KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
21 Eylül 2013, 22:51
#2221
Bugün 2 aydır Duke 200um için beklediğim speesometer yani km sayacım geldi. Garantiden karşılandığı için para ödemedim. Fakat şunu belirtmek istiyorum. Bir sonraki motorum ktm kesinlikle olmayacak. Spormoto ktmnin arkasında olduğu surece ktmden hayır beklemeyin. 2 aydır atamotodan Ahmet Demirtaş ile birlikte konu üzerindeyiz. Fakat maalesef spormoto benim problemim için sipariş bile geçmemiş. 2 aydır haybeye bekliyormuşum. En son dayanamayıp biraz çıkışınca 2 aydır gelmeyen mal 1 saatte geldi. Almaya gittim baktım başkasının km sayacı. Dedim yapacak bir şey yok alayım taktırayım dedim. Spormotodaki servisin başındaki aksi arkadaş daha önceden benle ilgilenmediği için tartıştığımızı hatırladı heralde ben bu sayacı takamam git Ahmet taksın dedi. Aldım malı götürdüm Ahmet abi sağolsın arkadaşlarla yardımcı oldu taktık. Motor 20 bin kmde ama sayaç 0 kmden başlıyor. Serter bey sağ olsun bu işle uğraşmak yerine bostancıya git orada km ile oynayan yer var orada hallet dedi. Kendi işini bana yaptırmak istedi. Bende aldım taktım öyle kullanıyorum. Atamotoda servis sistemie durumu işlettim. İleride satarken sıkıntı yaşamayacağım inşallah
---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:49 ----------
Bu arada 20bin bakımı bana 150ye patladı 15-50 yarı sentetik yağ kullandık
motorun sesi daha da hoşuma gitmeye başladı
Reklamlar
-
22 Eylül 2013, 17:12
#2222
arkadaşlar virajda abs olan bir motorla fren yapmak daha mı gvenlidir deniyor yoksa benmi yanlış anladım? prensip olarak viraja girmeden sağlıklı bir şekilde fren yardımı ile hız azaltılır vites düşürülür ve virajın çıkış noktasına girebileceğin hızla girmek zorunda olmalısın.. yani viraj içerisinde fren yapmak yada vites düşürmek zaten başlı başına bir hata..
Abs nin fren mesafesini arttırdığını bilmek için alim olmaya yada pratikte ispata gerek yok.. prensip olarak sistem oto yada motorda aynıdır.. lastiklerin kitlenmeden kademeli olarak yavaşladığın için kontrollü fren ile biraz daha uzun mesafede durursun hepsi bu.. ben zaten işin mesafe kısmına takılmadım..bence motorda öğrenilmesi gereken en önemli şeylerden biri belirli durumlarda engele çarpmamak için durmak yerine engelden kaçabilmeyi öğrenebilmek..bunu otoda yapamassınız ama motorda müsait pozisyonda tecrubeyle rahatça yapabilirsiniz..buda otomobilde abs nin olmazsa olmaz olduğunu ancak motorda ise otoda olduğu kadar spesifik bir öneminin olmadığını gösterir diyorum..doğrukuğunudaviddia etmiyorum kişisel yorumumdur
-
22 Eylül 2013, 17:56
#2223
emdr adlı üyeden alıntı
arkadaşlar virajda abs olan bir motorla fren yapmak daha mı gvenlidir deniyor yoksa benmi yanlış anladım? prensip olarak viraja girmeden sağlıklı bir şekilde fren yardımı ile hız azaltılır vites düşürülür ve virajın çıkış noktasına girebileceğin hızla girmek zorunda olmalısın.. yani viraj içerisinde fren yapmak yada vites düşürmek zaten başlı başına bir hata..
Şurada çok haklısın ama işler her zaman öyle ilerlemiyor. Bazen insanın boşluğuna gelebiliyor veya beklenmedik birşey hız düşürmeyi gerektirebiliyor vs.
Engelden kaçma manevrasını da hakimiyet kurslarında gösterirler illa ki. Zaten acil bir durumun sıralası "müsaitsen kaç, ""müsait değilsen frenlere asıl o kurtarmıyosa yine kaç" şeklinde. Yine de çok fazla değişkene göre çok farklı hareketler gerekiyor.
Heil Spellcheck
-
22 Eylül 2013, 18:16
#2224
Kemerburgaz virajında bir kere başıma geldi.viraja hızlı girdim sonunu görememeye başlayınca öğrendiğim 3 şey düşmekten kurtardı
Panikle fren yapma..i
gitmek istediğin noktaya bak..
gazı hafifçe aç ve motoru düzelt...
Eminim ki daha hızlı olsaydım yukarıdakilerin hiçbiri işe yaramayacaktı ABS bile Onun için ABS Fiyat farkını eğitime harcamak daha akıllıca gibime geliyor..
-
23 Eylül 2013, 10:56
#2225
Duke çirkinleştirme projeme kışın gelmesi ile beraber ön cam ile devam ediyorum. Hayırlısı
-
27 Eylül 2013, 02:07
#2226
Arkadaslar ben severek kullandığım motorumu daha büyük bir model almak için satıyorum, saygılar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-aksesuarli-hatasiz-6aylik-137943067/detay/
Ilan No 137943067
-
27 Eylül 2013, 12:57
#2227
mustaf_ adlı üyeden alıntı
Arkadaslar ben severek kullandığım motorumu daha büyük bir model almak için satıyorum, saygılar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-aksesuarli-hatasiz-6aylik-137943067/detay/
Ilan No 137943067
Fiyat çok uygun bence hayırlı satışlar... Sıfırı şu an 15.000 TL
-
27 Eylül 2013, 14:16
#2228
teşekkür ederim ayhan bey
-
27 Eylül 2013, 14:44
#2229
mustaf_ adlı üyeden alıntı
teşekkür ederim ayhan bey
Özelden bir mesaj attım size bakabilir misiniz?
-
27 Eylül 2013, 21:29
#2230
İlan'daki numaramdan arayın görüşelim Ayhan bey
-
28 Eylül 2013, 20:07
#2231
mustaf_ adlı üyeden alıntı
Arkadaslar ben severek kullandığım motorumu daha büyük bir model almak için satıyorum, saygılar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-ktm-aksesuarli-hatasiz-6aylik-137943067/detay/
Ilan No 137943067
Fiyat cidden ucuz. 14000 tl den 1 kuruş aşağı gitmemeli.
-
30 Eylül 2013, 15:13
#2232
iyi günler duke 200 abs motosikletimin radyatör suyu seviyesi düşmüş tamamlamak için hangi marka antifiriz koymalıyız antifirizle su karışımını ne ölçüde olmalıdır yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
-
30 Eylül 2013, 15:37
#2233
mihael adlı üyeden alıntı
iyi günler duke 200 abs motosikletimin radyatör suyu seviyesi düşmüş tamamlamak için hangi marka antifiriz koymalıyız antifirizle su karışımını ne ölçüde olmalıdır yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Marka farketmez, bir benzinlikten 1lt saf su ve 1lt antifiriz al. Antifiriz/su oranı 50/50 olmalı
-
30 Eylül 2013, 18:33
#2234
karışım olarak satılmaya başladı. renk önemli diyorlar.
-
01 Ekim 2013, 10:43
#2235
radyatör suyu rengi niçin önemlidir bir açıklama getirebilirmisiniz.
-
01 Ekim 2013, 12:08
#2236
mevcut olan karışımın renginden olmalı imiş
-
01 Ekim 2013, 19:48
#2237
spormoto dediyse bunu yalan demiş
orada servisteki başları fırsatçı zaten bir bakım için 500 istemek nedir yahu
-
07 Ekim 2013, 10:02
#2238
beyler motorun sol ktm racing yazan yuvarlak blogun etrafında yeşil yeşil antifriz sızması oluyor sanki, neden olur bu?
-
07 Ekim 2013, 10:27
#2239
SudoThrottle adlı üyeden alıntı
beyler motorun sol ktm racing yazan yuvarlak blogun etrafında yeşil yeşil antifriz sızması oluyor sanki, neden olur bu?
Yan yattı mı motor hiç? Benimki ayaklıktan devrilince olmuştu ama öyle devamlı bir sızma yok.
-
07 Ekim 2013, 10:35
#2240
SudoThrottle adlı üyeden alıntı
beyler motorun sol ktm racing yazan yuvarlak blogun etrafında yeşil yeşil antifriz sızması oluyor sanki, neden olur bu?
Muhtemel bir conta problemidir herhalde. Bizim motorlarda da devridaim pompasi civarlarinda olur gelende bahsettiginiz yesilimsi sivi sizdirmasi, once cok az baslayip zamanla artar, sizan yeri bulup ordaki contanin degistirilmesiyle de cozumlenir
ANGARAJ
Whatever it is, it's better in the wind.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)