KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
31 Mart 2015, 08:01
#3361
[QUOTE=noushzad;3580083]performansı nasıl hocam. ses olarak felan baya yinede farketmiştir. ara gazlamalarda felan nasıl?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------
ses çok fena çıkıyo aynen 600 tek silindir makina gibi performansata az da olsa artıyo bende bide K&N hava filtresi var trafikte çok seriği oluyo yani birkaç defaa denedim 250 cc CBR inazuma CRF kalkışta hepsinden seriği.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
Reklamlar
-
31 Mart 2015, 20:12
#3362
Uçanteneke mümkünse bir kısa video alsak senden?
Sesini merak ettim.
Dediğin gibi ise düşünülebilir
-
31 Mart 2015, 20:53
#3363
Merhaba arkadaşlar,
Bende duke 200 bakıyorum, hatta bugün kredi işini bile hallettim, satın alırken bana tavsiye edebileceğiniz dikkat etmem gereken noktalar var mı?
Ayırca çevrenizde temiz varsa talip olabilirim, ilk tercihim lastiklerinin değişmiş olması.
-
31 Mart 2015, 20:57
#3364
ben sıfır aldım 2014 3000 km de hatasız satabilirim. değerini verirsen. inan sıfırdan farkı yok.
-
31 Mart 2015, 22:57
#3365
Çantasında kullanma klavuzu çıkmadı. Sadece bol aksesuar reklamı içeren iki kitap. İnternette var mı klavuz?
-
01 Nisan 2015, 00:22
#3366
ati1981 adlı üyeden alıntı
Çantasında kullanma klavuzu çıkmadı. Sadece bol aksesuar reklamı içeren iki kitap. İnternette var mı klavuz?
Burdan ulaşabilirsin
http://www.ktm.com/dealer-service/service/manuals-documents.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
DukeRider adlı üyeden alıntı
Rpm 2 de bildigim kadar hiz kesici degil shift isigi daha seri yanar hale geliyor keza kullanim kilavuzundada bu yaziyor
Bu arada RPM2 dediğin gibiymiş. Kesici devrini yükseltmek için ECU Remap şart görünüyor. Neyseki öyle bir ihtiyacımız yok.
Ayrıca RPM1 ve RPM2 menülerine girebildim. RPM2 12000 üzerinde ayarlanabiliyor. Ben şuanda 9000 yaptım. Kaç gündür yağmur yağıyor diye çıkartamadım motoru. Bu yüzden yol üzerinde test edemedim henüz.
-
01 Nisan 2015, 02:50
#3367
-
01 Nisan 2015, 03:05
#3368
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Bende duke 200 bakıyorum, hatta bugün kredi işini bile hallettim, satın alırken bana tavsiye edebileceğiniz dikkat etmem gereken noktalar var mı?
Ayırca çevrenizde temiz varsa talip olabilirim, ilk tercihim lastiklerinin değişmiş olması.
lastikleri değişmemiş ama resimlerini paylaştığım motorumu satıyorum gerçi ilanlardada var. üzerinde baya bir ekstra ürün var
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:02 ----------
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Öncelikle hayırlı olsun
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.
Bende duke 200 bakıyorum, kaç model, kaç kmde, fazladan bir aksesuarı varmı ne kadar aldınız?
2014 model bu motor. 6400 km oldu fazladan aksesuarların hepsi şuan üzerinde
koruma demiri
elcik
ön - arka crash pad
zincir koruma demiri (normalde plastiktir )
k&n hava filtresi (yıkanabilir)
turuncu KTM zincir
ayrıca ek olarak başka bir yazıyıda cevaplıyım k&n hava filtresi 200 cc bir motorda hissedilcek bir performans vermiyor. fakat normalde kağıt olan bu filtre k&n hava filtresinde ipek kumaşdan yapılmıştır. bu sayede motora çok daha güzel hava alışı sağlamakta yani motora daha rahat ve daha güzel hava aldırıyor. dedıgım gıbı performansını pek bizler hissedemeyiz ama dyno testlerde az bir farkı var. özellikle yüksek devirde... ve yine testlerde çok az bir benzin tasarrufu sağlatıyor güzel hava aldıgı ıcın motor.
yağlı bir yapısı oldugu ıcın butun toz toprak filtrede kalıyor motora hiç pislikde gitmiyor. ve dedıgım gıbı temizlenebilir olması süper hiç bir bakımda hava filtresine birdaha para ödemiyorsunuz.
bu arada k&n kendi sitesinde bu ürün için ömrü 1.000.000 km dıyor evet yanlıs yazmadım 1.000.000 km :D
-
01 Nisan 2015, 12:48
#3369
Arkadaşlar ,
Bugün SPORMOTO ile görüştüm. Samsun'a Bayi/Servis açılışı yapılmak üzereymiş.
Yaklaşık 1 ay önce de YAMAHA Bayi/Servis açmıştı.
-
01 Nisan 2015, 20:15
#3370
Beyler bende bugün almış bulunuyorum motoru 2-3 gün içinde gelicek inşallah TURUNUCU rengine karar kıldım beyazla kararsız kalmıstım baya inşallah pişman olmayız tek karrasızlıgım oydu
Şimdi bu ilk bakım 1000km'demi oluyor? birde lastikleri degişmeye gerek var mı bızım burası ALANYA sahil şehri günlük güneşlik bilemedim
Olmadı rosso 2 leri çakayım dıyorum. bide EGZOS alıcam tavsiyeleriniz nelerdir 600 900 arası bütçe
-
01 Nisan 2015, 23:23
#3371
yakıt deposunun kapağından benzin kokusu geliyor apartman içine bıraktım belirgin.Benzer durum yaşayanlar var mı? ya da genel olarak motorlarda bu tarz mı oluyor?
-
02 Nisan 2015, 00:14
#3372
berkcigdem adlı üyeden alıntı
lastikleri değişmemiş ama resimlerini paylaştığım motorumu satıyorum gerçi ilanlardada var. üzerinde baya bir ekstra ürün var
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:02 ----------
2014 model bu motor. 6400 km oldu fazladan aksesuarların hepsi şuan üzerinde
koruma demiri
elcik
ön - arka crash pad
zincir koruma demiri (normalde plastiktir )
k&n hava filtresi (yıkanabilir)
turuncu KTM zincir
ayrıca ek olarak başka bir yazıyıda cevaplıyım k&n hava filtresi 200 cc bir motorda hissedilcek bir performans vermiyor. fakat normalde kağıt olan bu filtre k&n hava filtresinde ipek kumaşdan yapılmıştır. bu sayede motora çok daha güzel hava alışı sağlamakta yani motora daha rahat ve daha güzel hava aldırıyor. dedıgım gıbı performansını pek bizler hissedemeyiz ama dyno testlerde az bir farkı var. özellikle yüksek devirde... ve yine testlerde çok az bir benzin tasarrufu sağlatıyor güzel hava aldıgı ıcın motor.
yağlı bir yapısı oldugu ıcın butun toz toprak filtrede kalıyor motora hiç pislikde gitmiyor. ve dedıgım gıbı temizlenebilir olması süper hiç bir bakımda hava filtresine birdaha para ödemiyorsunuz.
bu arada k&n kendi sitesinde bu ürün için ömrü 1.000.000 km dıyor evet yanlıs yazmadım 1.000.000 km :D
İlanınızı görmüştüm, beyazı gerçekten benim daha hoşuma gidiyor, koruma demiri de güzel.
Ben 9000 civarlarında bir şey bakıyorum, 11000 civarlarında bütçem olsaydı direk sıfır alırdım zaten, alabileceğim iki ilan var ama daha motorumu satmadığım için alamıyorum, bakalım beklemedeyim kısmet.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------
ugurahmi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ,
Bugün SPORMOTO ile görüştüm. Samsun'a Bayi/Servis açılışı yapılmak üzereymiş.
Yaklaşık 1 ay önce de YAMAHA Bayi/Servis açmıştı.
Yamahanın servisi vardı zaten Samsun'da, yanturdu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:05 ----------
bloodmoney35 adlı üyeden alıntı
yakıt deposunun kapağından benzin kokusu geliyor apartman içine bıraktım belirgin.Benzer durum yaşayanlar var mı? ya da genel olarak motorlarda bu tarz mı oluyor?
Depolarda fazla yakıtın tahliyesi ve hava alması için hortum bulunur, deponunuz tam dolumu yan ayağa aldığınızda akabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------
Arkadaşlar bugün gördüm bende duke rc nin 250 lik versiyonları çıkıyormuş, ve 390 nın şasesini kullanıyorlarmış, ve 31 hp gücündeymiş.
Haber kaynağı.
http://motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=1687
-
02 Nisan 2015, 01:24
#3373
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
İlanınızı görmüştüm, beyazı gerçekten benim daha hoşuma gidiyor, koruma demiri de güzel.
Ben 9000 civarlarında bir şey bakıyorum, 11000 civarlarında bütçem olsaydı direk sıfır alırdım zaten, alabileceğim iki ilan var ama daha motorumu satmadığım için alamıyorum, bakalım beklemedeyim kısmet.
Arkadaşlar bugün gördüm bende duke rc nin 250 lik versiyonları çıkıyormuş, ve 390 nın şasesini kullanıyorlarmış, ve 31 hp gücündeymiş.
Haber kaynağı.
http://motoron.com.tr/HaberDetay.aspx?ID=1687
o fiyata 2013 bulursun merak etme. 11500 de benım ılanım zaten. sıfırıda suan 11500 ama benım motorun uzerınde 2000 tl lik aksesuar ve powerpartslar mevcut o yuzden o sekılde yazdım. km de 6500 yani hiç birşey.
bu arada 250 lik versıyonlar turkıye pazarında satışa cıkarsa ortalıgı felaket karıstırır rc ve duke serileri. ve duke 200 rc 200 ü kimse almaz buna bende dahilim ne yalan söliyim. o yüzden pek zannetmıyorum buraya getırıceklerını. birde bu adamlar 2015 lansmanlarını yaptılar herhalde 2016 dan önce buraya gelmezler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:22 ----------
bloodmoney35 adlı üyeden alıntı
yakıt deposunun kapağından benzin kokusu geliyor apartman içine bıraktım belirgin.Benzer durum yaşayanlar var mı? ya da genel olarak motorlarda bu tarz mı oluyor?
ağzına kadar doldurdular ise benzini normaldir gelmesi çünkü ayağı açınca motor sola hafif yatıyor ve butun benzın oraya toplanınca koku verıyor o yuzden agzına kadar doldurmayın. benzıncıdeyken yan ayak açıkken doldursunlar limitinde bırakın. benımde basıma bır kere geldı oradan bılıyorum
-
02 Nisan 2015, 01:34
#3374
Km ve modele fazla takılmıyorum ben, bir tane ilan var gayet mantıklı geliyor. Lastik, çanta ve elcik koruması var, tek eksiği koruma demiri.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-203476630/detay
250 lik iççin bende aynı şeyleri düşünüyorum, 31 hp çok iyi bence tabi fiyatı ne olacak buraya gelecek mi önemli olan o?
-
02 Nisan 2015, 01:46
#3375
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Km ve modele fazla takılmıyorum ben, bir tane ilan var gayet mantıklı geliyor. Lastik, çanta ve elcik koruması var, tek eksiği koruma demiri.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-ktm-duke-200-203476630/detay
250 lik iççin bende aynı şeyleri düşünüyorum, 31 hp çok iyi bence tabi fiyatı ne olacak buraya gelecek mi önemli olan o?
ben bu motoru almazdım yan yatması var. daha dgrusu bu benım tercıhım yan yatmıs yada kaza yapmıs motor almam acıkcası. 10.000 e cıksan butcede var bır kactane ılgını cekebılıcek motorlar. eger uzun sure kullanmak ıstıyorsan ıcın rahat olsun geçen serviste 85.000 de duke 200 vardı :D yurt dışında 150 bın yapan gördüm oha falan dedım yanı :D ve bu 150 bın yapanla konusma fırsatım oldu şuana kadar hiç sorun cıkmadı genel bakımları yapılmış. doğal olarak değişen bazı parçalar var zaten kullanmaktan dolayı. fakat motor hala ilk günkü gibi saat gibi çalışıyordu ))
-
02 Nisan 2015, 01:55
#3376
Yan yatması sorun değil benim için, değişen parçaları bile olsa orijinali ile değişiyor, şasede sorun yoksa alınabilir. Bende kendi motorumla çok düştüm, bir defa bir arabaya çarptım, ama hiç bir şey olmadı parçada değiştirmedim, sorunsuz kullanıyorum.
Ktm gibi bir markada 150 200 bin km mi? Bizim milletimiz kmye çok taktığı için herkes düşürüyor zaten, ben km telini çıkarmış gezen adam gördüm, niye böyle geziyorsun diyorum, satacağım km yazmasın diyor, benden büyük 40 yaşında var ama ahlak kalmamış işte.
-
02 Nisan 2015, 02:11
#3377
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Yan yatması sorun değil benim için, değişen parçaları bile olsa orijinali ile değişiyor, şasede sorun yoksa alınabilir. Bende kendi motorumla çok düştüm, bir defa bir arabaya çarptım, ama hiç bir şey olmadı parçada değiştirmedim, sorunsuz kullanıyorum.
Ktm gibi bir markada 150 200 bin km mi? Bizim milletimiz kmye çok taktığı için herkes düşürüyor zaten, ben km telini çıkarmış gezen adam gördüm, niye böyle geziyorsun diyorum, satacağım km yazmasın diyor, benden büyük 40 yaşında var ama ahlak kalmamış işte.
ben almıyorum ve bu tamamen tercıh. ama dedıgın gıbı orjınalı ıle degısıyor sonuctave şasede sorun yoksa yada yuruyen aksamlar hıc sorun degıl.
ben o motorların çok daha fazla km yapacagından adım kadar eminim. yani bence en az 500 binleri görür. ingilterede adventure 640 300 bınlerde olanını gördüm 97 model falandı yanlıs hatırlamıyorsam. bu adamlar dakar da o motorlarla yıllardır kürsüden inmediler cross segmentinde 1 numara . cross yarışlarında yine kürsüden inmiyorlar. yani bu yarışlar dünyanın en zor şartları altında gerçekleşen yarışları. KTM nin en güzel özelliği ise bu yarışlarda kullandığı teknolojiyi veya yenı ürettiği teknolojiyi bir sonraki sezonda butun motorlarında seri üretime geçiyor ve bu şekilde satıyor. bu çok önemli bir şey. her zaman kendisini geliştiriyor biz bunu yaptık sattık diyip yatışa geçmiyor dahada geliştiriyor. işte sonra KTM pahalı vs deniyor bende hep sölüyorum evet pahalı 15 bin tl ye aynı segmentte motor varken ktm bunu 18- 19 -20 bınlere satıyor. ama o aradaki farkı kullanan anlıyor ve iyiki 3- 5 fazla vermişim diyor.
-
02 Nisan 2015, 04:17
#3378
Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı
Yan yatması sorun değil benim için, değişen parçaları bile olsa orijinali ile değişiyor, şasede sorun yoksa alınabilir. Bende kendi motorumla çok düştüm, bir defa bir arabaya çarptım, ama hiç bir şey olmadı parçada değiştirmedim, sorunsuz kullanıyorum.
Ktm gibi bir markada 150 200 bin km mi? Bizim milletimiz kmye çok taktığı için herkes düşürüyor zaten, ben km telini çıkarmış gezen adam gördüm, niye böyle geziyorsun diyorum, satacağım km yazmasın diyor, benden büyük 40 yaşında var ama ahlak kalmamış işte.
bencede şasede çekme yoksa al gitsin. iyi fiyat . bende 20 bin km de duke 200 e bindikten sonra dedim ki ikici elde alınabilirmiş . 20 binde ama yeni gibi çalışıyordu.
-
02 Nisan 2015, 10:45
#3379
Bende su ikinci el motor alirken yatma kalkma durtme dusme fazla km vs gibi olaylara anlam veremiyorum. Yani adam soluyorsa sikinti yok. Yani km yatma kalkma vs zaten sasede sikinti yoksa nasil anlanir hangi baba yigit nasil anlar.maneti elcigi gidonu degis bitti . ben sifir aldim ama makul bir ikinci elde alinabilirmis.
-
02 Nisan 2015, 13:50
#3380
DukeRider adlı üyeden alıntı
Bende su ikinci el motor alirken yatma kalkma durtme dusme fazla km vs gibi olaylara anlam veremiyorum. Yani adam soluyorsa sikinti yok. Yani km yatma kalkma vs zaten sasede sikinti yoksa nasil anlanir hangi baba yigit nasil anlar.maneti elcigi gidonu degis bitti . ben sifir aldim ama makul bir ikinci elde alinabilirmis.
kesinlikle 2. el alınabilirmiş dedim bende kendi kendime. çünkü duke 200 dişli bir motor şasesi kolay kolay yatmayla sürtmeyle dürtmeyle falan açısını kaybedecek bir şase degil gibi duruyo. ee motoru desen zaten 20 bindeki duke ye bindim adama yenimi rodaj bittimi dedim inan bakmadım kilometresine. radaj 2 sene önce bitti dedi yani bende sıfır aldım . ama kesinlikle ikinci elde alınabilirmiş. benim sıfır alma sebebim çok hoş kullanırım elimdeki malzemeyi kırmamaya bozmamaya özen gösteririm ki benden sonra kullananda arada küfrü basıp aklımı almasın die. ben çok gün geçirdim motorcularda 13 14 yaşlarından beri. ama ktm de düşmediğin sürece sanırım kolay kolay bi parçayı alıp motorcuya gitmezsin gibi duruyo bu zamana kadar ben arıza görmedim. şimdilerde 2 motora fena takıldım xt660x - z300 geçen bindik yine almayı düşündüğüm xt660 tork güzel çekiş güzel denge falan iyi lakin ister inanın ister inanmayın duke 200 ü yinede aradım . ne demek istedigimi başka motor kullananlar netanlar sanırım . durum böyle olunca alma satma işini yavaşlattım atıyorum 20 liralık benzin ver elini ölüdeniz kabak dalaman göcek sahiller bende
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)