LAA Olm adamın yüreğine indireceğniz, sakin
Erro haklı, hararet üst seviyelerdeyken bazen kapaklardan atabiliyor bi miktar. Haznedeki seviyenin minimum düzeyin altına inmemesine dikkat et yeter. Tabii bu dediğim ara sıra olan birşey içinse. Hep oluyorsa göstermekte fayda var
Arkadaşlar Selam,
3 hafta önce 2000 km de 2012 bir Duke 200 ile ben de aranıza katıldım, bugüne kadar kazasız belasız alıştım motora, umarım böyle devam eder
Motor ile ilgili bir kaç sorum olacak, belki burada daha önce tartışılmıştır ama 113 sayfada aramayı pek gözüm yemedi tecrübesiz bi forum kullanıcısı olarak.
1-Motor sesinde zaman zaman böyle bızzz diye bir ses oluyor, sanırım zincir sesi ve nedense 5. vitese geçince daha belirginleşiyor. Dışarda önümden geçen duke lerde de bunu farkettim, sebebini bilen var mı ya da nasıl önlenir?
2-Motoru bir kez kova-sünger yöntemiyle temizledim ve sanırım su ile yıkama konusu da sıkıntı değil anladığım kadarıyla, sadece sulu-şampuanlı bir yıkamadan sonra herhangi bir yeri zincir vs yağlamak gerekir mi?
3-Özellikle benzin aldıktan sonraki bir kaç kullanışta ara sıra yoğun benzin kokusu alıyorum(çiğ benzin kokuyo diyenler oldu), bunun bi sebebi var mıdır önemli bi durum mudur sizce?
Teşekkürler şimdiden
Erdem
yüksek devire çıkarsam o bızzlama bende de oluyor, ama zincirden mi bilemem.
Bazen benzin kapağının üstündeki parçanın bız diye ses çıkartabiliyor. Tek silindirin kötü yanları, bızlatıyor valla.
Bızlama normal, bende de var. Titrek kardeşimizde bu şekilde sıkıntılar mevcuttur.
Benzin kokusu açıkçası ben hiç duymadım.
Merhaba,
ilk bakımı gelen arkadaşlar için paylaşayım dedim. Karaköy'de Ata Moto var orda yaptırdım bakımı. 120tl ödedim.
https://www.facebook.com/groups/6913...added_to_group
bir sure önce kurmus oldudumuz 250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI facebook grubun da marka model farketmeksizin tum 250 cc segmenti kullanicilarini davet ediyoruz
grubun amaci guzel etkinlikler yapmak, bu segmenteki kullanicilar arasinda bilgi alisverisini saglamak,almak yada satmak isteyen arkadaslara yardimci olmak,kisacasi motosiklet sevdasini hep beraber yasamaktir herkese iyi forumlar kazasiz belasiz bol gunesli gunler dileriz
250 CC MOTOSIKLET KULLANICILARI GURUBU
2006 mondial mct 250 2009 hyosung gtr 250r 2010 kawasaki ninja 250r 2012 kawasaki ninja 250r
duke 125 sahibiyim, o başlığa yazdığımı kopyalayıp burayada yazayım dedim
iyi bayramlar arkadaşlar,
benim bir isteğim olacaktı, motorumu yeni aldım daha 1200 km de, bende 1200 km'deyim (ehliyet yeni) malum masraflar mont eldiven ıvır zıvır derken bir baktım tatil zamanı gelmiş. ama bagaj olayını çözemedim. kamplı bir tatile gidiyorum sahilden antalya'ya oradan istanbul'a dönüş. toplamda 13 gün sürecek.
geleyim istek bölümüne; bizim motorların bazılarında gördüm "topcase" yaptırmış arkadaşlar. eğer onu taktırmak için ekstra bi delik yada ustalık bir iş yoksa topcase i olan arkadaşlardan 15 gün için arka çantasını ödünç olarak istiyorum. istanbulda yaşıyorum bayram boyu çalışıyorum istenilen saatte elden teslim alır elden geri veririm. çantayı çok mutlu edeceğimin garantisinide veriyorum
biliyorum garip bir istek ama şu anda kendim alamıcak durumdayım. yardım edebilecek varsa çok memnun olurum. ister özelden mesaj atın ister buraya yazın.
saygılarımla
Kampa gidiyorsan topcase dertlerini çözmez kardeş. Az eşya alması manasında, çoğu insan kampa giderken Topcase'lerini çıkartıyor. Üstelik de topcase bizim motorlarda deli çirkin gözüküyor. (Benim var oradan biliyorum) Yapacağın iş güzel bir kamp tulum çantası alıp (o silindir gibi olanlardan, iki üç tane alabilirsin, yağmur da geçirmiyorlar üstelik nispeten çok daha ucuz) onları arka bölümdeki demirlere lastikle saracaksın. En mantıklısı o şekilde, top case ile uğraşma bir seferlik bir şey ise.
sabah geldiğimde motor blogunun üzerinde yeşil antifriz oluyor, bunun bir çözümü var mıdır?
merhaba arkadaslar yeni motora başlayacak olan biriyim ve ktm 200 abs almak istiyorum yorumlarınızı baya okudum yanlız sormak istediğim bazı şeyler var mesela ktm200abs alınıp kullanıldıktan sonra satımı kolaymı yoksa biraz sancılı bi süreçmi yani 2. el piyasası nasıl bi motor ve başlangıç hiç bilmeyen biri için ideal bir motormu?
Benim motor yaz sonundan beri ilanda. Bir kişi hariç ciddi arayan soran çıkmadı(ben de ederinden yüksek yazdım biraz ama pazarlık için bile aramadılar ). 2. el piyasası için şunu diyim; İkinci eli sıfır cbr250r dan daha pahalı olunca bizim motorun, alıcı kitlesi "ben motora başlayacam" diyen kişilerden "ben dük 200 istiyorum" diyen kişilere dönüşüyor. Yani daralıyor. Ama bir yandan diğer ilanlardan da şunu fark ettim, tr'de belli modeller hariç 2. el zaten ağır işliyor.
Kısaca diyeceğim en az 10k km kullandıktan sonra satacaksan mantıklı olmaya başlar(benim motor da 13k kmde). Fiyatı cbr'ın altına inerse biraz daha rahat gidebilir ama dediğim gibi 2. el hızlı değil.
Ama bir de şurası var; sürüşü. Kesinlikle aldığına pişman edecek bir motor değil. Benim motor gitmedi diyorum ama şikayetim de yok hani gerçekten farklı duruşu olan ve teknik anlamda da üstün bir makine dük 200. Hele abs diyorsun, yeni başladığında senden kaynaklanacak hataları da tolare etmesi açısından iyi bir tercih olur.
Başlangıç için de hem çok asabi olmayan, ama 5k km de sıkılıp satmak istemeyeceğin kadar da heyecanlı bir motor. Sadece düşünce depo pis çiziliyor, alacak olursan bi koruma demiri yaptırmanı öneririm. Hayırlı olsun şimdiden
Heil Spellcheck
yorum için teşekürler. tekrarlıcam belki ama hiç bilmeyen biriyim az scooter kllanmışlıgım var ama az dediğim gibi o yüzden biraz fazla düşünüyorum özellikle düz viteste öğrenilicek bir motormu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:55 ----------
parçalar servis fiyatları diğer motorlara kısmen uygunmudur yorarmı yoksa ?
Olay büyük oranda sende bitiyor. 1000cc ile başlamış arkadaşım da var, aslanlar gibi de kontrol ediyor motorunu, daha önce başka motor tecrübesi olduğu halde z750 ile viraja girmeye korkanı da gördüm.
Bisiklet kullanabiliyorsan gayet de kullanırsın. Ben de başta "ya bu fazla mı acaba" demiştim ama cidden ayarlı biri olduktan sonra başladığın motor çok birşey fark ettirmiyor. Sana düşen eğitim almak. Ehliyetin vardır herhalde. Hangi şehirdesin bilmiyorum ama bir güvenli sürüş eğitimi alman iyi olur. Hakimiyet ve yol eğitiminden oluşan. Bu ikisi önemli.
yorumlar için tesekurler tekrar istanbuldayım eğitim almak benimde aklıma geldide bilmeyen olunca güvenebilicek birilerini bulmak lazım gerçekten ilgili biri,
peki yedek parça servisi nasıl motorun?
Yedk parça sıkıntılı, sorunlu bir motor olmasa da bazı arkadaşlarımızın Spormoto ile ilgili hikayeleri var aradıkları parçaların haftalarca gelmemesinden şikayetçiydiler. Eğitim alabileceğin çok fazla yer var. Gis Akademi, Honda'nın sürüş eğitimi... Hiç bir şey yapamıyorsan Villa Levent'e git birebir özel ders al fiyatlar makul...
çok teşekürler tekrardan
Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum mutlaka, duke 390 ın fiyatı ve yerine alınabilecek nakedları karşılaştırdım.
http://motosikletblog.blogspot.com/2...-yil-sonu.html
Gidilecek yer, yolun kendisidir...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)