Bende Bursa da ki test sürüşüne gittim, benden sonra gelen adamları öne geçirdiler, bende kızdım binmedim, zaten almayacağım motorlar çokta ilgimi çekmedi.
@felis leo Türkiye gerçeği bu, erken gelen değilde, tanıdığı olan önceliklidir maalesef.
İşte gazeteler de senin yaptığın gibi milletin söyledikleri koca paragrafları cımbızla ayıklayıp adam kötülüyorlar. Söylediklerimin sadece görmek istediğin kısmını görürsen bu şekilde anlaman normal. Ben KTM ile Bajaj aynıdır demedim, aralarında o fiyat farkına değecek fark yok dedim. Ortada Bajaj Pulsar varken KTM o parayı etmez dedim, hala da diyorum. İçine sinen Duke 200 alabilir ama benim içime sinmez artık. Alacak arkadaşlara da Pulsar ve Duke 200'ün ikisini birden sürmeden karar vermemelerini tavsiye ederim. Ayrıca Pulsar diye bir motor hiç olmasa da ben Duke 200'ü sevmedim. Bana göre Inazuma o paraya ondan çok daha iyi bir seçenek. MT-07 için de açık kapı bırakarak konuştum, kesin birşey söylemedim. Evet gaza yüklendim MT-07 gibi gitmiyordu, delirmiyordu ama sürüş modundan kaynaklıymış. Ayrıca bu motorlarla bir tur attığmı herkes anlamıştır herhalde, herkesin aklı var ona göre değerlendirsin. Ben kimseyi yönlendirmiyorum, görüşlerimi yazıyorum.
Sen test etmiş olsan ne yazardın merak ediyorum ? Herhalde hiçbir şey yazmazdın.
Sn Seko; Bajaj firması MT07 ye rakip çıkarırsa ve fiyatı uygun olursa, sadece test sürüşü sonrası memnun kaldığınız taktirde Yamaha'dan inip Bajaj'a biner misiniz? Bana aynı soruyu soracak olursanız ben yılların firması Yamaha'dan vazgeçmem. Aynı şekilde Duke 200 cüler de kendi markalarından vazgeçmeyeceklerdir. Bakarsınız yıllar sonra Bajaj çok iyi yerlere gelir ve tüketicilerin görüşleri değişir ancak zaman her firmaya karşı eşit ilerlemeye devam edeceği için yine ve yine Yamaha gibi eski firmalar yıllanmışlığını koruyacaktır.
1190 ve MT07 konusuna gelir isek; kg/hp oranlarına bakarsak eğer, 1190 neredeyse 2 kat ivmelenme gücüne sahip. Ancak her şey teknik veriler demek değildir, insan kendini mutlu hissetmediği makinede isterse 400 ile gitsin yine de mutlu olmayacaktır. Sn Seko da kendi görüşlerini iletmiş ve "süremedim" kelimesini de eklemiş. Bu tarz yapıcı yorumlara kızmamak gerekir benim fikrim, gereksiz tartışmalar yerine bence şu sıcak günlerin tadını çıkartalım.
Herkese selamlar.
herşey bir kenara öncelikle dikkat etmen gereken şey yamyamlar =) durum şöyle, sıfır km abs siz duke200 12500 tl.. kampanya var ve pazarlık sünnettir biliyorsun =) yani daha ucuza alma şansı var gibi?
ABS li modelin sıfır da 13.000 tl ye forumdan bir arkadaşımız aldı ve bende araştırdım durum doğru o fiyata alınabiliyor.
gelelim dikkat etmen gereken şeylere, sıfırı 12500 tl ve kredi kartına vade farksız 9 taksit olan motorun 2. eline 13.000 isteyenlerden uzak dur öncelikle =) sonra da plakadan trammer'ê bakılabilir,örnek bir duke200 resmi ile git bak stickerlar yerinde mi, manetlere bak,basaklara bak.. duke lerde düşünce depo üstü turuncu plastik ile yan siyah kapak hasar alıyor onlar abak düzgün mü? boyanmış mı? duke stickeri yerinde mi? vs gibi sonrası da çalıştırıp düzgün ritimde sayıyor mu? şakırtı tıkırtı geliyor mu? servis faturalarını sor garantisi devam ediyor mu? bazıları gosterge arızası yaşamış ve garantiden değişmiş bu yüzden garantisi devam eden motor almaya çalış ki birşey olursa başın ağrımasın
Karadeniz - Giresun.
Bursa Ktm test sürüşünden bahsetcek olursam zevkli ve iyi dostlar edindim
KTM DUKE 390
Bayıldım sınıfının hırçın cocugu benim gözümde
5bin 6bin devirden sonra hayvan acayip fırlıyor deli fişek frenlemeri cok güzel oturuşu ve amortisörleri cok iyi 2ve3 viteste kafaya kalkıyor veyahut patinaja düşüyor torkundan dolayı kullanımı acayip zevkli küçük sanayide her sokaga yanlaya yanlaya girdim acayip zevkli bi makine gidon açısı cok geniş kullanımı cok basit ve kıvrak Tek - si bence sesi kötü aldıktan sonra güzel bir Egzoz takmak
KTM DUKE 200
250 segmentine göre cogu motosikleti bozar bence ama (bizim kullandıgımız duke 200 ün) fren pedal mesafesi cok kötü idi kaza yapmış ve fren pedalı cok aşagıda idi ve direksiyonu çekiyordu sanki.Test Motoru için Saglam 1 DUKE 200 Getirebilirlerdi. frenlemeri gayet başarılı kalkışları ve gidişi 250 segmentine göre gayet torklu ve başarılı buldum
Duke'te benim en büyük sıkıntım sürekli öne doğru kaymaktı. Bir de Duke 200'ün sorunlu pedalı ve de acayip titreşimi eklenince motor için olumlu bir şey söylemek mümkün olmadı. Tamamen aynı kasa olmasına rağmen 390'ın sürüş keyfi ve rahatsız etmeyen titreşimi her şeyin önüne geçti. Belki birgün düzgün bir Duke 200 sürersem görüşüm değişebilir. Yamaha'dan Bajaj'a geçme konusuna gelirsek, evet ben geçerim. Zaten ekonomik sebeplerden ötürü geçmem de gerekecek sanırım. İnşallah değiştirmek zorunda kalmam. Benim için marka falan çok sorun değil, benim gözümde Bajaj'ın marka imajı Çin motorlarının üzerinde bir yerde. Benim tek derdim titreşim mevzusu. Zamanı geldiğinde son bir kez daha deneyip titreşimden rahatsız olmayacağıma kanaat getirirsem alaırım, olmazsa bir sonraki motorum CBF 150 olacak.
Sizinle orada konuşmuştuk satıcagınızdan bahsetmiştiniz ama niye satacagınızı sormamıştım hakkınızda hayırlısı olsun
Gerçekten bir şehir içi oyuncağı. İnanılmaz zevkli ve bir o kadar da rahat bir motor. Ses olayına gelince 4 silindir gibi değil ama bana değişik geliyor, yeni bir tat Akrapovic ile güzel bir ses elde ediliyor ve getiriyor KTM ancak leo vince ile de ses çok tok olmuş..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------
Pulsar yeni serisinde KTM 373cc motorları kullanacakmış, ağırlığı da minimumda tutarlarsa ve fiyat uygun olursa benim görüşüm piyasayı sallar. MT07 den sonra puslar200 biraz ufak kaçar ama pulsar400 lerin mutlu edeceğine eminim.
[QUOTE=KTMDUKE;3358333]Gerçekten bir şehir içi oyuncağı. İnanılmaz zevkli ve bir o kadar da rahat bir motor. Ses olayına gelince 4 silindir gibi değil ama bana değişik geliyor, yeni bir tat Akrapovic ile güzel bir ses elde ediliyor ve getiriyor KTM ancak leo vince ile de ses çok tok olmuş..[COLOR="Silver"]
Sesinden kastım tabikide 4 silindir sesi deil benim demek istedigim biraz daha tok olursa tadından yenmez Bütcem biraz el verse hiç düşünmeden bi duke 390 almayı isterim çünkü ben genelde hem şehir içi hem şehirler arası kullandıgım için ve birazda çılgınlık yapmayı sevdigim için Duke 390 benim için biçilmiş kaftan bu seneyi bilmem ama kış dönemine girerken Duke 390 ailesine bende katılabilirim diye umut ediyorum
Benim şahsı fikrimce akrep daha güzel duruyor baktınmı o egzoz gözükicek ben buradayım diyecek
Vay arkadaş , bazı yorumlara gerçekten güldüm
1290ın adı dahi yokken çıkmıştı böyle birşey ortaya
çok güzel kişiselleştirmeler yapılabilir aslında düke, müsait bir motor.
özellikle headlight mask takılınca kafa daha geriye basıldığı için oldukça hırçın bir görünüme kavuşuyor
tabi düke takılan bir ön cam ve topcasein yarattığı saldırganlığı hiçbir aksesuar veremez
Bu da fena durmamış sanki
http://www.ktmforums.com/forums/attachments/duke/9890d1380728729-duke-3-headlight-mod-imag0095_1.jpg
Ön cam için TR de bağlantı var mı alacağımız?
spormoto ve diğer yetkili servisler her türlü orjinal aksesuarı getiriyorlar
ama ne olur yapma 390a böyle birşey
Getirme olayı beni hep korkutuyor, nedenleri belli
Motora yapmayı planladıklarım;
Plakalık ve uygun olur ise egsoz.
Akropovic fiyatı uygun ama KTM sitesinde ki ile aynı seri değil.
http://www.enduromarket.com/urun/ktm-390-duke-akrapovic-egzoz_1210.aspx?CatId=205
Leo vince ler ise şuan 1300TL.
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)