KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Temmuz 2014, 12:57
#2761
bozuk asfalt veya stabilize yolda çok konfor olduğunu değil iç organlara zararlı olduğunu söyleyebilirim. Bağırsaklarınız düğümlenebilir, organlarınız yer değiştirebilir, ağzınız açıksa dişleriniz birini kırabilir, beyniniz yerinden oynayabilir, ayakkabı bağınız çözülebilir, omzunuz yerinden çıkabilir vs, vs,
Hepsi sert amortisör + hafif motor yüzünden...
Reklamlar
-
03 Temmuz 2014, 13:16
#2762
Bozuk yolda konfor değil de dayanıklılık beklenir mi??
Dayanıklılıktan kastım parça değişimine gerek olacak sorun çıkmaması.
Yağ,su koyup devam edebiliyor muyuz yoksa biraz narin bir motor mu??
-
03 Temmuz 2014, 14:00
#2763
ya işte motoruna amörtisor yerine sünger koyulan kimseler böyle yorumlayabiliyor durumu
parçalar yerinden oynamıyor da düşürünce biraz kırılma oluyor tabi
-
03 Temmuz 2014, 14:38
#2764
Amacına uygun kullanıldığında sağlam bir motor. Amacı: Asfaltta, şehir içinde kullanılmak. Arazi şartlarında sonuçlar öngörülemez, zira tasarlandığı kullanım alanı orası değil.
-
03 Temmuz 2014, 16:41
#2765
İlker Eren adlı üyeden alıntı
Arazi şartlarında sonuçlar öngörülemez,
Cevap bu aslında. Herkesin "arazi" - bozuk yol, vs, anlayışı ve sürüşü farklı oluyor. Amortisör keçesi patlasa zaten sök-tak-yağ-keçe derken 200 TL masraf belki de daha fazlası çıkıyor. En basitinden yani. Mümkünse bozuk asfalttan değil de büyük taşlı toprak yollardan ve ötesinden uzak durun derim.
-
03 Temmuz 2014, 21:21
#2766
Teşekkürler cevaplar için arkadaşlar.
Motoru hani böyle hafif enduroya,araziye gelir diye düşünüyordum ama belli ki sıkıntı çıkarır
-
07 Temmuz 2014, 11:51
#2767
Sleamlar, amortisör keçelerini kendisi temin eden arkadaşlar link verebilirler mi? Yağ kaçırmaya başladı bizimkisi 10.000'i görünce
-
10 Temmuz 2014, 13:03
#2768
Arkadaslar ktm duke 200 le istanbul - asos - bozcaada yapacam ins, ilk uzun yolum olacak, teknik aksanlardan cok anlamam, ucuza motorun durumunu kontrol ettirebilecegim bir yer var mi? Motor 18.000 de, 15.000 bakimini kadikoy spormotoda yaptirdim, cok pahali orasi ve malesef butcem sikintili bu gezi icin.
-
13 Temmuz 2014, 16:15
#2769
-
13 Temmuz 2014, 16:33
#2770
Amortisörleri erken patlayan arkadaşlar amortisör içindeki yüzük değişince motorda sıkıntı kalmıyor hatalı üretim yuzukleri olanların patlıyor
-
13 Temmuz 2014, 22:39
#2771
Duke 200 ün yazısını Okuyun. Çok önemli...
200 Duke incelemesi
http://ismailterzi.com/2014/07/13/kt...uke-ilk-askim/
-
15 Temmuz 2014, 04:10
#2772
amaninmb adlı üyeden alıntı
güzel yazmış arkadaş, kullananlar çoğunda hemfikirdir, tabii duşup kalkmalardan sonra ki parçaların ne kadar pahalı olduğundan pek bahsetmemiş. bu arada videonun sonunda ki minibüs kullanan kansızı da fark edip, atalarını anmadan edemedim. neyin çıkarttığıysa artık..
-
17 Temmuz 2014, 02:45
#2773
umurcan bi ara motorun satılık mıydı ben mi yanlış hatırlıyorum?
-
21 Temmuz 2014, 01:57
#2774
Merhaba ktm ciler bende racing makinayı şehir içinde yormamak için 3. motor olarak duke 200 düşünüyorum yarın kısmet olursa bakmaya gideceğim yakınlarda sıfır alanlar fiyat konusunda pazarlıkla kaça düşürdünüz en son yazarsanız satıcı ona göre gıdıklayalım bizde iyi forumlar.
-
21 Temmuz 2014, 16:07
#2775
arkadaşlar ben 200 lük duke almayı planlıyordum lakin maddiyat konusundan sıkıntıdayım 125lik bir ktm buldum http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-temiz-ktm-duke-125-arayana-172694996/detay ilanı burada aile ile konuşup gidip bakmayı düşünüyorum motoru istanbulda kullnacağım daha önce motor tecrübem 1-2 saati geçmez ilk motorum olacak,arasıra şehirler arasıda kullanmayı düşünüyorum siz nedersiniz görüşleriniz nelerdir.Maddi olarak düzlüğe nezaman çıkıcağım belli değil bende 200 lük almak için beklemek istemiyorum.
-
21 Temmuz 2014, 16:20
#2776
kaytmazbatur adlı üyeden alıntı
umurcan bi ara motorun satılık mıydı ben mi yanlış hatırlıyorum?
he ya 2 kere ilana verdim de vazgeçtim habire bu yaz sonu kesin satıcam ama. sonra şaşırmayın
extrem_015 adlı üyeden alıntı
iyi forumlar.
abssizi 12500dü sanki bi ara, hala öyle mi bilmiyorum da aklımda abssiz 12, abslinin 13500e düştüğü gibi bir şey kalmış. tabi yanlış da olabilir bu hayırlı olsun şimdiden
gallipolian adlı üyeden alıntı
beklemek istemiyorum.
beklemek istemiyorsan yapıştır hacı 200le aşağı yukarı aynı, sadece daha güçsüz
Heil Spellcheck
-
21 Temmuz 2014, 17:13
#2777
selam.
duke 200'de en çok gevşeyen parçalar hangileri.benimkinden kasisten geçerken plastik tıklama sesi geliyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------
200 al hiç düşünme. yolda canavarlardan kaçmak fln gerekiyo 125 cc sıkıntılı. bende cbr 125 vardı ondan biliyorum. 200 başlangıç için ideal. Ama dikkat etmek lazım. gazı açınca teker de yapıyo yanlıyo da küçük dukecuk
-
22 Temmuz 2014, 02:34
#2778
kötü asfaltta yanlama eyvallah da teker? debriyaj ile gibi ufak detaylara değinmekte fayda var
evet 200 uzun süre idare edilebilir bir motor, son gezimle 21k kmye yasladık benim makineyi hala oldukça seviyorum kendisini
tabii yaz sonunda makus kaderinden kaçabilecek değil
-
23 Temmuz 2014, 10:51
#2779
gazı kapatıp açınca yapıyo. debriajla ztn canavar gibi
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------
yanlama da yatır motoru biraz dengeni bul yapıştır. bu ülkenin bütün asfaltında yanlar.
-
23 Temmuz 2014, 11:41
#2780
Geçen kardeşimin arkadaşı da Duke 200 aldı.Uzun bir süreden sonra tekrar sürme fırsatım oldu.Çok keyifli idi.Abs li model,frenler çok hoşuma gitti Eşime de almayı düşünüyoruz.Ancak 390 kafamı karıştırıyor?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)