Yıllar önce kaybettiğim ikizim?
MT.net yönetimine en yürekten teşekkürler
Heil Spellcheck
Yav bu hindistanlılar her hafta orange day düzenliyo, sürekli geziyolar(Kıskanıyorum namıssızları) E tabi ucuz olunca peynir ekmek gibi duke satılıyor orda gerçi onunda anlamı kalmaz. Herkeste duke olursa ortalıkta cbf gibi...Düşünsenize :D
yeni alanlar ve almayi dusunenler icin soyle birsey soyliyim. hasanpasadaki spormoto icin konusuyorum: serviste calisan elemanlar mukemmel, yardimsever, iyi niyetli ama firmanin pazarlama-satis politikasi rezalet. soyle aciklayayim; servisin elinden geldigi herseyde sasirtici bir memnuniyet duyuyorum ama ne zaman bir parca ithal edilecek, ne zaman diger elemanlara isiniz dusecek, hayal kirikligi yasayacaksiniz. ruhsat 2 haftada cikti, kartla, kod numarasiyla da gitseniz, yedek anahtari getirmiyorlar, 139 hiz siniri olan motoru satarken 160 yaptigini iddia ediyorlar falan ama dusup pegi kirdiginiz aksam, servis 20 dakikada gelip motoru aliyor ve ertesi gun oglene kadar tamir edip teslim ediyor ve gercekten cok iyi niyetli ve yardimseverh insanlar. diger calisanlari suclamak istemiyorum ama aldigim hizmet rezalet.
yedek anahtari verdiler. bunu kaybedersen sorun degil ama kartin bagli oldugu anahtari kaybetme cok masrafli olur dediler. neyse sorun olmaz denileni kaybettim ve karta takili anahtarla gittim, dukelerin anahtarlari gelmiyor dediler. git bir oto anahtarcida yaptir dediler. isim verip kimseyi suclamak istemiyorum, bana daha cok distributor firmanin sorunu gibi geliyor.
gelmiyor demelerin sebebi uğraşmak istememişlerdir ve getirtmek maliyet olarak sana daha fazla yansır en ucuz yolu göstermişler .isim verip
suçlamak değil ben kimle konuştuysam hep aynı kişiden şikayetciler ben duke spormotodan almadım sadece o kişinin tavrı yüzünden benim gibi bir kaç kişide benim gibi onlardan almadı o kişinin tavırları yüzünden.
Yani tabi sizin buluşmanızda zor milletin işi oluyo biri gelse öbürü gelemiyo, mesafeler uzak bide hepi topu kaç kişisiniz şurda tanışıklığı olan duke cülerbiz daha bir pazar günü buluşamadık bırak her hafta turunçu günleri.
Çarşamba günü 900km deki motorumun bakımını yaptırıp sonraki gün de Manisa'dan Ankara'ya geldim.
10.5 lt kapasiteli depo tamamen dolu, yol bilgisayarı 2.7lt tüketim gösteriyor ama motor 200 km falan sonra dur kalk olmadan gitmeme rağmen yedek depoya düşüyor.
Düşünüyorum hadi 3 yaksa yedeğe düşmeden 300 km'e yakın gitmeli. 600km lik yolda 3 kere tamamen dolan depo yine yedek depoya düşmüş halde geldi eve
Ben mi yanlış kullanıyorum, motor mu yanlış hesaplıyor bilemedim
Bu arada bakımda da servis km sayacı sıfırlanmamış acaba unuttular mı benim bakımı dedim ama aldığımda motorun tepkileri falan baya değişmişti ondan bu ihtimal üzerinde pek durmadım
Heil Spellcheck
10,5 lt yedek depoyla beraber zaten sen yedek depoya geçince benzin alıyosan benim gibi 7 - 8 lt benzin alması lazım o da sürekli 130 140'la gidince zaten 4 lt yakıyor ve 200 km olmadan tekrar yedeğe düşüyor. Eğer sakin kullanıyorsan ortalama 3 lt yakması lazım sakinden kastım da 100 110 gidersen 3 lt yakıyo o zaman da 250km felan yapman lazım. bence değerlerin normal. Ben sürekli 7,5 lt felan benzin alıyorum ve 180 km de felan düşüyo yedek depoya
Şu km sayacını sanırım pc ile bağlanıp sıfırlıyorlardı belki atlamışlardır.
Bilgisayarın 2.7 göstermesi kurcaladı benim de kafamı. 130 falan da 2-3 kere falan gördüm zaten ortalama hıza 80 diyordu. Normalde de 110la falan gittim en fazla :-/ Neyse bi fullediğimde tripmetreyle hesaplayayım bakalım ne diyecek
Evet öyle oldu büyük ihtimalle onu Rider'da toparlatacağım artık bir ara
Heil Spellcheck
bugün ortaköyde makrocenterın önünde bir bayanın u dönüşü yapılmaması gerektiği halde yaptığı ve beni gördüğü halde hemen önümdeki araca yol verip benim yoluma atlaması sonucu ani bir frenle kayayarak düştüm vites pegim ve suspansiyon keçem patladı Allah'a şükür bende bişi yok ama cidden sabahtan beri içim içimi yiyor kadın indiğinde hala görmedim seni napabilirim sabaha kadar çocuğumu sallıyorum falan deyip bağırdı ve senin amacın ne paramı koparmaya çalışıyosun gibi imalarda bulundu komplo falan bu gibisinden anlamsız laflar edip güzel orada bulunan bir cafeye gitti bende polis çağırdım özür dilese cidden sesimi çıkarmıcaktım basıp gidicektim 2. viteste eve fakat bu tavrı cidden kanıma dokundu ve işin kötü yanı 4 senedir dayıyım çocuğuna acıyarak ailecek cafeye gelmişler rahatlarını bozmiyim dedim şikayetimi geri çektim ama içim içimi kemiriyor paylaşmak istedim Allah çoluğundan çocuğundan uzak etsin ama cidden bu mantıktaki k*ltaklar Allah'ından bulsun.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
Geçmiş olsun.
Born to ride, Ride to born
Geçmiş olsun.sıkma canını allah daha beterinden saklamış.
geçmiş olsun sende bişey yok ya gerisi boş
Ön fren müşürümde bir sorun var sanırım, ön freni sıktığımda stop lambam yanmıyor. Bununla ilgili spormotoyu aradım ve elimizde yok sipariş verdik 3 haftaya gelir cevabıyla karşılaştım. Özellikle satış bölümünün çok ilgisiz ve umursamaz olduğunu düşünüyorum, insanla dalga geçer gibi konuşuyorlar. Eğer böyle bir problem yaşamak istemiyorsanız yerli motor aldaydınız gibi küstah cevaplar veriyorlar. 2-3 euro luk parça diyip geçiştirdikleri parça için beni 3 hafta bekletebiliyorlar. Umarım ciddi bir sorun yaşamam benim spormotoya bakış açım cok karamsar. Bu arada flashock çok geçmiş olsun.
Geçmiş olsun.Sen ne kadar düzgün sürsen de trafikte abuk subuk sürenler çok. O yüzden dikkat edin.
Selam,
1 haftalık duke 200 , 10 dakikalık forum kullanıcısıyım. vitesli motor ilk defa kullanıyorum. daha önce 1,5 yıl kadar scooter kullandım.
Benim acemiliğimden midir? motorun yeni oluşu ile mi ilgilidir bilemiyorum ancak yoğun trafikte mecidiyeköy'den taksime gelene kadar motorun hararet göstergesi ilk barın sondan 1 önceki çizgisine dayanıyor.
içinizde fazla ısınma problemi yaşayan var mıdır ? Yada bu kadar ısınma normal midir ?
diğer forumlarda
" Re: ktm duke 200- from first impressions to ownership
Quote:
Originally Posted by darxide
@ grazd, the over heating "problem" is the same even with my other bike which is a 1200 cc / 4 cylinder, high strung monster as shown in the pics posted here. riding around in heavy traffic takes the engine temp. gauge all the way to the third or second last bar on both the ktm & kawasaki. and the hot waves make me nervous that something in the engine is gonna get fried and breakdown .
but i've owned a few bikes over the years, all with liquid cooled engines and they all behaved the same way but nothing ever broke or blew up or showed obvious signs of heat stress damage. i recommend that initially you should try to avoid packed streets, switch off the engine at long traffic stops(but wait if the radiator fan is running until it stops by itself) and run-in your bike at varying speeds in the evenings.
Rightly Said there, It feels like its getting hot when you are riding and the fan starts blowing warm air under your thighs, but be rest assured, that it ain't a problem, The Radiator gets Switched on at 96'C and it cools down the engine to 89'C withn in 01:30 Minutes, in standard road/traffic conditions."
diye birşeye rastladım ama emin olamadım.
Firkri bilgisi olan var mıdır ?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)