Duke 200 ile Xena XN14 yada 15 alarmlı disk kilidi kullanan var mı? Uyumlu ise denemeden sipariş vermeyi düşünüyorum.
http://www.xenasecurity.com/product/...es/XN14/page1/
Sitede uyumlu modeller listesi var, "check" linkine tıklayınca marka seçip uyumlu model listesini görebiliyorsun lakin ben duke 125/200/390 göremedim. Belki güncel değildir, çünkü Duke125/200/390 henüz çok yeni modeller olduğu için güncellenmemiş olabilir. Disk'in teknik ölçülerine bakıp uyumlu olup olmadığı görülebilir.
EBC nin CK diye debriyaj balata serisi var ve bu seri 250cc ve altı gibi güçsüz motorlar için uygun. Duke200 serisinde de bu balata tipi kullanılıyor (Duke200 deb. balata)
Bu CK serisi ile attığım maile EBC'den gelen cevap;
"We find that fully synthetic oils can cause our clutch plates to slip during use – we only recommend a semi synthetic type oil at the most.
Thank you, Jon Wright."
geçmiş olsun, benim de başıma geldi, sürüşü ciddi bozuyor tek tarafta olunca
hızla yaptırmanı tavsiye ederim
onun dışında dişli değişimi de başıma gelmeyi bekliyor nedir dişlilerin durumu, büyük dişli nasıl etkiledi sürüş ve son hız ve hızlanmaları?
Sağol, teşekkür ederim.
Ön ufak dişli standart 14 diş, arka powerparts'ın hafif alaşım malzemeden (7065) 44 dişli olanı ile değişti. Standart 42 diş idi.
Son hızım eskiden 135-138km iken şimdi 128-130km oldu. Vitese daha çabuk geliyor yani az bir şey serilendi tabi hızlı vites değişmek gerek
Onun haricinde ses tabi ki azaldı yeni zincirden( DID) olsa gerek.
küçük dişli mi taktırsam ben de zaten orjinalde bile deli gibi vites değiştirdiğimi düşünüyordum
Ya bu duke'lerin amortisör keçeleri hakaten çabuk salıyor kendini. Normal bir kullanımda 10~15.000 gibi kmlerde böyle olmaması lazım. Bu malzemede doğru kaliteyi tutturamamışlar kesinlikle...
Yeni zinciriniz hayırlı olsun. Arka dişliyi büyüterek ekstra seri olan motora daha da bir serilik katmışsınız Zaten gaz tepkisi adamı aptal ediyor şimdi iyice silkelemeye başlamıştır.
Buarada Zincir-dişli maliyeti ne tuttu ? Bir de DiD'in hangi modeli, biliyor musunuz ;?
amortısor corabı almayı dusunuyorum
su ılandakı olur mu ne dersınız ? http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-ktm-amasor-coraplari-113143726/detay
Fıyatı da uygun
Arka dıslıyı degıstıren arkadas eskıye gore serılık ne derecede arttı bahsedebılır mı ?
Selamlar motorun garanti süresi geçtiğinden o seçenek maalesef saf dışı.
Bugün Atamotoda amortisör keçelerini değiştik. Çok memnun kaldım herkese tasvire ederim. Yeni yağ eklendi yeni gibi oldu Pazartesi resimleri eklerim.
Evet bu kadar kısa km'lerde keçenin bozulması düşündürücü. Örneğin arkadaşın CBR250R olmuş 40bin km hala sızıntı yok!
Arka dişli ile ilgili yorum yaptım daha önceki yazılarımda okuyabilirsininiz.
DID zinciri 230 liraya aldım ama inan hangi modeli hatırlamıyorum . Aslında altın rengi istiyordum ama bulamadım:( bir dahakine artık.
Keçelerin fiyati nekadar? Iscilik nekadar aldilar? Yagi neye gore eklediler? Icindeki yagi olcekli kaba bosaltmalari gerekiyor, biraz detay verebilirmisiniz?
Amortisör çoraplarını kesinlikle tavsiye ederim. Kullanıyorum, iç taraf tertemiz kalıyor herzaman. Bu da keçelerin ömrünü illa ki artırıyordur. Fermuarlı olması sök-tak yaparken çok avantaj sağlıyor.
Keçeleri zaten garantiden saymıyor, bizim başımıza da geldi. Bu tarz şeyler kullanıcı hatası olarak kabul ediliyor.
Arkadasimin crf250l sinin kecesi kocaeli haldiz honda da garantiden degisti, gerci onlar oradan 2 tane sifir crf 250l 1 tane de sifir km cbr1000rr aldilar belkide girmedigi halde girer deyip degistirdiler
Motorumu satıp tarz değişikliği yaparak Ninja 300 almayı planlıyorum arkadaşlar
27binde motor üzerinde did zincir koruma takozu turuncu manetler elcik koruma ve michelin lastikler var
kaç paraya gider sizce ?
zinciri ayrıca satarsanız ben asdasdf
ayrı satılabilecek pek birşey de yok, lastik ve zincir olunca 1000lira max etkileyeceğidir o rakamı
şöyle de birşey var bizim motorun piyasası tam oturmadı gibi çok ilginç rakamlar dönüyor
km itibariyle çok nahoş geyiklere de maruz kalacaksınız da. iyi ihtimalle 9buçuğa gider gibi
Sifir abs li duke200 icin 14.000 fiyat almistim bir bayiden, adam ikinci elini iyi satmis 500 lira asagisina
Günaydın Beyler,
Cumartesi Atamoto'da motosikletin ön amortisör keçelerini ve yağını değiştirdim. İşlem tahmin ettiğimden kolaymış.Bir arkadaşım ile beraber de yapabilirdim yani...
Fakat piyasa o kadar ibne ki... Her yer farklı fiyatlar ve bilgiler veriyor...
Kickstart, 150lira işçilik çekiyor artı bir gün sürer diyor!
Supermoto direk 250 lira çekiyor + parça ve yağ!
Zaten hiçbirinden memnun olmadığım için bu sefer Atamoto'yu seçtim ve bundan böyle oraya giderim! Adamlar 200 liraya keçeyi ve yağını değiştiler ve toplamda 3 saat bile olmadan işim bitmişti
Amortisörlerin her biri 450ml yağ alıyor.Değişen iç keçeler, yani dışarıdan gördüğünüz toz keçeleri değil. Amortisör yeni gibi oldu yani sert
Resimler anlatıyor zaten...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)