KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Ocak 2015, 12:32
#3101
Komple depoyu bir boşalt derim. denemeye değer çünkü ihtimal yüksek. Karbüratörleri de boşaltıyorsun normalde ama sizin enjeksiyonlarda öyle bişey var mı bilmiyorum. Su karışmış olabilir cidden.
Reklamlar
-
30 Ocak 2015, 19:58
#3102
Herkese merhaba arkadaşlar. Duke 200 gerçekten çok hoşuma gidiyor. Sürmedim daha önce ama Galeri İlyas'ta üzerine oturunca bisiklet etkisi yaratti bende. 2014 model 12.500 TL'idi. Ozelliklerini incelerken yakittuketimi sitesinde son hiz 136km/h yazmasina ragmen izledigim videolarda 163km/h görüldü. Kullanan arkadaşlar bilgi verebilir mi? O kadar hizi ne yapacaksin diyen arkadaşlarda olabilir fakat Şileye gidip geliyorum ve Kuba Superlight kullaniyorum. İnsan gerçekten o yolda hiz istiyor.
-
30 Ocak 2015, 22:10
#3103
-
31 Ocak 2015, 12:52
#3104
Duke 200 cc.min 1.000 km rodajdan sonra bakımını serviste yaptırdım. Bir arkadaşımın garajında duruyor. Bazen o biniyor bazen de ben. Motoru garajdan alıp çıkınca kenarda ısınsın diye bekletirken stop etti. Baktım benzin bitmiş. Benzinliğe giderken 500 m. yolda iki kez daha stop etti. Depoyu doldurdum. 15 km işer gittim. Işıklarda motoru rölantiye bıraktığım her anda stop etti. Bunu tekrarlayınca servise gönderdim. Motoruna kadar indirmişler. "Kötü benzin problem çıkardı" dediler. Depoyu filtreyi, yakıtın dolaştığı her yeri katkı ile temizleyip yeni benzin koymuşlar. Gaz sensörü diye birşeyi garantiden değiştirdiklerini söylediler. Yakıt, katkı, işçilik için 185 TL ödedim.
Daha sonra motoru 30 km kullandım herhangibir sorun yok. Servise ve motoru satan bayiye güveniyorum. Değişen parça tam olarak nedir?
Ayrıca PO' nden kesinlikle benzin alma BP veya Shell kullan dediler. Ayrıca "200 cc için benzin sorunu çok fazla tolere edilemiyor, yüksek cc olsa benzinle ilgili problemi tolere eder arıza çıkmazdı" dediler. Bu fikrin doğruluk payı sizce nedir? Mevsim itibarı ile sadece haftasonları kullanabiliyorum. Bu kuulanım sıklığı motor üzerinde nasıl etkiler yapabilir? Motor kapalı garajda ancak iyi havalarda haftasonları müsaitsem kullanabiliyorum.
-
31 Ocak 2015, 13:59
#3105
ucanteneke5 adlı üyeden alıntı
berk sen avcılardamı oturuyon yoksam plaka avcılardan da yani mayıs sonu veyat haziranda alınmış benim plakaya yakın
benim duke de satılık yalancıktan
en pahalı diye aratırsan ilklerde çıkıyo
yok ben erenköy bağdat caddesindeyim ) ama çok doğru yakalamışsın ben motorun 2. sahibiyim motoru çocuktan 700 km iken aldım ve plakasını değiştirmedim. motor avcılara bağlı çocuk bahçeseşirde oturuyor :D 2014 haziranda alınmış bakımlar ata motorda yapılıyor.
-
01 Şubat 2015, 23:39
#3106
Arkadaşlar bende bugün KTM Duke 200 ABS Sahibi oldum. İlk izlenimlerime göre hızlanma çeviklik ve fren gerçekten süper
-
07 Şubat 2015, 00:19
#3107
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken
-
07 Şubat 2015, 01:10
#3108
Atakan_ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken
Bende 390 ı ilk aldigimda stop ettirdim birkaç kez ama artik hiç sorun yok çok şükür geçenlerde arkadaşim bindi yerinden kaldiramadi deli oldu. Biraz alısmak gerek sanirim
-
07 Şubat 2015, 14:05
#3109
Serk21 adlı üyeden alıntı
Bende 390 ı ilk aldigimda stop ettirdim birkaç kez
ama artik hiç sorun yok çok şükür geçenlerde arkadaşim bindi yerinden kaldiramadi deli oldu. Biraz alısmak gerek sanirim
Galiba ilk başta ustaya götüreyim debriyajın kavramasını biraz daha arttırsın diye düşündüm ama yavaş yavaş alışıyorum.
-
07 Şubat 2015, 17:27
#3110
Atakan_ adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam Ktm duke 200 aldım bugün hayırlısıyla aranızdayım. Bir şey sormak istiyorum debriyaj çok hassas mı sizde de ? bir kaç kere istop ettirdim çalıştırırken
debryajı kendine göre ayarlasaydın herkezin eli farklı ben mesela hep yarımdan sonra kavramasını istiyorum çunkü oyle daha kolay kulanıyom.
bence onu ayarla yada yapamıyosan serviste ayarlat.
bu arada aramıza hoş geldinniz ikinizde iyi seçim yapmışsınız KTM almakla
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------
Fure61 adlı üyeden alıntı
Duke 200 cc.min 1.000 km rodajdan sonra bakımını serviste yaptırdım. Bir arkadaşımın garajında duruyor. Bazen o biniyor bazen de ben. Motoru garajdan alıp çıkınca kenarda ısınsın diye bekletirken stop etti. Baktım benzin bitmiş. Benzinliğe giderken 500 m. yolda iki kez daha stop etti. Depoyu doldurdum. 15 km işer gittim. Işıklarda motoru rölantiye bıraktığım her anda stop etti. Bunu tekrarlayınca servise gönderdim. Motoruna kadar indirmişler. "Kötü benzin problem çıkardı" dediler. Depoyu filtreyi, yakıtın dolaştığı her yeri katkı ile temizleyip yeni benzin koymuşlar. Gaz sensörü diye birşeyi garantiden değiştirdiklerini söylediler. Yakıt, katkı, işçilik için 185 TL ödedim.
Daha sonra motoru 30 km kullandım herhangibir sorun yok. Servise ve motoru satan bayiye güveniyorum. Değişen parça tam olarak nedir?
Ayrıca PO' nden kesinlikle benzin alma BP veya Shell kullan dediler. Ayrıca "200 cc için benzin sorunu çok fazla tolere edilemiyor, yüksek cc olsa benzinle ilgili problemi tolere eder arıza çıkmazdı" dediler. Bu fikrin doğruluk payı sizce nedir? Mevsim itibarı ile sadece haftasonları kullanabiliyorum. Bu kuulanım sıklığı motor üzerinde nasıl etkiler yapabilir? Motor kapalı garajda ancak iyi havalarda haftasonları müsaitsem kullanabiliyorum.
kötü benzin diye bişey olmaz anca sahte benzinden yapar ama ondada böyle ücuz atlatamazsın benzin filtresi diye bişey görmedim ve duymadım enjeksyonlu motorlarda.
gaz sensoru dediğn lamda sensörüdür hemen solda egzost borusunda ama ona kolay kolay bişey olmuyo yakıt karışımını ayarlamaya yarıyo o yüzden az yakıyo enjeksyonlu makinalar o lamda sensorun sayesinde tabi duke te bilgisayar sayesinde dahada az yakıp gaz tepkimesi çok hızlıdır.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
-
07 Şubat 2015, 21:29
#3111
ktm kullaniyorum su an 17 binde :D ve tık yok motorda diger motorsikletlerin başlıkları gibi degil şükürr.. tekerinize taş gelmesin
-
08 Şubat 2015, 11:37
#3112
Herkese iyi günler. Ayın 20'si itibariyle bende Duke 200 sahibi olucam. Merak ettiğim ve araştırdığım bir konu var. Duke 200 için yan çanta mevcut mu? (KTM power parts haricinde)
-
08 Şubat 2015, 14:02
#3113
Lastiklerin hava basıncı kaç olması gerekiyor 200'ün en iyi performansı hangisinde verir
-
10 Şubat 2015, 14:11
#3114
Arkadaşlar selamlar,
Ay sonunda Motosiklet fuarına geleceğim. Kendime Kask Eldiven falan bakacağım. Kask olarak ne önerirsiniz?
-
13 Şubat 2015, 23:56
#3115
Ben bu ara shark vancore takmış durumdayım.
Beyaz Duke200 üstüne de çok yakışır sanki
Ne dersiniz?
-
14 Şubat 2015, 02:32
#3116
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?
-
14 Şubat 2015, 10:54
#3117
osiris35 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?
Sadece 2. Vitestemi yapıyor yoksa genelmi?
Ben birde başka birşey sorayım. İnternet üzerinden online alışveriş yapabileceğimiz(Türkiyeye ürün gönderen)Aksesuar vs satın alabileceğimiz hangi siteler var?
-
14 Şubat 2015, 11:40
#3118
-
14 Şubat 2015, 13:11
#3119
osiris35 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar bende geçen ay itibari ile aranıza 2013 ABS ile katıldım. Motor çok hoşuma gitti, mallum kış şarttları yüzünden sadece 100 km yapabildim ve kapının önünde yatıyor malesef :( bir sorum olacak; 2. viteste gazı sonuna kadar aniden açtığımda son devirlere yaklaşırken alttan 'cırr' diye bir ses geliyor. Bikaç kere oldu ne olduğunu çözemedim. Başına gelen oldu mu hiç ?
Aynısı bana da oluyor "cırr" gibi değilde sanki bir uğultu gibi. 2 ve 3. viteslerde 6 bin devirde falan geliyor bu ses.
-
15 Şubat 2015, 14:35
#3120
Atakan_ adlı üyeden alıntı
Lastiklerin hava basıncı kaç olması gerekiyor 200'ün en iyi performansı hangisinde verir
30-32 en ideali günlük kullanım için. eğer kıçını falan kaydırmak istiyorsan 34-36 falan çıkartırsın yada 36-38 dokunduugun anda kaymaya başlar :D yada tek teker showa dönük hareketler yapmak istiyorsan arkayı 26-28 lere indircen.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)