http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-2014-haziran-trafige-cikisli-ktm-duke-200-abs-leovince-egzoz-192476371/detay?hideSearchFilter=false&showViewPreferences=t rue
arkadaşımındır, ilgilenen olursa yardımcı olabilirim.
Kardesim bostancida buz motor var. Bostanci koprusunden asagi dogru inince hemen sol tarafta kaliyo netten adresi bulabilirsin. Michelin lastik tavsiye ederim sana. orjinal Motor koruma demiri takarsan kirilmalarin onune gecebilirsin ama en önemlisi sürüş tarzini kesinlikle gozden geçirip tekrar denemelisin.
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin. Güzel seçim yapmışsın.
Selam Arkadaslar,
Duke 200 almayı dusunuyorum.Supermoto sitesinde 2015 modeli icin 5000 euro fiyat verilmis.sahibindende 2014 0 modelleri 12500 olarak gorunuyor.Bu iki model(2014-2015) arasında 2000 tl ye degecek bir fark var mı?Bu 2014 motor fiyatları ne zamana kadar 12500 de kalır.Mart ayını beklemek riskli mi olur? Birde koruma demiri ve elciklerin fiyatını merak ediyorum.Simdiden tesekkurler.
ABS'li-ABS'siz farkıdır o.
5500 euro 15500tl gibi bir fiyat yapiyor 2.8 den hesaplayinca kuru.spormoto gecen ay sitesinde 5000euro abs siz 5500 euro abs li diyerek koymustu fiyatlari.Su anda ise sadece 2013-2014 model diyerek ayirmis fiyatlari.Sanirim artik abs siz model satisini tamamen birakmislar.Abs dedigimiz sistem bu kadar pahali bir sistem mi? 500cc uzerindeki motorlarda 250euro gibi fiyat farklari olurken duke 200 de neden motorun toplam degerinin 4 te 1 gibi(3000tl) buyuk bir fark olusuyor anlayamadim.
Arkadaslar merhabalar, belki aranızda bilen vardır. Motorsiklet yedek parça imalatı yapıyoruz biz. Ktm Duke 125-200 koruma demirleri aynıymış, üretmeye niyetim var. Talep olur mu? 200 lira civarında satarım ilk tahminlere göre.. Talep varsa alayım internetten bir tane, birebir yapalım
Nasıl bir tasarım olacağına bağlı. İşlevsel olacak ve GS koruması gibi gözükmeyecek. Bağlantı yerleri vs, vs,. Önce onları senin belirtmen gerek ki talep ona göre oluşsun.
http://www.motosikletim.com.tr/ktm-2...-koruma-demiri
http://www.ulusanmotor.com.tr/KTM-DU...I,PR-4394.html
Bu tarz bir ürün yapabiliriz
200 liraya orjinal koruma demiri alırım ben. digerleri boktan.. yap hocam, satarsın bence
diyorum ki ben 200 liraya senin yaptıgın orjinali gibi olanı alırım. digerleri boktan hani çinden getiriliyor ya.. sen yap satarsın
devrik cümlenin kurbanı olduk gece gece
ovvv pardon, kafa dagınık biraz
belirttiğim linklerdeki iki ürün aynı gibi fakat ucuz olan da galiba yan sanayi, ölçülerde bir sıkıntı çıkar mı, direk orjinal hepco becker mı alsam kararsız kaldım
ulusan motordan alıpta yapmayın derim ben. onlara hiç ama hiç güvenmiyorum nedense.. orjinalinden yaparsan daha garanti olur gibi. peki bir sorum var: bu sizin yaptığınız ürünün sağlamlığı orjinaliyle eşdeğer mi olacak?
Orjinalini almakta fayda var bence de..
Şöyle açıklayayım.. Mesela elektronik üründe ben de her zaman orjinal ürün alma taraftarıyım, fakat sonuçta bu demir. Aynı hammadde. İlk büyük cc motorsikletlere chopper lardan girdik, dragstar için yaptığımız motor koruma demirlerini Highway Hawk ile kıyasladığımızda borunun kalitesi, kaynak kalitesi, vs. hepsi daha üstündü.. Şu anda 600 küsur lira olan koruma demirinin aynısı bizde 250 tl ve satış rakamları eski model motorsiklet olmasına rağmen bayağı iyi..
motosikletim.com.tr de okudugum üzere 27mm boru kullanıldığı yazılmış duke koruma demirinde. Biz ya 25mm x 2,5mm ya da kaba görünmezse 32mmx2,5mm malzeme kullanırız kat kat sağlam olur. Tahminimce orjinali max. 2mm civarındadır borunun et kalınlığı
ağırlık dağılımı değişmemesi için aynı ebatlarda yapmanız daha doğru olmaz mı? bilmediğim bir konu olduğu için soruyorum, yanlış anlama lütfen.
Ben eğer bir çalışma yaparsanız ve randıman alınırsa alıp takmak istiyorum. çünkü çok araştırdım ve şaseyi yamultuyor Çinden gelen ürünler, tam korumayı sadece orjinali yapıyor çünkü kafes gibi korumaya alıyor bloğu (fotograflarda da anlaşılıyor) ve ürünü birde turuncu renkte yaparsanız baya bir alıcısı olacaktır diye düşünüyorum. 125-200-390 hepsine de uyar yapacağınız ürün
ağırlık dağılımı diyoruz da yan bağlantı yerlerinde mecburen lama kullanılacak ortada boru, sağ-sol eşit olur tabii ki ama herhangi 2 farklı nokta aynı ağırlık dağılımında olamaz ki, çünkü mecburen malzeme farkı olacak. Yok estağfurullah neden yanlış anlayayım
Koruma demiri, koruma takozu gibi ürünlerin şaseyi yamulttuğundan bahsediliyor ama burada zaten amaç düşük süratlerde motor bloğunu, ya da takoz kullanılıyorsa şaseyi korumak. Yüksek süratlerde yapılan kazalarda, allah korusun ama ben şaseden ziyade kendi şasemi düşünürüm bu konuda çok fazla karşılıklı iddaalar var ama bence de ortak kanı bu tarz ürünlerin daha düşük hızlardaki kazarlarda motoru koruyacağıdır hocam
Siyah yapma taraftarıyım ama özel olarak birkaç adet turuncu yapabiliriz ama tam olarak o turuncunun rengini nasıl yapıcaz, bizim burada (Aydın/Nazilli) dandik çin motoru bulmak bile mesele, insanları ilginç..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)