Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3581

    Üyelik
    12 Nisan 2015
    Alıntı handsome_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön diþliyi deðiþtireceðim arkadaþlar. vites aralarý çok kýsa. kros motor gibi 100 metre gitmeden 6 vites deðiþtiriyorum. çok çabuk redline a giriyor. bu yüzden vites aralarýný uzatmak için ön diþliyi büyütmem gerek. forumdan yapan arkadaþ varmý acaba? hangi diþli uyar bizim motora
    On dışkıyı degistirdiginizde son hız ne kadar artar bu artış yakıt tasarrifunu ne kadar arttırır 100km de acaba. Bu soruların cevabını bende merak ediyorum yanıtlayan olursa mutlu oluruz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3582

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    [QUOTE=Alp Er Timur;3604452]On dışkıyı degistirdiginizde son hız ne kadar artar bu artış yakıt tasarrifunu ne kadar arttırır 100km de acaba. Bu soruların cevabını bende merak ediyorum yanıtlayan olursa mutlu oluruz.[/QU
    ben bi arkadaşımdan 175 e kadar çıktığını duymuştum sadece dişli değişimi yaparak. yakıt sarfiyatı bence artmaz azalır. çünkü motor daha rahat gidiyor. sürekli yüksek devirde gitmek zorunda kalmıyor. bi aracın hep üst sınırlarını zorlarsan ozaman yakar. dişli değişimi yakıtı düşüreceği kanısındayım. eski motorum tvs apachede öyle olmuştu

  3. #3583
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    175 e duke200 ile mi çıkmışlar? Yohh aartık ozaman bende duke390 la kayseri otobüsünde 280 e çıktım
    ucanteneke5 bunu beğendi.

  4. #3584

    Üyelik
    12 Nisan 2015
    [QUOTE=handsome_07;3604472]
    Alıntı Alp Er Timur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    On dýþkýyý degistirdiginizde son hýz ne kadar artar bu artýþ yakýt tasarrifunu ne kadar arttýrýr 100km de acaba. Bu sorularýn cevabýný bende merak ediyorum yanýtlayan olursa mutlu oluruz.[/QU
    ben bi arkadaþýmdan 175 e kadar çýktýðýný duymuþtum sadece diþli deðiþimi yaparak. yakýt sarfiyatý bence artmaz azalýr. çünkü motor daha rahat gidiyor. sürekli yüksek devirde gitmek zorunda kalmýyor. bi aracýn hep üst sýnýrlarýný zorlarsan ozaman yakar. diþli deðiþimi yakýtý düþüreceði kanýsýndayým. eski motorum tvs apachede öyle olmuþtu
    Hocam internetten biraz araştırdım 40t rear sprocket ile son hız 146 km/h e çıkıyor. Bu bence gayet yeterli bir hız. Motoru fazla hirpalamadan 130 135 ile gidebilirse bence yeterli bir hız. Simdi soru yakıt tasarrufumu oluyor yoksa yakıt sarfiyatı artıyor mu. Artıyorsa ne kadar artıyor.

  5. #3585

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    [QUOTE=Alp Er Timur;3604515]
    Alıntı handsome_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Hocam internetten biraz araştırdım 40t rear sprocket ile son hız 146 km/h e çıkıyor. Bu bence gayet yeterli bir hız. Motoru fazla hirpalamadan 130 135 ile gidebilirse bence yeterli bir hız. Simdi soru yakıt tasarrufumu oluyor yoksa yakıt sarfiyatı artıyor mu. Artıyorsa ne kadar artıyor.
    40 T ARKA DİŞLİ KARDEŞİM ÖN DİŞLİ 40 OLMAZ. normalde arka dişli 43

    serk 21: bence yapar motor hem hafif hemde güçlü. 174 kg olan cbr 250 duz yolda uzerıne yatmadan 164 yapıyor. 26 hp

  6. #3586
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    134'den sonra kesiciye giriyo zaten makine yoksa daha gideri var. Guvenliktir oynamamak lazim sahsi gorusum.

  7. #3587
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    [QUOTE=handsome_07;3604523]
    Alıntı Alp Er Timur adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    40 T ARKA DİŞLİ KARDEŞİM ÖN DİŞLİ 40 OLMAZ. normalde arka dişli 43

    serk 21: bence yapar motor hem hafif hemde güçlü. 174 kg olan cbr 250 duz yolda uzerıne yatmadan 164 yapıyor. 26 hp
    Onlar hep şehir efsanesi 180 le gidenleri 140 la geçmişligim çoktur
    ucanteneke5 ve surcu bunu beğendiler.

  8. #3588
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı handsome_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön dişliyi değiştireceğim arkadaşlar. vites araları çok kısa. kros motor gibi 100 metre gitmeden 6 vites değiştiriyorum. çok çabuk redline a giriyor. bu yüzden vites aralarını uzatmak için ön dişliyi büyütmem gerek. forumdan yapan arkadaş varmı acaba? hangi dişli uyar bizim motora
    Bende aynı konudan rahatsız olduğum için ybr ön dişliyi 1 diş büyüttüm (veya arkayı 3 diş küçültecektim hemen hemen aynı hesaba geliyor).
    Ön dişliyi değiştirmesi daha kolay olduğu için değiştirdim. Ağırlıklı tek kişi kullandığım için çok faydalı oldu.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  9. #3589

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    [QUOTE=Serk21;3604574]
    Alıntı handsome_07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Onlar hep şehir efsanesi 180 le gidenleri 140 la geçmişligim çoktur
    ya doğrudur kmleri fazla gösteriyor olabilir ama yapıyormu yapıyor işte şimdi konumuz cbr nin kaç yaptığı değil
    ben çok rahatsız oluyorum kros motoru gibi 100 mt gitmeden bakıyorum 6 ya takmışım. 1.viteste ve 2.viteste motor arka atıyor okadar çok fazla güç geliyorki arka tekere motorda hafif olduğu için baş edemiyor ve pati çekiyor. benim amacım vites aralarını uzatmak. en azından uzun yolda 6ya taktığımda rahat gitmesini sağlamak. daha önce tvs apachede yaptım çok faydasını gördüm, uygun ön dişli bulursam yapacağım... duke ların ön dişlisi orjinalde kaç acaba?

  10. #3590
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    [QUOTE=handsome_07;3604986]
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    ya doğrudur kmleri fazla gösteriyor olabilir ama yapıyormu yapıyor işte şimdi konumuz cbr nin kaç yaptığı değil
    ben çok rahatsız oluyorum kros motoru gibi 100 mt gitmeden bakıyorum 6 ya takmışım. 1.viteste ve 2.viteste motor arka atıyor okadar çok fazla güç geliyorki arka tekere motorda hafif olduğu için baş edemiyor ve pati çekiyor. benim amacım vites aralarını uzatmak. en azından uzun yolda 6ya taktığımda rahat gitmesini sağlamak. daha önce tvs apachede yaptım çok faydasını gördüm, uygun ön dişli bulursam yapacağım... duke ların ön dişlisi orjinalde kaç acaba?
    Bir denemekte fayda var ozaman benimde 1-2-3 dip gaz yanlamak çok hoşuma gidiyor

  11. #3591
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    [QUOTE=handsome_07;3604472]
    Alıntı Alp Er Timur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    On dışkıyı degistirdiginizde son hız ne kadar artar bu artış yakıt tasarrifunu ne kadar arttırır 100km de acaba. Bu soruların cevabını bende merak ediyorum yanıtlayan olursa mutlu oluruz.[/QU
    ben bi arkadaşımdan 175 e kadar çıktığını duymuştum sadece dişli değişimi yaparak. yakıt sarfiyatı bence artmaz azalır. çünkü motor daha rahat gidiyor. sürekli yüksek devirde gitmek zorunda kalmıyor. bi aracın hep üst sınırlarını zorlarsan ozaman yakar. dişli değişimi yakıtı düşüreceği kanısındayım. eski motorum tvs apachede öyle olmuştu
    boşuna uğraşmayın kilometre kesicisini kaldırmadığınız müdtetçe makina 136 dan yükarı gitmiyo.
    o 175 yapan arkadaş heralde ruyasındaymış
    ön dişliyi değiştiremezsin yer yok daha büyüne ama arkayı kültebilirsiniz ama hız aynı kalır ve yakıt artar.
    neden derseniz ben taktık arkaya 39t elimde duruyo halaq vitesler uzuyo tamam ama son hız aynı kesici hep kilometreden kestiği için 136 da bitiyo.
    adamlar öyle bi hesaplamışlar ki makinanın en az yaktığı şekil orjinal dişli yani arka 42t ön 14t.
    benim makina uzun yolda tam 1 litre artış gösterdi dişliyi ufaltınca çünkü zorlanmaya başladı rampada 5 düşmeye başladı ondan.
    şehir içinde kulandım 20 000 km. çıkardım dişli hala sıfır gibi bulgardan özel almıştım isveç çeliğinden beyaz isteyen varsa satarım.
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  12. #3592
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Bu makinada hız kesici var diyorlardı. Demekki onu kastediyorlarmış. Yani motor 6. vitesteyken motor devrine değilde motorun hızına bakıyor. Ona göre gaz kesiyor.
    Normalde 10500 de kesiciye girer. Eğer dediğin gibiyse arka dişliyi 39 felan yapınca 136km hızda yaklaşık olarak motor devri 9800 lere iner. Bu devirde motor kesiciye giriyorsa burdan anlarızki motorda hız kesici sistem var.

    Düşük viteslerde yine 10500 de kesiciye giriyor. Ayrıca dişli küçültmeye rağmen yine aynı şekilde 10500RPM de kesiciye giriyorsa son hız elbette artacaktır.

  13. #3593
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Km okuyan sayaç ön diskin orda siyah kablo takip edin farın olduğu yeri acın arkada soket var çıkartıp deneyin son hız ne yapacak diye ama km göstermeyeceği için gps ile ölcersiniz ancak hızınızı.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  14. #3594
    fortunesv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    Gönen
    Motosikleti
    Winton Too-Ybr 125-Ktm Duke 200
    Motorda hız kesici sistem var arkadaşlar. Ortalama 10400 devirlerde ve 138 Km hızda gaz kesmeye başlıyor. Bu konuyla ilgili araştırmalar yapmışlığım var. Çok daha önceki sayfalarda motosikletin orjinal halinde son hızının 137-138 km olduğundan bahsediyorlardı zaten. Ancak şöyle de bir durum var; 130 Km hıza çıkarken kendinizi zorlamıyorsunuz. Motosiklete daha kaliteli bir hava filtresi, Ngk buji, ön dişli büyütüp arka dişli küçülterek ve motor koruma programını kaldırarak biraz da üstüne yatarak pek ala 160 ları görebilirsiniz. Ancak motor koruma programını kaldırmanız cihazı garanti kapsamı dışında bırakıyor onu da belirtmek isterim. Yoksa 26 hp'lik bir makinenin son hızının 138 km olması, özellikle 150 yapan Pulsar'ların (Ktm muadili) olduğu bir piyasada gerçekten utanç verici. Ben açıklarken zorlanıyorum açıkçası. Ancak insanlar hız odaklı olduğundan malesef açıklamakta oldukça güçlük çekiyoruz.

    Ayrıca makinenim 138 km son hıza sahip olması beni üzmez. Kaldı ki diğer tüm motorlardan her anlamda farklı bir motor olması zaten bence başlı başına yeterli. Hız benim için bu motosiklette 2.planda kalıyor. Çünkü albenisi çok yüksek bir cihaza sahibiz.
    dyavol-77 bunu beğendi.

  15. #3595

    Üyelik
    17 Nisan 2015
    Şehir
    ANTALYA/ALANYA
    Motosikleti
    arıyorumm
    peki pulsar ın beynini ktm nin beyni ile değiştirsek

  16. #3596
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Beyni değiştirmeye gerek yokki. Servis menüsünden limitleyici kaldırılıyor.

  17. #3597
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Bildiğim kadarı ile 2 adet limitör var. Biri belli bir devirde kesiyor,siz durduğunuz yerde gaza bassanız da devir saatinden okuyarak kesiyor. Diğeri de hız sayacına bağlı ve belli bir hıza gelince kesiyor. Yani çift yönlü koruma var =)

    Ayrıca RPM uyarı ışığı da var,geçenlerde saati ayarlamaya çalışırken yanlışlıkla RPM uyarı ışığı ayarına girdim,biraz yukarı çekip bıraktım =)

  18. #3598
    aksel111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2010
    Motosikleti
    honda xlr 125- duke200
    475 km yol yaptım fethiye aydın. Aydın fethiye gidip geldim km yi fethiyeden çıkmadan önce sıfırladım. geriye dödüğümde yazan km 475 ti. yolun yüzde 50 sinde dip gaz gittim. diger yüzde 50 sinde ise 90 100 gibi hızlarla geldim. toplamda 70-75 liralık yakıt yaktım. ve rüzgar vardı yolun büyük kısmında. hiç yorulmamakla birlikte çok keyif aldım . gaza bastıgım gibi hız kesicisine girene kadar çok rahat hızlanıyo motor. virajlar bitsin istemedim. yolun bir kısmında kawa er5 li bi abiyle beraber geldik aynı hızlarda giitiğimiz halde o 4.5 lt/100km tüketirken benim duke 2.4 tüketio du. daha sonra hızlandık 130 130 gittik bi süre o sırada onun motoru 30 kuruş yakarken benim duke 16 kuruş falan yaktı. ben size hiç bişi demiorum bu motor yakmıyooo.

  19. #3599
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı aksel111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    475 km yol yaptım fethiye aydın. Aydın fethiye gidip geldim km yi fethiyeden çıkmadan önce sıfırladım. geriye dödüğümde yazan km 475 ti. yolun yüzde 50 sinde dip gaz gittim. diger yüzde 50 sinde ise 90 100 gibi hızlarla geldim. toplamda 70-75 liralık yakıt yaktım. ve rüzgar vardı yolun büyük kısmında. hiç yorulmamakla birlikte çok keyif aldım . gaza bastıgım gibi hız kesicisine girene kadar çok rahat hızlanıyo motor. virajlar bitsin istemedim. yolun bir kısmında kawa er5 li bi abiyle beraber geldik aynı hızlarda giitiğimiz halde o 4.5 lt/100km tüketirken benim duke 2.4 tüketio du. daha sonra hızlandık 130 130 gittik bi süre o sırada onun motoru 30 kuruş yakarken benim duke 16 kuruş falan yaktı. ben size hiç bişi demiorum bu motor yakmıyooo.
    Hocam gercekten de oyle ya hem de bu verdigi keyife gore o kadar az yakiyo ki anlatilmaz. Motoru yuksek devirde kullaniyorum genelde oyle yakmasin diye cok ugrasmam ona ragmen 3'u gecebilmek cok mumkun degil.

  20. #3600

    Üyelik
    01 Mart 2015
    arkadaşlar 1000km bakımında ne kadar ücret alıyorlar? 200km felan kaldı yakında götürücem


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)