KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
16 Eylül 2013, 15:33
#2201
arkadaşlar selamlar baştan sondan okuyabildiğim kadar okudum , bu motor başlangıç motoru olur mu 125 liğide nerdeyse aynı para ? bu arada daha önce hiç motor kullanmadım , böle hız hareket sevdalısı değilim artan benzin fiyatları sonucu çok iyi alternatif olur h.sonları filan danışmak istedim şimdiden teşekkürler...
Reklamlar
-
16 Eylül 2013, 15:44
#2202
Merhabalar,
Motoru yıkattım hafta sonu arıza ışığı yandı yıkandıktan sonra eve geldim birkaç kere çalıştırıp kapattım sönmedi. Motorun çalışmasında bir sıkıntı yok.
Varmıdır başına gelen yoksa servislik bir durummudur?
Sayg.
-
16 Eylül 2013, 16:06
#2203
Brandayı örtme, kurusun blok kısmı sonra geçer
-
17 Eylül 2013, 19:11
#2204
aynısı başıma geldi, servislik bir durum yok kuruyunca geçicektir
-
17 Eylül 2013, 22:05
#2205
http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=472
merhabalar
yukarıdaki linkteki buji duke 200e olur mu ? bilgisi olan var mı
ayrıca motorda bir parca garantıden degısım kararı alındıgında degısım yapıldıgı ıcın ıscılık odemek zorunda mıyım ?
-
18 Eylül 2013, 11:18
#2206
yağmurda kaymayan lastik ne önerirsiniz?
stok lastiklerle dün yağmura yakalandım, her gaz verişimde arkası kaydı.
-
18 Eylül 2013, 13:52
#2207
brooklynnn adlı üyeden alıntı
http://www.ngkbujimarket.com/product.php?id_product=472
merhabalar
yukarıdaki linkteki buji duke 200e olur mu ? bilgisi olan var mı
ayrıca motorda bir parca garantıden degısım kararı alındıgında degısım yapıldıgı ıcın ıscılık odemek zorunda mıyım ?
Hayır tabii ki, sakın ha. O parça bozulmasaydı değiştirmek zorunda kalmayacaktın. Dolayısı ile işçilik de ödemek zorunda değilsin.
-
18 Eylül 2013, 23:17
#2208
Hiç Euro'nun düşmesini falan beklemene gerek yok..2012 model ABS siz çok düşük kilometreli 11.000 TL civarında bir tane alıp keyfine bakıyorsun Sıfır ile ikinci el arasında gerçekten uçurum var..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:14 ----------
olur kardeşim hatta başlangç motoru içinde ideal..
-
19 Eylül 2013, 00:46
#2209
duke 390 nın fiyatı açıklandımı?
sitesinde açıklanmadı ama ikinci elde bir 390 var 17 bin istemiş sahibi, scooterden buna geçince çok agresif geldi bana göre değil 150 km de satıyorum diyor.
-
19 Eylül 2013, 11:12
#2210
GP500-1st adlı üyeden alıntı
duke 390 nın fiyatı açıklandımı?
sitesinde açıklanmadı ama ikinci elde bir 390 var 17 bin istemiş sahibi, scooterden buna geçince çok agresif geldi bana göre değil 150 km de satıyorum diyor.
7000 euro olarak açıklandı sanırım. Bu ikinci el alınır sanırım. Camı da var önünde
-
19 Eylül 2013, 20:10
#2211
-
21 Eylül 2013, 12:54
#2212
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Şimdi 200 cüler bir muhasebe yapsın, 11 e abs siz duke satılıp 17 ye bu alınırmı
Yav güzel motorda naked tarzda inat edenlerin ve bu bütçelere çıkanların 3-4 fazla verip 2011 ducati monster 696 düşünmeleri daha doyurucu olur. Hem kimse duke 200 le karıştırmaz hem şase daha güzel 80 beygir ve L2 700 cc nin torku 390' dan ciddi derecede iyi ve egzozla verdiği ses de çok daha karakteristik...
Duke 390'a bu şartlarda en iyi 6. adam pardon en iyi 2. motor ödülünü verebiliyoruz
Valla bir 30K km sonra kesin 696 benim hedefim. Aynı kasayı kullanmak bayar açıkçası bir 20-30 km daha.
-
21 Eylül 2013, 14:47
#2213
Maddi açıdan Vergi dilimide düşünülmeli..390 CC bir motor aldığınızda zaten 250 CC üstü MTV vergilendireceksiniz.Dolayısıyla 600CC bir motor ile Duke 390 vergide aynı.bu büyük bir dezavantaj..Ancak maliyet hesabı yapmasına gerek olmayanların alacağı bir ara motor olarak değerlendiriyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:29 ----------
Motosiklette ABS olmalı mı? Ne düşünüyorsunuz? Şimdiye kadar ben olmalı taraftarıydım. Aslında mantıklı düşününce ABS li bir motorun avantajları;
Sürüş hakimiyetini kaybetmeden istenilen mesafede durabilmek..Ancak ABS siz bir motora göre biraz daha uzun bir mesafede...
Ancak motor kullananlara öğretilen engele yaklaşırken durabilmekten ziyade engelde kaçabilmektir..Dolayısıyla kendi yol şartlarımı düşündüğümde gerçekten panik freni çok nadir kullanıyorum. ABs nerede işime yarar diye soruğumda aklıma gelen tek cevap önüme bir şey atladığında ve kaçabileceğim hiçbir yer kalmadığında panik fren yapmam gerektiğinde oluyor..Ne düşünüyorsunuz?
-
21 Eylül 2013, 15:26
#2214
ABS olmalı mı? Eğer kros, hard enduro kullanıyorsanız olmamalı, ya da bmw deki gibi istenildiğinde kapatılabilmeli, istenildiği zamandan kasıt sadece araziye girildiğinde tabii ki, yoksa stunt falan yapmıyorsanız normal şartlarda kapatmanız mantıklı değil.
Bunun dışında tüm motorlarda bence olmalı, yararını bir iki kez görürüm diye düşünmeyin, kullandıkça görüyorsunuz hem de öyle bir iki kez değil daha sık.
Ayrıca abs olmadan daha kısa mesafe de durabilmekte absden ziyade sürücünün yeteneğiyle alakalı, sen ben gibi normal kullanıcıların aynı makinanın absli versiyonundan daha kısa mesafede fren yapabildiklerini bugüne kadar görmedim. Dolayısıyla abs ye karşı tek ya da en önemli kriterin buysa, salla gitsin Abs kazanır
-
21 Eylül 2013, 15:27
#2215
ABS aslen gerekli değildir ama gerektiği durumda hayat kurtarabilir.
Acil fren yapmıyorsan zaten devreye sokmazsın ABS'i, ama acilde ABS yoksa progressive ön fren esnasında fazla hızlı yaparsan ön tekeri kitlersin, veya ön tekeri kitleme korkusuyla yeterince baskı uygulamazsan duramazsın vs vs
Şahsen ABS'i düz giderken çok gerekli hissetmiyorum ama motor yatıkken fren yapmak zorunda olma düşüncesinde aklıma ilk gelen "ABS olsaydı şu motorda" oluyor.
Sadece arka kaydırma gibi artistik patinaj hareketleri imkansızlaştırıyor
-
21 Eylül 2013, 15:40
#2216
-
21 Eylül 2013, 15:55
#2217
Yine de şu var, diyelim dokunuyoruz kaydırmadan arkaya, sıkıntı yok bu noktada. ABS'siz motorda arka bırakmaya başladı ama yeterince hızlı davranamadık ve geç bıraktık freni. Bu durumda lowside'dan kurtarırken highside ile motordan aşırtma biçimi uçmak var işin ucunda. Dışa açılırken yine daha kontra verip falan müdahale edebilirsin gibi duruma.
Yani kullanıcı saçmalarsa ikisi de kurtarmıyor, kullanıcı iyi ise ikisiyle de sıyırıyor. ABS sadece insan hatasını daha fazla tolare ediyor. Güvenlik açısından düşünürsek viva la abs diye bayrak sallamak lazım
-
21 Eylül 2013, 21:31
#2218
Sevgili motorcular ABS FREN MESAFESİNİ UZATIR diyen arkadaşlar; içinizde, ıslak-bozuk zeminde (kuru zeminde de olur , abs siz bir motoru +100km hızda giderken aynı motorun abs lisinden, daha kısa mesafede motoru tam durduracak bir usta varsa videosunu izlemek isteriz.
-
21 Eylül 2013, 22:24
#2219
Yapılan yorumlardan sonra boşu boşuna ABS ye para vermişim dicektim neredeyse
Bu arada bence de ABS en çok virajda işe yarıyor ama olaya niye arka fren yönünden baktınız sadece anlamadım. Bi tek ben mi virajda ön fren sıkma hatasını yapıyorum acaba
-
21 Eylül 2013, 22:29
#2220
Eren Amca adlı üyeden alıntı
virajda ön fren sıkma hatasını yapıyorum
Başka yapan olup olmaması o hareketi daha az tehlikeli yapmaz. Çok sakat iş yapıyorsun hocam aman deyim.
Heil Spellcheck
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)