Yekta fotoğraftaki sen misin
karbon yapıştırma yaptım. akşam ançak resim ekleye bilirim.
Evet benim
güzel olmuş parçaları söküp de mi yaptın?
zaten birazda öyle düşünen insanlar için koydum üstündeyken fotoyu.
ya arkadaşlar bu göstergenin açısı çok mu kötü bana mı öyle geliyor???güneş arka tepemden vurunca kadrandan direkt gözümü alıyor...dün bütün gün dışardaydım uyuz oldum resmen
Slm arkadaslar. BEnde DUKE 200 kullanıcısı olarak 160 diyenlere cvb vermeyi gereksiz buluyorum. 1,74 boyum var cok ideal. 1,8 e kdar binen arkadaslarım oldu herkes memnundu.
Istanbulda kullananlar için alınacak tek motor diyorum. Kuryeler bile yetişemiyor düşünün artık
Ama en buyuk sıkıntı her durdugunuz kırmızı ışıkta yanınıza gelen motor yada araçtaki kişinin bunun markası ne, kaç para, ne malı, memnunmusun sorularına maruz kalmak ))))
Siyah herzaman motorda güzel duruyor ama KTM için turuncunun sembol olduğunu unutmayalım arkadaslar. Siyahı bırakın ybr 125 ler honda cbf150 ler kullansın. Turuncuyla devam )
Buluşma bencede olmalı. Yolda karşılaşıp selam vermek yetmiyor.
Bi arkadas demiş, lüks motorlar bile göz ucuyla bakıyor diye. Aynen öyle. Tarzı yeterli. Kalitesine hiç girmiyorum.
Bu tarz bi motor için güzel bir sırt cantası herzaman topcase den daha şık duruyor. Kabul yazın biraz sıkıntı ama bende ona çözüm olarak arkaya file koyup çantayı altına koyuyorum. Gayet güzel duruyor.
Bu motor için cross kask aldım, LS2 nin vizörlüsu var onu tercih ettim. Motorun tarzıyla çok güzel duruyor ama hız yapınca sıkıntı oluyor. Merak ettiğim çoğunlugun kapalı mı yoksa cross mu kullandığı. Çeneacılır vs yaz için iyi biliyorum ama bu motor için yakışan anlamında öğrenmek istiyorum.
hız denemesi yapmak isteyen için gece 10dan sonra E5 te gayet güzel. Özellikle topkapı incirli arası mesela. Ben yokuş yukarı 135i cok rahat gördüm hız falan kesilmesi ama 139a cıkmadım tabiki.
Motorun yol bilgisayarı 2011 model çoğu arabadan daha iyi )
özellikle kaç dakka çalıştığını göstermesi bazen cok kullanışlı olabiliyor. Bir pazar kilyos tarafına yaptığım gezide toplam 270 DK çalışmış motor. Hiç bir rahatsızlık hissetmedim.
Ve önemli bir soru. Vites 2 den boşa geçerken yüzde bir gibi bir oranda zorluyor. Bu sıkıntıyı yaşayan sadece benmiyim?
Kazasız belasız geziler.
Kaza demişken bir kere motoru yatırdım ama sadece sol elciğin yanı soyuldu. Onun haricinde çizik dahi yok bırakın kırığı döküğü. Nasıl dizayn edildiğini siz düşünün artık!
En az 30-35 kişi DUKE 200 kullanıyor istanbulda. bari 10 kişi buluşmamız lazım
sırf taksimde 3 tane 125 1 tane 200 gördüm ben bugün.
Öncelikle motor hakkındaki açıklamaların için teşekkürler.Mesela ben yol bilgsayarının motorun kaç dakika çalıştığını gösterdiğini bilmiyodum öğrenmiş oldumVe önemli bir soru. Vites 2 den boşa geçerken yüzde bir gibi bir oranda zorluyor. Bu sıkıntıyı yaşayan sadece benmiyim?
Bir de o yüzde bir gibi oranı nasıl hissediyosun
düşük bir ihtimal anlamında %1 gibi bi ifade kullandım Büyük bir ihtimal teknik bir avantaji var gibi geliyor ama emin olamadım. Hangi durumlarda olduğunu anlamaya çalışıyorum.
Çalışma saatine aldanma ama hemen. Motoru stop etsen bile belli bir süre (30dk gibi) bu sayacı sifirlamiyor. Yani benzin, su, wc gibi molalar dahil sorunsuz uzun yol ölçümü yapabilirsin. Sevdiğim bir özellik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:59 ----------
Açısı kötü denilir mi bilmiyorum ama bir iki defa bana da denk geldi ama artılarıni düşündüğümde bu güneş olayını umursamiyorum
Ha tamam şimdi anladım Göstergeye güneş vurunca göz aldığını duymadım da şöyle bir problem olduğunu duydum; göstergeye güneş vurunca yazıları okumak zorlaşıyomuş.Ama bir Ktm kullanıcısının bunu sorun edeceğini sanmıyorum
Bir toplaşın da resimlerinizi görelim Başlığı zevkle takip ediyorum, çok güzel bir motor bence de...Bazı arkadaşlar marka fanatikliğine soyunmasa çok daha zevkli olacak gibi
#sürenadam
evet marka fanatikliğine gerek yok, motoru keyifle sürüyorum, cuma akşamından pazar akşamına kadar yaklaşık 600 km yol yapmışım, neredeyse tüm istanbul'u gezdim ve en sevdiğim özelliği motorun hiç yormaması
Alfakir99 hoşgeldin aramıza, kask konusunda ben çeneden açılır kullanıyorum, biraz rahatıma düşkünüm kask konusunda, kapalı kasklarda boğuluyomuş gibi hissediyorum. Ama motora en çok yakışan kross kaskı o da belli bi hızdan sonra dediğin gibi problem yaratır. Ben motoru hep üst devirlerde kullanıyorum ve trafik yoksa 130 -140 arası seyir ediyorum o yüzden kross kaskı benim gibi sürenler için kullanışlı olmaz.
gösterge güneşte gayet iyi okunuyor öyle bir sorun yok, zaten ışığın derecesine göre kendisini karartıp aydınlatıyor. Ancak arkadan gelen güneşte bi kez benim de başıma geldi ışığı yüzüme doğru yansıttı, ben de güneş vizörünü indirdim sorun olmadı yani öyle anlık bişeydi
Ve önemli bir soru. Vites 2 den boşa geçerken yüzde bir gibi bir oranda zorluyor. Bu sıkıntıyı yaşayan sadece benmiyim?
benim duke 397 km şu anda ilk başlarda hiç boşa gecmiyordu ancak stop edersen boşa geciyordu şimdi azda olsa arada bir gecmeye başladı boşa, demek sadece bende sorun değilmiş bende sizlere sormayı düşünüyordum böyle sorun yaşayan varmı diye güneş yansımasını bende pazar günü yaşadım km saatine bakmayınca sorun olmuyor
kask olarak kapalı ls2 kullanıyorum şikayetim yok .
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)