Cihangirozde
Bana sorulmamış ama belki yardımımız olur..
Rks 150 icindeki orjinal akusu: YUASA 12N7-4A model, 12Volt 7 amperdi.
Benim 2 yıl önce taktığım ( volt amper uysa da şekil farkeder yuvaya tam oturmayabilir, s modelinde de yüksek ihtimal aynidir)
Neyse; şekli birebir uyan VLM YTX9A-BS mevcut iki yıl önce taktığım akü, 9 amper 12Volt..Bu kış biraz fazla yattı, öldü fen derken tam şarj sonrası topladı ben de memnunum aküden.
Sorular bilgisi olan herkese hocam sağolun ikiniz de Ya bir de daha güzel göründüğünü düşündüğüm için şu sticker işini halletmek istedim fön makinesiyle ısıtıp çıkartmak istedim ama daha bir tarafı tamamlayamadan bittim var mıdır bunun bir taktiği falan? motorla ilgilenmek de baya keyifli oluyormuş kendimin olunca anladım :D @kefkes @tommygun
Bir de akü konusunda tam otursun diye 9 amperlik almayı düşündüm ama 7 amper ile şu an bulduğum fiyatlar aralığında 80 90 liradan fazla fark var o nedenle bir bezle falan sıkıştırmayı düşünüyorum bende.
Lastikleri değiştirmek istiyorum 3-4 kere ıslakta zeminde kaydım şuan Atlas mb34 düşünüyorum ama onlarda da ıslak zeminde pek verimli değilmiş. Lastik ebatı 110-120-130 farketmez kaymayacak lastik önerisi olan var mı ?
Herkese merhaba, 2013 model rks titanic 150 motosikletim var. Motosikletimi 2016da maddi sebeplerden dolayı trafikten çekmiştim. Bu zamana kadar üstü brandalı yatıyordu. Şimdi tekrar çalıştırmak istiyorum. Yeni akü taktım, marşa bastım 2-3 saniye çalışıp stop etti. Sonra benzini yeni koyduğum içindir diye düşünüp tekrar çalıştırmayı denedim defalarca ama olmadı. Başta gıy gıy gıy ediyordu sonra o da kesildi marşa basınca tık diyor kalıyor. Acaba ne yapmalıyım? Ne gibi sorunları olabilir? Bujiden kaynaklı olabilir mi? Yardımlarınızı bekliyorum.
Muhtemelen marş motoru zaman aşımından dolayı oksitlenmiş ve kitlemiştir. Tornavidanın arka kısmıyla marş motorunun arka kısmına tıklayarak marşa basmayı deneyin. ayrıca akünün yanında marş şarteli olur onu kontol edin tornavida ile tıklayarak içindeki platin sekmanını hareket ettirebilirsiniz. Bu şekilde yaparsanız marş alması lazım. eğer bir arıza oluşmamışsa bu tıkanmalar çalıştıkça düzelicektir.
Evrendeki En Büyük Gösteri, Sen Aklını Keşfettiğin Anda Başlar
Marş motoru hangisi oluyor çalıştırırken bastığımız düğme mi? Marş şarteli hangisi oluyor parça olarak bilmiyorum :(
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:19 ----------
Hocam marş motorunu buldum söktüm baktım normal gibiydi. Motor sökülü haldeyken marşa bastım hiç kıpırdamadı. Akünün yanındaki şeyi çözemedim ama şöyle bişey var marş düğmesine basınca bu tam oturulan kısmın ordan tık tık diye ses geliyor bazen de gırgırgır diye ses geliyor o kadar. Hiç böyle marşa basınca motor çalışana kadar gelen o aradaki ses felan gelmiyor.
Selamlar, ben de aynı motor var. Benzer arızayı bende de yaptı. Genelde 150-S titaniclerde marş motoru dişli karşılığı ve marş dişlisinde 2 parça totalde 200 lira bir onlara baktır derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:18 ----------
Herkese merhabalar,
45 gün önce ilk motorum olarak bu modeli seçtim. Yaklaşık 1000km sürüş deneyimim oldu. Genel olarak beğensemde sonuçta 150cc bir motor ve yeterli gelmiyor bir süre sonra. Beğendiğim yanları yol tutuşunu, amortisörlerini, az yakmasını şık olmasını(siyah ve kırmızı) ve parça ucuzluğunu sevdim. Sevmediğim yanları marş dişlisinde problem olması sürekli, hafif olması rüzgarda direksiyon hakimiyeti zor, rüzgarda park halinde devriliyor sürekli hiç kaza yapmadım allaha şükür fakat bu düşürmelerden hep masrafım oldu.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)