Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3481

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000km olunca servis bakimina gidicek motorda zaten tutuyo bakima kac km kaldigini. Bu arada her 250-300km de bir zinciri temizleyip yaglamakta fayda var wd40'i da eksik etmemek lazim. Iyi surusler
    wd 40'ı dostum ne zaman ve nasıl kullanayım hi cbilmiyorum. nerelere sıkayım tam ara kablolaramı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3482

    Üyelik
    22 Ekim 2014
    Alıntı noushzad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    wd 40'ı dostum ne zaman ve nasıl kullanayım hi cbilmiyorum. nerelere sıkayım tam ara kablolaramı
    https://www.youtube.com/watch?v=O6Iss-FsMSE
    Böyle bir video var.

  3. #3483

    Üyelik
    30 Mart 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    KTM duke 200
    Malum izmir'de hava kötü pek süremiyorum.Geçen 40-50 kilometre yapayım dedim tıngır mıngır uslu uslu 80 90 ı geçmeden bi baktım 100km yakıt sarfiyatı ortalaması 2.3 LT hadi canım dedim.Bu nasıl bir cimriliktir arkadaşım.Hızlanmaları tepe gaz yapmama rağmen.Motora sürdükçe aşık oluyorum şuan tek sıkıntım benden önceki sahibi smartsportları yeni almış 300 km civarı lastik taze olunca hele az ıslak ya da hafif toprak zeminde arka başlıyor dans etmeye.Cidden korkutuyor.Ön siperlik baktım malum naked rüzgar ile kanki oluyorsunuz fiyatlar çok uçuk.Kendimiz yaptırsak nasıl olur? Fikri olan var mıdır? keyifli ve kazasız sürüşler dilerim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    Benden önce ki sahibi motora iyi bakmış sağolsun

    [IMG][/IMG]

  4. #3484
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı bloodmoney35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Malum izmir'de hava kötü pek süremiyorum.Geçen 40-50 kilometre yapayım dedim tıngır mıngır uslu uslu 80 90 ı geçmeden bi baktım 100km yakıt sarfiyatı ortalaması 2.3 LT hadi canım dedim.Bu nasıl bir cimriliktir arkadaşım.Hızlanmaları tepe gaz yapmama rağmen.Motora sürdükçe aşık oluyorum şuan tek sıkıntım benden önceki sahibi smartsportları yeni almış 300 km civarı lastik taze olunca hele az ıslak ya da hafif toprak zeminde arka başlıyor dans etmeye.Cidden korkutuyor.Ön siperlik baktım malum naked rüzgar ile kanki oluyorsunuz fiyatlar çok uçuk.Kendimiz yaptırsak nasıl olur? Fikri olan var mıdır? keyifli ve kazasız sürüşler dilerim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:15 ----------

    Benden önce ki sahibi motora iyi bakmış sağolsun

    http://<a href="http://hizliresim.co...81.jpg</a></a>
    Hocam ben de gecen bi agresif kullandim bilgisayarda ilk once 7.9 yazdi dedim noluyo , ayni sekilde kullanmaya devam ettim 3.2 dedi, gercek olarak gordugum max deger 3,4 zaten. Motorunuz da cok guzel allah kaza bela vermesin siperlik icin de ben naked oldugu icin ruzgar yemek hosuma gidiyo ancak bu uzun tur camlarindan takilabilir ustaya sormakta fayda var.

  5. #3485

    Üyelik
    30 Mart 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    KTM duke 200
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ben de gecen bi agresif kullandim bilgisayarda ilk once 7.9 yazdi dedim noluyo , ayni sekilde kullanmaya devam ettim 3.2 dedi, gercek olarak gordugum max deger 3,4 zaten. Motorunuz da cok guzel allah kaza bela vermesin siperlik icin de ben naked oldugu icin ruzgar yemek hosuma gidiyo ancak bu uzun tur camlarindan takilabilir ustaya sormakta fayda var.
    Kısa sürüşlerde ortalama tavan yapıyor aynı şeyi ben de yaşamıştım hatta kaçak mı var acaba diye düşünmüştüm.Rüzgar yemek ona karşı direnç göstermek eğlenceli ama işin bir de sağlık boyutu var malesef.Kıyafetine dikkat etmek hava durumuna dikkat etmek.İnsan keşke diyor tabi ki Siperlik internette dörtyüz küsür kesinlikle hak etmiyor.Plastik kalıp yapan bir yer bulmak lazım

  6. #3486

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200

    Goruldugu gibi yolda giderken dusen vites pgnden kayan tekerden vs bissuru seyden sonra simdide burasi ayrilmis ben mi yapsam yoksa 1000 km de servis yaparmi

  7. #3487

    Üyelik
    30 Mart 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    KTM duke 200
    Alıntı DukeRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://i.hizliresim.com/oABEOq.png
    Goruldugu gibi yolda giderken dusen vites pgnden kayan tekerden vs bissuru seyden sonra simdide burasi ayrilmis ben mi yapsam yoksa 1000 km de servis yaparmi
    rodajı uslu mu kullandın?

  8. #3488

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    50000 rpm gecmedi daha 450 km de ve cok asiri sikisik trafikte 6000 i asla gecmedim

  9. #3489
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı bloodmoney35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    rodajı uslu mu kullandın?
    o parçanın rodaj ile alakası yok.

    zincirin üzerindeki plastik koruma değil mi o ?

  10. #3490

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Dogrudur resimdede goruldugu gibi zincirin uzerindeki plastik korumanin uc kismi

  11. #3491
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı DukeRider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dogrudur resimdede goruldugu gibi zincirin uzerindeki plastik korumanin uc kismi
    o zaten dandik bir koruma. ayagın hızlıca çarpsa kırarsın. onun yerıne bendeki gibi bunu taktırabılırsın.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:00 ----------

    ayrıca galiba zincire çok yağ sıkıyorsunuz çünkü egzoz kutusunda yağ atıkları var hep. yada yağ kurumadan yol yapıyorsunuz.

  12. #3492
    Sokollu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2014
    Şu Duke fiyatını biraz kır da alayım Cbr'i satıp

  13. #3493
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Hocam siperlik konusunda fikrim yok da benim de foruma danismak istedigim bi konu var. elcik korumayi halledicem de ondan once bu pedallari korumak icin bir sey var midir? elcik korumadan daha elzem benim icin su anda. Koruma demiri var motorda ama bitek motoru koruyo zannimca.

  14. #3494

    Üyelik
    01 Mart 2015
    bu rodaj süresi 1000km ye kadar mı beyler? ben en fazla 90 95 yaptım hız.

    ani hızlanma yapmayım dıyorum arada ışıklarda gaza gelıyorum :( vites geçişlerine oldukca dıkkat edıyorum bagırtmadan geçiriyorum

  15. #3495
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Sokollu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu Duke fiyatını biraz kır da alayım Cbr'i satıp
    benım motor ıcın mı soyledın bunu ? =) =)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------

    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam siperlik konusunda fikrim yok da benim de foruma danismak istedigim bi konu var. elcik korumayi halledicem de ondan once bu pedallari korumak icin bir sey var midir? elcik korumadan daha elzem benim icin su anda. Koruma demiri var motorda ama bitek motoru koruyo zannimca.
    şimdi sana şöyle izah edeyim motor koruma demiri motor blogunu komple koruyor. onun sayesınde motor blogu hıc bır sekılde zarar gormuyor kı bu cok önemli. sonrasında ön ve arkaya takıcagın crash ped ler ki resimlerde gözüküyor motoru resmen yere değdirtmiyor heleki bunlar motor koruma demırı ıle bırlıkte iş görürse hiç değmiyor. elciklerde var diye dusunursek kı bence en onemlısı cunku korumayı falan bıraktım elıne gelen deli rüzgarı dırek yok ediyor bu cok daha onemli. herneyse bu üç koruma var diyelim motoru yatır yere arkadas yınede pedallar yere degıyor. onları koruyabılıcek bır aksesuar yok fakat bu 3 koruma seni o kadar çok şeyden koruyor ki emin ol 100 tl degerındeki pedal önemsiz kalıyor diğerlerinin yanında.

    benım bu resımlerde gordugun motorda bahsettiğim bütün korumalar var Ahmet usta ile motoru denemek amaçlı oldugumuz yerde yana yatırdık. düşürdük veya kazaa yaptık demıyorum oldugumuz yerde kontrollü bir şekilde yatırdık ve malesef tek yere degen parçalar pedallar. ağır veya motoru perte cıkarıcak bır kaza gecırmedıgınız surece motorun hıc bır yerı zarar görmüyor pedallar hariç.

  16. #3496
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benım motor ıcın mı soyledın bunu ? =) =)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:52 ----------



    şimdi sana şöyle izah edeyim motor koruma demiri motor blogunu komple koruyor. onun sayesınde motor blogu hıc bır sekılde zarar gormuyor kı bu cok önemli. sonrasında ön ve arkaya takıcagın crash ped ler ki resimlerde gözüküyor motoru resmen yere değdirtmiyor heleki bunlar motor koruma demırı ıle bırlıkte iş görürse hiç değmiyor. elciklerde var diye dusunursek kı bence en onemlısı cunku korumayı falan bıraktım elıne gelen deli rüzgarı dırek yok ediyor bu cok daha onemli. herneyse bu üç koruma var diyelim motoru yatır yere arkadas yınede pedallar yere degıyor. onları koruyabılıcek bır aksesuar yok fakat bu 3 koruma seni o kadar çok şeyden koruyor ki emin ol 100 tl degerındeki pedal önemsiz kalıyor diğerlerinin yanında.

    benım bu resımlerde gordugun motorda bahsettiğim bütün korumalar var Ahmet usta ile motoru denemek amaçlı oldugumuz yerde yana yatırdık. düşürdük veya kazaa yaptık demıyorum oldugumuz yerde kontrollü bir şekilde yatırdık ve malesef tek yere degen parçalar pedallar. ağır veya motoru perte cıkarıcak bır kaza gecırmedıgınız surece motorun hıc bır yerı zarar görmüyor pedallar hariç.
    Anladim hocam tesekkur ederim crash pad yok elcik koruma da ebay'de isikli olanlar var henuz almadim ama onlardan almayi planliyorum. Tam yaz gelmeden tamamlamaya calisicam hepsini, cok tesekkurler motorunuz da cok guzel gercekten allah kaza bela vermesin.

  17. #3497

    Üyelik
    30 Mart 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    KTM duke 200
    Dün biraz dolaşayım dedim ilginçtir ön fren ile durma aşamasına kadar geçen sürede (30 km hız ile) motorun ön amörtisörü hafifce kapanıp açılıyor.Ön freni de sert biçimde sıkmıyorum.Abs mi devreye giriyor dicem ama frene asılmıyorum.Motor çalışmadığında başka bir yere çekerken farkettim ön fren pedlerinden hafif sürtme sesi geliyor.Disk mi yamuldu acaba hafiften uyuz olmadım değil.

  18. #3498

    Üyelik
    05 Eylül 2014
    Şehir
    İstanbul
    arkadaşlar lütfen bu motoru kullanmayın...

    görünce üzülüyorum bende yok :(

  19. #3499
    Biyturs_OnSr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    Avrupa
    Motosikleti
    Peugeot Elystar
    Alıntı bloodmoney35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün biraz dolaşayım dedim ilginçtir ön fren ile durma aşamasına kadar geçen sürede (30 km hız ile) motorun ön amörtisörü hafifce kapanıp açılıyor.Ön freni de sert biçimde sıkmıyorum.Abs mi devreye giriyor dicem ama frene asılmıyorum.Motor çalışmadığında başka bir yere çekerken farkettim ön fren pedlerinden hafif sürtme sesi geliyor.Disk mi yamuldu acaba hafiften uyuz olmadım değil.
    Aynı sorun bende de, Duke kullanmıyorum. Bakınca yamuk durmuyor ama sürerken bariz anlaşılıyor yamuk olduğu. Çünkü düşük hızda giderken belli aralıklarla sürtme sesi geliyor. Ustaya götürdüm, disk yamuk galiba dedim. Hayır disk sağlam, fren balatalarını değiştiririz bir şey kalmaz dedi, değiştirdik hiçbir şey fark etmedi. Başkasına gittim, oda balataları değiştiririz dedi, salı günü ona götüreceğim. 2 kere düşüyordum bu sorundan dolayı, ıslak zeminde tekeri kilitliyor.
    Motovlog Takibi İçin --> motovlog.tr.gg

  20. #3500

    Üyelik
    30 Mart 2015
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    KTM duke 200
    [QUOTE=Biyturs_OnSr;3591541]Aynı sorun bende de, Duke kullanmıyorum. Bakınca yamuk durmuyor ama sürerken bariz anlaşılıyor yamuk olduğu. Çünkü düşük hızda giderken belli aralıklarla sürtme sesi geliyor. Ustaya götürdüm, disk yamuk galiba dedim. Hayır disk sağlam, fren balatalarını değiştiririz bir şey kalmaz dedi, değiştirdik hiçbir şey fark etmedi. Başkasına gittim, oda balataları değiştiririz dedi, salı günü ona götüreceğim. 2 kere düşüyordum bu sorundan dolayı, ıslak zeminde tekeri kilitliyor.[

    Abs den dolayi mi boyle yapiyor dedim ama bi ustaya gostermek sart sanirim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:09 ----------

    abs li duke kullananlarda boyle bir sorunla karsilasan var mi?


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)