İkinci el olsun ucuz olsun çizik olmasın fiyatı hatta bedavadan az pahalı olsun
sıfır alın siz de kurtulun herkes kurtulsunn
2000 Tl tutuyorsa o parçalar ki yurtdışından getirtince tutmuyor o motor zaten alınmaz
İkinci el olsun ucuz olsun çizik olmasın fiyatı hatta bedavadan az pahalı olsun
sıfır alın siz de kurtulun herkes kurtulsunn
2000 Tl tutuyorsa o parçalar ki yurtdışından getirtince tutmuyor o motor zaten alınmaz
Benim 2011 honda hornet 600(2011) hiç yatmadı(olduğu yerde bile)....3 yaşında ve 19.000 km'de nasıl olacak!!!...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:40 ----------
20 yılı aşkın ve 100.000'lerce km. tecrübesi sanırım böyle SONUÇ doğurur...
The Power of The Dreams.
390 ve Adventure 1190'ı testten geliyorum. 390 çok güzel, 200 ile alakası yok. Müthiş gidiyor ve kuş gibi hafif. Müthiş gidiyor derken MT-07 gibi gitmiyor tabi, MT-07 ile kesinlikle değişmem ama çok özel bir motor. Ufacık cüssesine göre harika bir gücü var. Bir de insanı sürekli hızlanmaya teşvik ediyor nedense ...
390 ile MT07 kıyaslanamaz zaten, kıyaslanır ise bu sadece aynı olan fiyatı olacaktır. Arada iki kat cc farkı var iken zaten MT07 gibi gidemez. Bende MT07 alacaktım ama 390 kullanınca vazgeçtim. Zaten daha önce SS kullanıyorum ve bana lazım olan scooter niyetine bineceğim hafif ve kıvrak bir makine idi. 390 da bunun için yapılmış zaten
390 da titreşim sıkıntısı yaşamadınız dimi?
Hayır yaşamadım. Titreşim vardı ama sürüş zevki çok öndeydi.
Şaşırdığım şey Adv hakkında hiçbişey söylememeniz. Tamam yeri burası değil ama alet öyle bir gidiyor ki, araya sıkıştırmamanız dikkatimi çekti. Ben 15-20 dakka şaşkınlığımı atamamıştım açıkçası.
390'ı da çok merak ediyorum.
Adventure çok güzel tabi ama konuyu karıştırmamak için yazmadım. Açıkçası gidişi beni çok etkilemedi çünkü ya MT-07 kadar atik değil, ya hissettirmiyor ya da ben süremedim. Çok rahat bir motor, dengeli, güvenli, frenleri çok iyi. Her şeyi iyi yani... Tek sevmediğim tarafı alttan sürekli sıcaklık vermesi oldu. Eşimi de bindirdim, o bayıldı, artçı konforu 10 numara çünkü... Yol bilgisayarı lastik basınçlarına kadar her şeyi gösteriyor ama diğer modellerdeki gibi soluk gösteriyor . Fiyatından dolayı bana şu an için çok uzak.
1190, mt-07 kadar atik değil diyorsun
KTM merkezde birileri kalp krizi geçirdi ve milyon yıldız aynı anda kaydı az önce
İlk olarak 370cc bir makine beni ne derece etkiler şüphesi ile koltuğa oturuyorsunuz. Motoru ayaktan kaldırınca bir bakıyorsunuz ki sanki altınızda KTM bisikleti sizi taşıyor. KTM ve hafiflik ilişkisi bilinç altınızda yattığı için pek bir etki yaratmıyor öncelik ile. Ta ki yola çıkıp gaz açana kadar. Çok daha güçlü bir makineden inip 390 a binseniz bile size her zaman zevk veren bir oyuncak kıvamında.
Tamam KTM pahalı, 690-990 hele 1290 gibi ekstra kaliteye sahip değil ama kesinlikle ne amaçlı aldığını bilenleri pişman etmeyecek bir makine.
Sonuçta bu iş bir zevktir, insan seçim yapar iken moda olana değil, gönlünde olana binmeli..
1190 ADV ve Ducati multistrada 1200; bu 2 Maxi enduro sürat ve ivmelenme bakımından bırakın Mt-07'yi bir çok 600cc Race makinayı küçük düşürecek bir Güç/tork potansiyeline sahip...Tmm anlıyorum insan motrunu çok sever/benimser,ama gülünç duruma düşmek te varr...
The Power of The Dreams.
Bugün ki Bursada düzenlenen KTM test sürüşünden birkaç görüntü paylaşmak istedim. 200 Duke ve 390 Duke'i sürdüm ikiside harika bence. 390 deli fişek tabiri caizze çok hırçın
390 Duke.
200 Duke
Boydan yana sıkıntı olmadı alçak makinalar zaten. 170 cm boy var. Kendi boyları ile motosikleti karşılaştırmak isteyen arkadaşlar olabilir. Az çok fikir yürütebilirler tahminen resimlerden sonra.
Herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum, tekerlerinize taş değmesin...
Evet gaz tepkisinin en yumuşak olduğu modu ayarlamalarını istedim muhtemelen ondan öyle gidiyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:03 ----------
Sen son günlerdeki cevap yazma üslubuna dikkat et de terbiyesiz veya ukala durumuna düşme. Karşında 42 yaşında adam var, ona göre konuş. Ben senin gibi forumda aklıma ilk geleni yazmıyorum, buraya birşey yazıyorsam doğrudur veya bana öyle gelmiştir. Bana marka fanatiği diyen adam her KTM eleştirimde alaycı ifadelerle cevap yazıyor. Benim kendi aldığım motor dahil hiçbir markaya sempatim yoktur.
Muhtemelen moddandı çünkü geçen sene BMW deneme sürüşünde F800GS'ten sonra sürdüğüm R1200GS beni çok ürkütmüştü, 5 - 6 bin devirin üzerine çıkamadım. Uçak gibi gidiyordu.
Ben de 37 yaşındayım,fakat bir motor test ettim(2-3 tur atmakla bir motor test edilmez)deyip;Muhtemel aday-adaylarını yanıltmam,tmm mı?Pulsar'a da Duke 200'den bir fark yok demiştin(her 2 sini de kull.)fark var bu bir,2-ncisi mt-07'yi 1190 'dan daha ''atik'' demişsin bu 2'nci hatan ...Yapma bunları-yanlış işler bunlar.
The Power of The Dreams.
Arkadaşlar selamlar bu hafta enişteme KTM duke 200 bakıcaz 2. el olarak....ben 3 yıldır cross kullanıyorum DUKE 200 alırken nelere dikkat etmemiz lazım, tecrübeli arkadaşlar bilgi verirse sevinirim ....tecrübelerinizden faydalanmamız lazım
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)