Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3461
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    Nasipse yaza bende aranıza katılmayı planlıyorum z300 ve duke 200 arasında kalmıştım hem uzuuun yıllar duke olan ilgim hemde bütcem sebebiyle alıcam. Z300 'ü bir an önce model büyütmek için istiyordum fakat denedim nedendir bilinmez duke' daki sempatiyi bulamadım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3462
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Evet fark ettim parca da cok hafif zaten de merak ettigim sey koruma demiri oldugu halde hafif bi yan yatma bu kadar da olmaz diye dusunuyodum. Motorla bos arazide stunt calisma hayallerim vardi yalan oldu hepsi. :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 05:43 ----------

    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nasipse yaza bende aranıza katılmayı planlıyorum z300 ve duke 200 arasında kalmıştım hem uzuuun yıllar duke olan ilgim hemde bütcem sebebiyle alıcam. Z300 'ü bir an önce model büyütmek için istiyordum fakat denedim nedendir bilinmez duke' daki sempatiyi bulamadım
    Duke'de ki sempati hicbirinde yok bence ruhu var motorun ben burdayim diyor. Pisman olmazsiniz eminim simdiden hayirli olsun

  3. #3463

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Ben duke u fuardan aldim oncesinde 2 ay boyunca z300 almayi planlamistim.bu sitede duke200 vs z300 basligi acmistim.hatta kaparo yatirmaya dahi gittim ellerinde motor olmadigi icin kabul etmemisti zmoto.z300 un avantajlari uzun yolda cift silidirin daha rahat yolculuk saglamasi,kaydirmali debriyaj ozelliginin olmasi.duke un artilari ise hafif sehir ici kullanimi bisiklet gibi olmasi oturma pozisyonunun daha dik olmasi,tek silindir ve ktm nin deli bozuk gaz tepkileri ve torku dusuk devirlerde saglayabilmesi sayesinde sehir ici hizlanmalarda daha iyi olmasi.iki motorun da kendine gore artilari eksileri var kullanacaganiz rotaya goreye ikisinden birini secebilirsiniz.acikcasi ben ktm nin bu gaz tepkisini,bu kullanim kolayligini gordukten sonra bir sonraki motorum ya duke390 olur yada 690 olur diyorum.benim gibi ilk motorunuz olacaksa 30 kilo daha hafif olan duke u secmenizi oneririm.

  4. #3464
    aksel111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2010
    Motosikleti
    honda xlr 125- duke200
    z300 ile duke arasında güç farkı, silindir hacim farkı , ağırlık farkı var tamam bunlarla birlikte en önemlisi yakıt tüketim farkı ortaya çıkmış oluyo arada küçümsenmeyecek kadar yakıt tüketim farkı mevcut. z300 4.35-5.10 arası değerlere sahip duke200 ise 2.7 - 3.5 yani ortalama her 1000 km de 70 tl gibi bi fazla yakıtı söz konusu z300 ün. 50 bin km de yarı motor parası neredeyse. haa ama uzun yolda z300 duke200 ü perişan eder hani kıyaslanamaz bi güç farkı ve son hız farkı var arada. ben 130 dan 160 a rahatça çıksın altımdaki makina istiosum hız yapmak degil amaç öndeki aracı sollarken rahat hissetmek istiorum uzun yol yapanlar ne demek istediğimi çok iyi anlarlar . görüşmek üzere

  5. #3465
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Hocam oyle bakinca yeni baslarken duke 200 alip tecrubelendikten sonra mt07 almak daha mantikli gibi geliyo bana. Hafif ve kivrak oldugu icin zorlamaz sehir icinde fazlasiyla yeterli, zaten yeni olan kisi uzun yolda pek vakit gecirmez bence. Tecrubelendikten sonra da mt07 alinir uzun yolda da rahat edilir diye dusunuyorum ben.
    Ucka bunu beğendi.

  6. #3466
    aksel111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2010
    Motosikleti
    honda xlr 125- duke200
    50 beygirden fazlası bana fazla kardeşim. kullandım xt660r-x leri ve bir kısım 600lük racingleri hakikaten beni aşıyo okadar güce benim ihtiyacım yok eminim okadar gücünde bana ihtiyacı yoktur. ama bu söylediklerim duke 690 için geçerli değil. o benim hayalimdeki motor.
    Ucka bunu beğendi.

  7. #3467

    Üyelik
    22 Ekim 2014
    Arkadaşlar bu aleti nasıl yıkıyorsunuz? Dün buraya çamur yağdı ve yolda yakalandım. Bugün biraz sildim fakat çamur girmeyen yer kalmamış Duş almadan olmaz anlaşılan.

  8. #3468
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam oyle bakinca yeni baslarken duke 200 alip tecrubelendikten sonra mt07 almak daha mantikli gibi geliyo bana. Hafif ve kivrak oldugu icin zorlamaz sehir icinde fazlasiyla yeterli, zaten yeni olan kisi uzun yolda pek vakit gecirmez bence. Tecrubelendikten sonra da mt07 alinir uzun yolda da rahat edilir diye dusunuyorum ben.
    duke 200 den sonra mt07 almak bence cok yanlıs bır ılerleme. 200 cc - 700 cc 20 kusur beygır - 60- 70 beygır 3 katı fark var 3 katı tork var. o öle kolay olmuyor malesef. bir anlık gazı fazla açma hatanız size kaza yaptırıyor o yüzden 200 cc den sonra geçilicek en güzel aralık 400 -500 cc aralıgıdır 400 cc - 40-50 beygır arası sızı rahat ettırıcektır.

    ben duke 200 umden sonra duke 390 a gectım ıyıkıde böyle bır aşama ile geçtim diyorum cunku duke 690r var bende ve emın olun duke 200 ile başlayıp duke 690 gıbı 700 cc motorlar başınıza bela olur...

    uzaktan görüldüğü kadar kolay olmuyor malesef.

  9. #3469
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duke 200 den sonra mt07 almak bence cok yanlıs bır ılerleme. 200 cc - 700 cc 20 kusur beygır - 60- 70 beygır 3 katı fark var 3 katı tork var. o öle kolay olmuyor malesef. bir anlık gazı fazla açma hatanız size kaza yaptırıyor o yüzden 200 cc den sonra geçilicek en güzel aralık 400 -500 cc aralıgıdır 400 cc - 40-50 beygır arası sızı rahat ettırıcektır.

    ben duke 200 umden sonra duke 390 a gectım ıyıkıde böyle bır aşama ile geçtim diyorum cunku duke 690r var bende ve emın olun duke 200 ile başlayıp duke 690 gıbı 700 cc motorlar başınıza bela olur...

    uzaktan görüldüğü kadar kolay olmuyor malesef.
    Dogrudur hocam siz daha tecrubelisiniz ben daha yeni yeni ogrenicem mt07 dusunmustum ancak ondan once dediginiz gibi araya 500luk sikistirmak lazim

    @ati1981 tazyikli su ile yikayin diyenler var ama ben kiyamiyorum motoruma aliyorum fisfisi fircayi 2 tane de bez onume de bi kova su yavas yavas ovalaya ovalaya siliyorum. Fisfisin ucunu inceltip hizli atma ayari var ona alip kalin kurumus camurlari da sokebiliyorum.

  10. #3470
    whitedeamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Eylül 2013
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    MTT Y2K
    CxANKACx teşekkürler saol
    Berkcigdem mt07de güç kısıtlama modu var dıye biliyorum yani gücü düşürüp kullanabilir diye düşünüyorum

  11. #3471
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Selamlar.
    Motorum 950km'ye geldi. Bulunduğum ilde ktm bayisi yok. 300 bakımlarında ise servisle konuşup 1000 bakımlarını servise kadar bir dünya yol gitmemek için kendim yapmak istediğimi söyledim. Onlarda olabileceğini söylediler. 5000 bakımında servise gideceğim.

    1000 bakımı için yağı ve yağ filtresini değiştireceğim. Yağ filtresini önceki bakımda almıştım servisten. Yağı ise henüz almadım. Sormak istediğim sizler hangi yağı motora koyuy orsunuz?Bu konuda tavsiye verebilecek olan varmı?

    Daha önceki motoruma 1lt Castrol Power1 10W/40 koyuyordum.

  12. #3472

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Herkese merhaba. Su herkesin patir patir aldigi pajaj pulsar 200 ns camurlugundan bende siparis edip duke 200 e takicam lakin malum ufak bir L aparak kaynatmak gerekiyormus. Kadikoydeyim bu aparati yaptirabilcegim bildiginiz bir usta varmi buralara yakin ?

  13. #3473
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı whitedeamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CxANKACx teşekkürler saol
    Berkcigdem mt07de güç kısıtlama modu var dıye biliyorum yani gücü düşürüp kullanabilir diye düşünüyorum
    güç kısma modları falan pek işe yaramıyor tamam gücü kısıyor ama altındaki motor 70 beygır 700 cc kıs kıs nereye kadar.

    duke 200 kullananlar için sölüyorum duke 200 den sonra kullanılıcak en guzel motor duke 390 dır ondan sonra ıstedıgınız motor alınır. hee şöyle bir örnekde var gözümün önünde 2013 başında arkadaşım duke 125 ile motor hayatına başladı 2014 sonunda 1190 adventure aldı. dahada kazası belası yok olmasında zaten. ama ne bılıyım ben bunu pek dogru bulmuyorum.

  14. #3474

    Üyelik
    01 Mart 2015
    [B]Ninja 250 sl arasında kararsız kalmıstım duke ile hayatımın en doğru kararını kesınlıke Duke 200 alara vermısım

    Resmen şehir içi canavarı. En az ninja kadar dikkat cekiyor. Kullanım kolaylıı cok baba ya. O gidonu felan aralardan kacarken kullanmak cok iyi

    Tek sıkıntı lastiklere güvenemdiğimden virajlara makaslara dıkkat edıyorum ileride lastikleri degişirim.

    Yalnız bu ilk bakım ne zamna oluyor beyler 300 km'de mi ? 1000 demi. şuan motor 110 km'de. yağını felan ne sıklıkta degıtıreyım/B]

  15. #3475
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Alıntı noushzad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [B]Ninja 250 sl arasında kararsız kalmıstım duke ile hayatımın en doğru kararını kesınlıke Duke 200 alara vermısım

    Resmen şehir içi canavarı. En az ninja kadar dikkat cekiyor. Kullanım kolaylıı cok baba ya. O gidonu felan aralardan kacarken kullanmak cok iyi

    Tek sıkıntı lastiklere güvenemdiğimden virajlara makaslara dıkkat edıyorum ileride lastikleri degişirim.

    Yalnız bu ilk bakım ne zamna oluyor beyler 300 km'de mi ? 1000 demi. şuan motor 110 km'de. yağını felan ne sıklıkta degıtıreyım/B]
    1000km olunca servis bakimina gidicek motorda zaten tutuyo bakima kac km kaldigini. Bu arada her 250-300km de bir zinciri temizleyip yaglamakta fayda var wd40'i da eksik etmemek lazim. Iyi surusler

  16. #3476

    Üyelik
    22 Ekim 2014
    Alıntı CxAnKACx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dogrudur hocam siz daha tecrubelisiniz ben daha yeni yeni ogrenicem mt07 dusunmustum ancak ondan once dediginiz gibi araya 500luk sikistirmak lazim

    @ati1981 tazyikli su ile yikayin diyenler var ama ben kiyamiyorum motoruma aliyorum fisfisi fircayi 2 tane de bez onume de bi kova su yavas yavas ovalaya ovalaya siliyorum. Fisfisin ucunu inceltip hizli atma ayari var ona alip kalin kurumus camurlari da sokebiliyorum.
    Su ile temas etmesin diye kapatmam gereken biryeri var mı?

  17. #3477
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Yağ konusunda öneri verebilecek olan varmı?
    2LT Castrol Power1 10W/40 alıp motora 1.4Litre koysam uygun olurmu?

  18. #3478
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ konusunda öneri verebilecek olan varmı?
    2LT Castrol Power1 10W/40 alıp motora 1.4Litre koysam uygun olurmu?
    Olur. Yanlız fazla koyma.
    Yağ boşaltma tapasını açınca içinde filtre var penseyle cek al onuda temizle.
    Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
    Yunus EMRE

  19. #3479
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı ati1981 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Su ile temas etmesin diye kapatmam gereken biryeri var mı?
    suda çalışan bir motordan bahsedıyoruz =))) hıc bır yerını kapatma

    mumkun ıse motor soguduktan sonra yıkat sadece.
    ati1981 bunu beğendi.

  20. #3480

    Üyelik
    22 Ekim 2014
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    suda çalışan bir motordan bahsedıyoruz =))) hıc bır yerını kapatma

    mumkun ıse motor soguduktan sonra yıkat sadece.
    Mantığım sizin gibi düşünüyor ama kalbime söz geçmiyor işte Teşekkür ederim.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)