RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Ekim 2015, 09:41
#1981
toseabul adlı üyeden alıntı
bugun mardinin bir ilçesinde lastiğim patladı allahtan şanslıyım ki yanımda sırt çantam yedek iç lastik araç ve gereçlerim vardı..
http://i.hizliresim.com/7PEQmN.jpg
http://i.hizliresim.com/PB4G3O.jpg
lastiği tamir ettik en azından..
motorun altan yağ damlatma olayını da çözdüm gösterge muşurun ordaki conta gitmişti onu değiştirip güzelcene mazotla yıkadım temizledim.. işin ilginc tarafı 1lt kadar yağ kayıp damlatmışmı motormu yakmış bilmiyorum zamanında müdahale. lastiklerin havası inikti ön 29 arka 32 psi hava bastım. 100km geçince artık yalpanma tankslapper gibi şeyler olmuyor.. tek kalan eksik şey yeni kışlık lastiklerin gelmesi..
http://i.hizliresim.com/gyzblO.jpg
ARka fren balataları kemikleşmişti arka fren tutmuyordu o balataları da değiştirdim şimdi cilop gibi oldu..
[url]https://hizliresim.com/9E8bXN]
http://i.hizliresim.com/9E8bXN.jpg
geçmiş olsun. Tedbirli olmanız ne kadar güzel. Ancak lastik konusunda tubuless lastik çok güzel bu konularda. Misal ben yaşadım, şehir içinde olmam hasebiyle yanımda herhangi bir şey yoktu. ön teker kendi lastiği hala üzerinde, arka teker swallow tubuless lastik. ön tekerin patlaması sonucu baya bi uğraştım. arka lastikte de sorun oldu ancak sıkıntı yaşamadım. Bu nedenle alacağınız lastikleri tl olmasını tavsiye ederim.
Reklamlar
-
02 Ekim 2015, 10:33
#1982
AHZ adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun. Tedbirli olmanız ne kadar güzel. Ancak lastik konusunda tubuless lastik çok güzel bu konularda. Misal ben yaşadım, şehir içinde olmam hasebiyle yanımda herhangi bir şey yoktu. ön teker kendi lastiği hala üzerinde, arka teker swallow tubuless lastik. ön tekerin patlaması sonucu baya bi uğraştım. arka lastikte de sorun oldu ancak sıkıntı yaşamadım. Bu nedenle alacağınız lastikleri tl olmasını tavsiye ederim.
sizede geçmiş olsun... mc32 lastikleri taktıracagım. sava bugunlerde lastiklerin eline ulasacagını belirtiler onlardan haber bekliyorum stoklara girdiği gibi satın alacağım ve şu iç lastiklerden kurtulacağım..
Honda, Kawasaki, Suziki, Ducati, Yamaha Çok xoştirrr emaaa Benanaaa...
-
02 Ekim 2015, 15:13
#1983
mc 32 aşırı dişli lastik. Gerçi Kar lastiği iyi olur Ancak orijinal ebatlarda değil. 100/80 ile 130/70. Ebatlar sorun olmaz diyor gargi amca. ben sava mc 50 ile mc25bogart tan haber bekliyorum. eğer gelmez ise irc mb-34 orijinal ebatları takcam.
-
02 Ekim 2015, 15:45
#1984
iş arkadaşımda var motor 120 yi asla hiçbir şekilde geçmiyor diyor sebebi nedir? hız sınırlamasımı var bu motorlarda ??
-
02 Ekim 2015, 15:58
#1985
120 iyi, ben 110 sınırına kadar çıktım. redline da kesici var diye biliyorum. bide bu 120 km/s hızında bir motosiklet değil. bunun son hızı 90 km/s olmalı.
-
02 Ekim 2015, 16:28
#1986
toseabul adlı üyeden alıntı
sizede geçmiş olsun... mc32 lastikleri taktıracagım. sava bugunlerde lastiklerin eline ulasacagını belirtiler onlardan haber bekliyorum stoklara girdiği gibi satın alacağım ve şu iç lastiklerden kurtulacağım..
kolay gelsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------
AHZ adlı üyeden alıntı
120 iyi, ben 110 sınırına kadar çıktım. redline da kesici var diye biliyorum. bide bu 120 km/s hızında bir motosiklet değil. bunun son hızı 90 km/s olmalı.
yanlışınız olmasın?? 150 cc lik bir silindirden bahsediyoruz 90km hızı mobiletim yapıyordu hemde son gaz vermeden
-
02 Ekim 2015, 20:31
#1987
mzhastası adlı üyeden alıntı
iş arkadaşımda var motor 120 yi asla hiçbir şekilde geçmiyor diyor sebebi nedir? hız sınırlamasımı var bu motorlarda ??
ben 120 i gördüm... yalnız şöyle birşey dikkatimi çekti bu radar gösterge panellerinde gecerken 85 ile geciyordum karsıda hızınız 93 km diyordu onumde yada arkamda herhangi bir vasıta yoktu. acaba hangisi dogru.. arkadasın motoru 120 görmüyorsa sebepleri şunlar olabilir.
1- Lastiklerin havasından (ön 29 arka 32 psi hava basman lazım)
2- ön ve arka dişliler orjinal mi ?
3- motor rodaj damıdır ? rodajı düzgün yapıldımı
4- motordaki yağın kötü olması az veya fazla olması..
5- kullandığı benzin..
6- motordaki egzoz orjinal mi ?
bunlar belirli sebeplerdir.. bunun dışında aklıma gelen birşey gelmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------
AHZ adlı üyeden alıntı
mc 32 aşırı dişli lastik. Gerçi Kar lastiği iyi olur
Ancak orijinal ebatlarda değil. 100/80 ile 130/70. Ebatlar sorun olmaz diyor gargi amca. ben sava mc 50 ile mc25bogart tan haber bekliyorum. eğer gelmez ise irc mb-34 orijinal ebatları takcam.
mc50 kışın yağmırda ıslak havada ne kadar sağlam olur bilemem.. ama bende mc25 ile mc32 arasında gelgitler yaşadım.. bu hafta içi gelmesi lazım lastikler... ahz sana ne kadar fiyat verdiler bana 385tl fiyat verdiler takım icin.
Honda, Kawasaki, Suziki, Ducati, Yamaha Çok xoştirrr emaaa Benanaaa...
-
02 Ekim 2015, 23:26
#1988
mzhastası adlı üyeden alıntı
kolay gelsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:03 ----------
yanlışınız olmasın?? 150 cc lik bir silindirden bahsediyoruz 90km hızı mobiletim yapıyordu hemde son gaz vermeden
Hocam yani ortalama hız 90 olmalı diyorum. 150cc naked/commuter bir motosikletten sürat beklemek yanlış bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
toseabul adlı üyeden alıntı
ben 120 i gördüm... yalnız şöyle birşey dikkatimi çekti bu radar gösterge panellerinde gecerken 85 ile geciyordum karsıda hızınız 93 km diyordu onumde yada arkamda herhangi bir vasıta yoktu. acaba hangisi dogru.. arkadasın motoru 120 görmüyorsa sebepleri şunlar olabilir.
1- Lastiklerin havasından (ön 29 arka 32 psi hava basman lazım)
2- ön ve arka dişliler orjinal mi ?
3- motor rodaj damıdır ? rodajı düzgün yapıldımı
4- motordaki yağın kötü olması az veya fazla olması..
5- kullandığı benzin..
6- motordaki egzoz orjinal mi ?
bunlar belirli sebeplerdir.. bunun dışında aklıma gelen birşey gelmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------
mc50 kışın yağmırda ıslak havada ne kadar sağlam olur bilemem.. ama bende mc25 ile mc32 arasında gelgitler yaşadım.. bu hafta içi gelmesi lazım lastikler... ahz sana ne kadar fiyat verdiler bana 385tl fiyat verdiler takım icin.
Üstad kağıda yazmıştım, o da işyerinde masa üstünde kaldı. Yanlış hatırlamıyorsam mc25bogart(100/80 - 130/70) fiyatı 325tl, mc50 (100/80- 130/70) 355 tl miydi neydi. Mc18 de 245tl (90/80 - 110/80)
-
04 Ekim 2015, 12:32
#1989
Arkadaşlar bu arada ek bilgi olsun fark etmeyenler vardır. Kuba Strike 150 modelde de aynı motor bloğu var. Hem fiyatıda dana uygun titanic almak isteyerler o modelede göz atsın. Şuan sitedeki fiyatlarına göre 1000TL daha ucuz. Titanic tuttu diye fiyatı biraz uçurdular. Hem kubada rks de aynı firmanın markaları zaten.
-
04 Ekim 2015, 23:42
#1990
Hocam kuba strike aynı motor bloğu da olsa bi rks görüntüsü yok ya. Cg lere benzettim ben
-
05 Ekim 2015, 13:40
#1991
toseabul yazdığımı iyi oku arkadaşım ben motor 120 görmüyor demedim. 120 görüyor 120+ olmuyor dedim.
ayrıca ;
ön ve arka dişliler orjinal
motor rodaj da değil nasıl yapıldığını bilmiyorum
motordaki yağı castrol
kullandığı benzin pek fark ettirmez
motordaki egzoz orjinal
oky
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
AHZ adlı üyeden alıntı
Hocam yani ortalama hız 90 olmalı diyorum. 150cc naked/commuter bir motosikletten sürat beklemek yanlış bence.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:17 ----------
Üstad kağıda yazmıştım, o da işyerinde masa üstünde kaldı. Yanlış hatırlamıyorsam mc25bogart(100/80 - 130/70) fiyatı 325tl, mc50 (100/80- 130/70) 355 tl miydi neydi. Mc18 de 245tl (90/80 - 110/80)
sende haklısın güzel kardeşim
-
06 Ekim 2015, 21:23
#1992
mzhastası adlı üyeden alıntı
toseabul yazdığımı iyi oku arkadaşım ben motor 120 görmüyor demedim. 120 görüyor 120+ olmuyor dedim.
ayrıca ;
ön ve arka dişliler orjinal
motor rodaj da değil nasıl yapıldığını bilmiyorum
motordaki yağı castrol
kullandığı benzin pek fark ettirmez
motordaki egzoz orjinal
oky
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
sende haklısın güzel kardeşim
Üstad sen beni yanlış anladın. 120+ görenler oluyor ama mesela ben maksimum 112yi gördüm başka da yüklenmedim. Evet motosiklette Devir kesici var. Benim asıl söylemek istediğim: Bu motosiklet 120 ile (anlık kastetmiyorum) gidelecek motosiklet olduğunu düşünmüyorum demek istemiştim. Bu arada memleket hataymış hemşehrim. Bi ara görüşmek hasbihal etmek isterim. Saygılar.
-
13 Ekim 2015, 03:07
#1993
motorla 140 yapanlar olmuş modifikasyonlar yapmıs bunlarla. 1.si hava filtrersini söküp susturucusuz performans egsoz takmışlar.
2.aşama bizim rks orj dişlileri 43 tür bunu 38 düşürmüşler ön dişliyide biraz büyütmüşler. bu şekilde motor süraat yapar ama motor ömrünü azaltır dişli degisiminde arkayı kucultursek rampada zorlanır 2 yolcu varsa stop etmeye kadar yolu var. hani bunlar teknik mekanik bilgiler.. ben motorun orjinalinden yanayım onca mühendis kafa yorup patlatmış standartlarını ele alıp bu hale getirmiş. ha ufak tefek degisikliklerden pek bir zarar gelmez mesela on diş bir tanesi arkadakın 3 dişi kücültmeye eşit olur. bir dişten birşey olmaz yada arkadaki 3 dişi kücültmekten pek bir ziyan olmaz. ama egzoz ve hava filtresi degisince performans artar yakıt tüketimide artar haliyle.. kalkıslar biraz yavaslar.. avantajları ve dez avantajları var 120+ görmek isteyen varsa daha yüksek cc motorlara gecmesi daha iyi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------
mc32 130/80/17 arka lastiğim. on lastikte 100/80/17 mc25 iç lastikleri cikartim tubeless lastik gayet iyi tutuyor on numara oldu daha fazla resim isteyen varsa söylesin yazsın değşiminden tut sürüyüşüne kadar arşiv hazırladım
-
13 Ekim 2015, 10:38
#1994
toseabul adlı üyeden alıntı
motorla 140 yapanlar olmuş modifikasyonlar yapmıs bunlarla. 1.si hava filtrersini söküp susturucusuz performans egsoz takmışlar.
2.aşama bizim rks orj dişlileri 43 tür bunu 38 düşürmüşler ön dişliyide biraz büyütmüşler. bu şekilde motor süraat yapar ama motor ömrünü azaltır dişli degisiminde arkayı kucultursek rampada zorlanır 2 yolcu varsa stop etmeye kadar yolu var. hani bunlar teknik mekanik bilgiler.. ben motorun orjinalinden yanayım onca mühendis kafa yorup patlatmış standartlarını ele alıp bu hale getirmiş. ha ufak tefek degisikliklerden pek bir zarar gelmez mesela on diş bir tanesi arkadakın 3 dişi kücültmeye eşit olur. bir dişten birşey olmaz yada arkadaki 3 dişi kücültmekten pek bir ziyan olmaz. ama egzoz ve hava filtresi degisince performans artar yakıt tüketimide artar haliyle.. kalkıslar biraz yavaslar.. avantajları ve dez avantajları var 120+ görmek isteyen varsa daha yüksek cc motorlara gecmesi daha iyi olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net...51&oe=56934825 mc32 130/80/17 arka lastiğim. on lastikte 100/80/17 mc25 iç lastikleri cikartim tubeless lastik gayet iyi tutuyor on numara oldu daha fazla resim isteyen varsa söylesin yazsın değşiminden tut sürüyüşüne kadar arşiv hazırladım
üstad istenmez mi hiç. sabırsızlıkla bekliyorum resimleri. Lastik fiyatı ne oldu?
ön ve arka farklı model olması sıkıntı oluştur mu acaba?
-
13 Ekim 2015, 11:14
#1995
valla yakışmış lastikler. arkanın deseni çok şık duruyor bence. Allah kaza bela vermesin,
-
13 Ekim 2015, 12:34
#1996
Malum önümüz kış. O nedenle çanta ihtiyacı hasıl olacak, yağmurluk vs koymak için. Aydın kardeşler adlı satıcıdan alacam (kendisi ayrıca form üyesi konuya da baya yazmıştı) arka çanta demiri ile yan çanta demiri. Ancak yan çanta demiri istediğim gibi değil. Yan çanta demiri artçı oturuşunu tamamen kapatacak şekilde. ARtçı oturuşunu bozmayan (takıldığında biraz daha geride kalacak- arka çanta ile aynı hizaya gelebilecek) Yan Çanta var mıdır? Demiriyle birlikte
-
13 Ekim 2015, 12:54
#1997
AHZ adlı üyeden alıntı
Malum önümüz kış. O nedenle çanta ihtiyacı hasıl olacak, yağmurluk vs koymak için. Aydın kardeşler adlı satıcıdan alacam (kendisi ayrıca form üyesi konuya da baya yazmıştı) arka çanta demiri ile yan çanta demiri. Ancak yan çanta demiri istediğim gibi değil. Yan çanta demiri artçı oturuşunu tamamen kapatacak şekilde. ARtçı oturuşunu bozmayan (takıldığında biraz daha geride kalacak- arka çanta ile aynı hizaya gelebilecek) Yan Çanta var mıdır? Demiriyle birlikte
aydın kardeşlerden almıştım bende motor koruma demiri ve arka çanta demirini. gayette memnundum taş gibi olmuştu. yan çanta demirlerini ben de almamıştım. aklında bulunsun arka çanta demirini takarken tutamakların arka vidaları ön vida yerlerine oluyor (onlar daha uzun olduğundan). arkalar için iki yeni vida almalısın. çünkü daha uzun vida gerekiyor. ben evde alet çantasından iki tane uydurmuştum. olmadı nalburdan biraz daha uzununu ölçerek alırsın eski vidaya göre.
-
13 Ekim 2015, 17:33
#1998
gargi amca adlı üyeden alıntı
aydın kardeşlerden almıştım bende motor koruma demiri ve arka çanta demirini. gayette memnundum taş gibi olmuştu. yan çanta demirlerini ben de almamıştım. aklında bulunsun arka çanta demirini takarken tutamakların arka vidaları ön vida yerlerine oluyor (onlar daha uzun olduğundan). arkalar için iki yeni vida almalısın. çünkü daha uzun vida gerekiyor. ben evde alet çantasından iki tane uydurmuştum. olmadı nalburdan biraz daha uzununu ölçerek alırsın eski vidaya göre.
Teşekkür ederim. Uydururuz vida. yan çanta olayını da düşünüyorum. kask kıyafet yağmurluk vs yanımda (geçtiğim yere) götüremem yani
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:39 ----------
http://urun.n11.com/takim-cantasi-ve...tail_crosssell
http://www.hepsiburada.com/metal-kil...-HRMODMANOMT16
bu şekilde metal kilitli aynı iki takım çantası alsam. içerisinde ki çekmecelerini çıkartsam ve yan çanta yapsam (bi de şifreli kilit alsam) kullanışlı hale gelir mi acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:04 ----------
http://urun.n11.com/takim-cantasi-ve...tail_crosssell
-
13 Ekim 2015, 22:48
#1999
Arkadaşlar dostlar ön lastık mc25 bogart.. 100/80-17 arka lastik ms32 130 / 70 / 17 lastik tam oturuyor sıkıntı çıkartmıyor. lastikleri bizzat kendim söküp taktım.. iç lastikleri attım bir köşeye malumunuz tubeless lastık.. bunun için 10 tl ye ikitane kaliteli tubeless sibop aldım.. fotolar duruyor..
lastikleri şişirirken hava kompresörü büyük olan bir lastikci bulmanız lazım. sibopun icindeki aparat cıkartılıp güclü hava verilmesi lazım ki lastik yanakları janti tutsun ondan sonra olay bitiyor.. fiyata gelince..
sava (mitaş) mc25 - 100 / 80 - 17 lastiğin fiyati = 110 TL + KDV
sava (mitaş) mc32 130 / 70 - 17 Lastiğin Fiyati = 190 TL + KDV..
lastikleri ıslak zeminde denedim üst üste aşırı kontralar yapmama rağmen (50-60kmh hızla) hiç kayma kayacakmış hissi vermedi iyi tutundu.. yalnız arka lasti büyük oldugu ıcın 5-10km hızını düşecektir bunuda eklemek isterim.. arka lastik kolay kolay patinaj cekmiyor. epey bi zorladım az bisi cektirebildim patiyi. almayı düşünenlere gönül rahatlıgı ile tavsiye edebilirim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
gargi amca adlı üyeden alıntı
valla yakışmış lastikler. arkanın deseni çok şık duruyor bence. Allah kaza bela vermesin,
Allah razı olsun.. LAstik konusundaki engin bilgilerin ve desteğin için ayrıca teşekkür ederim kardeşim..
Honda, Kawasaki, Suziki, Ducati, Yamaha Çok xoştirrr emaaa Benanaaa...
-
14 Ekim 2015, 13:03
#2000
AHZ adlı üyeden alıntı
dostum zevler tabiki tartışılmaz. ama benim fikrim bu alet çantalarını beğenmedim bildiğin alet çantası ya aliminyum olanları varya belki onlar daha güzel olubilir. ama pahalıdır onlarda sanırım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:01 ----------
toseabul adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar dostlar ön lastık mc25 bogart.. 100/80-17 arka lastik ms32 130 / 70 / 17 lastik tam oturuyor sıkıntı çıkartmıyor. lastikleri bizzat kendim söküp taktım.. iç lastikleri attım bir köşeye malumunuz tubeless lastık.. bunun için 10 tl ye ikitane kaliteli tubeless sibop aldım.. fotolar duruyor..
lastikleri şişirirken hava kompresörü büyük olan bir lastikci bulmanız lazım. sibopun icindeki aparat cıkartılıp güclü hava verilmesi lazım ki lastik yanakları janti tutsun ondan sonra olay bitiyor.. fiyata gelince..
sava (mitaş) mc25 - 100 / 80 - 17 lastiğin fiyati = 110 TL + KDV
sava (mitaş) mc32 130 / 70 - 17 Lastiğin Fiyati = 190 TL + KDV..
lastikleri ıslak zeminde denedim üst üste aşırı kontralar yapmama rağmen (50-60kmh hızla) hiç kayma kayacakmış hissi vermedi iyi tutundu.. yalnız arka lasti büyük oldugu ıcın 5-10km hızını düşecektir bunuda eklemek isterim.. arka lastik kolay kolay patinaj cekmiyor. epey bi zorladım az bisi cektirebildim patiyi. almayı düşünenlere gönül rahatlıgı ile tavsiye edebilirim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:40 ----------
Allah razı olsun.. LAstik konusundaki engin bilgilerin ve desteğin için ayrıca teşekkür ederim kardeşim..
estağfurullah dostum. ben çok bişey bilmiyom ya sadece yaşadıklarımı ve araştırdıklarımı aynen aktardım. allah kaza bela vermesin tekrardan.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler