Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4201

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Bakim 7.500 de degilmi ya? Kafalarina gore km mi belirliyolar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4202
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bakim 7.500 de degilmi ya? Kafalarina gore km mi belirliyolar
    Kitapciga gore oyle , zaten ben de 7500'de goturucektim de ulusan yapti son bakimini ankaradaki eski ktm servisi. Guvenemiyorum yaptiklari ise gecen beypazarindan donerken vites pedali asagi dondu vidasi gevsemis. Allahtan regalli bi grup durdu yanlarinda usta varmis o halletti sagolsun.
    Mexico bunu beğendi.

  3. #4203

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    2014 ve sonrasi modellerin bakimi 1000 ve ondan sonraki her 7500 km de bir yapilmakta.1000,8500,16000,23500,31000 diye devam ediyor.

  4. #4204

    Üyelik
    13 Haziran 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Henüz yok
    Merhaba,ehliyet sınavında başarılı olduğumu öğrenip,bir süre kararsız kaldıktan sonra duke 250 almaya karar verdim.(küçük bir ihtimal de olsa sıfırı varsa 200 abs de olabilir)
    Gerçi kışa giriyoruz acemisin yazın alırsın şeklinde yoğun bir aile baskısı var âmâ bakacağız.
    Siz duke kullanıcılarından Branda,tank pad ve yan koruması tavsiyesi istiyorum.teşekkür ederim.

  5. #4205

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Hayirli olsun hocam. Bahsettiginiz seylere ebaydan bakabilirsiniz. Branda yagmur gecirmeyen ve cizmeyen olursa daha iyi olur.
    @Ucka tesekkurler bilgilendirme icin.

  6. #4206

    Üyelik
    13 Haziran 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Henüz yok
    Alıntı Mexico adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayirli olsun hocam. Bahsettiginiz seylere ebaydan bakabilirsiniz. Branda yagmur gecirmeyen ve cizmeyen olursa daha iyi olur.
    @Ucka tesekkurler bilgilendirme icin.
    Teşekkürlee,ebay'a baktım 250 için ürün neredeyse yok.özellikle Branda da kullanan tavsiyesi önemli.
    Diğer ürünlerde de 200'ün deposu ile 250 aynı ise ürün bulmak kolaylaşır.
    Universal ürünlerden ziyade direk modele uygun ürün arıyorum.

  7. #4207
    akjenas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 250 (15)
    Kesin taktirilmasi gereken 2 sey var bence. Ilki koruma demiri. N11 de 300 lira civari koruma demiri vardi orijinal yazmiyordu ama gorunurde bi farki yok. Orijinali 600 lira civari oldu dolar euro kurundan dolayi. Ikinci olarak on ve arka catallara slider taktir. Aliexpressden hesaplica bulabilirsin. Bunlari taktirirsan motoru yatirdim mi cikacak masraflari direk onluyor. Tecrubeyle sabit. Bonus olarak ellerini ve manetlerini korumak istersen elcik koruma da cok yararli. Ozellikle yanindan gectigin araba anidn kapisini acarsa parmaklarini kirilmaktan korur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

    Bu arada parca ararken duke 125 200 390 diye aratabilirsin. Sasiler ve parcalar birebir ayni.(elcikler haric)

  8. #4208

    Üyelik
    13 Haziran 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Henüz yok
    Alıntı akjenas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesin taktirilmasi gereken 2 sey var bence. Ilki koruma demiri. N11 de 300 lira civari koruma demiri vardi orijinal yazmiyordu ama gorunurde bi farki yok. Orijinali 600 lira civari oldu dolar euro kurundan dolayi. Ikinci olarak on ve arka catallara slider taktir. Aliexpressden hesaplica bulabilirsin. Bunlari taktirirsan motoru yatirdim mi cikacak masraflari direk onluyor. Tecrubeyle sabit. Bonus olarak ellerini ve manetlerini korumak istersen elcik koruma da cok yararli. Ozellikle yanindan gectigin araba anidn kapisini acarsa parmaklarini kirilmaktan korur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

    Bu arada parca ararken duke 125 200 390 diye aratabilirsin. Sasiler ve parcalar birebir ayni.(elcikler haric)
    Teşekkürler,200 ve 390 için ürün daha bol o zaman onlar için üretilmiş ürünleri alabilirim.

  9. #4209

    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    Beylikdüzü
    Motosikleti
    Xmax 250 ABS
    Arkadaşlar duke 200 için bakım zamanım yavaştan geliyor parçalarını şimdiden toplamak istiyorum ama bir iki sorum var iş yoğunluğundan ne gidip bir yere araştırabiliyorum nede sorabiliyorum.
    KN yağ filtresi,
    Kağıt hava filtresi(2adet),
    YAĞ öneriniz kodu ile birlikte şimdiden teşekkür ediyorum.

  10. #4210
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Merhaba arkadaşlar.
    Duke 200 ve 250 arasında aralarındaki fiyat farkına değecek bariz ne farklar var?
    aralarında 3 bin tl fark var.

  11. #4211
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Eğer maddi durumda problem yoksa 250 almak daha iyi. Fazladan 5 hp 3nw tork 50 cc. Pirelli Rosso 2 Abs,kaydırma li Debriyaj. Ayrıca 390 baz alınarak üretilen bir model. 200 137 km max hız yapıyor 250 160 km hız yapsbiliyormus. Bana kalırsa 250

    Duke200 140 kg çalışır ağırlığa sahip duke250 150 kg
    TOTEMONS bunu beğendi.

  12. #4212
    TOTEMONS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    1991 MODEL MZ 251-YAMAHA MT-125-2014CBR500R-CBF150
    Alıntı E-TEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer maddi durumda problem yoksa 250 almak daha iyi. Fazladan 5 hp 3nw tork 50 cc. Pirelli Rosso 2 Abs,kaydırma li Debriyaj. Ayrıca 390 baz alınarak üretilen bir model. 200 137 km max hız yapıyor 250 160 km hız yapsbiliyormus. Bana kalırsa 250

    Duke200 140 kg çalışır ağırlığa sahip duke250 150 kg
    Bilgiler için tşk ederim

  13. #4213

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı akjenas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesin taktirilmasi gereken 2 sey var bence. Ilki koruma demiri. N11 de 300 lira civari koruma demiri vardi orijinal yazmiyordu ama gorunurde bi farki yok. Orijinali 600 lira civari oldu dolar euro kurundan dolayi. Ikinci olarak on ve arka catallara slider taktir. Aliexpressden hesaplica bulabilirsin. Bunlari taktirirsan motoru yatirdim mi cikacak masraflari direk onluyor. Tecrubeyle sabit. Bonus olarak ellerini ve manetlerini korumak istersen elcik koruma da cok yararli. Ozellikle yanindan gectigin araba anidn kapisini acarsa parmaklarini kirilmaktan korur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

    Bu arada parca ararken duke 125 200 390 diye aratabilirsin. Sasiler ve parcalar birebir ayni.(elcikler haric)
    Aynı değil kardeşim....bende öyle biliyordum,fakat 125 ve 200 aynı..250 ve 390 aynı. Yani 250/390'ların şasesi,radyatörleri ve headers'ları 125/200'den farklı, geri kalan herşey aynı. Eğer 200 için yapılmış bir eksozu 390'a uymayacaktır (çap farkı var)...
    The Power of The Dreams.

  14. #4214
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Bugün biraz turlayım dedim, park etmiş sigara içerken kızım gözüme bi güzel gözüktü fotoğrafımı çek diye bağırıyordu. Sizinle de paylaşmak istedim, mexico'nun motoruna taş çıkarttırcak derece de temizdir kendileri
    (Her ne kadar kameradan belli olmasa da kirden gebercek yakında )
    dyavol-77 ve turbocharge bunu beğendiler.

  15. #4215

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Bugun bakima biraktim. Bir dahaki bakim 7500 km sonra gorunuyor. Yani 8500 de bilginize.

    @Cxankacx pazar gunu yikayacagim gorusuruz 😄

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------

    Bu arada camurluk icin mesaj atan arkadaslar, islerimin yogunlugundan firsat bulamadim. Buldugumda adim adim atacagim size

  16. #4216

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün biraz turlayım dedim, park etmiş sigara içerken kızım gözüme bi güzel gözüktü fotoğrafımı çek diye bağırıyordu. Sizinle de paylaşmak istedim, mexico'nun motoruna taş çıkarttırcak derece de temizdir kendileri
    (Her ne kadar kameradan belli olmasa da kirden gebercek yakında )
    http://www.mediafire.com/convkey/948...jxubyb43zg.jpg
    Koruma demiri: SW-Motech mi acaba???
    The Power of The Dreams.

  17. #4217
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    @mexico bi gozumuz gonlumuz acilsin :D

    @dyavol-77 oyle olmasi lazim serviste takildi.

  18. #4218
    Akhelmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Biraz ara verdim
    Arkadaşlar abs çok kafaya takılacak bir şeymi acaba, her 2 modeli kullanmış birisi cevaplarsa sevinirim

  19. #4219
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı Akhelmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar abs çok kafaya takılacak bir şeymi acaba, her 2 modeli kullanmış birisi cevaplarsa sevinirim
    Bitik lastikli bi rc390 kullanmistim, on frene cok deli asildim motor zerre kaymadi, tak diye de durdu. Iyi bir sey tabi ama yeni baslanicaksa abs'siz frenle alisip sonra abs tercih edilmesi daha dogru diye dusunuyorum...

  20. #4220

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı Akhelmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar abs çok kafaya takılacak bir şeymi acaba, her 2 modeli kullanmış birisi cevaplarsa sevinirim
    abs hergün lazım olacak bir şey değil. kafaya takılacak bir şey olup olmadığı kullananın bakış açısına bağlı. kasko gibi düşünün. kimi der ki "kaskoya her sene 1000-1500 vereceğime o parayı biriktiririm." kimi der ki "20-30bin liralık motoru kaskosuz sokağa çıkarmam". abs'nin farkı malın değil canın sigortası olması. senelerce abs'yi devreye sokmadan kullanırsınız ama günün birinde ön frenin kilitlenmesini önleyip canınızı kurtarır. ya da yine ön tekerin süpürmesini önler ama belki düşseniz bile ayağa kalkıp gidecektiniz. bilinmez.

    ben seçenekler arasında abs varsa mutlaka alırdım. abs'li motora yeni biniyorum ondan önce 20bin km yağmur çamur abs'siz motor kullandım. hiç ön tekeri kitlemedim. ama dediğim gibi, bilinmez. imkan varsa abs sigorta olarak dursun cepte derim.
    Mexico bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)