Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3321

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun. o fiyatlar artmıcak sabit =) ama euro bazında oldugu ıcın euro artarsa artar duserse duser...

    ben absli almazdım ki almadımda hiç duke 200 modellerinde ama abs tabıkıde faydalı bırsey.

    rodajda ise 7.000 deviri geçmeyin sakın ola öle devirli kullanmayın :D zaten kitapçığa bakın herşeyi yazıyor.ani hızlanmalar yada ani frenler yapmayın.tabı anı fren yapmıcam dıyede kaza yapmayın :D uzun sure aynı hızda gitmeyın. motoru zorlamayın uslu uslu gidin Lastikler için ise ne biliyim ben sorun yaşamadım ama inkarda etmem rosso II çok dogru bir karardır başka birşey takmayın ama.
    Eyvallah hocam tesekurler. yani devirde vitesleri zamanındamı bagırtmadın mı motoru, arabadaki gibi mi geçireyim? son olarak rosso 2 ler fiyatı nedir hiç fikrim yok tek 600 700 civarı bişiler dediler dogrumu bılmıorum. bide rodaj süresi nedir km olarak veya başka bişimi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3322
    fortunesv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    Gönen
    Motosikleti
    Winton Too-Ybr 125-Ktm Duke 200
    Alıntı Mucit23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben henüz uğraşmadım ama Duke 200 de şuan ki haliyle Shift RPM ve Rev Limiter devri ayarlanabiliyor olması lazım. İnternette örnek videolar var.

    RPM1 ve RPM2 şeklinde iki adet parametre var. RPM1 Gear Shift Light parametresi olarak geçiyor. Yani Motor devri RPM1 parametresi ile belirtilen değere ulaşınca üstteki led yanar.

    RPM2 parametresi ise Rev limiter yani kesici devridir. Bildiğim kadarıyla fabrika çıkışı 10500 olarak geliyor. 6 vites 10500 rpm'de yaklaşık 137 civarı bir hız görülüyor. Ben henüz bu hızlara çıkmadım fakat top speed videolarını inceleyince motor devrinin 10500 civarlarında gezdiğini görüyorum.

    Bu RPM2 parametresi ecu remapping olmadan ne kadar arttırılabiliyor ona bakmak lazım. Ben Hafta sonu bi bakayım. Eğer 10500 yerine 11500 felan yaparsak max hızımız 150'lere felan çıkabilir.

    Bu özellik aslında rodaj aşamasında faydalı olabilir. Rev limiter değeri 7000 lere çekilirse istemsiz devir aşımları engellenmiş olur. Bu motor başka birşey gerçekten özellikle araç sollamalarda istemsiz olarak gear shift lambasını yakıyorum. İster istemez gaza dokunuyorsun :D

    Bu işlemin nasıl yapılacağız user manual'de anlatılıyor.
    Hocam benim motosikletime özgü birşey midir tam olarak bilmemekle birlikte, 1-5.Viteslerde RPM limitinin 7500-8000 olduğunu farkettim. Rodaj için mükemmel birşey. Onu farketmiş olmamın da asıl sebebi, motosikleti İstanbul'dan Balıkesir'e getirdim. Feribotla bandırma'ya bandırmadan da bir 40km yol gittim. Dikkatimi çekmişti. Ayarlanması yapılıyor dediğiniz gibi kitapçıkta ancak tam olarak ne yapılması gerektiğini ben çözemedim. Dokunmayı da düşünmüyorum. 1000 Km bakımına kadar bu şekilde devam etmesi benim açıma ciddi önem teşkil ediyor.

    Ayrıca arkadaşlar full depo ile 200-250 km dolaylarında yol yapmak sizce normal midir? Bana yakıt biraz fazla geldi açıkçası.

  3. #3323

    Üyelik
    28 Ekim 2012
    Şehir
    EsEs
    Motosikleti
    Hornet 650
    Beyler duke 250 ve rc 250 ile tanışmanız lazım diye düşündüm.

    https://www.youtube.com/watch?v=14QlR9rMaKM

  4. #3324
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı mhmtesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler duke 250 ve rc 250 ile tanışmanız lazım diye düşündüm.

    https://www.youtube.com/watch?v=14QlR9rMaKM
    böyle bir model yok gelmicek üretilmiyorda belki sadece tek adet üretilmiş falan olabilirler konsept amaçlı. ktm ni kendi sayfasındada böyle bir bilgi yok .2017 gibi yeni modeller gelicek ama zannetmıyorum ki duke - rc serileri bozulsun. 2015 duke 200- rc 200 olarak geçicek. ayrıca ilk başta yazan güç verileri gördüyseniz eğer ktm 250 lik motoru yaparsa 250 lik sınıfında butun motorları tokatlıcak 2 motor cıkartıyor demektir.

    ayrıca bugun xmax için lastik almaya gittim kadıkoy zenn orada bir tane duke 200 vardı daha motor 600 km de arkadaşın ilk motoru 7 kez düşmüş . bence bu kadar koruma ekipmanına gerek yok dedi bana bende seni bunlar koruyor dedim. ls kask falan dandik bir mont vardı üstünde. ben duke sevmedim falan dedi üzerine bindiğin alet sınıfının en güzel motoru sen motordan anlamıyorsun sat arkadaşım motoru dedim bende...üzüldümde açıkcası...

  5. #3325
    fortunesv - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2011
    Şehir
    Gönen
    Motosikleti
    Winton Too-Ybr 125-Ktm Duke 200
    Alıntı mhmtesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler duke 250 ve rc 250 ile tanışmanız lazım diye düşündüm.

    https://www.youtube.com/watch?v=14QlR9rMaKM
    Hocam size hak vermemek elde değil. Benim de kask ve mont oldukça dandik ama en yakın zamanda Alpinestars&Arai kombinasyonu yapmayı planlıyorum. Bütçe meselesi sonuçta 3000 lira civarlarında bütçeyi ha deyince ayarlayabilsem şu an alırdım zira. Öte yandan bu motosikletin kıymetini bilmeyen arkadaşın problemi. Ben motosikletimin üstüne titriyorum. Türkiye'de yeni motosiklet kullanmaya başlayan, özellikle de kanında birazcık apachilik olan kesim böyle makinelere binmez, onların bineceği makine 10 yerinden delinmiş egsozlu, durmadan cikle çekip insanları rahatsız ettikleri, sorsan her biri en az 140 yapan ama pvp ye gel dediğinizde kimsenin cesaret edip karşınıza gelemediği, 140 altı giden motosikletin onlar için hiçbirşey olmadığı bir nesil olduğundan arkadaşın böyle bir tavırda bulunması çok normal. Çünkü bu apachi nesil için gitmeyen motor : ölü motordur.

    Benim için motorun gidip gitmemesi çok önemli değil. Gitmesi değil, durması önemli daha doğrusu. Ayrıca şu an motosikletimden koca şehirde sadece bir tane var. Geçen hafta havalar güzelken parkın en işlek noktalarından birine çektim, gören kim olursa olsun istisnasız motoru inceledi. Bu da malın görüntü kalitesini en iyi özetleyen durum. Malıma da canım gibi bakarım ayrıca.

  6. #3326
    CxAnKACx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Eylül 2013
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM Duke 200 (2014)
    Herkese iyi forumlar hayirli aksamlar,
    Motorumla ilgili izlenimlerimi ve sevgimi yazmak icin geldim(evet buraya yaziyorum cunku ktm diyince anlamsiz ifadelerle bakan motor diyince harley anlayan arkadaslara sahibim.) bununla beraber almayi dusunen arkadaslara da fikir olur belki.
    Neyse motoru kullanali 250km oldu neredeyse sokak aralarinda falan kullaniyorum genelde arada bi spora gidiyorum (yuruyerek 20 dk). 0 aldim motoru ve bugun daha bi guzel geldi rodaj sacma gelirdi ama sacma degilmis. 110 km/h'yi gecmedim (gecemedim degil.) cunku farkina varmadan cikmisim cevreyolunda fark edince gaz kestim zaten. Bununla beraber bu gaz yemesi (bkz Google: motorun gaz yemesi) falan guzellesti daha bi atak gelmeye basladi. Bu arada ilk aldigimda moralimi tek bozan sey calistirma kismiydi. 3-4 mars atiyo oyle calisiyo falan uzun suruyo yani gaz vermemek icin elimi zor tutuyordum (mobilet aliskanligi) simdi ise basar basmaz calisiyo.

    Bunun yaninda trafikte o kadar rahat ki anlatamam hani selesine laf edenler tekerlekli koltukta geziyodu sanirim. (Yeni baslayan sansi daha rahatina oturana kadar en rahati bu.).(fuarda oturdugum BMW K1600'u saymiyorum o zaten tekerlekli koltuktu..) Tamam cok rahat olmasa da yeni baslayan icin gayet yeterli bi selesi var.

    Bu suspansiyonlarin iyisi kotusu nasil olur bilmiyorum ama bana cok iyi geldi hani mobiletin suspansiyonlari yok gibi bir sey oldugu icin bunlarin ise yaradigini gormek baya guzel. On suspansiyon ozellikle cok hosuma gitti hani tum hepsinde boyle mi acaba diye dusundum de simdi egitimde kullandigim ybr 125 aklima geldi , on tekeri kizaklayarak giderdim yagmurlu gunde egitim aldigimda, oyle bi suspansiyondu. Lastik de etken olabilir tabi ama fizik kurallarina bakinca suspansiyonun buna etkisi yok degil cunku jole gibi olmayan suspansiyon on frene abansaniz bile kaymiyo ve direk duruyo (80+90=170kilo ile denendi onaylandi.). Bununla beraber kayma derken on taraf bi kac kere stoppie yapmaya calisirken de kaymadi yagmurlu havada sert fren yapinca da, arka lastik iste surucu hatasi kaynakli 1 kere olume goturuyodu (sans kesemden bolca saldim o gun). Bayagi yagmur yagdigi bu gunlerde de motora binen acemi ben gaza gelip virajda gazi fazla actim ve direk arkasi atti. Dusucem sandim ama dusmedim o gunden beridir yagmurlu havada sagdan sagdan giderim ani gaz acmam, bir musibet bin nasihattan iyiymis...(evet yagmurlu havada binmeye devam ediyorum ve edicem).

    Farlari dunyalari aydinlatiyo resmen ben bizim arabada boyle aydinlik gormedim (yalan). Saka bir yana kisalar bile bayagi aydinlatiyor. Aydinlatma da gayet yeterli bence.

    Gosterge de yok yok (vites bile cok buyuk luks bence). Tasarim sekil mekil uzar ama benim asil bahsetmek istedigim, haci motor cok guzel ya.

    Eriyorum her gordugumde (brandanin altinda ama olsun), ustune binmeden once bi bakiyorum cok guzel geliyo kiz gibi makine o kadar hos duruyo ki. Surdukce beni kendisine cekiyo alet her gecen gun daha cok asik oluyorum. Bir motordan bekledigim her seyi yerine getirebiliyo ve benim hayvan ve acemi kullanmalarima ragmen tik demiyor alet. KTM KTM diyorlar ya harbi bi baska yapmis adamlar. Her ustune bindigimde ilk mobilet surdugum zamani hatirliyorum. Oylesine ozgur, oylesine mutlu ve keyifli, oylesine yaramaz... Inince diyorum ki giderek azalir heralde bu heyecan ve hirs ancak jikleye basiyosunuz ve o hayvani kukremeyle beraber (fiti fiti) butun heyecanim tavan yapiyor. Bana kimsenin yasatamadigi duygulari yasatan alet ise simdi kapinin onunde uyuyor yarin tekrar uyanicak ve beraber ozgurluge ucucaz sonsuza dek. Ilk motor sevgisi dedikleri bu olsa gerek ve bu sevgiyi doya doya cikaricam ikimizden biri hakkin rahmetine kavusana dek. Herkes eminim benim yasadigim duygulari anliyodur, herkese iyi forumlar, guzel surusler ve mutlu yasamlar. Hepimizin tekeri duz bassin, saglicalikla...
    Ucka, xawa, ucanteneke5 ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  7. #3327

    Üyelik
    19 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Duke200
    Bende alalı bir hafta oldu simdiden 450 km yi devirdim.Otoyolda da gittim dag yolunda da,sıkısık trafikte de.Benimde ilk motorum,tek kıyaslayabilecegim egitimde kullandıgım honda cbf150.Gercekten arada dunyalar degil galaksiler var.Biraz agresif bir kullanıcıyım ve motorun istedigim seylere anında yanıt verebiliyor olması en hayran oldugum kısmı.Sehir icinde arada bir 2. 3. viteste 7k devrin ustune cıktıgım oluyor ama genellıkle 6k ustune cıkmıyorum umarım rodajı cok etkilememistir.

    Ufak bir anekdot; Bugun mola verirken ayaklıgı indirdigimi dusunerek sag elcikten elimi cektim sol elim elcikte motoru bırakırken baktım motor resmen dusuyor sag elimle tekrar kavradım gidonu ve duzelttim dusmeden.Motorun ne kadar hafif oldugunu birkez daha anladım.Sehir icinde sanki motosiklet degil bisiklet kullanıyor gibiyim,hic tahmin edemedigim kadar kıvrak.Ancak uzun yolda guzel ruzgar yeniyor ve bu hafiflik biraz dezavantaja donusuyor.200 boyle gidiyorsa 390 ı 690 ı tahmin edemiyorum.

  8. #3328
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Bugün ben şu RPM1 ve RPM2 parametrelerine bakayım dedim bir türlü menüye giremedim. Acaba bize kapalı mı geliyor bu menü? Daha önce uğraşan oldu mu?

    Edit, Şimdi manual'e tekrar baktım Menüye girmeden önce TRIP2 seçili olacakmış. Yanılmıyorsam eğer trip1 de denedim ben.

  9. #3329

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Rpm 2 de bildigim kadar hiz kesici degil shift isigi daha seri yanar hale geliyor keza kullanim kilavuzundada bu yaziyor

  10. #3330

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Çarşamba nasipse motor geliyor da beyler egzos olarak ne önerirsiniz. bütçe 600 900 arası

  11. #3331
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Alıntı noushzad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çarşamba nasipse motor geliyor da beyler egzos olarak ne önerirsiniz. bütçe 600 900 arası
    ben ebaydan arrow aldım 350 dolara ara borusuyla tavsiye ederim.
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  12. #3332

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Alıntı ucanteneke5 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben ebaydan arrow aldım 350 dolara ara borusuyla tavsiye ederim.
    performansı nasıl hocam. ses olarak felan baya yinede farketmiştir. ara gazlamalarda felan nasıl?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:12 ----------

    Alıntı mhmtesk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler duke 250 ve rc 250 ile tanışmanız lazım diye düşündüm.

    https://www.youtube.com/watch?v=14QlR9rMaKM
    duke 250'yi ilk kez goruyorum. ne zaman gelır kı acaba tr'ye

  13. #3333

    Üyelik
    02 Temmuz 2012
    Şehir
    Beşiktaş
    Motosikleti
    2016 Xmax Ironmax
    Rc modelini direk 250lik çıkarsaydı fark yaratırdı KTM. Şimdi 1 sene olmadan 250lik çıkarmak saçma olur bence.
    TR gelmeyebilir 250likler

  14. #3334

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Bu manetleri vs degismeyi dusunuyorum. Bunlari alinca biz degisebilirmiyiz yoksa servisemi yaptirmak gerekir

  15. #3335
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Ucka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende alalı bir hafta oldu simdiden 450 km yi devirdim.Otoyolda da gittim dag yolunda da,sıkısık trafikte de.Benimde ilk motorum,tek kıyaslayabilecegim egitimde kullandıgım honda cbf150.Gercekten arada dunyalar degil galaksiler var.Biraz agresif bir kullanıcıyım ve motorun istedigim seylere anında yanıt verebiliyor olması en hayran oldugum kısmı.Sehir icinde arada bir 2. 3. viteste 7k devrin ustune cıktıgım oluyor ama genellıkle 6k ustune cıkmıyorum umarım rodajı cok etkilememistir.

    Ufak bir anekdot; Bugun mola verirken ayaklıgı indirdigimi dusunerek sag elcikten elimi cektim sol elim elcikte motoru bırakırken baktım motor resmen dusuyor sag elimle tekrar kavradım gidonu ve duzelttim dusmeden.Motorun ne kadar hafif oldugunu birkez daha anladım.Sehir icinde sanki motosiklet degil bisiklet kullanıyor gibiyim,hic tahmin edemedigim kadar kıvrak.Ancak uzun yolda guzel ruzgar yeniyor ve bu hafiflik biraz dezavantaja donusuyor.200 boyle gidiyorsa 390 ı 690 ı tahmin edemiyorum.
    hayırlı olsun öncelikle. bu arada cxankacx arkadasım sanada hayırlı olsun cok guzel yazmıssın. zorlamayın motoru ilk 1000 km yeter ani fren ani gaz açmalar ve uzun süre aynı hızda seyir halinde olmayın yeter.

    motor için sayfalarca yazı yazarım burada =) duke 125 - duke 200 (2 tane ) - duke390 - duke 690r hepsi motorumdu :D duke 200 ve duke 690r şuan kullandıgım ıkı motorum zaten. hastalık zaten bende bu duke serileri :D

    duke ailesi diyorum bunlara ben :D

    duke125 - yeni doğan en küçük kardeş

    duke200 - ortanca kardeş

    duke390 - en buyuk kardeş

    duke 690 - anne

    superduke 1290 - baba

    duke 390 eski motorum ve 2015 için kaporasını şimdiden verdiğim motorum olucak ama tam kararında inanılmaz güzel motordur 400 cc 44 beygir. fakat 390 ı tecrübelendikten sonra satın alın. çünkü kendileri 200 ün direk 2 katı performans veriyor buna emin olun :D

    duke 690r şuan kullandığım motor. cidden bunu tahmin edemezsiniz :D o ayrı bir dünya üzerine bindiğimde bende onun gibi hayvanlaşıyorum o kadar diyim sizde gerisini anlayın :D herkes şunu diyebilir ki çok diyen oldu duke 690 a 30 bin tl verene kadar 22 binlere mt 07 alırım. evet alınabilir ama duke 690 5 kere cebinden çıkartır 5 kere cebine geri sokar mt07 yi. 10 bin tl verdiğiniz farkın hakkını 10 bin kere çıkartır... motorları kıyaslamak sadece bu motor gazı açtığında gidiyor demek değildir. a dan z ye herşeyi ile kıyaslamaktır...yani kısaca duke 690 farklı bir dünya... heleki duke690r çok daha eğlenceli bence...

    birde bu ailenin babası superduke 1290 var. kullanmaya 1 kere fırsatım oldu yaklasık 80 km kadar kullandım. o anlatılmaz yaşanır diyebilirim sadece...

    KTM nin motorları pahalıdır. fakat dahada kullandıkça neden daha pahalı olduğu yaşayarak iyice anlayacaksınız merak etmeyin verdiğim parayı sonuna kadar hakediyor diceksiniz... başka markalar kullanmamak hep KTM kullanmak isticeksiniz =)

    iyi sürüşler...

  16. #3336

    Üyelik
    01 Mart 2015
    Yarın kısmetse bankadan onay cıkıyor sipariş verip 2015 absli modelini alıyorum.

    Gel gör hala beyaz mı turuncumu karar veremedim. sebebi yakından hiç görmedim 2 rengide :( zaten kararsız bi adamım. bide siparişle gelince işte...

    sadece duke 125 görmüştüm trafikte ısıklarda oda gri felandı.

  17. #3337
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı noushzad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yarın kısmetse bankadan onay cıkıyor sipariş verip 2015 absli modelini alıyorum.

    Gel gör hala beyaz mı turuncumu karar veremedim. sebebi yakından hiç görmedim 2 rengide :( zaten kararsız bi adamım. bide siparişle gelince işte...

    sadece duke 125 görmüştüm trafikte ısıklarda oda gri felandı.

    hayırlı olsun =)
    ama ben hiç gri duke görmedim... belki sticker vardır üstünde...

  18. #3338

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Herkese merhaba arkadaslar,zincir yaglama hakkinda sizden bilgi alsam cok guzel olur. Soyleki motor sifir daha ancak 250 km yaptim yapmadim fuardan almistim. Zincir yaglama icin motul zincir temizleme spreyi ile road sprey yag aldim daha motoru almadan simdi zincir i yaglasammi yoksa birkac yerde ilk 1000 km ye kadar yaglama rodaj bakimindan sonra yaglamaya basla seklinde yazilar var boylemi yapsam ? Ayrica malesef sehba yok arkadasimda yok zincir yaglar iken biraz yaglayip hareket ettirip yaglamaya devam etme seklinde olsa nasil olur ?

  19. #3339
    Mucit23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2012
    Şehir
    ELAZIĞ
    Motosikleti
    Tracer 900 & KTM450EXC & BWS100
    Her 500Km aralıklarla yağlamak en doğrusu. Bana kalırsa da motoru çıkarmadan önce yine Zinciri yağla garanti olsun.

  20. #3340

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm duke 200
    Zinciri rahat yaglamak adina bugun sehpa alicam. Asagidaki ilanda gorulen sehpa duke 200 e uyarmi vede bu sehpa nasil kullanilir yardim ederseniz sevinirim. Ilk kez motor kullandigim icin epey yardima ihtiyacim var. Asagida almayi dusundugum sehpa nin link ini veriyorum. Link ticari amacli degil ve bagim yoktuur sadece fikir alma niyetiyle veriyorum. Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.
    http://sahibinden.com/167335091


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)