Öncelikle duke200 den sıkılmayacağınızı garanti edebilirim
Kendinizi anlattığınız kadarıyla. Ş.dışı gezileri çok yapacaksanız keşke 390 alsaydım dersiniz belki ama bence bol bol ş.dışı gezisi yapacak adam için ne 200 ne 390 mantıklı motorlar değil. Çok fena rüzgara maruz kalıyoruz çünkü
Konforlu motorlar değil, bu motorlarla durmadan 100 lerce km yapmak biraz deli
işi. O yüzden daha çok Ş.içinde süreceğinizi düşünerek Duke200 den sıkılmayacağınızı düşünüyorum.
Daha yeni motora başlayacaksınız, belki hoşunuza gitmeyecek, belki kötü bir tecrübe yaşayıp yada bir sebepten motordan vazgeçeceksiniz. Bu hiç belli olmaz. Ozaman 390 alıp satmak size daha çok zarar ettiriri. Duke200 ile çok daha az zarar edersiniz, gerek 2.el gerek 0km alırsanız da.
Millet niye bukadar erken satıyor,,,,? Bana göre maymun iştahlılıktan başka bişey değil. Bu size cevap yazan Umurcan bebesi ile biz tepe tepe geziyoruz, 20.000 km ye yaklaştı motorlar 1~1.5 yılda (benim motor 5ay yattı bu süreçte). Yani motora biniyorsanız bol bol, kmler alıyor başını gidiyor. Millet resmen motora binmeden satıyor
Bir de utanmadan 20.000 km çok yapmışsın diyorlar, motor ölmüştür gözüyle bakıyorlar... Gönül gözümle! gülüyorum kendilerine
Ülkemizin klasik motor kültürü işte... Biz h.sonları fırsat buldukça ş.dışını zorladığımız için büyük hacimli bişeyler ihtiyacı çekiyoruz. Rahat oluyor öyle. Ama buna rağmen 17~18.000 kmdir motorlarımızı da sürüyoruz.
Yani diyeceğim, küçük hacim ile başlayın, 200lüğünü alın. Paranız cebinizde kalsın, kafanız rahat olsun, motor olaylarına alışın, ihtiyaçlarınızı ve keyiflerinizi belirleyin. Ondan sonra istediğiniz motora geçersiniz