Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4101
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Alıntı mertky adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba bugun Ktm Spormoto da Duke 200 ü test etme şansı buldum ancak motordan inanılmaz soğudum, motora binip yola çıktığım da bu ktm olamaz dedim. motorun stock egzozundan aşırı derecede ses geliyodu şeşırdım sonra yavaşlayınca arka tekerden sürtünme sesi geliyordu muhtemelen disk yamulmuş. neyse sonra ayaklardan ve depodan oldukça fazla titreşim vardı bir ara noluyo yav dedim sonra ışıklarda durunca bacaklarım eridi resmen böyle bir sıcak olamaz, hararet göstergesine baktım en üstte ayrı duran çizgi hariç hepsi dolu neyse bunlarıda geçtim 80in üstüne çıktığımda kafa titremeye başladı hele bide şerit değiştirirken kafası sağa sola geziyodu hemen yavaşladım kısacası motor beni çook şaşırttı üstelik daha 9000 kilometrede idi. ancak test motoru olduğu için baya yatırmışlar motoru .bu sıkıntıları motoru bir çok kez yatırdıkları için olduğunu düşünmek istiyorum. Duke 250 almak istiyorum ama bugunki testten sonra şüphelerim var. Birde 30.000 km üzerindeki motorlarda her hangi bir sıkıntı varmı?beni aydınlatırsanız sevinirim
    Hocam aynı motosikleti ben de denedim, gözlemlerimi yazmak için buraya girdim ben de sizin yorumunuzu gördüm ,

    Öncelikle şöyle söyleyeyim Cumartesi günü öğleden sonra benim denediğim Ktm duke 200 BERBAT durumdaydı , canını almışlar motorun, sanırım aynı motoru denedik arkadan gelen çatur çutur ses zincirden geliyordu , benim test sıram gelmeden önce alan arkadaşlar 1.viteste son devire kadar sürdükleri için makine önüme geldiğinde zaten hararet seviyesinin yüksek olmasına şaşırmadım. Titreşim rahatsızlığı veya kafa sallama ben yaşamadım.

    70bin küsür deviren (sadece periyodik bakımlarla) üyelerimiz var görünce yazarlar buraya.

    Ben kendi görüşlerimi yazayım. ( cbr 250 ve Inazuma kullanmış birisi olarak)

    Öncelikle KTM Spormoto'ya helal olsun. Adamlar belirli aralıklarla da olsa, herkese yarım saat gibi gayet yeterli bir süre veriyorlar motorları test etmek için. Öyle ekipmandı deneyimdi filan da zorlamıyorlar, başvuruyu yap git istediğin motoru test et.

    Japonların canı cehenneme Pislik herifler hep motorlarımızı sağdan soldan rica minnet deneyerek alıyoruz. r25 deneyecekti arkadaş bırak denemeye almaya motor bulamadık, koltuğuna bile oturmadığımız motorları almak zorunda bırakıyor bizi tosbağalar.

    Neyse geçelim duke200'e.

    Aslında niyetim duke 390 denemekti ama, arkadaşımla aynı saatlerde gitmek için duke390 dolu olduğundan ve teste müsait olmadığı için duke 200 başvurusu yaptım.

    Hakikaten forumdaki arkadaşların yazdığı gibi motosikletin kıvraklığı beni çok şaşırttı. Bilerek trafik içine girdim, ara hızlanmalar, gidon turu ve hafifliği beni çok şaşırttı. Hani arkadaşınızın motosikletini alınca bi tedirginlik olur ya, lan bu döner mi, yavaş mı gitsem ki diye hiç yadırgamadım. Vites geçişleri süper, boşa takılma veya geçmeme yok. O kadar hor kullanılmaya rağmen debriyaj ve dişliler şıkır şıkır vites geçirmemi sağlıyordu.

    Herkesin zangır zangır diye yerden yere vurduğu duke 200, bir hafta önce bir Inazuma kullanıcısı olan beni hiç rahatsız etmedi nedense. Ya da bilinçaltımda kendimi çok titremeye alıştırdım ondan mıdır acaba

    Frenleri ben beğenmedim. Tamam balatalar bitmiştir belki motor çok bakımsızdı ama balata da değişse sanki beni tatmin etmezdi diye hissettim.

    Arka kalipere giden kablo ayağıma deyip durdu, sinir oldum hep.

    0-100 hızlanması ve vites geçişleri beni tatmin etti. Torku da iyi veriyor, minibüs geçeyim derken yanladım bir kez

    Amma velakin ;

    Benim için kafadan gol ve bu motosikleti almama sebebim ne olurdu ;

    Peglerin motosikletteki yanlış pozisyonu. Yahu naked motora horoz gibi oturtuyorsun bizi tamam ne güzel, ama o pegleri spor motor gibi niye geriye koyuyorsun ? Çarpık bacaklarla motosiklet sürmeye çalıştım, gövde dik , kollar geniş, ama dizler depo yerine 10 cm aşağısını sürücü koltuğu - depo birleşim yerinin ön tarafını kavrıyordu.

    Şöyle bir durumda var, benim bacak boyum (kasık ve diz arası da ) çok uzun olduğundan rahatsızlık yaşamış olabilirim. Boyum da 1,86 zaten bir çok motosiklette ideal oturuş pozisyonunu yakalayamıyorum.

    Motor iyi hoş, ilk motor olur, az yakar iyi kaçar ama bana ne
    cece89 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4102
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Su Rc390'i da deneyin usta ya istanbulda olsam keske diyorum su anda... adamlar fena makine yapmis hayatimda oyle motora binmedim ben (sanki cok motor surmusum gibi :D)
    Rc390'ı arkadaşlar test etmiş ve diğer ufak cc'lerinide hepsi fiyasko...

  3. #4103
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    O test motoru resmen gubre��

  4. #4104

    Üyelik
    07 Eylül 2015
    Merhabalar, uzun uğraşlardan sonra sonunda KTM Duke 250 Aldım. Istanbuldan bulamayınca ta samsundan aldık. Ben daha önceleri 125 cc yarı otomatik vitesli motor kullanmıştım, bu motorda biraz zorlanıyorum, yaklaşık 100 km yapabildim. Mahalle ve kapalı park alanlarda kullanıyorum, bununla ilgili bir kaç sorum olacaktı.
    1)- Motorum çok ısınıyor gibi sık sık fan Çalışıyor bu normal mi? ( en fazla 25 km Hz ve 3. Vitese geçebildim)
    2)-Yakıt tüketiminde 7,1 gördüm ( bu durumda normal mi?)
    3)- motoru samsundan aldığımdan dolayı İstanbul'daki trafik işlemlerini kendim takip ettim, 500 tl trafik Sigorta'sı ödedim, çok mu ödedim acaba ?
    4)- Kasko yaptıran var mı ? Varsa Ücret ne kadar çıktı.
    Herkese kazasız ve iyi sürüşler diliyorum

  5. #4105

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Yaksamlar motor yagını kac bin km'de degistiriyor sunuz ? Birde lastiklerle 17 km yaptim artik degisme vakti geldi ne onerirsiniz hic degismeden kendi lastikleriyle 17 kim iyi kullanmisim diyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    Ek olarak benzin gostergem 10 binde bozuldu servisine gotursum 600 lira dediler degistirmemeye karar verdim boyle bi skinti benden baska yasayan var mi. Zincirlerde bin kmde bir cok gevsiyo bunun sebebi nedir bide.

  6. #4106
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı Atakan_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaksamlar motor yagını kac bin km'de degistiriyor sunuz ? Birde lastiklerle 17 km yaptim artik degisme vakti geldi ne onerirsiniz hic degismeden kendi lastikleriyle 17 kim iyi kullanmisim diyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    Ek olarak benzin gostergem 10 binde bozuldu servisine gotursum 600 lira dediler degistirmemeye karar verdim boyle bi skinti benden baska yasayan var mi. Zincirlerde bin kmde bir cok gevsiyo bunun sebebi nedir bide.
    Iyi aksamlar,
    Kitapcik onerisi 7,500Km'de bir yag ve yag filtresi degisiminin uygun oldugunu soyluyo. 6.000'de yag degisimi olucak benimkinin 5bin kusurde henuz, eger cok fark etmezse bundan sonra 7.500'de bir kendim degistiririm...
    Lastigi bence de iyi dayanmissiniz 17k km, pirelli rosso 2 taktim ben sakiz gibi lastik gercekten virajlarda guvende hissediyorum ancak bu asfalt kalitesi dustukce etkisini azaltiyo. Kaydigi zaman soyle etkisi oluyo yolu direk birakip heycan yaratmiyo tatli tatli kayip hemen geri tutunuyo, kaydiginda bile farki hissediyorsunuz yani; henuz yagmurda surmeyi denemedim ama ankarada olanlar bilir o selin goturdugu gun sabahin 8inde cankayada sel ile bogustum, dik rampalari da sorunsuz cikti.

    Benzin gostergeniz garanti olmadi mi ? Henuz 10bin km cok erkenmis garantiye girmeli bence, degilse bile 600tl cok fazla bi para, isini bilen guvendiginiz usta varsa ona bi sorun belki tamir edilebilir bir seydir.

    Zinciri ben de fark ettim cok cabuk gevsiyo muhtemelen titresimdendir diye dusunuyorum.(emin degilim kisisel tahminim).

    Iyi forumlar tekeriniz duz bassin

  7. #4107

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Atakan_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yaksamlar motor yagını kac bin km'de degistiriyor sunuz ? Birde lastiklerle 17 km yaptim artik degisme vakti geldi ne onerirsiniz hic degismeden kendi lastikleriyle 17 kim iyi kullanmisim diyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------

    Ek olarak benzin gostergem 10 binde bozuldu servisine gotursum 600 lira dediler degistirmemeye karar verdim boyle bi skinti benden baska yasayan var mi. Zincirlerde bin kmde bir cok gevsiyo bunun sebebi nedir bide.
    Motor yağı 5.000km de bir değişri y.filtre ile beraber....zinciri 1.000km. de bir gazyağı ile temizler, 400-500km de bir yağlarım..(km 7.000 oldu bir kez gerdirdim zinciri)...Dipnot: Duke'leri,nizi tazyikli su ile yıkatmayın-tüm el.soketleri açıkta/korumasız ve su alabilir..Ben kova-sabun-sünger-mikro fiber bez ve cila kullanıyorum...Tavsiye ederim...
    The Power of The Dreams.

  8. #4108

    Üyelik
    28 Ocak 2015
    Teşekkür ederim verdiğiniz bilgilerden dolayı. İzmir Gaziemirde ktm servisine sormuştum garanti kapsamı dışında demişlerdi şuanda garantisi bitti zaten. Lastiklerde bende pirelli rosso 2 almayı düşünüyorum genelde o öneriliyor. Titremeden olabilir dediğiniz gibi zincir gevşemesi

  9. #4109

    Üyelik
    07 Aralık 2014
    arkadaşlar çok spesifik gibi olacak ama motor giderken sanki tel yada camurluk bi yere sürtüyormus gibi ses cıkartıyor. iniyorum motordan biraz ilerletiyorum fakat bişe göremiyorum. 15-20 ile gitmeye baslayınca dahi duyuyotum ve kaynağını bulamadım. sundan dolayı olabilir diyecek var mı?

    ek olarak, arka jantı komple değiştirdim yeni, önceki sorunluydu.

  10. #4110
    berkaye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLX
    Alıntı marcobode adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar çok spesifik gibi olacak ama motor giderken sanki tel yada camurluk bi yere sürtüyormus gibi ses cıkartıyor. iniyorum motordan biraz ilerletiyorum fakat bişe göremiyorum. 15-20 ile gitmeye baslayınca dahi duyuyotum ve kaynağını bulamadım. sundan dolayı olabilir diyecek var mı?

    ek olarak, arka jantı komple değiştirdim yeni, önceki sorunluydu.
    Bende öyle garip bir ses 2 kişi binince dar biyerde (motorun sesi yankıyla çoğaldığı yerler) mesela sol şeridin dahada solundaki dar alan gibi yerde bi fisirti gibi bişey duyuyorum normal gibi geliyor sonra normalmi acaba diye soruyorum kendime paranoyak oldum baya Bi spormoto ya uğrayacağız sanırım Bu benim 2. Duke 200 üm aynısından vardı öncedende onda hiç dikkat etmedim öyle bi ses varmıydı yokmuydu hatırlamıyorum.

  11. #4111

    Üyelik
    29 Mayıs 2015
    Şehir
    Balıkesir / Burhaniye
    Motosikleti
    KTM DUKE 200 / 2015
    Ben çanta olarak "Givi XS313" modelini aldım, artçı selesine bağladım. Kalite ve işlev olarak çok başarılı, sadace motora iniş binişlerde kungfu hareketleri yapmanız gerekiyor, çantadan dolayı bacağı rahat atamıyorsunuz.
    Linkinide vereyim, fakat stokta herdaim olmuyor ben satın aldıktan 1,5 ay sonra elime ulaştı
    http://www.giviturkiye.com/givi-xs313-20-lt-kuyruk-cantasi

  12. #4112

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam aynı motosikleti ben de denedim, gözlemlerimi yazmak için buraya girdim ben de sizin yorumunuzu gördüm ,

    Öncelikle şöyle söyleyeyim Cumartesi günü öğleden sonra benim denediğim Ktm duke 200 BERBAT durumdaydı , canını almışlar motorun, sanırım aynı motoru denedik arkadan gelen çatur çutur ses zincirden geliyordu , benim test sıram gelmeden önce alan arkadaşlar 1.viteste son devire kadar sürdükleri için makine önüme geldiğinde zaten hararet seviyesinin yüksek olmasına şaşırmadım. Titreşim rahatsızlığı veya kafa sallama ben yaşamadım.

    70bin küsür deviren (sadece periyodik bakımlarla) üyelerimiz var görünce yazarlar buraya.

    Ben kendi görüşlerimi yazayım. ( cbr 250 ve Inazuma kullanmış birisi olarak)

    Öncelikle KTM Spormoto'ya helal olsun. Adamlar belirli aralıklarla da olsa, herkese yarım saat gibi gayet yeterli bir süre veriyorlar motorları test etmek için. Öyle ekipmandı deneyimdi filan da zorlamıyorlar, başvuruyu yap git istediğin motoru test et.

    Japonların canı cehenneme Pislik herifler hep motorlarımızı sağdan soldan rica minnet deneyerek alıyoruz. r25 deneyecekti arkadaş bırak denemeye almaya motor bulamadık, koltuğuna bile oturmadığımız motorları almak zorunda bırakıyor bizi tosbağalar.

    Neyse geçelim duke200'e.

    Aslında niyetim duke 390 denemekti ama, arkadaşımla aynı saatlerde gitmek için duke390 dolu olduğundan ve teste müsait olmadığı için duke 200 başvurusu yaptım.

    Hakikaten forumdaki arkadaşların yazdığı gibi motosikletin kıvraklığı beni çok şaşırttı. Bilerek trafik içine girdim, ara hızlanmalar, gidon turu ve hafifliği beni çok şaşırttı. Hani arkadaşınızın motosikletini alınca bi tedirginlik olur ya, lan bu döner mi, yavaş mı gitsem ki diye hiç yadırgamadım. Vites geçişleri süper, boşa takılma veya geçmeme yok. O kadar hor kullanılmaya rağmen debriyaj ve dişliler şıkır şıkır vites geçirmemi sağlıyordu.

    Herkesin zangır zangır diye yerden yere vurduğu duke 200, bir hafta önce bir Inazuma kullanıcısı olan beni hiç rahatsız etmedi nedense. Ya da bilinçaltımda kendimi çok titremeye alıştırdım ondan mıdır acaba

    Frenleri ben beğenmedim. Tamam balatalar bitmiştir belki motor çok bakımsızdı ama balata da değişse sanki beni tatmin etmezdi diye hissettim.

    Arka kalipere giden kablo ayağıma deyip durdu, sinir oldum hep.

    0-100 hızlanması ve vites geçişleri beni tatmin etti. Torku da iyi veriyor, minibüs geçeyim derken yanladım bir kez

    Amma velakin ;

    Benim için kafadan gol ve bu motosikleti almama sebebim ne olurdu ;

    Peglerin motosikletteki yanlış pozisyonu. Yahu naked motora horoz gibi oturtuyorsun bizi tamam ne güzel, ama o pegleri spor motor gibi niye geriye koyuyorsun ? Çarpık bacaklarla motosiklet sürmeye çalıştım, gövde dik , kollar geniş, ama dizler depo yerine 10 cm aşağısını sürücü koltuğu - depo birleşim yerinin ön tarafını kavrıyordu.

    Şöyle bir durumda var, benim bacak boyum (kasık ve diz arası da ) çok uzun olduğundan rahatsızlık yaşamış olabilirim. Boyum da 1,86 zaten bir çok motosiklette ideal oturuş pozisyonunu yakalayamıyorum.

    Motor iyi hoş, ilk motor olur, az yakar iyi kaçar ama bana ne
    Duke 200'ün (abs'siz)...200-250cc klasmanında en-iyi frenlere sahip,kaldı ki aynı fren teribatı 390 Duke ve RC 390'da var.(44 bg'i durduruyo aynı fren sistemi)...Ön-arka çelik örgülü fren hortumları, önler radyal bağlantılı 4 pistonlu mono blok kaliper var..!!..Hangi 200-250cc'de bunlar var????..Senin kulandığın haşat test motoru ile genel ve sağlıklı bi yorum yapamazsın!!!!....(Kerhanedeki karıylan-sokakta normal hatunu bir tutman gibi olmuş) hacı!!!
    Sokollu bunu beğendi.
    The Power of The Dreams.

  13. #4113
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    bende burdayım :D :D :D :D
    Sokollu bunu beğendi.

  14. #4114
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam aynı motosikleti ben de denedim, gözlemlerimi yazmak için buraya girdim ben de sizin yorumunuzu gördüm ,

    Öncelikle şöyle söyleyeyim Cumartesi günü öğleden sonra benim denediğim Ktm duke 200 BERBAT durumdaydı , canını almışlar motorun, sanırım aynı motoru denedik arkadan gelen çatur çutur ses zincirden geliyordu , benim test sıram gelmeden önce alan arkadaşlar 1.viteste son devire kadar sürdükleri için makine önüme geldiğinde zaten hararet seviyesinin yüksek olmasına şaşırmadım. Titreşim rahatsızlığı veya kafa sallama ben yaşamadım.

    70bin küsür deviren (sadece periyodik bakımlarla) üyelerimiz var görünce yazarlar buraya.

    Ben kendi görüşlerimi yazayım. ( cbr 250 ve Inazuma kullanmış birisi olarak)

    Öncelikle KTM Spormoto'ya helal olsun. Adamlar belirli aralıklarla da olsa, herkese yarım saat gibi gayet yeterli bir süre veriyorlar motorları test etmek için. Öyle ekipmandı deneyimdi filan da zorlamıyorlar, başvuruyu yap git istediğin motoru test et.

    Japonların canı cehenneme Pislik herifler hep motorlarımızı sağdan soldan rica minnet deneyerek alıyoruz. r25 deneyecekti arkadaş bırak denemeye almaya motor bulamadık, koltuğuna bile oturmadığımız motorları almak zorunda bırakıyor bizi tosbağalar.

    Neyse geçelim duke200'e.

    Aslında niyetim duke 390 denemekti ama, arkadaşımla aynı saatlerde gitmek için duke390 dolu olduğundan ve teste müsait olmadığı için duke 200 başvurusu yaptım.

    Hakikaten forumdaki arkadaşların yazdığı gibi motosikletin kıvraklığı beni çok şaşırttı. Bilerek trafik içine girdim, ara hızlanmalar, gidon turu ve hafifliği beni çok şaşırttı. Hani arkadaşınızın motosikletini alınca bi tedirginlik olur ya, lan bu döner mi, yavaş mı gitsem ki diye hiç yadırgamadım. Vites geçişleri süper, boşa takılma veya geçmeme yok. O kadar hor kullanılmaya rağmen debriyaj ve dişliler şıkır şıkır vites geçirmemi sağlıyordu.

    Herkesin zangır zangır diye yerden yere vurduğu duke 200, bir hafta önce bir Inazuma kullanıcısı olan beni hiç rahatsız etmedi nedense. Ya da bilinçaltımda kendimi çok titremeye alıştırdım ondan mıdır acaba

    Frenleri ben beğenmedim. Tamam balatalar bitmiştir belki motor çok bakımsızdı ama balata da değişse sanki beni tatmin etmezdi diye hissettim.

    Arka kalipere giden kablo ayağıma deyip durdu, sinir oldum hep.

    0-100 hızlanması ve vites geçişleri beni tatmin etti. Torku da iyi veriyor, minibüs geçeyim derken yanladım bir kez

    Amma velakin ;

    Benim için kafadan gol ve bu motosikleti almama sebebim ne olurdu ;

    Peglerin motosikletteki yanlış pozisyonu. Yahu naked motora horoz gibi oturtuyorsun bizi tamam ne güzel, ama o pegleri spor motor gibi niye geriye koyuyorsun ? Çarpık bacaklarla motosiklet sürmeye çalıştım, gövde dik , kollar geniş, ama dizler depo yerine 10 cm aşağısını sürücü koltuğu - depo birleşim yerinin ön tarafını kavrıyordu.

    Şöyle bir durumda var, benim bacak boyum (kasık ve diz arası da ) çok uzun olduğundan rahatsızlık yaşamış olabilirim. Boyum da 1,86 zaten bir çok motosiklette ideal oturuş pozisyonunu yakalayamıyorum.

    Motor iyi hoş, ilk motor olur, az yakar iyi kaçar ama bana ne
    benim duke de 58 binde oldu tık yok tabi bazı değişenler var ama onlar hep stok dışı olaylara kaymamdan dolayı değişti
    benim boy da 1.85 ama hiç te sıkıntı olmuyo ilk bir hafta bende senin gibi düşünmüştüm oturma pozisyonu çok kötü diye ama şimdi alıştım gayet rahatmış.
    Sokollu bunu beğendi.
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  15. #4115
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Benim boyda 186 artçı yokken bende çok rahatım motorda hatta peglerin konumu çok seviyorum. Pegleri arkada geniş gidon kombinasyonu çok iyi olmuş. O test motorunu bende kullandim çok geni hirpalanmamis canı cikarilmis bir motor
    Sokollu bunu beğendi.

  16. #4116

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Merhaba arkadaşlar. Motorum 600 km oldu ve zincir pislenmesede yaglanmasi gerektigini dusundum. Arka standlari cok pahali buldum ve pratik gelmedi. Bende bir demirciye giderek 10 tl ye hallettim bu isi


  17. #4117
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    O demiri soktuğunuz yerin içine diş açılmış. Sürekli o demiri oraya takarsanız dişleri bozarsınız. Yazık olur.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  18. #4118

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Dis var ama ne ise yariyor?

  19. #4119
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Oraya arka maşadan kaldırmak için kaldırma aparatları takılıyor.
    Mesela bu
    http://www.alibaba.com/product-detail/BJ-Screws-3005-OR-M10-For_60312562650.html

  20. #4120

    Üyelik
    04 Kasım 2014
    Ustunde de bir yer var dostum


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)