Amortisör yumuşaksa kıçı da geri atmayı unutmayıp denemenizi tavsiye ederim. Debriyajlı gibi tenteye fln çıkarmaz ama küçük çaplı tekere gelir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:54 ----------
390 müthiş olabilir. 0 ına göre çok ucuza 2. El alabilirsiniz. Ama satmak zor vergi fln. 5-6 aydır saptamayanlar var internette
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:56 ----------
Gazı kapatınca ön amortisörü çöktürmeyi de unutmayın tabi
Satıcı nette elinde var gösteriyor neyse gittim dükkanına elinde sıfır motor yok neymiş arayana şöyle böyle diyormuş tövbe tövbe...neyse elinde bir tane 2.el motor varmış oda tam iyi değil 2013 5.000 küsur km de abs li modeli ilk 13.500 dedi Tam küfürü hak etti ama neyse sonradan 12.000 e düştü yine almadım ne yapacağım 2.el motoru kimbilir kaç kişi motor sürmeyi öğrendi ne badireler atlattı zaten elinde başka motorda yok sıfır istersem getirecek onuda 2014 abs siz olanını 12.500 dedi getir falan demedim racing motoruma yağ falan lazımdı onları aldım duke almadan döndüm.
Size bişey soracağım motoru siz sıfır aldınız sanırım duke 200'ün orijinal üzerinde gelen aküsünün markası nedir?
Neden soruyorsun akü markasını ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------
Sonıc diye yeşil yazıyla yazılmış bir marka gördüğüm kadarıyla ,üsten gördüğüm kadarıyla koltuğu sökmekden ancak bu kadar gördüm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Zincirin orda metal bir yere sürtüyor ses ordan geliyordur.onada çözüm yok .
Emeksiz zengin olanın, kitapsız bilgin olanın, sermayesi din olanın, rehberi şeytan olmuştur..
Yunus EMRE
Merakına göre koltuğu sökecektim o yüzden sormuştum cevap olmayınca inip sadece arka koltuğu söküp bakıp cevap yazdım.
ben buraya gelmeyeli baya yazan olmuş.
dün bulgaristandan geldim motorla en kötü şey uzun ve açık alanlarda çok rüzgar alması ve çok yakması ama her türlü 120 ye çıkıyodu taaki bulgarda 39t dişli blana kadar arkaya.
ama dişliyi taktık gelin görün ki daha fazla yakmaya başladı otobanda
edirneden istanbula gelene kadar gösterge hep 5.2 gösterdi ve gerçekten yaktı.
şimdi bir müdet bu dişliyle takılacam hoşuma gitmesse değiştircem.
burda 10 bin km. öncesi zincir değiştiren arkadaşlar kusura bakmayın sizi harbi keklemişler benim orjinal zincir şuan 12000 de ve hiç gerilmedi bile.
servis konusunda İSTANBUL motoya gidin periodik bakım 170 ile 200 tl arası o yamyam spormoto motox ata moto brakın onları kansızlar periodik bakımda yağı ve filtre 70tl. tutuyo onlar 370 tl. istiyo bu tam şerefsizlik.
hele maslak motoX te kimle konuştum bilmiyomda hıyar servise vercek paran yoksa almasaydın KTM dedi bende sanamı sorucam gerizekalı değip kapatım.
arkadaşlar selamlar,
3 ay önce bodruma yerleştim ve duke 125 imin 16000 bakımı geldi. burada "daytona motor KTM yetkili servisi" diye bir yer var. bilen var mıdır??
biraz önce telefonla aradım " bi getir bakalım yağı değişecek mi, yağ filtresi değişecek mi görmemiz lazım" dediler ve pek güvenemedim acıkcası. zaten her bakımda değişmesi gerekiyor bunların bildiğim kadarıyla.
sorum şu olacaktı bakım icin izmire gitmeli miyim, gitmeliysem hangi servise gitmeliyim yada daytona iyi midir??
birde 16000 bakımı yaptıranlar neler değişti bilgi verirse sevinirim.
saygılarımla.
servis kitabına bak, yapacakları şeyi sen söyle onları yapsınlar
yağ, yağ filtresi, hava filtresi ve buji zaten standart. onun dışında zincir dişli isteyebilir duruma göre. subap ayarı için erken olsa gerek, ses gelmiyorsa bunlar yeterlidir bildiğim kadarıyla.
yukarıdakiler için çok yüksek bi yetkiye ihtiyaç yok ama içime sinecekse yol teperim diyorsan izmirde eypbike oldukça profesyonel bir nokta
bu arada sevgili extrem cevap vermeme sebebim motorun ankarada, benim izmirde olmam o yüzden bakamıyorum ama jel akü geliyor üzerinde. bi kere kazara bitirdiğim halde yarım saat dinlendikten sonra kendine gelebilmişti, o noktada takdirimi kazandı. tabi ikinci elini satan birisinin "aküsü güzel abi" gibi bir pazarlamaya girişmesinin saçmalığı ayrı bir olay da o ayı sohbet başlıklarına ait bir konu
Heil Spellcheck
Herkese selamlar..ktm yi alıp aranıza katıldım. Motorsikletim 10000 km. bakımına girmemiş ve 4 aydır da kullanılmayan bir makine. 200cc.lik makineler hakkında tecrübem yok.Direk kullanmaya devam edilebilir mi yoksa acil bakıma (yukarıda uçanteneke arkadaşın dediği İstanbulmotoya) gitmesi gerekir mi?..Bu arada bir sitede okumuş olduğum bir DUKE 200 değerlendirmesini de paylaşmadan edemeyeceğim.. http://www.motorhikayesi.wordpress.com/2013/05/13/duke-200
Kullanıcı kitapçığında bütün sorularınızın cevabı mevcut yağı, benzini kontrol et, ömürleri dolmamışsa zinciri yağla devam et
belki akü boşalmış olabilir, sanmam, bir de servise arayıp sormakta fayda var. 4 ay o kadar uzun bir süreç değil diye biliyorum yoksa
sıkıntı o zaten kullanıcı kitapçığı yok....Gerçi internet diye de birşey var tabi..oradan da bakabilirdim ama...Genellikle biz Türkler, her ne kadar GPS le tam mevkiye gitsek de, en yakın bakkal amcaya "burası Anıtkabir mi?" diye sorduğumuz için; bu foruma da boyle soru sormam normal bence... En iyisi bir ufak kontrol yapıp devam edeyim bir süre daha... Sgl cvp için..
10 bin da değil 11 bin km de gitmen gerekiyor . O yüzden sıkıntı yapma aldığın kişiye sor bir önceki bakımda buji ve hava filtresi değişimi yapıldımı diye.
Eğer yapılmışsa 11 binde sadece yağ ve yağ filtresi değiştir yeter .
Sğl xawa... Kullanım kitapçından daha kolay oldu bu iş.. Tecrübe esasdır...
Yağ ve yağ filtresi değişimi kendin yaparsan sana maliyeti filtre 25 tl yağ mecbur 2 lt alacan 1,4 lt yağ koyacam fazlası değil oda castrol 1 lt 25 tl diğer yarısı sana kalacağı için yağın yağ 37,5 tl
Toplam 62,5 tl maliyeti olur.
Buji değiştirirsen spormoto dan alırsın orda 30 tl hava filtresi K&N alırsın bir daha hava filtresi değişimi yapmazsın .ebay dan hava filtresini ben almıştım .
Adım Fatih
Lastiklere güvenme bu arada tavsiye olarak kabul et sıcak ve yeni asfalta iyi sayılır ama diğer şartlarda her zaman dikkat et .
Kendi değişimimi yapabilirim.Diğer motorlarımdan tecrübem var..Fakat şu lastik meselesi büyük bir soru işareti olarak kaldı bende.Çünkü kışın dahil motora binerim...Uyarı için teşekkürler xawa..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)