Malum izmir'de hava kötü pek süremiyorum.Geçen 40-50 kilometre yapayım dedim tıngır mıngır uslu uslu 80 90 ı geçmeden bi baktım 100km yakıt sarfiyatı ortalaması 2.3 LT hadi canım dedim.Bu nasıl bir cimriliktir arkadaşım.Hızlanmaları tepe gaz yapmama rağmen.Motora sürdükçe aşık oluyorum şuan tek sıkıntım benden önceki sahibi smartsportları yeni almış 300 km civarı lastik taze olunca hele az ıslak ya da hafif toprak zeminde arka başlıyor dans etmeye.Cidden korkutuyor.Ön siperlik baktım malum naked rüzgar ile kanki oluyorsunuz fiyatlar çok uçuk.Kendimiz yaptırsak nasıl olur? Fikri olan var mıdır? keyifli ve kazasız sürüşler dilerim
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------
Benden önce ki sahibi motora iyi bakmış sağolsun
[IMG][/IMG]
Hocam ben de gecen bi agresif kullandim bilgisayarda ilk once 7.9 yazdi dedim noluyo , ayni sekilde kullanmaya devam ettim 3.2 dedi, gercek olarak gordugum max deger 3,4 zaten. Motorunuz da cok guzel allah kaza bela vermesin siperlik icin de ben naked oldugu icin ruzgar yemek hosuma gidiyo ancak bu uzun tur camlarindan takilabilir ustaya sormakta fayda var.
Kısa sürüşlerde ortalama tavan yapıyor aynı şeyi ben de yaşamıştım hatta kaçak mı var acaba diye düşünmüştüm.Rüzgar yemek ona karşı direnç göstermek eğlenceli ama işin bir de sağlık boyutu var malesef.Kıyafetine dikkat etmek hava durumuna dikkat etmek.İnsan keşke diyor tabi ki Siperlik internette dörtyüz küsür kesinlikle hak etmiyor.Plastik kalıp yapan bir yer bulmak lazım
Goruldugu gibi yolda giderken dusen vites pgnden kayan tekerden vs bissuru seyden sonra simdide burasi ayrilmis ben mi yapsam yoksa 1000 km de servis yaparmi
50000 rpm gecmedi daha 450 km de ve cok asiri sikisik trafikte 6000 i asla gecmedim
Dogrudur resimdede goruldugu gibi zincirin uzerindeki plastik korumanin uc kismi
o zaten dandik bir koruma. ayagın hızlıca çarpsa kırarsın. onun yerıne bendeki gibi bunu taktırabılırsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------
ayrıca galiba zincire çok yağ sıkıyorsunuz çünkü egzoz kutusunda yağ atıkları var hep. yada yağ kurumadan yol yapıyorsunuz.
Hocam siperlik konusunda fikrim yok da benim de foruma danismak istedigim bi konu var. elcik korumayi halledicem de ondan once bu pedallari korumak icin bir sey var midir? elcik korumadan daha elzem benim icin su anda. Koruma demiri var motorda ama bitek motoru koruyo zannimca.
bu rodaj süresi 1000km ye kadar mı beyler? ben en fazla 90 95 yaptım hız.
ani hızlanma yapmayım dıyorum arada ışıklarda gaza gelıyorum :( vites geçişlerine oldukca dıkkat edıyorum bagırtmadan geçiriyorum
benım motor ıcın mı soyledın bunu ? =) =)
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------
şimdi sana şöyle izah edeyim motor koruma demiri motor blogunu komple koruyor. onun sayesınde motor blogu hıc bır sekılde zarar gormuyor kı bu cok önemli. sonrasında ön ve arkaya takıcagın crash ped ler ki resimlerde gözüküyor motoru resmen yere değdirtmiyor heleki bunlar motor koruma demırı ıle bırlıkte iş görürse hiç değmiyor. elciklerde var diye dusunursek kı bence en onemlısı cunku korumayı falan bıraktım elıne gelen deli rüzgarı dırek yok ediyor bu cok daha onemli. herneyse bu üç koruma var diyelim motoru yatır yere arkadas yınede pedallar yere degıyor. onları koruyabılıcek bır aksesuar yok fakat bu 3 koruma seni o kadar çok şeyden koruyor ki emin ol 100 tl degerındeki pedal önemsiz kalıyor diğerlerinin yanında.
benım bu resımlerde gordugun motorda bahsettiğim bütün korumalar var Ahmet usta ile motoru denemek amaçlı oldugumuz yerde yana yatırdık. düşürdük veya kazaa yaptık demıyorum oldugumuz yerde kontrollü bir şekilde yatırdık ve malesef tek yere degen parçalar pedallar. ağır veya motoru perte cıkarıcak bır kaza gecırmedıgınız surece motorun hıc bır yerı zarar görmüyor pedallar hariç.
Dün biraz dolaşayım dedim ilginçtir ön fren ile durma aşamasına kadar geçen sürede (30 km hız ile) motorun ön amörtisörü hafifce kapanıp açılıyor.Ön freni de sert biçimde sıkmıyorum.Abs mi devreye giriyor dicem ama frene asılmıyorum.Motor çalışmadığında başka bir yere çekerken farkettim ön fren pedlerinden hafif sürtme sesi geliyor.Disk mi yamuldu acaba hafiften uyuz olmadım değil.
arkadaşlar lütfen bu motoru kullanmayın...
görünce üzülüyorum bende yok :(
Aynı sorun bende de, Duke kullanmıyorum. Bakınca yamuk durmuyor ama sürerken bariz anlaşılıyor yamuk olduğu. Çünkü düşük hızda giderken belli aralıklarla sürtme sesi geliyor. Ustaya götürdüm, disk yamuk galiba dedim. Hayır disk sağlam, fren balatalarını değiştiririz bir şey kalmaz dedi, değiştirdik hiçbir şey fark etmedi. Başkasına gittim, oda balataları değiştiririz dedi, salı günü ona götüreceğim. 2 kere düşüyordum bu sorundan dolayı, ıslak zeminde tekeri kilitliyor.
Motovlog Takibi İçin --> motovlog.tr.gg
[QUOTE=Biyturs_OnSr;3591541]Aynı sorun bende de, Duke kullanmıyorum. Bakınca yamuk durmuyor ama sürerken bariz anlaşılıyor yamuk olduğu. Çünkü düşük hızda giderken belli aralıklarla sürtme sesi geliyor. Ustaya götürdüm, disk yamuk galiba dedim. Hayır disk sağlam, fren balatalarını değiştiririz bir şey kalmaz dedi, değiştirdik hiçbir şey fark etmedi. Başkasına gittim, oda balataları değiştiririz dedi, salı günü ona götüreceğim. 2 kere düşüyordum bu sorundan dolayı, ıslak zeminde tekeri kilitliyor.[
Abs den dolayi mi boyle yapiyor dedim ama bi ustaya gostermek sart sanirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------
abs li duke kullananlarda boyle bir sorunla karsilasan var mi?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)