KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
-
22 Haziran 2015, 22:57
#3801
Reklamlar
-
23 Haziran 2015, 14:49
#3802
Arkadaşlar merhaba, yazılanları uzun uzun okudum ellerinize sağlık.
Bu aralar 3. motorum için araştırma yapıyorum 250cc sınıfı bir motor bakıyorum. Daha önce YBR125 ve MT03 üm oldu, tek silindirden devam mı etsem yoksa çift silindir li bir motora mı geçsem ikilemi yaşıyorum. Agresiflik ve tutarlı gaz tepkileri anlamında çekincelerim var açıkçası. Özellikle MT03 de gaz kontrolü ile ilgili ciddi rahatsızlığım oldu. Gaz kesmelerde arka lastiğin kayması, motorun yığılması vb durumlar pek hoşlanmadığım mevzular açıkçası. Tabi bu durumda 660cc ve 42 beygirin de payı büyüktü. Aksine YBR125 de bu gibi durumlar tolere edilebileceğim seviyedeydi.
Benim merak ettiğim ktm duke200 de gaz tepkileri nasıldır? Gaz kesmelerde yığılması sonrasında toparlaması ne seviyededir, ne kadar agresiftir, gazı kesince tekeri kilitler mi mesela? kullanan arkadaşların faydalı cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D
Tecimen bey in de videosu çok güzel olmuş, teşekkürler.
-
23 Haziran 2015, 19:49
#3803
astikevihan adlı üyeden alıntı
Almadım ama yerinde incelemişliğim var.
- Lastikler diablo rosso 2 olmuş,
- Elcikler daha yumuşaklaşmış,
- Seleye oturmadığım için bir şey diyemeyeceğim ama görüntü aynı gibiydi,
- Fren hakkında bilgim yok ama bu modellerde kaydırmalı debriyaj var,
- Sinyal lambalarının su geçirmezliği arttırılmış ve lambaların gövdeye bağlı olduğu siyah plastik kısım eski modellere göre daha esnek.
Merhaba,
Bu dedikleriniz şu linkteki motor için değil mi ? http://www.spormoto.com/naked-bike/ktm-200-duke-2014/
Bir de ortaya bir soru sormak istiyorum.
Aranıza yeni katılacağım. KTMnin montunu almak istiyorum ama böyle marka şeyler hep normaline göre biraz daha pahalı olur ya KTMde bu durum nasıl ?
Aşağıda linkni vereceğim 2 montu fiyat olarak söyleyebilir misiniz pahalı ya da değil uygun diye.
http://store.spormoto.com/STREET-EVO-JACKET,PR-118.html
http://store.spormoto.com/TWO-4-RIDE...14,PR-119.html
-
24 Haziran 2015, 02:19
#3804
arkadaşlar motor ile yatma çalışması yapan oldu mu? fabrika lastikleri ile ayak pegleri yere değecek kadar yatırabiliyor musunuz motoru ?
-
24 Haziran 2015, 09:33
#3805
abbasow adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, yazılanları uzun uzun okudum ellerinize sağlık.
Bu aralar 3. motorum için araştırma yapıyorum 250cc sınıfı bir motor bakıyorum. Daha önce YBR125 ve MT03 üm oldu, tek silindirden devam mı etsem yoksa çift silindir li bir motora mı geçsem ikilemi yaşıyorum. Agresiflik ve tutarlı gaz tepkileri anlamında çekincelerim var açıkçası. Özellikle MT03 de gaz kontrolü ile ilgili ciddi rahatsızlığım oldu. Gaz kesmelerde arka lastiğin kayması, motorun yığılması vb durumlar pek hoşlanmadığım mevzular açıkçası. Tabi bu durumda 660cc ve 42 beygirin de payı büyüktü. Aksine YBR125 de bu gibi durumlar tolere edilebileceğim seviyedeydi.
Benim merak ettiğim ktm duke200 de gaz tepkileri nasıldır? Gaz kesmelerde yığılması sonrasında toparlaması ne seviyededir, ne kadar agresiftir, gazı kesince tekeri kilitler mi mesela? kullanan arkadaşların faydalı cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D
Tecimen bey in de videosu çok güzel olmuş, teşekkürler.
Gazi kesince tekeri mi kitliyor mt03 :O
Gazi kesince tekeri kitlemez ama saglam torklu bir makine oldugu icin yigilir, daha sonra gazi acinca tekere bile getirebilirsiniz 1. Viteste. Sinifinin en agresif motoru bence(z250'yi bilmiyorum daha agresif olabilir).
Gaz tepkisi de acayiptir seri sekilde ac-kapat yaparsaniz iciniz disiniza cikabilir, boyle yavastan gelmiyo gucu gazi aciyosun laps diye geliyo. Hocam naçizane tavsiyem inazumaya bakmaniz olur...
-
24 Haziran 2015, 16:21
#3806
abbasow adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, yazılanları uzun uzun okudum ellerinize sağlık.
Bu aralar 3. motorum için araştırma yapıyorum 250cc sınıfı bir motor bakıyorum. Daha önce YBR125 ve MT03 üm oldu, tek silindirden devam mı etsem yoksa çift silindir li bir motora mı geçsem ikilemi yaşıyorum. Agresiflik ve tutarlı gaz tepkileri anlamında çekincelerim var açıkçası. Özellikle MT03 de gaz kontrolü ile ilgili ciddi rahatsızlığım oldu. Gaz kesmelerde arka lastiğin kayması, motorun yığılması vb durumlar pek hoşlanmadığım mevzular açıkçası. Tabi bu durumda 660cc ve 42 beygirin de payı büyüktü. Aksine YBR125 de bu gibi durumlar tolere edilebileceğim seviyedeydi.
Benim merak ettiğim ktm duke200 de gaz tepkileri nasıldır? Gaz kesmelerde yığılması sonrasında toparlaması ne seviyededir, ne kadar agresiftir, gazı kesince tekeri kilitler mi mesela? kullanan arkadaşların faydalı cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D
Tecimen bey in de videosu çok güzel olmuş, teşekkürler.
Dostum video bana ait değil "buda.la" isimli arkadaşın videosu.
-
24 Haziran 2015, 17:54
#3807
abbasow adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, yazılanları uzun uzun okudum ellerinize sağlık.
Bu aralar 3. motorum için araştırma yapıyorum 250cc sınıfı bir motor bakıyorum. Daha önce YBR125 ve MT03 üm oldu, tek silindirden devam mı etsem yoksa çift silindir li bir motora mı geçsem ikilemi yaşıyorum. Agresiflik ve tutarlı gaz tepkileri anlamında çekincelerim var açıkçası. Özellikle MT03 de gaz kontrolü ile ilgili ciddi rahatsızlığım oldu. Gaz kesmelerde arka lastiğin kayması, motorun yığılması vb durumlar pek hoşlanmadığım mevzular açıkçası. Tabi bu durumda 660cc ve 42 beygirin de payı büyüktü. Aksine YBR125 de bu gibi durumlar tolere edilebileceğim seviyedeydi.
Benim merak ettiğim ktm duke200 de gaz tepkileri nasıldır? Gaz kesmelerde yığılması sonrasında toparlaması ne seviyededir, ne kadar agresiftir, gazı kesince tekeri kilitler mi mesela? kullanan arkadaşların faydalı cevaplarını sabırsızlıkla bekliyorum :D
Tecimen bey in de videosu çok güzel olmuş, teşekkürler.
Gaz tepkisi serttir. Gaz kestiğinde arkası kitlenecek kadar olmasa da yığılma yapıyor.
Kısaca agresif bir motosiklettir.
-
25 Haziran 2015, 13:48
#3808
tyrung adlı üyeden alıntı
Gaz tepkisi serttir. Gaz kestiğinde arkası kitlenecek kadar olmasa da yığılma yapıyor.
Kısaca agresif bir motosiklettir.
teşekkürler
Tecimen adlı üyeden alıntı
Dostum video bana ait değil "buda.la" isimli arkadaşın videosu.
orucun yan etkileri işte teşekkürler buda.la arkadaşa gelsin
-
26 Haziran 2015, 12:41
#3809
Arkadaslar merhaba,
1-300 km bir yapılan zincir bakımını ve 500 km de bir yapılan zincir temizliğini yapmak icin sehpa şart mı?
Ben sehpa almazak için feyizoglu'na gittim lakin 40 avroluk rizoma ekstra aparat almalısın dediler.
2-Ben de 390 duke var, önerebileceğiniz bir zincir bakımı şekli var mı, illa sehpa alınmalıysa model söyleyebilir misiniz?
-
26 Haziran 2015, 13:21
#3810
marcobode adlı üyeden alıntı
Arkadaslar merhaba,
1-300 km bir yapılan zincir bakımını ve 500 km de bir yapılan zincir temizliğini yapmak icin sehpa şart mı?
Ben sehpa almazak için feyizoglu'na gittim lakin 40 avroluk rizoma ekstra aparat almalısın dediler.
2-Ben de 390 duke var, önerebileceğiniz bir zincir bakımı şekli var mı, illa sehpa alınmalıysa model söyleyebilir misiniz?
1- Normal yol şartları için 300-500 km yağlama için güzel ama 500'de bir temizleme aralığı çok erken. Muhtemelen üşenir yapmazsınız zaten. Bir kaç binde bir yapılsa bile güzel. Arka sehpa motorun kaldırma topuzlarına takılıp motoru kaldırıyor. Arka sehpa topuzları da aksesuar. Arka sehpayla kullanılacaksa haliyle o topuzlardan almak icap ediyor.
2- Scottoiler otomatik zincir yağlama sistemi. Motoplus satıyor. Bir ustaya taktırılıyor. V-System jenerik olarak her motora takılması öngörülen mekanik sistem. Suzuki, KTM, Kawasaki ve BMW için özel kitler de var yaklaşık V-System fiyatına. İşin kötü tarafı KTM 125, 200 ve 390 için V-System olmuyor. (Bkz gelen e-posta "As the 125, 200 and 390 KTM models have no screws, pipes or spigots that can be used as a source to operate our (Vacuum operated) KTM kit, we can only recommend our (electronic) eSystem for these models. When installing this kit, you’ll need an adapter for the swing arm (free of charge – code SA-0620BL)..") E-system daha -iki kat- pahalı olanı. 390 donatmak başlığında yazmıştım. Biz taktırdık e-system'i bizdeki 390'a. Bu sistemdeki yağın diğer zincir yağları gibi yapışma özelliği olmadığından zincir temizlemek için de çok acele etmeye gerek kalmıyor servisten servise 7500 km'de bir sıkıntı olmayacaktır.
Zincir ömrünü yedi kata çıkaracağı iddia ediliyor. 2 katına çıkarsa bile zincir ve dişli masrafı, temizleme spreyi, zincir spreyi, arka sehpa, kaldırma topuzu masrafını göz önüne alınca, pratikliği de eklenince bize mantıklı geldi. Hatta ben kendi V-Strom'uma V-System olanından taktırdım. Memnunuz.
-
26 Haziran 2015, 20:45
#3811
Ya beyler bende mi bu sanssizlik nedir. Bugun yine arka frenim kirildi ve bu sefer disardaki sahipsiz irkini bilmedigim veletler yuzunden. Kizilay karanfilde duruyodu motor ,tam gidicektim cocuk geldi yanima abi gaz veriyim dedi, demesine kalmadan asildi bu sirada ayagim mi carpti noldu anlamadim motor vitese gecti uctu one dogru sonra arkasi kaydi yere dustu. Velet kacti tabi, motorun deposunun sag tarafinda bi ezilme var bu sari, korler icin yapilmis yolun ustune dustu galiba tirtikli bi sekil aldi cunku. Sag karenajin ordan sari bi sivi akti ne oldugunu bilmiyorum, plaka yamuldu ama geri duzelttim, bir de malumunuz arka fren "tekrar" kirildi. Motordaki hasarlari gectim arkada sevgilim oturuyodu o da totosunun ustune dusmus allahtan bir seyi yok...
yarin direk servise goturucem elciklere de bakar usta artik napalim. Herkese iyi aksamlar tekeriniz duz bassin , allah bizi .... cocuklarindan korusun.
Surc-i lisan olduysa affola telefondan sinirli bir sekilde yazdim...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
marcobode adlı üyeden alıntı
Arkadaslar merhaba,
1-300 km bir yapılan zincir bakımını ve 500 km de bir yapılan zincir temizliğini yapmak icin sehpa şart mı?
Ben sehpa almazak için feyizoglu'na gittim lakin 40 avroluk rizoma ekstra aparat almalısın dediler.
2-Ben de 390 duke var, önerebileceğiniz bir zincir bakımı şekli var mı, illa sehpa alınmalıysa model söyleyebilir misiniz?
Sart degil hocam bi arkadasiniza falan rica edersiniz yan ayaklikta kaldirir tutar motoru oyle yaparsiniz veya kendinize guveniyosaniz kendiniz de yapabilirsiniz.(Hem yaglama hem kaldirma zor olur.).
Sehpa cok daha rahat olur tabi de oyle topuz sart degil, benim sehpamda gerekmiyo mesela, arka ve on sehpayi 150 tl'ye almistim sanirim.
-
27 Haziran 2015, 23:05
#3812
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
-
27 Haziran 2015, 23:29
#3813
beyazhayabus adlı üyeden alıntı
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
Ben de bir tane olacak tı Pazartesi dükkan a bakayım bulursam vereyim sana.
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
-
28 Haziran 2015, 02:59
#3814
Merhaba arkadaşlar Duke 200 ABS almayı düşünüyorum. 0 km Duke 200 ABS satışı neden kaldırıldı ? Sitede sadece ABS olmayan modeli mevcut ?
-
28 Haziran 2015, 03:29
#3815
Loser adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Duke 200 ABS almayı düşünüyorum. 0 km Duke 200 ABS satışı neden kaldırıldı ? Sitede sadece ABS olmayan modeli mevcut ?
Duke 250 abs satışını baltalamasın diye dir...
-
29 Haziran 2015, 01:20
#3816
Loser adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Duke 200 ABS almayı düşünüyorum. 0 km Duke 200 ABS satışı neden kaldırıldı ? Sitede sadece ABS olmayan modeli mevcut ?
ben satıyorum motoru dostum. 2014 model ABS2li 2015 nisan ayı cıkıslı 2000km'de garaj motoru hasaraı çiziği yok. kardeşim yurt dısında okyacak diye satıyorum yoksa cok memnunum buda linki. koay gelsin
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-duke-200-abs-li-2014-bu-fiyata-yok-tertemiz-kacirmayin-215149495/detay/
-
30 Haziran 2015, 14:43
#3817
Loser adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar Duke 200 ABS almayı düşünüyorum. 0 km Duke 200 ABS satışı neden kaldırıldı ? Sitede sadece ABS olmayan modeli mevcut ?
ellerinde yoktu en son çünkü ama ne zaman gelir gelmez bilmiyorum. 2014 ler zaten bitti. 2015 leride çok az getirdiler.
-
30 Haziran 2015, 15:56
#3818
beyazhayabus adlı üyeden alıntı
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
özelden atım mesaj ama görmedin galiba elimde var bir tane. topkapı ya gelirsen vereyim sana gelirsen takarım da yerine .özel mesaj kutuna gönderdim numaramı.
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
-
30 Haziran 2015, 16:15
#3819
beyazhayabus adlı üyeden alıntı
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
üzüldüm gerçekten, yazık onları yetiştiren annelere :( emekleri boşuna..
-
30 Haziran 2015, 16:26
#3820
beyazhayabus adlı üyeden alıntı
Gece vardiasinda calisuyodum.
sabah eve geldim.
Aksam ise giderken, bi baktim sag arka sinyal lambasi yok.
Ortakoyde onu kim kirdiysa ve ojuyosa allah belasini versin.
kac para bu sinyal lambasi
parca kodu 90114026000 çift olarak satılıyor .spormoto da fiyatı 115 tl .
benden gelip alırsan beleş
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)