KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Temmuz 2015, 15:57
#3821
https://www.youtube.com/watch?v=pyAcuKJm7lU
cihaz şu anda spormoto da bakalım performanslarına göre bir daha ktm alırmıyım almazmıyım karar vericem...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
spormoto pazartesi sabah itibarı ile vermiş olduğum aracı,bu sabah itibarı ile teslim etti.
sübap ayarlarının vermiş olduğu bir arıza olarak iletti.
ellerine sağlık.ilk izlenimim olmuş gibiydi anadolu-avrupa yakası arasında bir sıkıntı çıkarmadan stoplama yapmadan geldim.
hızlı ve kaliteli sevis için tekrar teşekkürler ayrıca ktm390 almaya karar verdim ne dersiniz?
Reklamlar
-
01 Temmuz 2015, 17:52
#3822
Bende çoktandır KTM'nin sitesine bakmıyordum, bugün bakınca bu güzelliği gördüm. Aklımda Kawasaki Z250SL vardı ancak 250 Duke'i görünce işler değişti...
Aralarında 2.300 TL gibi bir fark var ama buna değeceğini düşünüyorum. Şu anda kendi motosikletim 5000 km civarında, 10.000-15.000 KM civarına ulaştığımda - Buda önümüzdeki sene ilkbahar aylarına denk geliyor- alacağım motor bu olacak gibi.
Kullanıcı arkadaşların yorumunu da çok merak ediyorum, ancak yeni olduğu için forumumuz da pek kullanıcısı yok gibi. En çok merak ettiğim düşük devirli kullanımda 100KM'de yaktığı yakıt.
-
01 Temmuz 2015, 18:16
#3823
Merhabalar;
ktm duke 200 için katlanır plaka nereden bulabilirim..
Lastik için ise pirelli mt 60 rs corsa ve pirelli diablo rosso arasında kararsız kaldım..tavsiyeleriniz nelerdir..
-
01 Temmuz 2015, 20:45
#3824
wersus28 adlı üyeden alıntı
https://www.youtube.com/watch?v=pyAcuKJm7lU
cihaz şu anda spormoto da bakalım performanslarına göre bir daha ktm alırmıyım almazmıyım karar vericem...
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
spormoto pazartesi sabah itibarı ile vermiş olduğum aracı,bu sabah itibarı ile teslim etti.
sübap ayarlarının vermiş olduğu bir arıza olarak iletti.
ellerine sağlık.ilk izlenimim olmuş gibiydi anadolu-avrupa yakası arasında bir sıkıntı çıkarmadan stoplama yapmadan geldim.
hızlı ve kaliteli sevis için tekrar teşekkürler ayrıca ktm390 almaya karar verdim ne dersiniz?
Simdiden hayirli olsun .
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
schumacher adlı üyeden alıntı
Merhabalar;
ktm duke 200 için katlanır plaka nereden bulabilirim..
Lastik için ise pirelli mt 60 rs corsa ve pirelli diablo rosso arasında kararsız kaldım..tavsiyeleriniz nelerdir..
Rs corsa 110-150 yoktu yanlis hatirlamiyorsam. Eger toprak arazi vs giriyorsaniz rs corsa tabiki daha iyi rosso 2 yol lastigidir.
-
01 Temmuz 2015, 22:50
#3825
Merhabalar.. marttan bu yana duke 200 kullanıyorum 2 bin km kadar oldu motorum bazen birden ateşlemeyi kesip fren etkisi yaratıyor ve çalışmaya devam ediyor. olay esnasında kullanma kılavuzunda diagnoz lambası denen lamba yanıyor. daha önce buna benzer bi sorun yaşayan oldu mu?
-
02 Temmuz 2015, 03:00
#3826
schumacher adlı üyeden alıntı
Merhabalar;
ktm duke 200 için katlanır plaka nereden bulabilirim..
Lastik için ise pirelli mt 60 rs corsa ve pirelli diablo rosso arasında kararsız kaldım..tavsiyeleriniz nelerdir..
Katlanir plakayi yaptirman lazim yada benim gibi orjinal kisa kuyruk alacaksin.
Lastik konusuna gelince butcen varsa alabilecegin en iyi lastik mt60 rs corsa.8000 kilometreye geldi lastikler bir kere yari yolda birakmadi sacmalamadi.2 arkadasima da rs corsa aldirdim.Cok memnunllar rosso ii ye 800 lira para verene kadar 250 daha ekleyip mt 60 almak en dogrusu olur.
-
02 Temmuz 2015, 03:33
#3827
stok lastiklerin kavislerini biraz garip bulan var mı? bir anda fazla dikleşiyor gibi motoru belli bir açıdan daha fazla yatırmak imkansızmış gibi hissettiriyor, sanki lastikler 150mm yerine 130 olsa da yere temas eden alan hiç değişmez diye düşünüyorum
-
02 Temmuz 2015, 08:30
#3828
Evet biraz öyle sanırım. Yanak yüksekliği ile ilgili aslında. Yüzey 150 yanak yüksekliği 60 olunca lastiği yüzey kavisi biraz fazla oluyor.
Dibine kadar yatırmak için sağlam lastik + sağlam motorcu + Saglam viraj lazım.
Ben bol virajlı ve aksiyonlu bir yol sonunda lastiği incelediğimde kenarlardan 1,5-2 cm nin hiç yer ile temas etmediğini rahat bir şekilde görüyorum. Dibine kadar yatırabilecegim viraj yok :D
Varmı foto alabilecek? Kimler nekadar yatırabilmiş. (illa duke olacak diye bir şart yok)
-
02 Temmuz 2015, 09:36
#3829
Selamlar arkadaşlar, DUKE 250'i olan olmadığından forumda buraya sormak istedim. Aklımda DUKE 250 almak var, merak ettiğim şey düşük devirli kullanımda DUKE'leriniz şehir içinde 100 KM'de ortalama kaç LT yakıyor?
-
02 Temmuz 2015, 09:52
#3830
Facebook duke turkey sayfasında bir kaç kişi aldı en iyi onlar cevap verebilirim sanırım.
-
02 Temmuz 2015, 17:46
#3831
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Evet biraz öyle sanırım. Yanak yüksekliği ile ilgili aslında. Yüzey 150 yanak yüksekliği 60 olunca lastiği yüzey kavisi biraz fazla oluyor.
Dibine kadar yatırmak için sağlam lastik + sağlam motorcu + Saglam viraj lazım.
Ben bol virajlı ve aksiyonlu bir yol sonunda lastiği incelediğimde kenarlardan 1,5-2 cm nin hiç yer ile temas etmediğini rahat bir şekilde görüyorum. Dibine kadar yatırabilecegim viraj yok :D
Varmı foto alabilecek? Kimler nekadar yatırabilmiş. (illa duke olacak diye bir şart yok)
bende de en iyi aksiyonlarda bile 2 cm hiç dokunulmamış alan kalıyor, kendimden şüphe etmeye başladım viraja yatma korkusu mu var diye
-
02 Temmuz 2015, 19:33
#3832
hellmaster adlı üyeden alıntı
Merhabalar.. marttan bu yana duke 200 kullanıyorum 2 bin km kadar oldu motorum bazen birden ateşlemeyi kesip fren etkisi yaratıyor ve çalışmaya devam ediyor. olay esnasında kullanma kılavuzunda diagnoz lambası denen lamba yanıyor. daha önce buna benzer bi sorun yaşayan oldu mu?
bu bahsetiğin sorunu DUKE lerde hiç duymadım ve şüpeye düştüm KTM de böyle bişey olmaz sakın pulsarla karıştırıyo almayasın
benim DUKE şuan 51200 km.de bu güne kadar böyle bişey hiç yaşamadım.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
02 Temmuz 2015, 20:02
#3833
hellmaster adlı üyeden alıntı
Merhabalar.. marttan bu yana duke 200 kullanıyorum 2 bin km kadar oldu motorum bazen birden ateşlemeyi kesip fren etkisi yaratıyor ve çalışmaya devam ediyor. olay esnasında kullanma kılavuzunda diagnoz lambası denen lamba yanıyor. daha önce buna benzer bi sorun yaşayan oldu mu?
Ben de mart ayında fuardan 0.km. Duke 200 aldım, şu anda odometre 4.750km'de böyle bişey ne yaşadım-ne de duydum...
-
03 Temmuz 2015, 01:47
#3834
buralar eskiden hep dutluktu )) nasılsınız acaba arkadaşlar ??
-
03 Temmuz 2015, 11:07
#3835
Deltaeagle adlı üyeden alıntı
Selamlar arkadaşlar, DUKE 250'i olan olmadığından forumda buraya sormak istedim.
Aklımda DUKE 250 almak var, merak ettiğim şey düşük devirli kullanımda DUKE'leriniz şehir içinde 100 KM'de ortalama kaç LT yakıyor?
dusuk devirli kullaninca;
Sehir ici:2.1-2.6
Sehir disi:1.6-2.1
(Yol bilgisayari verileri)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
Ben de lastiklerle ilgili ayni seyi dusunuyorum, motorun neredeyse sinirina gelicek kadar yatiriyorum bazen ama hic dokunulmamis yerleri var lastigin... Bugun fotograf cekip atarim, atabilen herkes atsin kendimizi gelistirmemiz gerekiyodur belki.
-
03 Temmuz 2015, 11:23
#3836
Mucit23 adlı üyeden alıntı
Yanak yüksekliği ile ilgili aslında. Yüzey 150 yanak yüksekliği 60 olunca lastiği yüzey kavisi biraz fazla oluyor.
150/60 olan lastik 150mm genişliğindedir... fakat 60 olan sayı bir ölçü değil orandır diye biliyorum ...yanlış mı biliyorum ?
-
03 Temmuz 2015, 11:27
#3837
Koca denizlide bi duke göremedim ya. Bizim memlekete satılmadımı bu motor
-
03 Temmuz 2015, 15:15
#3838
Merhaba Deltaeagle;
Uzun süreli bir araştırma dönemini müteakip 10 gün önce bir 250 Duke sahibi oldum. Benim de aklımdaki diğer motosiklet Kawasaki Z250SL idi. Onu da yakından gördüm ve gerçekten etkileyici bir motosiklet. Lakin KTM'yi görünce işler değişti. (Bu arada Yamaha MT-25'i de merakla bekliyordum ama ülkemize gelişi yaz dönemine yetişmeyeceğini düşündüğüm için onu eledim). Standart olarak gelen ABS, Kaydırmalı debriyaj ve Pirelli Diablo Rosso II lastikleri ile aradaki fiyat farkını göze alarak tercihimi KTM'den yana kullandım. Hemen belirteyim daha önce scooter haricinde motosiklet deneyimim yoktu. Yani ilk motorum diyebilirim. Doğal olarak halen öğrenme aşamasındayım. Sağ olsun iki deneyimli arkadaştan ders alıyorum. Trafiğe yavaş yavaş çıkmaya başladım. Yaş 33. Biraz geç başladığımın farkındayım ama şartlar bugüne kadar pek de uygun değildi diyeyim. Belki yaşın da etkisiyle çok temkinli kullanıyorum. Tahmin edeceğin gibi motor şu an rodaj döneminde. Şu an 450 km'de. Hemen lafı uzatmadan en çok merak ettiğin soruya geleyim. 100 km'de şu an ortalama 2.7-3.1 lt arasında bir yakıt sarfiyatı var. Rodajda olduğu için tabii ki düşük devirli kullanım için geçerli bu belirttiğim rakam. Şunu da hemen belirteyim bu 450 km'nin tamamına yakını artçı ile yapıldı. Yani artçı olması sarfiyata ne kadar etki eder onu deneyimli arkadaşlar daha iyi bilir ama artçı ile bu kadar düşük bir sarfiyatı olması beni çok memnun etti açıkçası. Aklına başka soru gelirse elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım. Bu da forumdaki ilk mesajım oldu. Tüm motosiklet sevdalılarına merhaba demeyi bir borç bilirim. Keyifli ve güvenli sürüşler.
-
03 Temmuz 2015, 17:53
#3839
Selamlar,
Başka bir başlıkta yaptığım yorumları burada toparlayayım (çift dikiş olacak ama...)
Birkaç yıl önce Er6-f imi satmıştım. Şimdi yeniden motor zamanı, ama bu defa alıp kenara koyup unutacağım bir makina alıcam.
Aklıma estiğinde şehir içi zahmetsizce gezeceğim bir şey. Ve ön şart ABS.
Detaya indikçe karar zorlaşıyor
390Duke çok iyi makina ama handikapları da çok. Bu makinanın 2015 modelinde hem sele hem radyatör ısı olayı hem debriyaj yenilendi mükemmele yaklaştı ama fiyat da oldu 7000EUR...
250Duke' nin incelemeleri bilgileri falan henüz yok, data zayıf, öyle olmasa hemen yatırıcam kapora ama işte...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Daha önce paylaştığım karşılaştırma tablosu neticesinde 250 Duke'ü aldım.
İş seyahatlerim dolayısıyla henüz 120km yol yaptım çok yorum yapamayacağım.
- ilk naked motorum, rüzgar işi değişikmiş gerçekten. geçen haftasonu uzun ön cam taktırdım ama henüz test etmedim bakalım işe yarayacak mı.
- egzoz sesi ilk günler keyfimi kaçırmıştı ama sonra sonra ya ben alışmaya başladım ya da yol yaptıkça motor oturuyor, şimdi güzel gelmeye başladı kulağıma
- rodaj sebebiyle 7000rpm üzerine çıkmıyorum. bu sınır dahilinde yaklaşık 80km/s hızlara kadar şehir içinde hiç bir problem yok gerekli atikliğe ve kıvraklığa fazlasıyla sahip, ama 80km sonrası yetersiz kalıyor 7000 devir altında. rodaj bitince yüksek devirlerde asıl gücünü almaya başladığımda bu da ortadan kalkacaktır diye tahmin ediyorum.
- göstergeden beklendiği gibi belli bir devir çevresinde hafif bir zırıltı geliyor ama dikkate değer değil.
- genel anlamda hafifliği boyutları ve kullanım özellikleriyle doğru tercih yapmışım izlenimi verdi şimdiye kadar bana
Bu arada, 250 Duke ile diğer motorların kıyaslamasını yaparken yüksek hızda kesici düşünmek çok makul değil. Bu motorlar nispeten küçük motorlar zaten kullanım amaçları otobanda büyük hızlarla gitmek değil. Amacına uygun kullanım için, yani şehir içinde, şu kriterlere baktığımda fiyatına rağmen en iyi seçenek bu arkadaş oldu. iyi de olmuş:
- debriyaj yumuşaklığı
- yeteri kadar güç
- sele
- sürüş pozisyonu
- lastikler
- hafiflik
- ABS
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bir miktar daha dolandıktan sonra 250 Duke ile ilgili bir miktar daha paylaşım:
- yakıtı sorulmuştu, halen değişken malum rodajda ama en son baktığımda ortalamam 3.3 l/100km idi.
- titreşim mecburiyet sayılır malum tek silindir. Fakat henüz "ya bu alette titreşim var ya" dediğim bi an yaşamadım. yani bence, titreşim sorunu yok.
- 3 motor ufak bi gezi yaptık, nispeten büyük motor kullanan arkadaşım inceden yorulmaya başladığında ben henüz canlıydım. yani öyle yorucu bi durumu yok Duke'nin.
- 3 sene öncesine kadar kullandığım 200 küsür kiloluk er6-f' i bir defa bile devirmemiş biri olarak bu cılız arkadaşı devirdim karenajlarda aynada vs çizik dahi yok fakat hey hat arka fren pedalı kırıldı. talihsizlik mi malzeme işi mi diye biraz araştırınca gördüm ki Duke' lerin vites ve arka fren pedalları gerçekten kırılganmış. Bunun motora giren millerin eğilmesini engellemek için bir güvenlik önlemi olduğunu yazanlar da var. Neyse total maliyet işçilik dahil 120TL. (yanında yedek fren pedalı taşıyan birini bile okudum internette )
- nedense bilgisayar telefonu görmedi resim koyamadım ama şu an benim 250 Duke üzerinde, Spormoto' nun yaptırdığı uzun cam var ve işe yarıyor (yani rüzgar almada fark var)
- bir de givi topcase ayarladım ben beğendim yakıştı. özellikle uzun camla bi bütünlük oluşturdu. becerebildiğimde fotoğraf ekleyeceğim.
Selamlar...
-
03 Temmuz 2015, 18:04
#3840
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
dusuk devirli kullaninca;
Sehir ici:2.1-2.6
Sehir disi:1.6-2.1
(Yol bilgisayari verileri)
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:04 ----------
Ben de lastiklerle ilgili ayni seyi dusunuyorum, motorun neredeyse sinirina gelicek kadar yatiriyorum bazen ama hic dokunulmamis yerleri var lastigin... Bugun fotograf cekip atarim, atabilen herkes atsin kendimizi gelistirmemiz gerekiyodur belki.
yıllarca duke serilerinin hepsini kullandım şu verileri 1 kere bile yakalayamadım ne yalan söliyim. bu arada sakinde kullandım agresifde kullandım ama yok 2 .1 - 2.6 ları şehir içinde hiç görmedim. 3.4 - 3 .6 dan aşağısını görmedim şehir içinde .uzun yolda (istanbul - izmir ) duke 200 ile min. 2.9 u gördüm o kadar ve bu gördüğüm rakamdaki ortalama hızımda 80- 100 arasında 6. vitesteydi.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)