Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3181
    jackonbir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    beat-cbf150-apache-cbf150-NC700-XMAX-DJANGO-ACTIVA
    ne kadara satıyorsunuz

    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kendisine hoşçakal diyorum 10 gün sonra :( bu benim 2. duke 200 bence süper bir motor. şuan zaten satış ilanı var. gerçi satılmazsada sorun değil spormoto ile konuştuk bunu takasa alıyor direk. ve üzerindeki aksesuarlar duke 390 a uydugu ıcın kafam rahat :D malesef bir tek koruma demiri uymuyor o yuzden yenısını aldım bile çoktan ve ona 4 ekstra parça daha takılcak :D bu arada heralde bende duke hastalğı var :D duke 125 duke 200 (2 tane ) duke 390 duke 690 r hepsi vardı :D duke 690 r şuan garajda zaten onu keyif amaçlı kullanıyorum. o zaten çok değişik bir motor. ama bunuda satışa çıkarttım ve 10 gün sonra şehir dışından dönüyorum ve tabikide yeni aldığım motor ktm duke 390 siyah :D

    http://i.hizliresim.com/7oWG75.jpg

    http://i.hizliresim.com/blZorb.jpg

    http://i.hizliresim.com/AA8lLL.jpg

    http://i.hizliresim.com/4LWJPG.jpg

    http://i.hizliresim.com/6Zpz9v.jpg
    harley is making love with davidson


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3182

    Üyelik
    10 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    Merhabalar ben de abssiz 0 duke 200 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım
    Ankara'da eğitim alabileceğim bir yer olup olmadığı konusunda bilgisi olan var mı acaba?

  3. #3183
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı jackonbir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne kadara satıyorsunuz
    mesaj olarak attım. forum kurallarına pek uygun degıl burada fıyat yazmam ve etik olmaz dıye.

  4. #3184

    Üyelik
    04 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    Merhaba,

    sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?

  5. #3185
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı astikevihan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?
    0 km aracin sigortasi 2. Elden daha ucuz olur. Butun sigortacilardan teklif al,piyasa serbest olunca tutturabildigine.. fiyati etkileyen faktorlerin basinda geçmişte kazaya karişmak,yaş,plakanin hangi ilde olduğu var. Ben 15 ocakta Duke 390 a 100 tl ye sigorta yaptirdim, birde sigortaci kız 100 tl yi 10 a böldü

  6. #3186
    drrossi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Arkadaşlar amörtisör çorabı nereden bulabiliriz? Duke 200 için..

  7. #3187

    Üyelik
    04 Mart 2015
    Motosikleti
    Duke 200
    Alıntı Serk21 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    0 km aracin sigortasi 2. Elden daha ucuz olur. Butun sigortacilardan teklif al,piyasa serbest olunca tutturabildigine.. fiyati etkileyen faktorlerin basinda geçmişte kazaya karişmak,yaş,plakanin hangi ilde olduğu var. Ben 15 ocakta Duke 390 a 100 tl ye sigorta yaptirdim, birde sigortaci kız 100 tl yi 10 a böldü
    bilgi için teşekkür ederim.. 3 farklı yere sordum, 3ü de aynı fiyatı çıkardı. ilk motorlu taşıtım olacağı için biraz fazla çıktı sanırım. neyse verdik artık, keyfini sürmeye bakıcaz

  8. #3188

    Üyelik
    07 Mart 2015
    Bende düşünüyorum lys ygs girip çıksak bi megelli 250r düşünmüştüm üst komşumuzun f650gs vardı satılığa çıkardığında almaya gelen bi abi ile konuştuk napacan ss rahat edemezsin dedi bende ktm yöneldim ybr cbf fln içim ısınmadı hiç. hiç motor sürmedim 6-7yaşımdan beri bisiklet sürerim direk 200cc abs li alsam alışablrmiyim 125lik alıp 1sene sonra satıp yenisini almayada uğraşamam ne diyorsunuz bu duruma eğitim alma gibi durumda yok bursada yok eğitim veren yer ekipmanada 3-5arası çıkar bişiler ne yapacağımı bilemedim

  9. #3189
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı EnesBasri adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende düşünüyorum lys ygs girip çıksak bi megelli 250r düşünmüştüm üst komşumuzun f650gs vardı satılığa çıkardığında almaya gelen bi abi ile konuştuk napacan ss rahat edemezsin dedi bende ktm yöneldim ybr cbf fln içim ısınmadı hiç. hiç motor sürmedim 6-7yaşımdan beri bisiklet sürerim direk 200cc abs li alsam alışablrmiyim 125lik alıp 1sene sonra satıp yenisini almayada uğraşamam ne diyorsunuz bu duruma eğitim alma gibi durumda yok bursada yok eğitim veren yer ekipmanada 3-5arası çıkar bişiler ne yapacağımı bilemedim
    yıllardır ktm kullanıyorum ama asla ve asla duke 125 i tavsiye etmem =) sebebı motorun herhangı bır sorunu falan degıl duke 125 e o parayı vermem. duke 200 alırım direk. duke bindikten sonra onu yakından tanıdıktan sonra ybr cbf falan yanına bile yaklaşmazsın zaten. ayrıca duke 200 abs yi ben yine almam. normal abs siz alırım...

  10. #3190

    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Merhaba Arkadaşlar,

    Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

    * Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

    * 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

    * Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------

    Alıntı astikevihan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    sigortadan bugün fiyat aldım. 417 TL dediler. Bana biraz fazla geldi, yakın zamanda 0 motor alan var mıdır acaba?
    Merhaba ,

    Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.

  11. #3191

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı drrossi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar amörtisör çorabı nereden bulabiliriz? Duke 200 için..
    Yıldırım Motor'da var (Sakarya)...KTM logolu, ben de alacam...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

    Alıntı melih26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

    * Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

    * 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

    * Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------



    Merhaba ,

    Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.
    Debriyajı hidrolik olmayan (yani tel kumandalı debriyajı olan) motosikletlerde, telin içine su,toz,çamur vb. maddeler girmesin diye hemen her motorda olur...diğer tarafta (gaztarafı)- yani gz telleri zaten kapalı olduğu için orda o körükten yoktur...
    Motoru kill switch'ten değil de anahtarla stop ettirip tekrar açarsan-motor çalıştığında far otomatik olarak yanar-bunun herhangi bir ayarı yoktur.
    The Power of The Dreams.

  12. #3192
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı melih26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar,

    Foruma ve Duke dünyasına yeni katıldım. Duke 200 Abs'siz aldım. Motordan şimdilik gözümü alamıyorum. İlk motorum olmasından mı yoksa Duke'un inanılmaz cazibesinden mi bilmiyorum... Sormak istediğim bir kaç konu var.

    * Motoru yeni öğrendiğim için bazen stop ettiriyorum tekrar çalıştırıp devam etmek istediğimde farlarım yanmıyor.Motoru kenara çekip sağ koldaki emniyetten stop edip tekrar çalıştırdığımda bazen far açılıyor bazen açılmıyor. Bunun bir ayarı var mıdır? Ya da gündüzleri far açmadan gitme şansımız var mıdır? On-off görünürde bir yerde yok. Neye göre yanıp söndüğünü açıklayabilecek var mıdır?

    * 2. sorum debriyajın ucunda bir koruma gibi plastik bir kapak var. Fren kolunda böyle birşey yok. Taşıma esnasında mı düşürdüm diye düşündüm. Internetten baktım sanki hepsi böyle gibi. Bunun sebebi nedir?

    * Motoru 0 aldım. 1000km ya kadar zorlamıyorum. 7000rpm geçmiyorum açıkcası. İlk bakım ne kadar maliyet çıkarır? Ayrıca satın aldığım yer 5000km'de servise gitmem gerektiğini belirtti. Kitapçığında 7500km gözüküyor. Hangisine uymam gerekir?

    Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:14 ----------



    Merhaba ,

    Ben bugün Ergo sigortadan 133 TL 'ye yaptırdım. Yaşa göre çok oynadığını söylediler. 178 TL ruhsat 30 TL dosya + plaka 0 motorun maliyeti 341 TL oldu bana.
    öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

    far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

    debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

    rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
    bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın

  13. #3193

    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

    far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

    debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

    rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
    bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın
    Çok teşekkür ederim. Zincir yağlamak için Loctite marka sprey aldım 1 tane. Onun dışında dikkat etmem gereken bir konu var mıdır? Yoksa marşa basıp 1000 km ye kadar arkama bakmayayam mı

  14. #3194
    drrossi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    @dyavol-77

    Teşekkür ederim, bakacağım.

    @melih26

    Senin de duke'n hayırlı olsun ;)
    dyavol-77 bunu beğendi.

  15. #3195
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı melih26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim. Zincir yağlamak için Loctite marka sprey aldım 1 tane. Onun dışında dikkat etmem gereken bir konu var mıdır? Yoksa marşa basıp 1000 km ye kadar arkama bakmayayam mı
    loctite ilk defa duydum desem yeridir. ben motul kullanırım. herneyse sorunda değil pek. aldığın yağ haricinde birde temizleme spreyi almalısınız. önce onun temızleyıp pis yağı üzerinden akıttıktan sonra yağlamanız gerekmektedır. bunu yaparken temızlemek ıcın yanınızda bır diş fırçası olursa ıyı olursa çok faydalı olur temizleme spreyini sıkıp diş fırçasıyla temizlersiniz çok daha verimli olur. zaten sizde görüceksiniz siyah siyah pis yağın aktıgını. yağladıktan sonrada 1-2 saat kadar beklersenız iyi olur yağ iyice yapışır sıçrama yapmaz. bunun dışında dikkat etmeniz gereken tek şey rodajdaki kullanım şekliniz. ani hızlanma - durma - motoru zorlama gibi şeylerden kaçının. motora bınmeden once 4-5 dakika kendi kendine çalışırsa çok iyi olur ama bu sadece rodaj donemı ıle alakalı değil herzaman geçerli. şahsen ben hep öyle yaparım ekipmanlarımı gıyene kadar kendı kendıne çalışır. motor ısınır motor yağlanır kendı kendıne vs. birde aklınızda bulunsun motoru yıkatırsanız yıkattıktan sonra illaki zincirinizi temizleyip yağlayın lütfen.

  16. #3196
    aksel111 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2010
    Motosikleti
    honda xlr 125- duke200
    würth ün marine malzemesi olarak ürettiği bir zincir yağını kullanıyorum. yani yatlardaki zincir dişli ler için üretilmiş bir yağ ben memnunum ama uygunmudur degilmidir bi fikrim yok.

  17. #3197
    ucanteneke5 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mart 2007
    Şehir
    avcılar istanbul
    Motosikleti
    Super Tenere xt1200z. Actros 1841 megaspais.
    Alıntı aksel111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi bende pulsara binme fırsatı buldum. arada dağlar kadar fark var , her girdiğin virajda , attıgın her adımda ktm çok önde. 38 bin km boyunca hiç bir büyük problemle karşılaşmaman harika. bende inanmıyorum kronik sorunu olduguna. ama illa kronik sorun söyliceksek nerde suya çamura girsem tepeme kadar atıyo suyu çamuru bu bir soruna yakın gibi
    çamur sorununu yarıya indirdim ben arkaya pulsar çamurluğu taktım lastie bide ön tarafa arka amortisorün önüne perde şeklinde lastik parça sarkıttım ve çamur atma yarı yarı ya düştü
    ama bu çamur olayı bu tarz her makinada var o aslında lastikle çamurluk arası çok fazla olmasından dolayı oluyo.
    Hayat ENDURO yla başlar
    ENDURO yla devam eder
    ENDURO yla biter.

  18. #3198
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı aksel111 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    würth ün marine malzemesi olarak ürettiği bir zincir yağını kullanıyorum. yani yatlardaki zincir dişli ler için üretilmiş bir yağ ben memnunum ama uygunmudur degilmidir bi fikrim yok.
    würth ünde ürünleri gayet güzel hiç bir sorun olucağını düşünmüyorum fakat bizdeki zincir için olur mu bilemem onu bir sormanda fayda var ama dediğim gibi würth ürünleride gayet başarıl.

  19. #3199

    Üyelik
    13 Mart 2015
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    KTM DUKE 200
    Alıntı berkcigdem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun. sorularına cevap verıyım.

    far yanmama sorunu bazen bendede oluyor bu muhtemelen o an aküye gelen enerjı ile alakalı. aç kapa düzeliyor zaten. ama o farı kapatma açma düğmesi yok hep yanıyor standart olarak.

    debrıyaj koluna bakıcam bı neyı dedıgını anlamadım acıkcası.

    rodajdasın ve 7.000 devırı gecme dıyorlar dogrudur. ama olay şu aslında motoru zorlama anlık hızlanma anlık frenlerden uzak dur. yoksa 8.000 devıre gelıp vıtes degıstırmıssın sorun degıl. sadece zorlama motoru.
    bakım işine gelirsek 400-500 km de 1 zıncırını yaglamayı unutma sakın. ilk olarak 1.000 bakımın var bu tahmınen 100 tl falan tutucak ondan sonra her 5.000 km de bır gıtmen gerekıcek yanı sırasıyla 1.000 - 6.000- 11.000 - 16.000 diye devam edıcek bu. 7500 de gitmicek yani. haydi tekerin düz bassın
    Bugün spormotoyu aradım farın yanmamasıyla alakalı. Switch'in arızalı olabileceğini söylediler. Yetkili servise götürüp baktırıcam bugün. Motor seyir halindeyken farın mutlaka yanması gerekiyormuş. Hatta videosunu istedi spormoto. İnşallah büyük bir problem açmaz başıma...

  20. #3200
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı melih26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün spormotoyu aradım farın yanmamasıyla alakalı. Switch'in arızalı olabileceğini söylediler. Yetkili servise götürüp baktırıcam bugün. Motor seyir halindeyken farın mutlaka yanması gerekiyormuş. Hatta videosunu istedi spormoto. İnşallah büyük bir problem açmaz başıma...
    motor seyir halindeyken benimki yanıyor. benimki sadece ilk çalışmada yapıyor bazen. ama bir baktır bakalım. birde burada yazarsan sorun çözüldükten sonra çok sevinirim yani. neyden kaynaklanıyormuş vs


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)