KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
08 Mayıs 2015, 14:10
#3641
Arkadaşlar sormak istediğim birkaç soru var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim;
Zincir temizliğini 500 km de bir yapmak ideal midir? Hangi malzemeleri kullanıyorsunuz zincir yağı dışında? Bundan önceki motosikletlerimde hiç zincir temizleme olayına girmeden direk yağlama yaptığım için biraz kısa ömürlü oldu zincirler bu yüzden temizlikte ne kullandığınızı yazabilirseniz o şekilde bir yol izlemek istiyorum.
Radyatör suyunu ne kadarda bir tazeliyorsunuz?
1000 bakımını kendimiz yapacak olursak nelere dikkat etmemiz gerekiyor? Özellikle yağ filtresinin değişiminde dikkat edilmezse çok ciddi sıkıntılar çıkacağı hususunda bir abi beni ürküttü açıkçası. Filtre şişme yapar şeklinde bir uyarı yaptı daha açığı. Tavsiyeniz nedir? Bakımı yaptıracağım servis yaklaşık 150 km dışarıda. Gitmeli miyim sizce?
Şimdiden cevaplarınız için sağolun.
aksel111 adlı üyeden alıntı
acilen birisi rpm 1 rpm 2 deki mantıgı anlatıp kaçlarda ayarlanması gerektiğini anlatabilirmi. rpm ışıgı nerde yanarsa yansın devir kesiciye aynı yerdemi girio
Hocam RPM1'deki mantık sadece sizin üst rpm limitine yani rpm2 ye ulaşmak üzere olduğunuzu belirten bir sinyal veriyor dijital ekrandan, onun dışında yaradığı bir olay yok. RPM2 ise devir kesici olarak kullanılıyor. Atıyorum RPM2'yi 10000e getirdiğinizde motosiklet 10000 devirin üstüne çıkamaz.
Ayarlaması ise şu şekilde oluyor hocam; Mode tuşundan km sayacını trip2 e getiriyorsunuz ve arıdndan uzun uzun mode tuşuna basılı tutuyorsunuz ve rpm1 yanıp sönmeye başlıyor, akabinde mode tuşu yukarı set tuşu aşağı saymaya başlıyor ve dilediğiniz gibi ayarlıyorsunuz. rpm2 ise aynı şekilde trip2 e getirilerek uzun uzun set tuşuna basıldıktan sonra ayara açılıyor, aynı şekilde mode yukarı, set aşağı sayıyor. İstediğiniz şekilde ayarlayabilirsiniz. Üst sınır 11500 diye hatırlıyorum.
Tabi nasıl ayarladığınızın pek bir önemi yok sonuç olarak motosiklet 138 km de zaten kesiciye giriyor. Düşük viteslerde devirli kullanmak da çok sağlıklı değil motor ömrü açısından. Bence orjinal ayarlarında kullanmanız yerinde olur.
Reklamlar
-
08 Mayıs 2015, 14:24
#3642
beyazhayabus adlı üyeden alıntı
Bugun basima gelen olay "not servise reset"
nedir bilen varmi
Aynisi bende de yaziyor suan.. bakim zamani geldigi icin yaziyor. Serviste bakimdan sonra siliyorlar o yaziyi. Belli bakim km leri var ve o km lere geldiginde hep yazacak..
-
08 Mayıs 2015, 15:18
#3643
RPM2 nin devir kesici ile alakası yok. Zamaninda bende öyle düşünüyordum ama öyle degil. Benim motor orjinal hali 12000 ayarlıydı sonradan 9000 yaptım ama değişen birşey olmadı. Yine 10500 de kesiciye giriyor. Deneyip görün.
-
08 Mayıs 2015, 18:21
#3644
Tesekkur ederim
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------
10000 km bakiminda yapilan islemler nelerdor acaba
-
10 Mayıs 2015, 00:35
#3645
merhaba, bugün itibarı ile ben de duke 200 almış bulunmaktayım. Pazartesi günü satışı alacağım inşallah lastik almak istiyorum, diablo rosso 2 baktım. Kullanan var mıdır? Performansı nasıldır? Uygun fiyatlı nerede bulabilirim? Bir de çıkardığım lastikleri internete koysam satabilir miyim? Yorumlarınız için teşekkürler.
-
10 Mayıs 2015, 01:39
#3646
delibursali adlı üyeden alıntı
merhaba, bugün itibarı ile ben de duke 200 almış bulunmaktayım. Pazartesi günü satışı alacağım inşallah
lastik almak istiyorum, diablo rosso 2 baktım. Kullanan var mıdır? Performansı nasıldır? Uygun fiyatlı nerede bulabilirim? Bir de çıkardığım lastikleri internete koysam satabilir miyim? Yorumlarınız için teşekkürler.
Hayırlı olsun
Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!
-
10 Mayıs 2015, 07:47
#3647
Gunaydin herkese ey ahali. Simdi size yapmis oldugum yakit tuketimi deneyimden bahsedicem, siz de ulastiginiz rakamlari yazarsaniz bi ortalama cikartalim. benzin seviyesi alttaki 2cizgiye dustugunde shellden 30tllik benzin aldim (6,5 litre) ve tam 220km sonra aldigim yere geri geldi. Bu surec boyunca surekli sehir ici kullandim yeri gelince agresif yeri gelince de tasarruflu kullandim. Bilgisayarda 100km'de 2.1 litreyi de gordum, 4-5 litreyi de. Butun bu hesaplardan ulastigim veriler ise:
100km'de ort 2,8 litre
1 litre ile 36 km
Km'de 13 kurus.
Bence cok super veriler bunlar cunku motor henuz rodajda ve cogunlukla agresif kullanirim makineyi. Sizin degerleriniz nasildir acaba yoldaslarim?
-
10 Mayıs 2015, 10:20
#3648
motorum henüz rodajda devirli kullanamıyorum, şehir içinde gösterge verisine göre 3.3 civarlarında bir ortalama tüketimim var. şehir dışında da
2.2-3.2 arası yakıyor rüzgarın durumuna göre. bilgisayarda minimum 1.6 görebildim. Full depo ile kaç km gidebileceğimi hesaplıyorum şuan, yedek depo +1 diş var şuan 278km gittim.
-
10 Mayıs 2015, 10:34
#3649
Merhaba arkadaşlar,
Duke 250'nin lansmanı yapılmış. 200'den ne gibi farkları var bilgisi olan arkadaş varmı?
-
10 Mayıs 2015, 13:14
#3650
-
10 Mayıs 2015, 20:39
#3651
Lukocan adlı üyeden alıntı
motorum henüz rodajda devirli kullanamıyorum, şehir içinde gösterge verisine göre 3.3 civarlarında bir ortalama tüketimim var. şehir dışında da
2.2-3.2 arası yakıyor rüzgarın durumuna göre. bilgisayarda minimum 1.6 görebildim. Full depo ile kaç km gidebileceğimi hesaplıyorum şuan, yedek depo +1 diş var şuan 278km gittim.
benim en dusuk gordugum 2.1 simdiye kadar hic sehir disi kullanmadim. O zaman tasarruflu kullanilirsa menzili 350kmye cikar gibime geliyo valla cok tasarruflu makine bu gidise gore.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:34 ----------
Ayrton_SENNA adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Duke 250'nin lansmanı yapılmış. 200'den ne gibi farkları var bilgisi olan arkadaş varmı?
Bu forumda okumustum sanirim ancak tam emin degilim soyleyeceklerimde tekrar bakmakta fayda var.
250lik yeni bir motor blogu olucakmis 200cc gibi 125'ten devsirme degil. Beygir gucu de 30 kusur bir sey olucakmis. Motor disinda butun aksami 390 ile ayni olucak diye biliyorum.
-
11 Mayıs 2015, 06:31
#3652
Arkadaşlar yaza ehliyet ve motor alıcam duke 200 ve cbr 250 arasında kaldım hertürlü duke istiyorum ama 2.el satabilirmiyim veya düşürcem motoru büyük ihtimal yedek parça pahalı diye korkuyorum .
2.elde satabilirmiyim bu aleti.
-
11 Mayıs 2015, 06:35
#3653
REASON adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar yaza ehliyet ve motor alıcam duke 200 ve cbr 250 arasında kaldım hertürlü duke istiyorum ama 2.el satabilirmiyim veya düşürcem motoru büyük ihtimal yedek parça pahalı diye korkuyorum .
2.elde satabilirmiyim bu aleti.
Yedek parca konusunda cbr ile aralarinda daglar kadar fark oldugunu sanmiyorum ben zira koruma demiri takarsan cok endise edilcek bir sey kalmaz cunku karenaj vs yok zaten.
Ikinci elde illaki alici bulursun sikinti olmaz. Zaten kolay kolay satmazsin bir kere bindin mi :D
-
11 Mayıs 2015, 08:21
#3654
Arkadaşlar acı bir olay yaşanmış, acaba bu arkadaş forumdan mı? tanıyan var mı? Duke kullanıyormuş..
http://www.milliyet.com.tr/anneler-g...undem-2057119/
-
11 Mayıs 2015, 09:53
#3655
merhaba ,
KTM duke 200' üm var ve yağmurdan sonra ekranım önce gidip gelerek çalışıyordu , şu anda ekrana hiç elektrik gelmiyor , bu sorunu yaşayıp düzeltebilen oldu mu ??
çok acı ! bu ülkede ne zaman araç sürücüleri motorsiklet kullanıcılarına saygı göstermeye başlarsa , o zaman geliştiğimizi anlayacağız , ama bu imkansız gibi görünüyor
-
11 Mayıs 2015, 12:08
#3656
CxAnKACx adlı üyeden alıntı
Yedek parca konusunda cbr ile aralarinda daglar kadar fark oldugunu sanmiyorum ben zira koruma demiri takarsan cok endise edilcek bir sey kalmaz cunku karenaj vs yok zaten.
Ikinci elde illaki alici bulursun sikinti olmaz. Zaten kolay kolay satmazsin bir kere bindin mi :D
Peki bide bişey sorucam bu 390 nın incelemesini izlediğimde seleden kayıyormuşsun ve sağ fren biraz dışarıdaymış. 200 de böyle sorunlar varmı yada başka sorunlar. ?
-
11 Mayıs 2015, 15:17
#3657
Sele ileri dogru kayıyor ani frenlemeler veya cukurlarda bacaklarla sımsıkı tutarsanız ve bacak icinin geldigi kısımlara grip takarsanız bunu minimum a indirme sansınız var.Fren pedalının dısarda oldugunu ilk defa sizden duyuyorum.Ayagın topuk kısmı topuk koruyucu kısmın ustunde kalabilir 170cm uzeriyseniz.Ben 170 oldugum icin cuk diye oturtuyorum o topuk demirlerine.Sele nin kayması powerparts bir yumusak sele ile cozulebilir ayrıca.Motor tas gibi mekanik olarak ancak on farın bazen yanmaması giderken sonmesi yada bende oldugu gibi benzin pompasının contasının benzin damlatması gibi kronik sorunları olabiliyor.Far ın yanmama sonem problemi switch degisimi ile cozuluyor.Conta problemi daha da az gorulen bir sorun ve degistirilerek hallediliyor.Bunlar garanti kapsamında cozulen cok az motorda gorulen ufak fabrika hataları bunun haricinde adeta tas gibi motor.Bi cbr250 e bin bide duke 200 e farkı anlayacaksın.
-
11 Mayıs 2015, 16:11
#3658
Serk21 adlı üyeden alıntı
Dün televizyonda denk geldi gözlerim doldu izlerken. Çok üzüldüm... İnstagramdaki fotoğraflarına baktım restourant şefliği yapmıyomuş anladığım kadarıyla. Çok yazık olmuş Allah ailesine sevdiklerine sabır versin çok acı çook...
-
11 Mayıs 2015, 19:53
#3659
Bide aklımda r25 var ama çift silindir 35 beygir olması gözümü korkutuyor süremiyicem diye çünkü ilk motorum olacak ve r25 i acayip sevdim.
-
11 Mayıs 2015, 20:32
#3660
Serk21 adlı üyeden alıntı
Allah ailesine sabir versin mekani cennet olsun kardesimizin. Yerdeki motoru gorunce benim de icim gitti kendim yapmis gibi oldum kazayi...
@REASON
Sele biraz one kaydiriyor yalan yok da dizlerinizle tutarsaniz sikinti olmaz zaten depo dizle tutmak icin cok uygun grip takilirsa tadindan yenmez. Hocam dediginiz "sorun"lari var'mis' diye kullaniyorsunuz. Evet ayakliklarin pozisyonu muadil bir motordan farkli daha spor bir oturus var ancak oturusa alismak sikinti degil. Arka fren disarida derken de ne kast ettiginizi anlamadim ama gayet normal iciniz rahat etsin. Cbr ve duke bulup ustune oturursaniz daha iyi anlarsiniz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)