KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
-
10 Eylül 2013, 13:07
#2181
evet ayhan 14 000 km de suan 15 000 km bakımı için 500 tl istediler
Reklamlar
-
10 Eylül 2013, 14:16
#2182
rumelian adlı üyeden alıntı
Boyu 1.83 olan birine bu motor olur mu? dizleri sığarmı depo boşluğuna?
sığıyorsun, ama dışardan motor küçük duruyor
-
10 Eylül 2013, 15:39
#2183
cavitozturk adlı üyeden alıntı
evet ayhan 14 000 km de suan 15 000 km bakımı için 500 tl istediler
Bu insanlar cidden kafayı yemısler
-
10 Eylül 2013, 17:03
#2184
Green Arrow adlı üyeden alıntı
Bu insanlar cidden kafayı yemısler
Anlamadığım 5.000 km bakımından farklı ne yapılıyor ki. Belki sübap ayarına bakılıyordur farklı olarak. Pahalıymış oldukça.
-
12 Eylül 2013, 16:43
#2185
İnazuma'yla 200duke arasında seçim yapmam gerekirse hangisini seçmeliyim sizce. Genellikle şehir içi kullanıcam ama yılda bir iki kez de ege, akdeniz yapacağım. İstanbul'da oturuyorum. 200cc tek silindir için 5.500euro biraz fazla mı sanki? Ne gibi farklılıkları var inazumadan.
-
12 Eylül 2013, 17:11
#2186
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
İnazuma'yla 200duke arasında seçim yapmam gerekirse hangisini seçmeliyim sizce. Genellikle şehir içi kullanıcam ama yılda bir iki kez de ege, akdeniz yapacağım. İstanbul'da oturuyorum. 200cc tek silindir için 5.500euro biraz fazla mı sanki? Ne gibi farklılıkları var inazumadan.
ben inazuma kulanıcısıyım. KTM duke sınıfında mükemmeldir. Bagaj ve artçılı yol yapacaksanız konfor kesinlikle inazumada fakat genelde tek başınıza ve bagaj ihtiyacı olmadan kullanacaksanız eğlence makinası KTM tavsiye ederim. Eşimle beraber biniyor olmasak KTM alırdım
-
12 Eylül 2013, 17:14
#2187
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
İnazuma'yla 200duke arasında seçim yapmam gerekirse hangisini seçmeliyim sizce. Genellikle şehir içi kullanıcam ama yılda bir iki kez de ege, akdeniz yapacağım. İstanbul'da oturuyorum. 200cc tek silindir için 5.500euro biraz fazla mı sanki? Ne gibi farklılıkları var inazumadan.
Hafif(2/3 kilosu) ve daha eğlenceli. Arkasını eşşek yüküyle yükleyince (tecrübeyle sabit), çeşitli atraksyonlara girmeye alışmış bünyelerde sabretmesi zor bi akıllı sürüş istiyor ama.
İnazuma konfor olarak daha iyi olabilir, dük şehir içinde ve dar virajlı yollarda daha yetenekli bir makine.
Genel olarak bu kadar.
Heil Spellcheck
-
12 Eylül 2013, 18:37
#2188
umurcan adlı üyeden alıntı
Hafif(2/3 kilosu) ve daha eğlenceli. Arkasını eşşek yüküyle yükleyince (tecrübeyle sabit), çeşitli atraksyonlara girmeye alışmış bünyelerde sabretmesi zor bi akıllı sürüş istiyor ama.
İnazuma konfor olarak daha iyi olabilir, dük şehir içinde ve dar virajlı yollarda daha yetenekli bir makine.
Genel olarak bu kadar.
Ancak böyle güzel açıklanırdı. KTM genç işi, Inazuma daha oturaklı.
-
12 Eylül 2013, 22:13
#2189
Anladığım kadarıyla birbirlerine epey yakın bu iki motor.
Peki performans olarak bakacak olursak hangisi daha seridir. Daha önemlisi biraz hız seven birisi olarak hangisi otobanda faha çok tatmin eder. İnazuma vs 200duke
(hız istiyorsan ss al demeyin, ben haddimi aşmadan yapabileceğim maksimum hız için soruyorum)
-
12 Eylül 2013, 23:25
#2190
KTM de 140 son hız ama 120den sonrasını "yapmadı demesinler" der gibi yapıyor. Son hızda inazuma büyük ihtimalle daha yüksektir.
Ama ktm'nin 120ye kadar olan alanda gaz tepkisi (hele ilk 4 viteste) benzersiz.
Son hızın adı, gaz tepkisinin tadı
-
13 Eylül 2013, 12:46
#2191
umurcan adlı üyeden alıntı
KTM de 140 son hız ama 120den sonrasını "yapmadı demesinler" der gibi yapıyor. Son hızda inazuma büyük ihtimalle daha yüksektir.
Ama ktm'nin 120ye kadar olan alanda gaz tepkisi (hele ilk 4 viteste) benzersiz.
Son hızın adı, gaz tepkisinin tadı
Şimdi yutup'da 165 gördüm vallahi, malezyalı bir adam.
-
13 Eylül 2013, 22:34
#2192
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Şimdi yutup'da 165 gördüm vallahi, malezyalı bir adam.
Devir kesiciyi kapattirinca oluyor.175 de goruyor... ama motor icin iyi olmaz...
-
14 Eylül 2013, 12:22
#2193
Dün rüyama girdi bu motor.
Siparişi veriyorum ve motor geliyor. Ama bildiğin kondisyon bisikleti geliyor. Ktm duke kondisyon bisikleti. Neymiş, "sen acemisin koşu bisikletiyle başlaman lazım." Neyse onu da sokağa çıkartıyorum pedal basa basa kullanıyorum. Sonra bi ara 120 falan görüyorum, eyvah rodajda bunu yapmamalıydım diye kendi kendime kızıyorum. Motoru at çöpe diye düşünüyorum.
Sonra kalkıp kıçımı örtüyorum tabi.
Her şey bi kenara bu alet 14.750tl eder mi?
-
14 Eylül 2013, 16:25
#2194
sebzelicorba adlı üyeden alıntı
Her şey bi kenara bu alet 14.750tl eder mi?
Eder etmez baya göreceli bir durum. Sen bütçene bakacaksın, malı ne kadar istediğine, ihtiyacına bakacaksın. Ben pahalı bir motor olduğunu düşünüyorum Ama o paraya onu alacağıma gider x'i alırım muhabbeti baya saçma gerçekten.
-
14 Eylül 2013, 18:01
#2195
Sizce Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü almak daha mantıklı. Spormoto ile konustum geçen 125 liklerde hız sınırlaması falan yok motor 140 görüyor en son dediler biraz abarttı bana göre.
-
14 Eylül 2013, 18:30
#2196
yiqit adlı üyeden alıntı
Sizce Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü almak daha mantıklı. Spormoto ile konustum geçen 125 liklerde hız sınırlaması falan yok motor 140 görüyor en son dediler biraz abarttı bana göre.
İkisi aynı para mı ki anlamadım?
-
14 Eylül 2013, 20:42
#2197
yiqit adlı üyeden alıntı
Sizce Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü almak daha mantıklı. Spormoto ile konustum geçen 125 liklerde hız sınırlaması falan yok motor 140 görüyor en son dediler biraz abarttı bana göre.
Aynı ikilemde ben de kalmıştım. Sürüş hocam önce ABS önermişti. O zaman 125 lik alıyım dediğimde ise 125 likten çok çabuk sıkılacağımı söylemişti. Sonuçta ne ABS den ne de cc den vazgeçemeyip 200 ABS aldım. Açıkçası diğer nakedlara bakmamamın en başta gelen nedenlerinden biri de abs olmasıydı.
Bu konuda bence 125 lik sahiplerinin yorumu daha önemli olur gibi geliyor bana ama, 125 cc de her 100km/s ye dayandığında ve hıza ihtiyacın olduğunda kendine soracaksın neden 200 lük almadığını. Diğer yandan ABS siz alırsan kendine bu kadar yüklenme fırsatın olmayabilir (Allah göstermesin kötü bir durum olursa)
Eğer 200 abs alamayacak durumdaysan (ki bence sonuna kadar zorla) ve eğer ben motorumu biraz daha az seveyim ama güvenli olsun diyebiliyosan 125 ABS al.
-
16 Eylül 2013, 11:15
#2198
ayhan.s adlı üyeden alıntı
İkisi aynı para mı ki anlamadım?
İkisi aynı para olsa zaten sorma gereği duymazdım. Tabi gönül ister 200 Absli almak ama 15bin motor ekipmanlar yaklaşık 2bin500 lira. Bütçemi bayaa bir zorluyor. Bu yüzden sordum Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü diye. Veya Euro biraz düşsün diye bekleyelim şöyle bi 2.4 falan olsa tadından yenmez
-
16 Eylül 2013, 12:22
#2199
yiqit adlı üyeden alıntı
İkisi aynı para olsa zaten sorma gereği duymazdım. Tabi gönül ister 200 Absli almak ama 15bin motor ekipmanlar yaklaşık 2bin500 lira. Bütçemi bayaa bir zorluyor. Bu yüzden sordum Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü diye. Veya Euro biraz düşsün diye bekleyelim şöyle bi 2.4 falan olsa tadından yenmez
Valla eğer diyorsan ki "4-5 k km kullanıp büyütücem ben", o zaman 125 de sıkıntı yaratmaz. Ama 2. elde çok değer kaybedersin az km yüzünden.
Diyorsan ki "en az 10-15 k km var aklımda", o zaman ya dediğin gibi euro düşüşünü bekle, ya da 2. ellere bakar ol. Çünkü ben de 13k kmlerdeyim. Henüz sıkılmış da değilim motordan ama ufak ufak az geldiğini hissediyorum. Yetersiz değil ama az.
Heil Spellcheck
-
16 Eylül 2013, 12:33
#2200
yiqit adlı üyeden alıntı
İkisi aynı para olsa zaten sorma gereği duymazdım. Tabi gönül ister 200 Absli almak ama 15bin motor ekipmanlar yaklaşık 2bin500 lira. Bütçemi bayaa bir zorluyor. Bu yüzden sordum Absli 125 mi yoksa Abssiz 200 mü diye. Veya Euro biraz düşsün diye bekleyelim şöyle bi 2.4 falan olsa tadından yenmez
ABS'siz 200'le ABS'li 125 arasında ne kadar fiyat farkı var?
Çünkü sıfırları arasında 2500 TL gibi bir fiyat varkı var. Biri 4500 Euro, Diğeri 5500 euro. Zaten belli bir eşiği geçmiş oluyorsun fiyat konusunda 10 K'yı bayılınca o yüzden (aynı cc'de daha pahalı motor var mı bilmiyorum bu arada galiba yok) sanırım dişimi sıkıp 200 ABS alırdım ben. Alırdım değil öyle yaptım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)