9. #4329
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @delibursali aynisini soylicektim yildirim motor yedek parca konusunda cok iyi , elcikleri falan da ordan aldim ben asiri ilgililer ayni zamanda.

    Vites pedalina gelecek olursak is cok basit , ilk once pedala arkadan bagli ince bir cubuk var, sanzumanla pedalin baglantisini saglayan o cubugun pedala bagli olan kismini sokuyorsunuz, sonra direk sokebilirsiniz pedali. Tek dikkat etmeniz gereken sey aliminyum parcalara zarar vermeden takmak, kolay gelsin

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:28 ----------



    Telefondan goremiyorum kanali ya ismini yazarsaniz takip edebilirim.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...videolari.html

    http://youtube.com/bertomucvideo

    BertomuC
    - Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.

  10. #4330
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Deli bursali gecmis olsun.hangi servis bu yetkili servis küçük sanayi de ve Gazciların üstünde var. Bursa da maalesef honda ve bi nebze yamaha hariç hiçbir markanın satış sonrası iyi değil hatta berbat

  11. #4331
    delibursali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Temmuz 2010
    Şehir
    BURSA - Nilüfer
    Motosikleti
    CBR125R (1) / DUKE 200 (2) / XMAX 250 ABS (3)
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Deli bursali gecmis olsun.hangi servis bu yetkili servis küçük sanayi de ve Gazciların üstünde var. Bursa da maalesef honda ve bi nebze yamaha hariç hiçbir markanın satış sonrası iyi değil hatta berbat
    Eyvallah, bununla kurtulduk çok şükür. Küçük sanayideki servis spormoto'nun sitesinde yetkili servis olarak görünüyor ona gidiyor(d)um ben. Bu olaydan sonra gitmem sanırım. (büyük konuşmayalım da) Hatta motoru ilk bakıma götürdüğümde dedim gazcılardan aldım ben motoru, orası servis hizmeti vermiyo mu falan dedim, adam biraz söylenip orası yetkili servis değil buraya getir sen falan demişti. Orası KTM Bursa yetkili satıcı Motosun, servis olarak sitede görünmüyor.

  12. #4332
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı berkaye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karadeniz turu yaptım raaad raad yaparsın 1500 km yi tek sorun eğer otoyolda gideceksen uzun uzun hızlıca önden gelen rüzgar oluyor bir süre sonra kafanı ileri ittirdiğini farkediyorsun sonra ağrıyor biraz boynun sonra rüzgarı keseyim diye yatıyorsun biraz öne öylede aynadan arkayı göremeyince kalkasın geliyor tek sıkıntın bu olacaktır,şu motora titriyor diyorlar 2 tane düküm oldu hiç biri titreşimden rahatsız etmedi anlamadım gitti

    Aha buda fragmanı

    https://www.youtube.com/watch?v=xtAMYbe3ozQ


    Laaa bari bir sonrakine haber verin bende geliyim :D ciddiyim istanbuldan çıkarız isterseniz yanınızda benide özelden yaz numaramı veriyim

  13. #4333
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Laaa bari bir sonrakine haber verin bende geliyim :D ciddiyim istanbuldan çıkarız isterseniz yanınızda benide özelden yaz numaramı veriyim
    Olur olur :D yolla numaranı.

  14. #4334

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200 abs
    Herkese merhabalar,

    Uzun araştırmalar sonucu ilk motoruma almaya karar verdim. 10 bin civarı bütcem var. Aşağıdaki motor hakkında ne dersiniz arkadaşlar? Ayrıca ABS li modelini almak çok daha mantıklı geliyor ama arada 2 bin civarı bi ekstra bütçemi zorlayacak gibi. Her türlü fikir öneriye açığım tşkler arkadaşlar.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-cok-uygun-fiyata-ktm-duke-200-2015-trafige-cikisli-240252916/detay

  15. #4335

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    SAMSUN
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    Gördüğüm kadarıyla ekipman bütçesi ayırmamışsın.

    Ben de bütçemiş zorlayarak Duke 200 ABS aldım.
    Ardından 400 TL civarında ekipmana para yatırmak zorunda kaldım.Güven hissiyle en az 9 ay motor kullanmak istiyorsan ekipmana öncelik vermelisin.

    Herhangi bir 2 teker bile sana ilk sürüş için zevk verir.

  16. #4336

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Bu arada motorun peglerinin benim tadıma göre çok yukarıda ve geride olduğundan bahsetmiştim. şu parçayı sipariş ettim. bizim motorla uyumluymuş. 1-2 haftaya kadar gelir sanıyorum. Sonucu yazarım. bir de gidon yükseltme düşünüyorum. Ön cam ve çanta da taktırdım. naked motoru adventura çeviriyorum yavaş yavaş: )

    http://www.mc-motoparts.com/products...2013-2014.html
    Pegler geldi. biraz öne, daha çok da aşağı ayarladım. oturuş artık çok rahat. lastik olmadığı için titreşimin rahatsız edebileceğini düşünmüştüm ama bir fark hissetmedim. yolum 30-35 dakika sürüyor gerçi. belki daha uzun sürüşlerde denemek gerek.

    Fakat pegler, iç tarafındaki mafsal sebebiyle biraz dışarı açıldı. böyle olunca vites ve fren pedalı biraz içerde kaldı. vites pedalını biraz yukarı alacağım ama yine de frene de vitese de botumun yan tarafıyla basabiliyorum. bir kaç gün daha deneyeceğim, belki alışınca sorun kalmaz. yine de bir çözüm önerisi olan varsa duymak isterim: )






  17. #4337

    Üyelik
    27 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200 abs
    Hocam ekipmanları kredi kartından alacağım için bahsetmedim. o konunun önemini biliyorum. abslisini almam konusunda arkadaşlarım ısrar ediyor. bu da en az bi ay daha dişimi sıkmam demek. kararsızım o konuda. motorun hayırlı olsun. 400 tl ye ekipmanları tamamlamak pek mümkün değil sanırım, bütçeni ayarlayıp kısa zamanda tamamlarsın tahminimce. senin duke 200 ilk motorun mu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------

    Alıntı ugurahmi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gördüğüm kadarıyla ekipman bütçesi ayırmamışsın.

    Ben de bütçemiş zorlayarak Duke 200 ABS aldım.
    Ardından 400 TL civarında ekipmana para yatırmak zorunda kaldım.Güven hissiyle en az 9 ay motor kullanmak istiyorsan ekipmana öncelik vermelisin.

    Herhangi bir 2 teker bile sana ilk sürüş için zevk verir.
    Hocam ekipmanları kredi kartından alacağım için bahsetmedim. o konunun önemini biliyorum. abslisini almam konusunda arkadaşlarım ısrar ediyor. bu da en az bi ay daha dişimi sıkmam demek. kararsızım o konuda. motorun hayırlı olsun. 400 tl ye ekipmanları tamamlamak pek mümkün değil sanırım, bütçeni ayarlayıp kısa zamanda tamamlarsın tahminimce. senin duke 200 ilk motorun mu?

  18. #4338

    Üyelik
    13 Mart 2008
    Şehir
    SAMSUN
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 ABS
    Alıntı blackfish adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ekipmanları kredi kartından alacağım için bahsetmedim. o konunun önemini biliyorum. abslisini almam konusunda arkadaşlarım ısrar ediyor. bu da en az bi ay daha dişimi sıkmam demek. kararsızım o konuda. motorun hayırlı olsun. 400 tl ye ekipmanları tamamlamak pek mümkün değil sanırım, bütçeni ayarlayıp kısa zamanda tamamlarsın tahminimce. senin duke 200 ilk motorun mu?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:25 ----------



    Hocam ekipmanları kredi kartından alacağım için bahsetmedim. o konunun önemini biliyorum. abslisini almam konusunda arkadaşlarım ısrar ediyor. bu da en az bi ay daha dişimi sıkmam demek. kararsızım o konuda. motorun hayırlı olsun. 400 tl ye ekipmanları tamamlamak pek mümkün değil sanırım, bütçeni ayarlayıp kısa zamanda tamamlarsın tahminimce. senin duke 200 ilk motorun mu?
    400 Tl değil de 4000 Tl civarında bir harcamam oldu

    Duke benim ilk motorsiklet tecrübem. 15 Mayıs - 3 Kasım Tarihleri arasındaki yaklaşık 5,5 aylık süreçte kullanmaya gayret ettim.7000 Km'yi geçen ay devirdim.

    Bence en önemlisi Trafik tecrübesi.Satış mühendisliği yaptığım 1,5 yılda yaklaşık 100.000 Km. otomobil tecrübem oldu.Bu bana trafik anlamında çok şey kattı.Bu nedenle Motosikleti elimden gelen tüm fiziksel ve mental olanaklarla desteklemeye çalışıyorum.

    Altındaki motor elbette kısa süre sonra değiştirmek isteyeceksin ama ekipman öyle olmayacak.

    Bence Duke 200 -Duke 125 nefis bir başlangıç motoru.Abs'li model ilk motor için hayat kurtaran önemli bir ayrıcalık.Gazı açmak kadar , Fren yapmak da ayrı bir maharet gerektiriyor.Bu nedenle Abs frenlemedeki hatamızı minimize ediyor.Açıkcası bazen Abs'yi kapatım fren çalışıyorum ancak oldukça zorlandığımı itiraf etmeliyim.

  19. #4339

    Üyelik
    02 Kasım 2015
    iyi forumlar arkadaşlar. Başlangıç motoru olarak 250 duke almayı düşünüyorum. okulum şubat ayında inşallah bitiyor. ve yaz sonunda motoru alabılecek duruma geleceğim. öncelikle sorum izlediğim bir kaç videoda 250 nin biraz hırçın olduğunu acemilerin sorun yaşayabileceğini izledim. 25 yaşındayım 18 yaşından beri b sınıfı araç kullanıcısıyım yani trafik tecrübem mevcut. istanbul ve izmir de kullanıyorum araç. boyum 186 kilom 100. biraz spordan dolayı iri kıyım bir arkadaşım. 250 lik ile eğitimleri alan ve benim özelliklerime sahip birisi başa çıkabilir diye düşünmekteyim fiziki olarak yani. sizin de görüşünüzü almak istedim. 200 değil de 250 istememin sebebi abs, rosso 2 lastikleri ve kaydırmalı debriyajıyla kabaca 3500 4000 lira aksesuar var gibi duruyor. yani parasını hak eden bir alet. 200 e sonradan abs ya da kaydırmalı debrıyaj takmayacagıma göre dırek 250 almak en mantıklısı gibi. sizce bu işe girmeli miyim dostlar ? maddi olarak ekipman ve motor parası konusunda bütçe hesaplamasını yaptım o konuda sorun yok. bu arada kısa bir süre yamaha cygnus rs 125 lik skuter deneyimim oldu ama 2 hafta kadar falan yani yok diyebiliriz.

  20. #4340

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı corethanrose adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi forumlar arkadaşlar. Başlangıç motoru olarak 250 duke almayı düşünüyorum. okulum şubat ayında inşallah bitiyor. ve yaz sonunda motoru alabılecek duruma geleceğim. öncelikle sorum izlediğim bir kaç videoda 250 nin biraz hırçın olduğunu acemilerin sorun yaşayabileceğini izledim. 25 yaşındayım 18 yaşından beri b sınıfı araç kullanıcısıyım yani trafik tecrübem mevcut. istanbul ve izmir de kullanıyorum araç. boyum 186 kilom 100. biraz spordan dolayı iri kıyım bir arkadaşım. 250 lik ile eğitimleri alan ve benim özelliklerime sahip birisi başa çıkabilir diye düşünmekteyim fiziki olarak yani. sizin de görüşünüzü almak istedim. 200 değil de 250 istememin sebebi abs, rosso 2 lastikleri ve kaydırmalı debriyajıyla kabaca 3500 4000 lira aksesuar var gibi duruyor. yani parasını hak eden bir alet. 200 e sonradan abs ya da kaydırmalı debrıyaj takmayacagıma göre dırek 250 almak en mantıklısı gibi. sizce bu işe girmeli miyim dostlar ? maddi olarak ekipman ve motor parası konusunda bütçe hesaplamasını yaptım o konuda sorun yok. bu arada kısa bir süre yamaha cygnus rs 125 lik skuter deneyimim oldu ama 2 hafta kadar falan yani yok diyebiliriz.
    hayırlı olsun şimdiden. Duke 250'nin hırçın olduğunu söyleyemem ama gücü kuvveti yerinde.

    Ben honda'dan 2 kur kapalı alan eğitimi almıştım. ondan sonra 20bin km kadar 125'lik bir motor kullandım. duke250'yi bundan sonra aldım. Siz de her halükarda karar vermeden önce kapalı alan eğitimi alın. eğitimde kukalara çarpıyorsanız, viraz dışına çıkıyorsanız, trafikte de araçlara çarpar, virajı alamazsınız. eğitimde kendinizi test etmiş olursunuz böylece. yine de en iyisi, imkan varsa 125 cc ile başlayın, bırakın vites, debriyaj, kontra bütün bilgiler otomatikleşsin. bundan sonra alın. imkan yoksa dediğim gibi kendinizi eğitimde test edin.

    duke 250 için boyunuz rahatsız edici olabilir ama. duke'larda vücudun üst kısmı rahat ve dik ancak pegler uzun bacaklar için çok yüksekte ve geride. benim boy 175, uzun bacaklı, göbeği saymazsak kikirik gibi bir adamım. peglerin yüksekliğini rahatsız edici buluyorum. bir sandalyeye oturup sandalyenin arka bacaklarına ayaklarımı dolamak gibi bir his: )


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)