Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #361
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı cd0345 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar dediğiniz sorunu eğer tahmin ettiğim gibiyse her motorda yaşarsınız

    örneğin

    5. viteste gidiyorsunuz debriyaj sıktınız durdunuz kırmızı ışıkta vites küçültmediniz yavaşlarken yada 3 e düşürdün 2 ye düşürmedin bu sefer o arada durduğunuzda yada yavaş hızlarda bu sorunla karşılaşabilirsiniz

    pratik çözüm
    önce debriyajı yavaş yavaş bırakın ama gaz vermeyin motorlarınız zaten gayet torklu motorlar hafiften böyle öne doğru meil alır yani kavrama noktasına getirin debriyajı ve ondan sonra bırakın debriyajı öyle vites atın

    bu arada sayfanın takipçisiyim yanlız uzun yol planlarım var ve topcasesiz kullanmam zor en azından takıp çıkartabileceğim bi topcase lazım takılıyormu bu motorlara ?
    şu anda 1250 km deyim o sorun kalmadı 1 le 2 arasındaki mesafe çok hasas o kadar çok az kaldırınca boşa giriyor daha önceleri sertti boşu bulmak sorun oluyordu şimdi normal.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #362
    turbocharge - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2010
    Şehir
    Kayseri
    Motosikleti
    Ktm Duke 200 (2014)
    Alıntı umurcan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sağolasın kardeş Ben 4 sene gibi bir zaman sonrasında alabildim sen kısa zamanda alırsın umarım. Bu arada kayseride yok bildiğim kadarıyla satan. Ankara'dan alacak olursan haber et de birşey lazım olursa yardım ederiz
    Yok burda satılmıyor. Haftaya perşembe arkadaşlarla Ankaraya gelecez bu kez rider a uğrasam geçen geldiğimde uğramak istemiştim ama fırsat olmamıştı, şu duke u canlı kanlı görsem diyorum tabi yeni incek bulvarına giden dolmuşları bulabilirsem )

  3. #363
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    arkadaşlar bakıma gidip hava filtresi değiştiren olursa eskiyi bir poşete koyup (üstünüz toz olmasın ) bana mesaj veya iletişim bilgilerinde telefonum var haber verirseniz elden gelip alayım .numune olarak lazım bendekini sökersem bende hava filtresi kalmıyor.

  4. #364
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı turbocharge adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok burda satılmıyor. Haftaya perşembe arkadaşlarla Ankaraya gelecez bu kez rider a uğrasam geçen geldiğimde uğramak istemiştim ama fırsat olmamıştı, şu duke u canlı kanlı görsem diyorum tabi yeni incek bulvarına giden dolmuşları bulabilirsem )
    Valla pek anlamadım da ben bu cuma Ankara'ya geliyorum. Sonrasında duruma göre görünebilirim istersen sana
    Heil Spellcheck

  5. #365

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    merhaba,

    seyir halinde iken vitesi hızlıca 6'dan 1'e düşürebiliyorken, dururken bu işlemi çok yavaş yapabiliyorum; normal midir?

  6. #366
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Normaldir hocam, normaldir, bu tür şeylere takılmayın. Kimi motorda dururken vites takılır geçmez, biraz yürütmek gerekir. Kimisnde vites dururken daha rahat geçebilir, kimisinde geçişler herzaman kemiklidir kimisi hissettirmez bile. Bunlara takılmayın cidden. Bir de 6. vitesten kaça indirirsin bilmiyorum da, hareket halinde iken sık sık 1 e düşürme vitesi, ~10 kmh nin altına inmediğin sürece.
    #sürenadam

  7. #367

    Üyelik
    17 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Normaldir hocam, normaldir, bu tür şeylere takılmayın. Kimi motorda dururken vites takılır geçmez, biraz yürütmek gerekir. Kimisnde vites dururken daha rahat geçebilir, kimisinde geçişler herzaman kemiklidir kimisi hissettirmez bile. Bunlara takılmayın cidden. Bir de 6. vitesten kaça indirirsin bilmiyorum da, hareket halinde iken sık sık 1 e düşürme vitesi, ~10 kmh nin altına inmediğin sürece.
    6'dan direkt 1'e düşürdüğümü söylemedim zaten yavaşlarken kademe kademe düşürdüğüm anlamına geliyor; çok takılmamakla birlikte sadece meraktan sordum

    cevap için teşekkürler

  8. #368
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    bugün yağışlı havada kullandım motoru lastikler beni düşündürüyordu yağışlı havada kayar diye ama tam tersi oldu yağışlı havada yol tutuşu daha iyi lastiklerin.

  9. #369
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Alıntı pyrz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6'dan direkt 1'e düşürdüğümü söylemedim zaten yavaşlarken kademe kademe düşürdüğüm anlamına geliyor; çok takılmamakla birlikte sadece meraktan sordum

    cevap için teşekkürler
    Zaten 6 dan 1' e direkt olarak geçirebileceğin bir teknoloji henüz yok manuel viteslerde motosiklette bilindiği gibi şanzuman ayrı bir yerde değil ve motor yağıyla yağlanıyor, bu yüzden rölanti haricinde ve hareket halinde vitesin daha kolay geçmesi normaldir. Genellikle her motor rölantide çalışırken yüksek viteslerden kalkış vitesine zor geçer kafanı takma. durmadan önce kademeli olarak vitesi düşürmen gerekir, yüksek viteste durmak zorunlu kalırsan da her vites düşürmende gaz kolunu çevirki şanzuman yağlama yapsın, yine geçmezse her vites arasında debriyajı hafifçe bırak...

  10. #370
    Bilalancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    Samsun
    KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.

    Yalnız sormak istediğim şeyler var:

    Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?

    Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?

    Teşekkürler. Saygılar.

  11. #371
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı ozgur325 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ...yüksek viteste durmak zorunlu kalırsan da her vites düşürmende gaz kolunu çevirki şanzuman yağlama yapsın, yine geçmezse her vites arasında debriyajı hafifçe bırak...
    Oradaki gaz açmanın sebebi parçaları yağlamak değil yanılmıyorsam. Debriyaj sıkılıyken gaz açarak motor parçaları arasında hareketlenme ve titreşim yaratıyorsun, ozaman birşekilde daha kolay geçiyor zorlanan vites. Benim önceki motorum da aynı durum oluyordu. Zaten birkaç saniyeliğine gaz açmamış olmanız parçalar üzerindeki yağın akıp gideceği ve yağsız kalacakları anlamına gelmez. Motor yağı bukadar çabuk süzülen bir yağ değilgir(neredeyse hiçbir yağ bukadar çabuk süzülemez zaten). O yüzden gaz açmaktaki amaç yağlama yapmak değil diye düşünüyorum.

    Bir de gaz açmadığımız zaman motorun yağlamayı kestiğinden de emin değilim. Yoksa sabahları motorumuz ısınsın diye rölantide çalıştırıp bekliyoruz. Tüm gece(hatta çok daha uzun süre) beklemiş motorda yağ süzülmüş oluyor. Ozaman rolantide çalışırken yani biz gaz vermezken motor yağlama yapmıyor mu?

    Evet özgür, bu sorunların cevabını derhal masamda görmek istiyorum
    #sürenadam

  12. #372
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Evet patron cevapları rapor halinde sunuyorum motor çalıştığında krank milindeki denge ağırlığı denen parçalar vasıtasıyla kartere süzülmüş olan yağı tıpkı bir kepçe gibi aşağıdan alıp pistonu ve piston kolunu yağlıyor. bu yağlama rölantide çok düşük olurken gaz açtığımızda artıyor, ama şanzuman için söylediğin doğru yalnız ben hala yüksek devirde oluşacak yağ basıncının da buna etki ettiği kanaatindeyim

  13. #373
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    merhaba arkadaşlar. ben yeni bir duke 200 kullanıcısıyım. ilk motorum olduğundan çok emin olmamakla beraber, lastikler bana güven vermedi. Michelin Pilot Road 3 taktırmayı düşünüyorum. Michelin Pilot Road 3 110/70ZR17 (54 W), Michelin Pilot Road 3 150/70ZR17 (69 W) ölçüler sizce uygun mudur? üzerindeki lastikler konusundaki izlenimlerinizi de paylaşırsanız sevinirim.

  14. #374
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı wincentt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar. ben yeni bir duke 200 kullanıcısıyım. ilk motorum olduğundan çok emin olmamakla beraber, lastikler bana güven vermedi. Michelin Pilot Road 3 taktırmayı düşünüyorum. Michelin Pilot Road 3 110/70ZR17 (54 W), Michelin Pilot Road 3 150/70ZR17 (69 W) ölçüler sizce uygun mudur? üzerindeki lastikler konusundaki izlenimlerinizi de paylaşırsanız sevinirim.
    yaz kış motor kullandığım için orjinal lastikler bana güven vermediği için http://www.motolastik.com/Urun/Pirel...-pmu26215.html
    bu lastikleri almayı düşünmüştüm ama bugün test ettim orjinal lastiklerin yağmurda yol tutuşu kuru havadadaki yol tutuşundan daha iyi o yüzden eskiyene kadar değiştirmekten vaz geçtim ama değiştirme zamanı gelince bunları alacam.

  15. #375

    Üyelik
    07 Temmuz 2012
    merhaba arkadaşlar, gidon kilidi konusunda yardımcı olabilicek var mı bi türlü beceremedim bu aletin gidonunu kilitlemeyi

  16. #376
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı husay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar, gidon kilidi konusunda yardımcı olabilicek var mı bi türlü beceremedim bu aletin gidonunu kilitlemeyi
    gidonu sola doğru tam cevirme çok az pay bırak sola doğru anahtarı cevir kitlenir.

  17. #377

    Üyelik
    07 Temmuz 2012
    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gidonu sola doğru tam cevirme çok az pay bırak sola doğru anahtarı cevir kitlenir.
    teşekkürler sabah deneyeyim tam çeviriyorum muhtemelen kilit kısmında anahtarı çekemiyordum

  18. #378
    Bilalancer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2009
    Şehir
    Samsun
    Alıntı husay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekkürler sabah deneyeyim tam çeviriyorum muhtemelen kilit kısmında anahtarı çekemiyordum
    KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.

    Yalnız sormak istediğim şeyler var:

    Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?

    Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?

    Teşekkürler. Saygılar.

  19. #379

    Üyelik
    07 Temmuz 2012
    Alıntı Bilalancer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KTM leri çok beğeniyorum tasarım ve malzeme kalitesi olarak. Boyası bile çok kaliteli görünüyor. Ayrıca bu marka ürünlerini oldukça dayanıklı olarak biliyorum.

    Yalnız sormak istediğim şeyler var:

    Servis ve parça durumu nasıl örneğin parça fiyatları nasıl? Tedarik süreci uzun mu?

    Mekaniği ve elektroniği karmaşık mı yani servisinin olmadığı bir şehirde her hangi bir motor servisi çözümleyebilir bakım, tamir vs yapabilir mi?

    Teşekkürler. Saygılar.
    Motoru alalı 3-4 gün oldu ama şöyle söyleyeyim her parça stokta yok sanırım eski sahibi motoru yan yatırmış grenaj değişmiş problem yok ama yan ayna ve ayak freni stokta yok gelmesi 1 ayı bulur yaklaşık dediler ama ileride ne olur bilmem muhtemelen stoklara girer diye düşünüyorum ama.

    yanlış hatırlamıyorsam komple ayna kolu 25-30€ civarındaydı aynı şekilde ayak frenide ama sadece aynanın camı çatladıgı için pek problem etmedim.

    benim olduğum şehirde de servis yok ama servisin söylediği şu ana kadar arıza yapan motor gelmedi

  20. #380
    wincentt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    benim de aslında takmak istediğim lastikler bunlar Michelin 120/90-17 TT 64S Anakee 2, Michelin 150/70R17 69H Anakee 2 ama boyutlar uymuyor. sizce bu boyutlardaki lastikler uyum sağlar mı?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

    Alıntı wincentt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim de aslında takmak istediğim lastikler bunlar Michelin 120/90-17 TT 64S Anakee 2, Michelin 150/70R17 69H Anakee 2 ama boyutlar uymuyor. sizce bu boyutlardaki lastikler uyum sağlar mı?
    bu arada 120/90-17 de arka lastikmiş) anakee 2 takamıyoruz yani


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)