KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Mart 2015, 11:08
#3181
ne kadara satıyorsunuz
berkcigdem adlı üyeden alıntı
kendisine hoşçakal diyorum 10 gün sonra :( bu benim 2. duke 200 bence süper bir motor. şuan zaten satış ilanı var. gerçi satılmazsada sorun değil spormoto ile konuştuk bunu takasa alıyor direk. ve üzerindeki aksesuarlar duke 390 a uydugu ıcın kafam rahat :D malesef bir tek koruma demiri uymuyor o yuzden yenısını aldım bile çoktan ve ona 4 ekstra parça daha takılcak :D bu arada heralde bende duke hastalğı var :D duke 125 duke 200 (2 tane ) duke 390 duke 690 r hepsi vardı :D duke 690 r şuan garajda zaten onu keyif amaçlı kullanıyorum. o zaten çok değişik bir motor. ama bunuda satışa çıkarttım ve 10 gün sonra şehir dışından dönüyorum ve tabikide yeni aldığım motor ktm duke 390 siyah :D
http://i.hizliresim.com/7oWG75.jpg
http://i.hizliresim.com/blZorb.jpg
http://i.hizliresim.com/AA8lLL.jpg
http://i.hizliresim.com/4LWJPG.jpg
http://i.hizliresim.com/6Zpz9v.jpg
harley is making love with
davidson
Reklamlar
-
10 Mart 2015, 15:18
#3182
Merhabalar ben de abssiz 0 duke 200 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım
Ankara'da eğitim alabileceğim bir yer olup olmadığı konusunda bilgisi olan var mı acaba?
-
10 Mart 2015, 15:59
#3183
jackonbir adlı üyeden alıntı
ne kadara satıyorsunuz
mesaj olarak attım. forum kurallarına pek uygun degıl burada fıyat yazmam ve etik olmaz dıye.
-
11 Mart 2015, 15:23
#3184
Merhaba,
sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?
-
11 Mart 2015, 16:57
#3185
astikevihan adlı üyeden alıntı
Merhaba,
sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?
0 km aracin sigortasi 2. Elden daha ucuz olur. Butun sigortacilardan teklif al,piyasa serbest olunca tutturabildigine.. fiyati etkileyen faktorlerin basinda geçmişte kazaya karişmak,yaş,plakanin hangi ilde olduğu var. Ben 15 ocakta Duke 390 a 100 tl ye sigorta yaptirdim, birde sigortaci kız 100 tl yi 10 a böldü
-
12 Mart 2015, 15:30
#3186
Arkadaşlar amörtisör çorabı nereden bulabiliriz? Duke 200 için..
-
12 Mart 2015, 16:41
#3187
Serk21 adlı üyeden alıntı
0 km aracin sigortasi 2. Elden daha ucuz olur. Butun sigortacilardan teklif al,piyasa serbest olunca tutturabildigine.. fiyati etkileyen faktorlerin basinda geçmişte kazaya karişmak,yaş,plakanin hangi ilde olduğu var. Ben 15 ocakta Duke 390 a 100 tl ye sigorta yaptirdim, birde sigortaci kız 100 tl yi 10 a böldü
bilgi için teşekkür ederim.. 3 farklı yere sordum, 3ü de aynı fiyatı çıkardı. ilk motorlu taşıtım olacağı için biraz fazla çıktı sanırım. neyse verdik artık, keyfini sürmeye bakıcaz
-
12 Mart 2015, 17:43
#3188
-
12 Mart 2015, 23:35
#3189
EnesBasri adlı üyeden alıntı
Bende düşünüyorum lys ygs girip çıksak bi
megelli 250r düşünmüştüm üst komşumuzun f650gs vardı satılığa çıkardığında almaya gelen bi abi ile konuştuk napacan ss rahat edemezsin dedi bende ktm yöneldim
ybr cbf fln içim ısınmadı hiç. hiç motor sürmedim 6-7yaşımdan beri bisiklet sürerim direk 200cc abs li alsam alışablrmiyim 125lik alıp 1sene sonra satıp yenisini almayada uğraşamam ne diyorsunuz bu duruma eğitim alma gibi durumda yok bursada yok eğitim veren yer ekipmanada 3-5arası çıkar bişiler
ne yapacağımı bilemedim
yıllardır ktm kullanıyorum ama asla ve asla duke 125 i tavsiye etmem =) sebebı motorun herhangı bır sorunu falan degıl duke 125 e o parayı vermem. duke 200 alırım direk. duke bindikten sonra onu yakından tanıdıktan sonra ybr cbf falan yanına bile yaklaşmazsın zaten. ayrıca duke 200 abs yi ben yine almam. normal abs siz alırım...
-
13 Mart 2015, 01:19
#3190
Merhaba Arkadaşlar,
Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.
* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?
* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?
* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
astikevihan adlı üyeden alıntı
Merhaba,
sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?
Merhaba ,
Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.
-
13 Mart 2015, 01:43
#3191
drrossi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar amörtisör çorabı nereden bulabiliriz? Duke 200 için..
Yıldırım Motor'da var (Sakarya)...KTM logolu, ben de alacam...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------
melih26 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.
* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?
* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?
* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
Merhaba ,
Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.
Debriyajı hidrolik olmayan (yani tel kumandalı debriyajı olan) motosikletlerde, telin içine su,toz,çamur vb. maddeler girmesin diye hemen her motorda olur...diğer tarafta (gaztarafı)- yani gz telleri zaten kapalı olduğu için orda o körükten yoktur...
Motoru kill switch'ten değil de anahtarla stop ettirip tekrar açarsan-motor çalıştığında far otomatik olarak yanar-bunun herhangi bir ayarı yoktur.
-
13 Mart 2015, 01:47
#3192
melih26 adlı üyeden alıntı
Merhaba Arkadaşlar,
Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.
* Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?
* 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?
* Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?
Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------
Merhaba ,
Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.
öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.
far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.
debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.
rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın
-
13 Mart 2015, 09:34
#3193
berkcigdem adlı üyeden alıntı
öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.
far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.
debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.
rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın
Çok teşekkür ederim. Zincir yağlamak için Loctite marka sprey aldım 1 tane. Onun dışında dikkat etmem gereken bir konu var mıdır? Yoksa marşa basıp 1000 km ye kadar arkama bakmayayam mı
-
13 Mart 2015, 11:29
#3194
@dyavol-77
Teşekkür ederim, bakacağım.
@melih26
Senin de duke'n hayırlı olsun ;)
-
13 Mart 2015, 17:09
#3195
melih26 adlı üyeden alıntı
Çok teşekkür ederim. Zincir yağlamak için Loctite marka sprey aldım 1 tane. Onun dışında dikkat etmem gereken bir konu var mıdır? Yoksa marşa basıp 1000 km ye kadar arkama bakmayayam mı
loctite ilk defa duydum desem yeridir. ben motul kullanırım. herneyse sorunda değil pek. aldığın yağ haricinde birde temizleme spreyi almalısınız. önce onun temızleyıp pis yağı üzerinden akıttıktan sonra yağlamanız gerekmektedır. bunu yaparken temızlemek ıcın yanınızda bır diş fırçası olursa ıyı olursa çok faydalı olur temizleme spreyini sıkıp diş fırçasıyla temizlersiniz çok daha verimli olur. zaten sizde görüceksiniz siyah siyah pis yağın aktıgını. yağladıktan sonrada 1-2 saat kadar beklersenız iyi olur yağ iyice yapışır sıçrama yapmaz. bunun dışında dikkat etmeniz gereken tek şey rodajdaki kullanım şekliniz. ani hızlanma - durma - motoru zorlama gibi şeylerden kaçının. motora bınmeden once 4-5 dakika kendi kendine çalışırsa çok iyi olur ama bu sadece rodaj donemı ıle alakalı değil herzaman geçerli. şahsen ben hep öyle yaparım ekipmanlarımı gıyene kadar kendı kendıne çalışır. motor ısınır motor yağlanır kendı kendıne vs. birde aklınızda bulunsun motoru yıkatırsanız yıkattıktan sonra illaki zincirinizi temizleyip yağlayın lütfen.
-
13 Mart 2015, 19:04
#3196
würth ün marine malzemesi olarak ürettiği bir zincir yağını kullanıyorum. yani yatlardaki zincir dişli ler için üretilmiş bir yağ ben memnunum ama uygunmudur degilmidir bi fikrim yok.
-
13 Mart 2015, 20:04
#3197
aksel111 adlı üyeden alıntı
abi bende pulsara binme fırsatı buldum. arada dağlar kadar fark var , her girdiğin virajda , attıgın her adımda ktm çok önde. 38 bin km boyunca hiç bir büyük problemle karşılaşmaman harika. bende inanmıyorum kronik sorunu olduguna. ama illa kronik sorun söyliceksek nerde suya çamura girsem tepeme kadar atıyo suyu çamuru bu bir soruna yakın gibi
çamur sorununu yarıya indirdim ben arkaya pulsar çamurluğu taktım lastie bide ön tarafa arka amortisorün önüne perde şeklinde lastik parça sarkıttım ve çamur atma yarı yarı ya düştü
ama bu çamur olayı bu tarz her makinada var o aslında lastikle çamurluk arası çok fazla olmasından dolayı oluyo.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
14 Mart 2015, 04:34
#3198
aksel111 adlı üyeden alıntı
würth ün marine malzemesi olarak ürettiği bir zincir yağını kullanıyorum. yani yatlardaki zincir dişli ler için üretilmiş bir yağ ben memnunum ama uygunmudur degilmidir bi fikrim yok.
würth ünde ürünleri gayet güzel hiç bir sorun olucağını düşünmüyorum fakat bizdeki zincir için olur mu bilemem onu bir sormanda fayda var ama dediğim gibi würth ürünleride gayet başarıl.
-
14 Mart 2015, 11:34
#3199
berkcigdem adlı üyeden alıntı
öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.
far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.
debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.
rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın
Bugün spormotoyu aradım farın yanmamasıyla alakalı. Switch'in arızalı olabileceğini söylediler. Yetkili servise götürüp baktırıcam bugün. Motor seyir halindeyken farın mutlaka yanması gerekiyormuş. Hatta videosunu istedi spormoto. İnşallah büyük bir problem açmaz başıma...
-
14 Mart 2015, 19:39
#3200
melih26 adlı üyeden alıntı
Bugün spormotoyu aradım farın yanmamasıyla alakalı. Switch'in arızalı olabileceğini söylediler. Yetkili servise götürüp baktırıcam bugün. Motor seyir halindeyken farın mutlaka yanması gerekiyormuş. Hatta videosunu istedi spormoto. İnşallah büyük bir problem açmaz başıma...
motor seyir halindeyken benimki yanıyor. benimki sadece ilk çalışmada yapıyor bazen. ama bir baktır bakalım. birde burada yazarsan sorun çözüldükten sonra çok sevinirim yani. neyden kaynaklanıyormuş vs
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)