Buradaki servisle aram iyi değil. Adamlar resmen motoru benden almadıysan bana getirme, kullanıcı hatası derim garantiye sokmam gibi şeyler söylüyorlar. Bayağı bi tartıştık. Şimdi gidersem kesin kavga ederiz. Yakın ilçedeki başka bi servise götürcem bakalım.
Kullanıcı hatası olup olmadığına fabrika karar verir. Merkezle irtibat kurun nazik bir dilde sorununuzu anlatan bir mail atın. Web sitesinde illaki mesej / mail kısmı vardır.
dostum ben hergün 50 km yol yapıyorum elimdne gelidi kadarda geziyorum izinli günümdede en az 100 km geziyorum su ana kadar sadece zincir gevsemesi ve hafif ses geliyor bende discover düsündüm ama gercekten küçük duruyor sekli yok ve benim için en onemli konu vites seklii 100 mondial gibi rks sekli semali yerinde lastikler kalın ivmelenme güzel farları cok net aydınlatıyor son hız biraz az olabilir ama 115 yeterli bir hız diye düşünüyorum farbrika lastikler eh işte gercekten kötü sele rahat artcıda rahat güzel tekerede geliyor bi kaç kere denedim bi daha tövbe denemem
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------
Abi ne demek elimden geldigi kadar yardımcı olmaya calıstım .Abi haftaya persembe eskisehir motosiklet festivaline gidicez ankara motosiklet sevdalıları olarak persembe sabahtan yola cıkılacak cuma öglen ankarada olma planımız var tabi bazı arkadaslar pazar gününe kalıcak abi işin yoksa katılmanı isterim acıkcası ama cumasabah da yola cıkılıp cumartesi öglende dönülebilir tam bişey diyemem festival 28 baslıyor 31 i bitiyor saygılar abi )
Sevgili Ulaş,
24 Ağustos - 7 Eylül arası Yıllık izindeyim ve Ankara dışındayım. Katılmam mümkün değil. Ancak daha sonraki günlerde Ankaralı arkadaşlarla Karagöle gidelim derim.
motor bloğunun sağ tarafından ,yağ gösterge kısmının üstünden inen debriyaj kablosu var dışında yay var kablonun onu ayarlıcaksın (yanlış yatırlamıyosam 13 numara 2 ağızlı küçük anahtar kullanman gerekiyo) pek acıklayıcı olmadı ama fotoğrafla desteklemek daha aydınlatıcı olur
Aynen şimdi yanlış bişey felan yaparım mundar olur :(
Hu hu hala RKS kullanıcısı var mı buraları neredeyse örümcek bağlamış yıllık izni bitirip çanakkaleye dönmeden önce Altınoluk'tan bir kaç kare paylaşayım dedim. Ayrıca Çanakkale'dekilerle yaz bitmeden bi etkinlik yapalım
Sayın hitit63;
Yanlış hatırlamıyorsam cbf 150 tecrübeniz bulunuyordu. Size zahmet olmazsa sezon sonuna yaklaştığımız şu günlerde RKS ile tekrardan kıyaslayabilir misiniz? Sırf sele rahatlığı ve 100km hızlarında stabil gidiş için ufak çaplı da olsa arayış içerisindeyim. Değerli yorumlarınızı paylaşırsanız sevinirim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:20 ----------
fren hidroliği konusunda gözle kontrol yeterli midir ? Belli km yada zaman diliminde değişimi yapılmalı mı ?
Burdayız burdayız.. takip ediyoz
Öyle İzmir'den kuru kuruya takip etmekle olmaz hani İzmir temalı kareler şaka kısmı bir yana İzmir'de motor kullanmak güzel olduğu kadar zor da, Allah yardımcınız olsun. Kaldığım 3 sene boyunca o sahil yolu trafiğinden ve metro çalışmaları yüzünden trafiğin saçma sapan yerlere aktarılması yüzünden balçova narlıdere arası haricinde bir yere gitmiyordum motorun 3. sahibi olarak alalı 2.000 km yi devirmişim 2 ayda ve 500 km sonra bakıma girmeyi düşünüyorum. Özellikle dikkat etmemi önerdiğiniz bir nokta var mı ? Yoğunluğum azalırsa motor koruma demirine sis farı uygulaması yapmayı düşünüyorum yada sürekli uzunları yakarak dolaşanların gözüne flash patlatma etkisi oluşturmak için ek halojen lamba bağlayabilirim. Bozcaada'dan dönerken selektör yapmaktan parmaklarım ağrımıştı
uzun farlarını yakan şöförlere tek çare projektör onuda motosiklete monte edicek yer yok malesef bide bu koruma demirini sorayım hakan bey rks nin kendi demirimi yoksa ybr nin koruma demirininde uyduğunu söylüyolar hangisi acaba
Valla söz bende foto çekipde koyayım yakında inşallah
en son yaptığım yakıt hesaplamasında 19 kuruş bir değer çıktı arkadaşlar. ne yapabilirim?
Hakan güzel fotoğraflar için teşekkürler. Forum da bildiğin üzere honda cbf 150 ile rks 150 titanic karşılaştırması yapmıştım. Honda cbf i yaklaşık 12.000 km kullandım. Sele mesafesi daha yüksek ve uzun yolda ayak bileğini yormuyor.Hatırlarsan senin gibi bende uzunyolda seleyi bir nebze yüksetmek için minder koymuştum. Uzun boylular için rks de bu bir dezavantaj. Honda çok sessiz bir motora sahip sürüş halinde kuş, böcek vb. Sesleri duyuyorsun. Bu farkedilme açısından bir dezavantaj da sayılabilir. Bu memlektte sessiz oldun mu tepene çıkıyorlar. Honda yı ikinci elde peynir ekmek gibi satabilirsin.Honda da titreşim çok çok daha az uzun yolda yormuyor diyebilirim.
Ancak rks yi kötülemek veya honda yı övmek değil amacım. Rks nin güzel tarafını anlatayım biraz. Şu anda 6.600 km yol yapmış durumdayım. Yokuşlarda ve sıcak havalarda çekişten hiç düşmüyor. İlk kalkışta honda dan daha hızlı.
Bir de unutmadan yazayım. Lütfen en kısa zamanda zincirini o-ringli ve kalın zincirle değiştir. Ben bu işi yaptım. Şu anda daha güvenle geziyorum. Üzerindeki zincir ince ve güvensiz. Yalnız ön ve arka dişlileri değiştirsen bile dişli sayısı farklı olan bir dişli taktırma çünkü fabrika bence en uygun dişliyi kullanmış.HAkan sonuç olarak iki motor arasında performans açısından çok büyük fark yok. Ama daha iyi bir motor diyorsan suzuki inazuma bekle biriktir al. Performans,ekonomi gözü kapalı al. Forumları incelersen kullanıcılarından tam puan alan bir motor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
Normal olarak 15 kuruş civarında yakması lazım. Motorun yeni ise biraz beklemek lazım.
Tekrar karşılaştırma yaptığınız için teşekkür ederim. Bende 2.000 km lik tecrübeyi rks ile edinmiş oldum. Zaten performansla pek işim yok. RKS den memnunum ama sonrasında bütçemi çok da yükseltmeden uzun yolda kullanıcı ve bütçe dostu olan modellere bakıyorum. İnazuma ve cbf sayfalarını sıkça okuyorum. 10 Ağustos günü içerisinde motorla 350 km yaptım ve yarısı şehir içi trafiğindeydi. O gün beni biraz yorduğunu hissettim, minder de bir süre sonra fayda vermiyor :D ( sabah 7 den gece 12 ye motora in bin yapınca normal tabi ). Hondayı bu modeliyle kendini iyiden iyiye kanıtladığı ve piyasada bolca bulunduğu için daha fazla düşünüyorum ( en az 2 sene sonrası için). inazuma da hem bütçe olarak hemde yakıt olarak birazcık fazla. Zaten her yer radar ve bozuk yolla dolu olduğundan 88 i pek geçemiyoruz, gereği de yok =) zincir olayını bütçe yüzünden birazcık ertelemek zorundayım. şehir içinde 7 km lik mesafede kulanıyorum ve yolda kalsam bile mesai arkadaşım da motorcu olduğundan bir şekilde yürütürüz sanırım, yine de teşekkür ederim.
Gezi olarak gökçeada ve bozcaadayı tavsiye ederim veya imkan dahilinde kuzeyden güneye ege kıyılarını =)
motor 6000 km de
eski modekl sakalsızlara ybr takılabilir ancak sakal varsa ybr olmaz sakallılar için ayrı bir koruma demiri ürettik.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:16 ----------
öncelikle bizi tavsiye ettiğin için teşekkür ederim hakan_biolog. diğer arkadaş için ise http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-rks-titanic-150-on-koruma-demiri-motor-koruma-demiri-175740160/detay/ koruma demirine burdan bakabilirsin ilandaki motor kendi motorumdur. geçtiğimiz cumartesi günü malesef bir minübüs şöförü yüzünden sola yatırmak zorunda kaldım motoru yoksa kaza yapacaktım koruma demiri hem bacağımı hemde grenajları korudu motorda çizik dahi yok. koruma demiri gerçekten hakkını verdi. kendi üretimimiz olduğu için demiyorum ama olmasaydı bacağımın halini düşünmek bile istemiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)