motolastik'ten aldim ben bayagi hesapli oldu , lastikcide de taktirttim. Lastigin kendisi+kargo+taktirma+balans , pirellinin sadece lastik icin verdigi fiyattan 300-400 tl daha ucuza geldi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------
Motoru bakima goturdugumde Rc390'i olan bir abim de o tank padden ve su depo kapagina takilan stickerdan taktirmisti, ikisinin fiyati benim bakim ucretim kadar olunca aklimin ucundan bile gecmedi...
Reklamcilar o sekilde sticker basamiyo mu ?
Merhaba arkadaşlarım,
Kış yaklaşıyor yerler ıslakken kullanıcak yada kullanan hiç bir kişi yok mu??? bu motoru biraz yağmurlu havada kullandım mont rezil olmustu, spormotoya falan sordum kuyruk da yokmuş. böyle mi kullanıcaz.
Not: kuyruk kesik değil.
Ben oyle pis pis kullaniyom kisin Bu benim 2.Duke ta gazi birakinca hafif kisik pitir pitir patlatma sesleri geliyor öncekinde olmuyordu sanirim bujisi biraz sorunlu bunun umarim egsozdan degildir
Selamlar,
Açıkçası KTM Duke almanın arefesindeyim ve Bugün aşağıdaki gibi bir yorum okudum, ne kadar doğrudur? Sizin karılaştığınız sorunlar ve çözümleri nelerdi? Cevaplarınızı bekliyorum
ktm duke kullandınmı bilmem fakat koltuğu selesi rahatsız ayrıca ktm duke lerde teknik bir sorun var hemde hepsinde motor 2 vites bile gitsen yavaşladığında ve tekrar hızlanmak istediğinde motor 1 vitese geçmeni istiyor geçmezssen motor yürümüyor acayip silkeliyor sadece bende yaşanan bir şey değil duke 250 si olan arkadaşımdada mevcut bursa yetkili serviside tuhaf buldu bu sorunu beraber şikayet ettik ktm ye
Selamlar,
Açıkçası KTM Duke almanın arefesindeyim ve Bugün aşağıdaki gibi bir yorum okudum, ne kadar doğrudur? Sizin karılaştığınız sorunlar ve çözümleri nelerdi? Cevaplarınızı bekliyorum
ktm duke kullandınmı bilmem fakat koltuğu selesi rahatsız ayrıca ktm duke lerde teknik bir sorun var hemde hepsinde motor 2 vites bile gitsen yavaşladığında ve tekrar hızlanmak istediğinde motor 1 vitese geçmeni istiyor geçmezssen motor yürümüyor acayip silkeliyor sadece bende yaşanan bir şey değil duke 250 si olan arkadaşımdada mevcut bursa yetkili serviside tuhaf buldu bu sorunu beraber şikayet ettik ktm ye
Merhaba,
motor 100 km'de olduğuna göre sürekli düşük hızlarda ve kısa geziler yapıyorsunuz sanırım. bu durumda fan açması da normal, yakıt tüketiminin 7,1 olması da. ben iş ve ev arası 35 km kullanıyorum. otoparka girdiğimde, motoru kapatmak üzereyken fan açılıyor, radyatör artık rüzgar ile soğumadığı için. yine 5-10 km'lik dur kalk gezilerde yüksek yakacaktır. ancak uzun sürüşlerde 3,5 civarına düşmesi gerek. her halükarda hararet göstergesinin normal sınırlarda olması gerek ama.
kasko için 950 lira teklif aldım, ancak yaptırmadım. trafik sigortası için ise 290 lira ödedim. trafik sigortası yaşa, hasarsızlığa ve sigorta şirketine göre çok değişiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------
Selamlar,
sele sert ancak ağrı sızı hissetmedim. en fazla 40-45 dakikalık sürüşler yapıyorum. kaygan olması benim için daha büyük sorun. motora tutunamıyorum
1 vites çok kısa, 2 vites ise biraz uzun. ikisi arasında öyle bir aralık var ki, 10-20 km'lik hızlarda 1. vites yüksek devirli ve sarsıntılı ama 2. vites de çok düşük devirli kalıyor. kasislerden vs geçerken bu beni de rahatsız ediyor açıkçası. ancak bunu motorla ilgili servise başvurulması gereken bir sorun olarak görmemiştim. servis bir çözüm bulursa ben de bilmek isterim.
Dişli değişimi işe yarar belki.
Rosso 2 aldim ben , en iyisi oldugunu dusunuyorum yol tutus icin. Gorulur derecede yol tutus farki oluyo, gecen gun dizimi degdircek raddeye geldim, dizlik olsa dokundurmayi denerdim ama korktum motor kalksin diye gaz verdim , ne kaydi ne guvensizlik verdi. Henuz islakta ciddi bi test yapma imkanim olmadi...
@35clr09
Hacim selesi rahatsiz olabilir, son hizi da dusuk olabilir, teknik arizalari da olabilir (gosterge disinda hic duymadim) ama motoruma 2. Viteste gaz acinca 1. Vitese dusurmeyi istiyo diyeni vururum bu kadar net. 2 kisi bayagi dik bi yokusa 2. Viteste girdim motor yine cekti bu ccde daha torklu bi makine olduguna inanmiyorum acikcasi (cift zamanli motorlari vs spesiyal crosslari saymiyorum).
Güzel sıkmış...vatandaş....0-100'de İnazuma ve cbr 250'yi geride bırakıyo..net....Zaten 26bg gücüyle ve 139kg islak ağırlığı ile 250cc'lerin çoğundan.(r25 ve Ninja 250r dışında)güç/ağırlık oranı en iyi 200-250cc motor...Bu arada cbr 250 27bg-156kg, İnazuma 24bg-181kg...Hesabını sen yap...
The Power of The Dreams.
günaydınlar,
Teşekkürler cevabın için, byanmaz! Dediğin gibi dişli olayı aslında bu olay.. Dişli değiştirmek olabilir ancak bu 1. vites torkunu düşürmek olacaktır. 1. viteste çıktığın maksimum hız nedir?
Devir saatinin bozulmasıyla ilgili sorun yaşadın mı?
Bakımını yaptırdın mı?Yaptırdıysan ne kadar tuttu?
Bence kullanıcılar ve satın almayı planlayanlar için güzel bir cevap olacaktır. Şimdiden teşekkürler..
Günaydın,
motor 1. viteste 40 km'nin üzerine çıkıyor yanlış hatırlamıyorsam. ama şimdiye kadar arabada da motorda da bildiğimiz şudur, 1.viteste kalkarız, 10-20 km hızlarda 2. vites yeterli olmalı. yoksa bu hızlarda 1. vites sarsıntılı oluyor. Ben çözümü 2. viteste yarım debriyaj yaparak buldum. bakalım balata ne kadar gidecek, ne kadar masraf çıkaracak
ben motoru geçen hafta 2. el aldım. 5200km'de. henüz 500 km kadar yaptım. dolayısıyla bakım ücretleri ve devir göstergesi sorunuyla ilgili bilgim yok.
Selamlar,
Bu sabah farkettim. Benim motorun yağ boşaltma tapasının etrafında hafiften yağ sızmış. Terleme yapıyor. Parmağımı attım 1 damla yağ geldi parmağıma. Yağı boşaltıp Oringi değişmek lazım herhalde. Böyle bir durum yaşayan oldumu?
Arkadaşlar 1. vites ile 2. vites arasındaki fark büyükse buna servis asla çare bulamaz. Bu şanzımanın dişli oranları ile alakalıdır. 2. Vites dişlisini söküp 1. vitese daha yakın bir dişli takamaz ki. Aynı sorun 2011 yılında aldığım son kasa cbr 125 te de vardı. 1. Viteste 10.000 devire kadar hızlanıp 2 ye attığım halde hala 2. viteste çok düşük devirden başlıyordu.
Ama 250 cc alacak olsam kesinlikle duke250 olurdu tercihim.
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
Haklısınız, sorun şanzıman dişli oranlarıyla ilgili. ama yanlış bilmiyorsam, örneğin arka dişli büyürse, motor aynı motor devrindeyken 2.viteste daha düşük bir hızla gidebiliriz değil mi ? bu da o hızda daha önce düşük devirden kaynaklanan silkeleme sorununu çözmez mi ?
ben de duke 250'den çok memnunum bu arada. tekrar seçim yapmam gerekse tereddüt etmezdim. aynı segmentte bu donanım yok. bir tek kawasaki'de abs mevcut ama onun da oturuşu fazla spor ve yol bilgisayarı, lastik, kaydırmalı debriyaj gibi artıları yok. servis sorunu da cabası. Dediğim gibi, bu problemi de servise başvurulması gereken bir sorun olarak görmemiştim. kasislerden geçerken ya 1.vitese düşüyorum, ya da 2.viteste yarım debriyaj.
Evet hocam arka dişli büyüdüğünde her vites için aynı devirde daha düşük hızlarda gidersiniz. Fakat şöyle bir durum var; arka dişli büyüdüğünde 1. vites içinde her devirde gördüğünüz hız düşecek ve örneğin 1 den 2 ye geçerken 25 km/h da geçiyorsanız son durumda 22 km/h da geçeceksiniz. Ve sonuçta 2. vitese ilk geçtiğinizde devir yine düşük kalacak.
Ama sadece 2. vites için konuşacak olursak; mesela 30 ile giderken 5000rpm gören motor dişli degisimi sonrası 5500rpm civarında görse motor tabiki daha torklu bir aralıkta seyredecek.
Ama ben uzun deneyimlerim sonucu standart ayarların kurcalanmaması gerektigine kesin kanaat getirdim. Bir yerden kazanip diğer tarftan kaybedersiniz çünkü.
Evet değişmek lazım dediğin gibi. Aslında motoru sağa doğru yatırsam Yağı bile değiştirmeden tapayı söküp değişebilirim. Şimdilik sadece hafiften bir nemlenme var. Eğer damlatmaya başlarsa hemen değişirim. Takip altında tutayım şimdilik.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)