Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2421
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı gncy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar,

    Motosiklete yeni başlayan (17-18 yaşlarında birkaç ay sürdüğüm peugeot marka mobilet tabir edeceğimiz motoru saymazsakbiri olarak almayı düşündüğüm birinci model bu motordur. Bu konuda yazılan 120 sayfayı foruma üye olmadan okudum. Çok yararlı bilgiler paylaşılmış herkese teşekkürler. A2 kursuna yazıldım Nisan da sınavım var ayrıca Ankara'da Ulusal Motorda güvenli sürüş eğitimi alıyorum. Teorikler bitti pratik yapıyoruz onun da son seferini duke 200 ile yaptım. Gerçekten başlangıç olarak bana yeterli olacak gibi geldi. Hocamız duke 390 da düşünebilirsin dedi sanırım sürüşümü beğendi ancak ben yinede tedbirli olmak istiyorum. gerçi forumda okuduğum kadarıyla duke 390 ile başlayan arkadaşlarda var. Sonuçta 34 yaşında evli barklı çocuk sahibi bir adamım gaz açıp gezeyip hava yapayım demiyorum kanımda çok deli akmıyor tedbirli olmak istiyorum ancak duke 200 den de hemen sıkılırmıyım diye de korkuyorum. sonuçta belli bir bütçe ayıracağım hemen sıkılıp satarsam illa ki zararım olacaktır. sizlerin bu konuda ki düşüncelerini almak istiyorum. Gerçi sürüşümü göremediğiniz için yorum yapmanız da zor olacaktır. Ancak bu motoru kullananların sıkılma sürelerini merak ediyorum. yani büyütmek adına. Eğer becerebilirsem sağlam bir ekipman alacağım paradan ödün vermeyeceğim ve aracımı bırakıp işe gelip giderken(yaklaşık 80km) ve tek yapacağım tüm gezmeleri motorumla yapacağım. şimdiden herkese teşekkürler.


    Öncelikle duke200 den sıkılmayacağınızı garanti edebilirim Kendinizi anlattığınız kadarıyla. Ş.dışı gezileri çok yapacaksanız keşke 390 alsaydım dersiniz belki ama bence bol bol ş.dışı gezisi yapacak adam için ne 200 ne 390 mantıklı motorlar değil. Çok fena rüzgara maruz kalıyoruz çünkü Konforlu motorlar değil, bu motorlarla durmadan 100 lerce km yapmak biraz deli işi. O yüzden daha çok Ş.içinde süreceğinizi düşünerek Duke200 den sıkılmayacağınızı düşünüyorum.

    Daha yeni motora başlayacaksınız, belki hoşunuza gitmeyecek, belki kötü bir tecrübe yaşayıp yada bir sebepten motordan vazgeçeceksiniz. Bu hiç belli olmaz. Ozaman 390 alıp satmak size daha çok zarar ettiriri. Duke200 ile çok daha az zarar edersiniz, gerek 2.el gerek 0km alırsanız da.

    Millet niye bukadar erken satıyor,,,,? Bana göre maymun iştahlılıktan başka bişey değil. Bu size cevap yazan Umurcan bebesi ile biz tepe tepe geziyoruz, 20.000 km ye yaklaştı motorlar 1~1.5 yılda (benim motor 5ay yattı bu süreçte). Yani motora biniyorsanız bol bol, kmler alıyor başını gidiyor. Millet resmen motora binmeden satıyor

    Bir de utanmadan 20.000 km çok yapmışsın diyorlar, motor ölmüştür gözüyle bakıyorlar... Gönül gözümle! gülüyorum kendilerine Ülkemizin klasik motor kültürü işte... Biz h.sonları fırsat buldukça ş.dışını zorladığımız için büyük hacimli bişeyler ihtiyacı çekiyoruz. Rahat oluyor öyle. Ama buna rağmen 17~18.000 kmdir motorlarımızı da sürüyoruz.

    Yani diyeceğim, küçük hacim ile başlayın, 200lüğünü alın. Paranız cebinizde kalsın, kafanız rahat olsun, motor olaylarına alışın, ihtiyaçlarınızı ve keyiflerinizi belirleyin. Ondan sonra istediğiniz motora geçersiniz
    #sürenadam


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2422

    Üyelik
    12 Mart 2014
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Öncelikle duke200 den sıkılmayacağınızı garanti edebilirim Kendinizi anlattığınız kadarıyla. Ş.dışı gezileri çok yapacaksanız keşke 390 alsaydım dersiniz belki ama bence bol bol ş.dışı gezisi yapacak adam için ne 200 ne 390 mantıklı motorlar değil. Çok fena rüzgara maruz kalıyoruz çünkü Konforlu motorlar değil, bu motorlarla durmadan 100 lerce km yapmak biraz deli işi. O yüzden daha çok Ş.içinde süreceğinizi düşünerek Duke200 den sıkılmayacağınızı düşünüyorum.

    Daha yeni motora başlayacaksınız, belki hoşunuza gitmeyecek, belki kötü bir tecrübe yaşayıp yada bir sebepten motordan vazgeçeceksiniz. Bu hiç belli olmaz. Ozaman 390 alıp satmak size daha çok zarar ettiriri. Duke200 ile çok daha az zarar edersiniz, gerek 2.el gerek 0km alırsanız da.

    Millet niye bukadar erken satıyor,,,,? Bana göre maymun iştahlılıktan başka bişey değil. Bu size cevap yazan Umurcan bebesi ile biz tepe tepe geziyoruz, 20.000 km ye yaklaştı motorlar 1~1.5 yılda (benim motor 5ay yattı bu süreçte). Yani motora biniyorsanız bol bol, kmler alıyor başını gidiyor. Millet resmen motora binmeden satıyor

    Bir de utanmadan 20.000 km çok yapmışsın diyorlar, motor ölmüştür gözüyle bakıyorlar... Gönül gözümle! gülüyorum kendilerine Ülkemizin klasik motor kültürü işte... Biz h.sonları fırsat buldukça ş.dışını zorladığımız için büyük hacimli bişeyler ihtiyacı çekiyoruz. Rahat oluyor öyle. Ama buna rağmen 17~18.000 kmdir motorlarımızı da sürüyoruz.

    Yani diyeceğim, küçük hacim ile başlayın, 200lüğünü alın. Paranız cebinizde kalsın, kafanız rahat olsun, motor olaylarına alışın, ihtiyaçlarınızı ve keyiflerinizi belirleyin. Ondan sonra istediğiniz motora geçersiniz
    aynen konuyu toparlamışsın temiz bir duke 200 ile başlayalım pişelim sonrasında hayat neler getirir bakarız. teşekkür ederim. müsait olduğum bir zamanda belirttiğiniz yere gelmek isterim. teşekkürler.

  3. #2423
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı gncy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen konuyu toparlamışsın temiz bir duke 200 ile başlayalım pişelim sonrasında hayat neler getirir bakarız. teşekkür ederim. müsait olduğum bir zamanda belirttiğiniz yere gelmek isterim. teşekkürler.
    Ben nereyi belirttim bilemedim ama bu akşam ve her çarşamba Gençlik caddesinde buluşuyoruz(döngel sok. girişi). Bekleriz
    #sürenadam

  4. #2424

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Dün motoru teslim aldım. Hızlanması - konforu ve sürüşü çok iyi. Frenlemesine bayıldım. Motorun en dikkat çekici yanı hafifliği. Ayakların duruşu kötü diyenlere aklım ermedi. Alışana kadar bir iki bakış atmayı umuyordum ama ne zaman ayağımı vitese frene götürsem hep tam yerinde buldum. Rüzgar aldığı doğru ama naked motor alıp rüzgar alıyor diye şikayet etmek biraz komik. Dün 73 km yol yaptım arada yaklaşık 2 saat cross yapıp tekdar eve motorla döndüm. Hava 5 dereceydi rüzgarla 2-3 derece oldu. Motora bacaklarımı yaslıyayım ısıtayım diyorum nafile. Depo altına soktuğun zaman rüzgarda azalma oluyor onun haricinde tabiri caizse sümüklerim aka aka kullandım. Bir kere bile kullanırken zorlanmadım yada şurası kötü diyeceğim bir sıkıntı olmadı. Yol bilgisayarı ki kendisi göstergeden öte bildiğiniz yol bilgisayarı her haltı gösteriyor. Boyum 183 ve arkadan bakıldığında biraz büyük kalıyorum motora. Görsel olarak öyle ama kullanımda herşey tam bana göre. Oturuş pozisyonumu yol boyu hiç değiştirme gereği duymadım. Yatıp dönüşlerde artistlik vucud konumlandırmalar falan komik ve gereksiz kaçıyor. Kontra ile dönüşler o kadar basit ki. Motorun tepkileri çok başarılı. Size direnmiyor rahatça kullanmanıza izin veriyor. Rodajda olsada yapmadan duramadım. 130 km ye inanılmaz bir sadelikle, kolayca çıktı. 80-120 arası iki kamyon boyu diyebilirim. Çok zorlamak istemediğimden 120 den sonra gazı yavaş açıp 130 a yavaş yavaş vardı. İlk bindiğim zaman 1-2 biraz sorun oldu ama alıştığında sıkıntı olmuyor. Tekleme yapıyordu elim gaza alışkın olmadığından birazda motorun devirli kullanım istemesinden ama yarım - çeyrek debriaj derken onada alışıyorsun. Uzun yol denemesi daha yapmadım ama mecidiyeköy-havalimanı arasında giderken hiç sıkıntı yaşamadım. Hava biraz daha sıcak olsaydı eminim 80-90 yerine 120-130 giderdim. Frenlemesinden bahsetmessem olmaz. Taksici hayvanları dün gecede bir arksiyon yaşattılar. Arabayla önden giden arkadaşımının önüne kırınca bizimkide frenledi. Haliyle kısa sürede 5 den 2 ye düşmek ve frenlemek zorunda kaldım. O kadar basit ve güzel durduki. Motor tam durduğunda arka tekerlek asvalta tekrar oturdu. Ne bir kayma yaşadım nede arka tekerleğin biraz yerden kesildiğini hissettim. O andan sorada zaten motora tam güvenmeye başladım. muhtemelen baska motorla olsam arkadaşın bagajında yada kendi suratımda küçük bi hasar bırakırdım.
    Alan biri olarak değil süren biri olarak söylüyorum. Şehir içinde sağa sola gitmek, arada şehir dışında kaçmak, yolda gaz verdiğinde verdiğiniz gaz kadar tepki almak isteyen biriyseniz, konfordu güvenlikti vaz gecilmezim diyorsanız bu motor tam size göre. Performanslı ve konforlu...
    ArdaAras ve ErtugrulGazi bunu beğendiler.

  5. #2425

    Üyelik
    12 Ocak 2014
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Artık KTM Duke 200
    Alıntı ErtugrulGazi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli Arkadaşlar,
    Bugün yeni aldığım motosikletim ile İzmir'den Konya'ya geldim. Yemek, yakıt ve çay için molalar dahil yaklaşık 7 saat 30 dakika sürdü. Uzun yol için izlenimlerimi sizinle paylaşmak istedim.
    Genellikle 100-110 km hızla seyahat ettim. Uzun yolda kulak tıkacı kesinlikle konforu arttırıyor. Motosikletin yan ve ön rüzgar dengesi çok güzel. Konya'ya girerken fırtına vardı resmen, buna rağmen denge sıkıntısı yaşatmadı. Ama daha önce dediğim gibi uzun yolda ön cam stabilite için olumlu olur kanatindeyim. Devam edeceğim. Sorularınız olursa yanıtlarım. saygılarımla.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:11 ----------

    Gelelim yolculuk değerlendirmesine...590 km yol yaptım yaklaşık 80 tl ile İzmir'den Konya'da eve geldim. Dedigim gibi ortalama 100 km hız ve karşıdan esen hakim rüzgar ile. Ben oldukça zevk aldım ama son 50 km sele oldukça rahatsız etti. Ona bir güzellik düşünüyorum.
    Uzun yol için söylemek istediğim birkaç husus kaldı.
    1.Uzun yolda özellikle kış mevsiminde yağmurluk kullanmak zaruri. Yağmurdan ziyade rüzgar için süper koruma oluyor. Üstümde motor montum üzerinde yağmurluk, altımda kayak pantolonu ( ) rüzgarlık ve dizlikler ile atmosfer şartlarından etkilenmeden yol alınabiliyor.
    2. Kamyon ve TIR'ların arkasında kalınca oldukça dengesiz hava oluyor bildiğiniz üzere. Hafif olması nedeniyle şüpheliydim ama kontrolünün kolay olması sebebi ile sıkıntı yaşatmıyor. sıyrılmak isterseniz 120 km hıza kadar tepkileri süper olduğu için çabuk sıyrılabiliyorsunuz.
    3. Viraj almasına hasta oldum. Hafif olduğu için bacaklarınızın arasına sıkıştırıp, sağa sola yatırıyorsunuz. Gidondan verilen yatış kumandalarına tepkisi süper.
    (Bir insan motorunu ancak bu kadar över)
    4. Uzun yol yakt tüketimi, şehir içine göre daha fazlagibi görünüyor. Rüzgar direncinden olmalı.
    5. Fren performansı çok hoşuma gitti. Ama üzerinde gelen lastikler ıslak ve yağmurlu yolda acaip sakat. Hele bazı yerlerde kullanımdan dolayı parlamış asfaltta acaip tedirgin etti beni.
    Aklıma geldikçe paylaşırım sizlerle.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:27 ----------

    Alıntı Omerselman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün motoru teslim aldım. Hızlanması - konforu ve sürüşü çok iyi. Frenlemesine bayıldım. Motorun en dikkat çekici yanı hafifliği. Ayakların duruşu kötü diyenlere aklım ermedi. Alışana kadar bir iki bakış atmayı umuyordum ama ne zaman ayağımı vitese frene götürsem hep tam yerinde buldum. Rüzgar aldığı doğru ama naked motor alıp rüzgar alıyor diye şikayet etmek biraz komik. Dün 73 km yol yaptım arada yaklaşık 2 saat cross yapıp tekdar eve motorla döndüm. Hava 5 dereceydi rüzgarla 2-3 derece oldu. Motora bacaklarımı yaslıyayım ısıtayım diyorum nafile. Depo altına soktuğun zaman rüzgarda azalma oluyor onun haricinde tabiri caizse sümüklerim aka aka kullandım. Bir kere bile kullanırken zorlanmadım yada şurası kötü diyeceğim bir sıkıntı olmadı. Yol bilgisayarı ki kendisi göstergeden öte bildiğiniz yol bilgisayarı her haltı gösteriyor. Boyum 183 ve arkadan bakıldığında biraz büyük kalıyorum motora. Görsel olarak öyle ama kullanımda herşey tam bana göre. Oturuş pozisyonumu yol boyu hiç değiştirme gereği duymadım. Yatıp dönüşlerde artistlik vucud konumlandırmalar falan komik ve gereksiz kaçıyor. Kontra ile dönüşler o kadar basit ki. Motorun tepkileri çok başarılı. Size direnmiyor rahatça kullanmanıza izin veriyor. Rodajda olsada yapmadan duramadım. 130 km ye inanılmaz bir sadelikle, kolayca çıktı. 80-120 arası iki kamyon boyu diyebilirim. Çok zorlamak istemediğimden 120 den sonra gazı yavaş açıp 130 a yavaş yavaş vardı. İlk bindiğim zaman 1-2 biraz sorun oldu ama alıştığında sıkıntı olmuyor. Tekleme yapıyordu elim gaza alışkın olmadığından birazda motorun devirli kullanım istemesinden ama yarım - çeyrek debriaj derken onada alışıyorsun. Uzun yol denemesi daha yapmadım ama mecidiyeköy-havalimanı arasında giderken hiç sıkıntı yaşamadım. Hava biraz daha sıcak olsaydı eminim 80-90 yerine 120-130 giderdim. Frenlemesinden bahsetmessem olmaz. Taksici hayvanları dün gecede bir arksiyon yaşattılar. Arabayla önden giden arkadaşımının önüne kırınca bizimkide frenledi. Haliyle kısa sürede 5 den 2 ye düşmek ve frenlemek zorunda kaldım. O kadar basit ve güzel durduki. Motor tam durduğunda arka tekerlek asvalta tekrar oturdu. Ne bir kayma yaşadım nede arka tekerleğin biraz yerden kesildiğini hissettim. O andan sorada zaten motora tam güvenmeye başladım. muhtemelen baska motorla olsam arkadaşın bagajında yada kendi suratımda küçük bi hasar bırakırdım.
    Alan biri olarak değil süren biri olarak söylüyorum. Şehir içinde sağa sola gitmek, arada şehir dışında kaçmak, yolda gaz verdiğinde verdiğiniz gaz kadar tepki almak isteyen biriyseniz, konfordu güvenlikti vaz gecilmezim diyorsanız bu motor tam size göre. Performanslı ve konforlu...
    Arkadaşımın yazdığı tüm hususlara şehiriçi kullanım adına katılıyorum. Güzel yorumlar yapmışsınız. Ağzınıza sağlık.

  6. #2426
    dioniss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2013
    söylediklerine kesinlikle katılıyorum, bu yazdıklarına ek olarak ekleyeceğim bikaç sözüm var.

    uzun yol denememişsin. 2013 kurban bayramı mağlum 9 gün olunca arkadaşlarla bi akdeniz ege turu atalım dedik. toplamda 2200 km gibi bi yol gittik, günlük ortalama 300 km kadar sürdük. şimdi bu kadar uzun yolda o sele cidden rahatsız edebiliyor ama bunun haricinde tüm bu yoldaki benzin masrafım 320 lira tuttu ki benzin de 4.90 civarlarındaydı. motorun gidişine hiçbi kusur yok, ayılmadı bayılmadı. yokuşlarda arkadaşlar vites düşürürken benim vites yükselttiğim bile oldu. torku motorun çekişi gücü harika, zaten hafif o yüzden hiç zorlanmıyor. bende 70 kiloyum. ilk motorum ve uzunca bi süre duke 200 kullanmayı düşünüyorum. son hızı 138 olsa bile zaten istanbulda nereye hız yapıyorsun. yollarda radarlar var. biraz hızlansan birisi hemen senin şeridine kafasını sokuyor. şehir içi ve uzun yol için harika bi motor. tek bi kötü yanı var. yedek parçaları çok pahalı ve kolay bulunmuyor.

    herkese güvenli ve keyifli sürüşler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

    Alıntı Omerselman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün motoru teslim aldım. Hızlanması - konforu ve sürüşü çok iyi. Frenlemesine bayıldım. Motorun en dikkat çekici yanı hafifliği. Ayakların duruşu kötü diyenlere aklım ermedi. Alışana kadar bir iki bakış atmayı umuyordum ama ne zaman ayağımı vitese frene götürsem hep tam yerinde buldum. Rüzgar aldığı doğru ama naked motor alıp rüzgar alıyor diye şikayet etmek biraz komik. Dün 73 km yol yaptım arada yaklaşık 2 saat cross yapıp tekdar eve motorla döndüm. Hava 5 dereceydi rüzgarla 2-3 derece oldu. Motora bacaklarımı yaslıyayım ısıtayım diyorum nafile. Depo altına soktuğun zaman rüzgarda azalma oluyor onun haricinde tabiri caizse sümüklerim aka aka kullandım. Bir kere bile kullanırken zorlanmadım yada şurası kötü diyeceğim bir sıkıntı olmadı. Yol bilgisayarı ki kendisi göstergeden öte bildiğiniz yol bilgisayarı her haltı gösteriyor. Boyum 183 ve arkadan bakıldığında biraz büyük kalıyorum motora. Görsel olarak öyle ama kullanımda herşey tam bana göre. Oturuş pozisyonumu yol boyu hiç değiştirme gereği duymadım. Yatıp dönüşlerde artistlik vucud konumlandırmalar falan komik ve gereksiz kaçıyor. Kontra ile dönüşler o kadar basit ki. Motorun tepkileri çok başarılı. Size direnmiyor rahatça kullanmanıza izin veriyor. Rodajda olsada yapmadan duramadım. 130 km ye inanılmaz bir sadelikle, kolayca çıktı. 80-120 arası iki kamyon boyu diyebilirim. Çok zorlamak istemediğimden 120 den sonra gazı yavaş açıp 130 a yavaş yavaş vardı. İlk bindiğim zaman 1-2 biraz sorun oldu ama alıştığında sıkıntı olmuyor. Tekleme yapıyordu elim gaza alışkın olmadığından birazda motorun devirli kullanım istemesinden ama yarım - çeyrek debriaj derken onada alışıyorsun. Uzun yol denemesi daha yapmadım ama mecidiyeköy-havalimanı arasında giderken hiç sıkıntı yaşamadım. Hava biraz daha sıcak olsaydı eminim 80-90 yerine 120-130 giderdim. Frenlemesinden bahsetmessem olmaz. Taksici hayvanları dün gecede bir arksiyon yaşattılar. Arabayla önden giden arkadaşımının önüne kırınca bizimkide frenledi. Haliyle kısa sürede 5 den 2 ye düşmek ve frenlemek zorunda kaldım. O kadar basit ve güzel durduki. Motor tam durduğunda arka tekerlek asvalta tekrar oturdu. Ne bir kayma yaşadım nede arka tekerleğin biraz yerden kesildiğini hissettim. O andan sorada zaten motora tam güvenmeye başladım. muhtemelen baska motorla olsam arkadaşın bagajında yada kendi suratımda küçük bi hasar bırakırdım.
    Alan biri olarak değil süren biri olarak söylüyorum. Şehir içinde sağa sola gitmek, arada şehir dışında kaçmak, yolda gaz verdiğinde verdiğiniz gaz kadar tepki almak isteyen biriyseniz, konfordu güvenlikti vaz gecilmezim diyorsanız bu motor tam size göre. Performanslı ve konforlu...

    söylediklerine kesinlikle katılıyorum, bu yazdıklarına ek olarak ekleyeceğim bikaç sözüm var.

    uzun yol denememişsin. 2013 kurban bayramı mağlum 9 gün olunca arkadaşlarla bi akdeniz ege turu atalım dedik. toplamda 2200 km gibi bi yol gittik, günlük ortalama 300 km kadar sürdük. şimdi bu kadar uzun yolda o sele cidden rahatsız edebiliyor ama bunun haricinde tüm bu yoldaki benzin masrafım 320 lira tuttu ki benzin de 4.90 civarlarındaydı. motorun gidişine hiçbi kusur yok, ayılmadı bayılmadı. yokuşlarda arkadaşlar vites düşürürken benim vites yükselttiğim bile oldu. torku motorun çekişi gücü harika, zaten hafif o yüzden hiç zorlanmıyor. bende 70 kiloyum. ilk motorum ve uzunca bi süre duke 200 kullanmayı düşünüyorum. son hızı 138 olsa bile zaten istanbulda nereye hız yapıyorsun. yollarda radarlar var. biraz hızlansan birisi hemen senin şeridine kafasını sokuyor. şehir içi ve uzun yol için harika bi motor. tek bi kötü yanı var. yedek parçaları çok pahalı ve kolay bulunmuyor.

    herkese güvenli ve keyifli sürüşler.

  7. #2427
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Motora benim gibi 2.5 yaktıran var mı şehir içi. Min 2.3 yaktırdım 30 km yolda

  8. #2428

    Üyelik
    23 Aralık 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora benim gibi 2.5 yaktıran var mı şehir içi. Min 2.3 yaktırdım 30 km yolda
    dostum istanbuldan bahsetmiyoruz sanırım? istanbulda el debriyajdan cekilmiyor bazı saatlerde.

  9. #2429

    Üyelik
    12 Ocak 2014
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Artık KTM Duke 200
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora benim gibi 2.5 yaktıran var mı şehir içi. Min 2.3 yaktırdım 30 km yolda
    İzmir 25 km 2.2 lt

  10. #2430

    Üyelik
    25 Mayıs 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT 09 Tracer, SYM Fiddle II
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motora benim gibi 2.5 yaktıran var mı şehir içi. Min 2.3 yaktırdım 30 km yolda
    Ben kilyos-kabataş arası 2.7 yakıyorum. Sabah 8-9 akşam 20-21 arası...

  11. #2431
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    esenler capahastanesi arası 2 kişi 2.3 lt 80 km hızı gecmeden.
    gecen yılkı buluşmadan sonra yolda haliç köprüsü üstünde 2.0 lt gördüm .
    gecen sene iki kere şile gidip geldim 120 km hızın altına düşmeden coğunlukla üstü hızda 2.7 lt.

  12. #2432

    Üyelik
    16 Mart 2014
    ABilerim Merhaba! ARaniza yeni katildim,daha dogrusu katilmayi dusunyorum. Nasip olur ise bu ay KTM DUKE 200 almayi dusunyorum. Ilk motorum olacak,o yuzden ikinci elmi alsam diyorum. Cunku Rodaj yapilcakmis 1000 Km yeni alsam,nasil yapilir,neye dikkat edecegim..bunlari bilmedigim icin 2-el karar verdim. 2-el alsam nelere dikkat etmem lazim? Benim gibi 185 Boy,85 kilolarda bu makinayi kullanan varmi? Ve Istanbul'dan nerden alabilirim 2-el KTM DUKE tesekkur ederimm!

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------

    Yoksa ilk Motor olsa bile 390 mi alsam?(

  13. #2433
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    200 iyidir. 390 da kullanılır ama ben daha önce eğitim almama rağmen 200 fazla mı geldi acaba demiştim başlarda

    çok rahatlıkla 20k km sıkılmadan kullanabileceğin bir motor
    Heil Spellcheck

  14. #2434

    Üyelik
    16 Mart 2014
    EyvALLAH abi. Daha hic dokunmadim motora,biniyim bakiyim İN ŞA ALLAH çok küçük kalmaz altimda :(

  15. #2435

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Vites - devir kullanımlarınızı paylaşırmısınız? 2.2 -2.7 istikrarlı rakamlar mı yoksa öle arada bayır aşağı falan olmuş olaylar mı?

  16. #2436

    Üyelik
    16 Mart 2014
    ABiler 2-el alicaksam nelere dikkat etmem gerekiyor?

  17. #2437

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Fren-vites ve ayak padlerine bak. Ezik çizik varmı? Motor yatmışsa genelde gidon uçlarında , fren kollarında vites ve ayak koyma yerinde ezilme kırılma olur. Depoda ezilme çiZilme varmı ona bak.
    Kmsi yüksek olursa maalesef satarken millet dır dır ediyor. Nedendir bilmem 10000 den sonra motoru almaya mırın kırın ediyorlar. Biz arkadaşa aldık 5 gün önce 700km de 13750 ye, temiz motor ama iki sıkıntısı çıktı, biri korna, uzun kısa tuş ışıkları yanmıyor diğeri boşa geçerken nazlanıyor. İkiside garanti kapsamı halledilecek şeyler. Ama sen alıcaksan rodajı iyi yapılmış motor al diyecekler ve sen pimpirikleneksin. Rodajın iyi yapılıp yapılmadığını maalesef şak diye anlayamassın. Yağ damlıyor mu? Ne kadar damlıyor? Yakıt kullanımı performansı nasıl gibi şeyleri anlamanın pek bir yolu yok. Zira uzun zamanda küçük küçük gösterir kendini. Ustaya göster dicekler ama hangi usta? Sokakda bulamıyorsun usta. 2. El alacaksan yegane tavsiyem düşük km, mümkünse rodajı bitmemiş, ezik çizik olmayan, ilave şeyler olmayan sade halde olsun. Bir kere bin ama yatırma düşürme. Viteslerin tamamını dene. Kullanırken sıkıntı yasamıyorsan al

  18. #2438

    Üyelik
    16 Mart 2014
    tesekkur ederim abi! ben galiba ya-kismet diye alirim.. Ezik cizikden ziyade baska birsey anlamam :(
    Tesekkur ederim

  19. #2439

    Üyelik
    12 Ocak 2014
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Artık KTM Duke 200
    Alıntı Omerselman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vites - devir kullanımlarınızı paylaşırmısınız? 2.2 -2.7 istikrarlı rakamlar mı yoksa öle arada bayır aşağı falan olmuş olaylar mı?
    Benim 2.2 lt/100 km izmirde gaziemirden çiğliye gece saat 01:00 gibi yani boş saatte genelde 80 km hız ve 6. vites ile giderken elde edildi. Radar var trafik yok...süper sonuç.

  20. #2440
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Sabah 9-10 beylikduzu - Bayrampaşa trafikte elde edilen değerler 80i geçmeyince böyle oluyor ara ara koklediğim oluyor o şekilde 2.5.

    bugüne n 3.5 yaktırdım gerçi


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)