Arkadaşlar merhaba bugün duke 200 test etme şansım oldu eskişehirde test sürüşü vardı kullandım ve resmen aşık oldum motora yalnız dukeyi test ettikten sonra kendi motorum olan wing go ya binince bişey farkettim meğer benim motorda titreşim hiç yokmuş acaba bu benim kullandığım duke mi çok titreşimliydi yoksa bu sınıftaki her motorda bu kadar titreşim oluyormu acaba
Tek silindirde titreşim olduğunu biliyorum ama dediğim gibi bebim motorumda tek silindirli 100 cc ama inanın arada müthiş bir fark hissettim
herkese merhaba. uzun süredir forumu takip ediyorum. özellikle bu başlığı. 2013 model duke 200 abs motorumu haftaya cuma teslim almış olacağım. ilk motorum olacağı için crash bar (orjinal) ve elcik koruma düşünüyorum. Ancak kafamda birkaç soru var? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
-Düşük hızlı kazalarda veya durduğu yerde devrilen motorda sadece crash bar motorun deposunu, stickerlarını, peglerini ve manetlerini korur mu? Turuncu orjinal crash bar sadece motor koruma odaklı ve biraz içerde kalıyor gibi geldi bana. ne dersiniz?
-elcik koruma yine yana devrilmelerde bir koruma getirir mi motora? Çiziklerden filan korur mu motorun ana gövdesini. Çünkü gördüğüm kadarıyla yere en önce değecek kısım elcikler olacak gibi.
Selamlar.
390 duke için koruma demiri TR de bulabilir miyiz? 125/200/390 koruma demiri aynı galiba? Ayrıca bu üç farklı duke nin de jant/lastik ölçüsü aynı mı?
Ek olarakta egsoz olarak hangi seçeneklerimiz mevcut?
Kısa zaman önce, kampanya vardı 200 abs li için hala devam ediyormu ? servis kalitesi nasıl ?
- Crash bar; depoyu ve stickerları koruyor. Pegler zaten darbe gelince kapanıyor. Ama arka fren veya vites pedalı kırılır. Crash bar'a ekstradan slider takmak gerekiyor; o da 130 TL... Slider, motor hareketliyken düşünce, motorun kaymasını sağlıyor. Crash barın kırılmasını da önlüyor.
- Elcik koruma kesinlikle korur.
Yani devirden devire değişmekle birlikte bazı devirlerde ciddi bir titreşim var. ama ben alıştığım için çok dikkat etmiyorum. öyle alışılmayacak gibi değil yani
Bir arkadaşımız koruma demiriyle kullanırken bir başka araç tarafından ittirildikten sonra çok faydalı olduğunu belirtmişti. ama giderken düşerseniz depoyu koruyacak bir çözüm yok bildiğim kadarıyla. aşağıda olivebadi depoyu koruyor demiş ama deponun altında kalıyor gibi gördüm ben, emin olamadım şimdi. pegleri de kurtarabilir. Elcik korumalar düşme durumunda çok iş görüyor ama, püf noktası tamamen plastikten oluşan elcik korumalar yerine içinden metal geçenlerden almak. plastiklerin rüzgar dışında sağlayacağı koruma çok kısıtlı olacaktır diye düşünüyorum
Trde koruma demiri takan çok, hepsine aynı. 390da lastik boylarını bilmiyorum ama kullanıcı kitapçığından öğrenebilirsiniz. Sanırım aynı ama. ön 110, arka 150. 390larda metzeller özel lastik çıkıyordu sanki? memnun değil misiniz?
kampanya abssiz için bildiğim kadarıyla. absli hakkında herkes ayrı bir rakam konuşuyor, ben o olayı çözemedim o yüzden, en iyisi bayileri arayıp fiyat almak
Heil Spellcheck
Peki koruma demirini yurt içi nasıl temin edebilirim?
Jant rengi pek içimi açmadı, sanki boya kodu tutmamış amatör bir iş çıkarmışlar gibi. Daha güzel bir turuncu kodu olabilirdi. Acaba siyah renge mi dönsem diye düşünüyorum.
Duke 200 abs güncel fiyatları;
0km 2014 : 15.750-15.990
0km 2013 : 14.000-14.990 (14 olanın ilanı sahibinden de mevcut. Plaka+ruhsat hediye eden mağaza var, ortalama 14.500 e geliyor)
koruma demiri spormotoda mevcut ben turuncusunu taktım 400tl.
egzos da mevcut bitane markası neydi unuttum özel KTM için yapılıyomuş 1500tl. dediler bide akrep var 2500tl.
ama daha dün 1000km.bakımına gittim istanbul motoya orda beklerken bitane taygır egzocu buldum haftaya gelicekmiş KTM duke için normali 535 tl.karbonu 885tl.dedibu fiyata ara boru da dahil.
ben 535 tl.den taktırmaya düşünüyom çünkü bu oljinal egzost hiç hoşuma gitmiyo acayip bi uğultu yapıyo sizlerdede böylemi bilmem ama motor sesi direk deponun altından kucaanıza geliyo sankim.
Hayat ENDURO yla başlar
ENDURO yla devam eder
ENDURO yla biter.
13 e alınan yerden duke 390 kaça alınabilir acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:28 ----------
Spormoto market bölümü kapalı nedense sitelerinde..
Egsozu spormoto mu satıyor?
Markası leo vince mi?
Akrapovic çok pahalı imiş.
535TL olan komple egsoz fiyatı mı?
40 kere yazdik hala fiyatlari tavan yaziyorlar bizim millete hersey mustehak.. abs li 13.000 dedik ama herseyi okur onu okumazlar. Neyse zaten duke200 satisi cok yavasladi indirimler de bu yuzden geldi. Birde pajaj pulsarin da cok etkisi var. Eger pulsar saglamligini ispatlar ise duke200 e asil darbeyi ozaman vuracak..
simdi dunya kadar fark var vs demeyin, atla deve degil, bajaj titriyor da duke ne yapiyor?
birine 15.000 tl diyorsunuz(siz) digeri 7.000 tl.. yani yarisindan ucuz! Bence aradaki kucuk farklar bu fiyat farkina goz ardi edilebilir ;) yada ktm fiyatlarini biraz daha asagi ceker bizde 4bin 5 bin fazla verir aradaki farkin tadini yaşariz ;)
yahu duke deyip duruyorsunuzda, ne yapıyor bu fiyatı hakedecek,
Şaseyi titanyumdanmı yapıyor, motor blokunu magnezyum alaşımdanmı yapıyor, piston ve sübabları titanyumdanmı nedir biri anlatırsa bizde aydınlanmış oluruz!!!
mt-07'ye ne diyorsunuz duke kullananlar
kullanamadım, ama ihtimaller arasında dükten sonra geçilecek en ideal motorlardan gibi duruyor. yine ufak bir makine olduğu için kompakt ve kıvrak olduğunu tahmin ediyorum.
CBR250'den geçen bir arkadaş amortisörler sert dedi, cbrla dükün amortisörler arasında çokça bir fark olmadığı için öyle olması yüksek olasılık, çukurlarda biraz sarsabilir ama yol tutuşu iyi olsa gerek. Yamaha MT serisinde argeye kıymıyor pek o yüzden kötü olacağını sanmam
Heil Spellcheck
MT07 ile duke 390 arasında çok gittim geldim. SS den sonra scooter niyetine bir motor almaktı amacım. MT07 ile kısa mesafelerde rahat edebileceğimi düşünmediğim için ilk sırada duke 390 vardı. 390 kullanma şansı da bulunca kesin olarak kararımı verdim. Makine gerçek bir oyuncak ve çok zevkli.
Neden ktm diyenler için ise benim tercihim şu yönde oldu..
Zamanında rc8r için çok kararsız kalmıştım. Sonrasında bir ara hep bir naked deneyimini sorguluyordum kendi kendime. Hatta duke 1290 çıkınca direk ona odaklanmıştım. Kısacası uzun zamandır aklımda hep bir ktm vardı. KTM merakım tavan yapmıştı diyebilirim.
MT07 ile 390 karşılaştırması zaten yanlış olur, tek benzer noktaları aynı olan fiyatları. 390 kalitesi her ne kadar 690 990 abileri gibi olmasa bile bir başlangıç yaptık bakalım. Hayırlısı olsun.
390 güzel ama fiyatı sebebi ile gözümde 3-0 geride başlıyor mücadeleye.
bende şimdiye kadar mt 07 düşünüyordum ama birkaç yerde karşılaştım hiç ses yok ama gerçekten yok duke 200 den daha az sesi çıkıyor gibi geldi bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:33 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=DgYpY6e_9nc
böyle egzoz yoktur dimi TÜRKİYE'de
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)