RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2014, 15:12
#1141
hitit63 adlı üyeden alıntı
Sevgili Hakan,
Bu aletde kırmızı ışık sadece stop lambalarında var.
Unutma bir tam depoyla yedek de dahil ortalama 460 KM menzilin var. Mümkünse her benzin alışta depoyu full yap ve kilometre saatini sıfırla. Ben hemen hemen her 380-400 kilometre arası tam depo benzin alıp kilometre saati sayacını sıfırlıyorum. Ayar çizgisi aşağıya bakıyorsa yedek depoyu da kullanıyorsun demektir. Temkinli olmak adına ayar çizgisini yukarıya çevir. Benzin bitecek olursa bu 350-360 km yol gider demektir. Burdan sonra aşağıya alır. Benzinciye devam edersin...
Çok teşekkürler tüm cevaplar için, önceki sayfalarda yukarı bakarsa yedek depo aşağı bakarsa normal depo diye okumuşum/ aklımda kalmış. O yüzden bende aşağıya dönük ayarlamıştım. 40 liralık benzinle 300 km iyi bir rakam diyecektim ki belirttiğinize göre yedek depoya geçmişim =) hafta sonu bakıma girmeden fullemim diyordum, eve dönerken 10 liralık alayım da yolda kalmayayım ( hoş her 2-3 km de bir benzinlik var merkezde olmam sebebiyle =) )
Aklımdayken önümüzdeki hafta içinde plaka altına F1 denen çakar stoplardan eklemeyi düşünüyorum. Malum reflektörlü yelek giysek bile insanımız direksiyonda birşeylerle megul olduğunda bizi "farketmeyebiliyorlar" ...
Reklamlar
-
27 Haziran 2014, 17:48
#1142
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler tüm cevaplar için, önceki sayfalarda yukarı bakarsa yedek depo aşağı bakarsa normal depo diye okumuşum/ aklımda kalmış. O yüzden bende aşağıya dönük ayarlamıştım. 40 liralık benzinle 300 km iyi bir rakam diyecektim ki belirttiğinize göre yedek depoya geçmişim =) hafta sonu bakıma girmeden fullemim diyordum, eve dönerken 10 liralık alayım da yolda kalmayayım ( hoş her 2-3 km de bir benzinlik var merkezde olmam sebebiyle =) )
Aklımdayken önümüzdeki hafta içinde plaka altına F1 denen çakar stoplardan eklemeyi düşünüyorum. Malum reflektörlü yelek giysek bile insanımız direksiyonda birşeylerle megul olduğunda bizi "farketmeyebiliyorlar" ...
Hakan, Söylediğim rakamlar benim kullanımına göre, sen her litreyi 30 km gidecekmiş gibi düşün. yolda kalma gibi riske girme.
-
27 Haziran 2014, 17:54
#1143
Burda link paylaşmak serbest mi bilmiyorum ama rks nin yedek parçalarının bulunduğu bir site buldum dolaşırken. motosiklet sepeti diye ararsanız sanırım ulaşırsınız:
Sayın Hitit63;
Yedek depoya geçme olayını geçmiş sayfalarda farklı yazılmış tekrar kontrol ettiğimde. Siz uyardıktan sonra yukarı cevirdim. Normal depoyu bitirip yedeğe geçmek ve sonrasında benzini fulleyerek yedeğe geçene dek ortalama kaç km gidildiğini ölçmek istediğimden dolayı şu an ki karışık durumu yaşıyorum. Umarım yolda kalmadan şu olayı oturtabilirim =)
-
27 Haziran 2014, 18:11
#1144
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Burda link paylaşmak serbest mi bilmiyorum ama rks nin yedek parçalarının bulunduğu bir site buldum dolaşırken. motosiklet sepeti diye ararsanız sanırım ulaşırsınız:
Sayın Hitit63;
Yedek depoya geçme olayını geçmiş sayfalarda farklı yazılmış tekrar kontrol ettiğimde. Siz uyardıktan sonra yukarı cevirdim. Normal depoyu bitirip yedeğe geçmek ve sonrasında benzini fulleyerek yedeğe geçene dek ortalama kaç km gidildiğini ölçmek istediğimden dolayı şu an ki karışık durumu yaşıyorum. Umarım yolda kalmadan şu olayı oturtabilirim =)
Prestij motor da var. İnternette prestij motor rks bakarsan görebilirsin.
-
28 Haziran 2014, 10:19
#1145
hakan_biolog adlı üyeden alıntı
Çok teşekkürler tüm cevaplar için, önceki sayfalarda yukarı bakarsa yedek depo aşağı bakarsa normal depo diye okumuşum/ aklımda kalmış. O yüzden bende aşağıya dönük ayarlamıştım. 40 liralık benzinle 300 km iyi bir rakam diyecektim ki belirttiğinize göre yedek depoya geçmişim =) hafta sonu bakıma girmeden fullemim diyordum, eve dönerken 10 liralık alayım da yolda kalmayayım ( hoş her 2-3 km de bir benzinlik var merkezde olmam sebebiyle =) )
Aklımdayken önümüzdeki hafta içinde plaka altına F1 denen çakar stoplardan eklemeyi düşünüyorum. Malum reflektörlü yelek giysek bile insanımız direksiyonda birşeylerle megul olduğunda bizi "farketmeyebiliyorlar" ...
benimki yukardayken yedekte yolda kaldığımdan biliyorum aşağı çevirdiğimde çalışmamıştı motor 2-3 km elimde götürdüm benzin alınca çalıştı.
-
28 Haziran 2014, 11:14
#1146
avrasya09 adlı üyeden alıntı
benimki yukardayken yedekte yolda kaldığımdan biliyorum
aşağı çevirdiğimde çalışmamıştı motor 2-3 km elimde götürdüm benzin alınca çalıştı.
Değerli arkadaşlar.
Lütfen birbirimizi yanıltmayalım.Lütfen şunu bir deneyin. Depoyu full doldurduğunuzda ibre yukarıyı gösteriyor olsun. Benzin bitene kadar yol alın.Bittiğinde ibreyi aşağı yöne alın. Bunu yatıktan sonra ortalama 60-70 km daha gidebilirsiniz.
-
28 Haziran 2014, 11:27
#1147
hitit63 adlı üyeden alıntı
Asot Bizi RKS lerimizle başbaşa bırakıp nereye gidiyorsun? İnşallah gönlüne göre bir motor bulursun. Motorun 600 CC olsa bile yinede dikkatli ol.
Selam ve sevgilerimle
abi eyvallah iyi dileklerin için, satılmazsa aranızdayım. motordan yana sıkıntım yok, kaşıntı tuttu biraz sayende burdaki muhabbet paylaşım güzel. Saygılar sunarım.
-
28 Haziran 2014, 12:01
#1148
asot adlı üyeden alıntı
abi eyvallah iyi dileklerin için, satılmazsa aranızdayım. motordan yana sıkıntım yok, kaşıntı tuttu biraz
sayende burdaki muhabbet paylaşım güzel. Saygılar sunarım.
Asot kardeşim. Kendine ve yeni alacağın motora iyi bak. Hız yapma. Sevenlerimiz ve bekleyenlerimiz ve de hayallerimiz var.
-
28 Haziran 2014, 12:01
#1149
asot adlı üyeden alıntı
Denizlide bulunan motorum satılıktır, 2014 model , 1 aylık , 1.300 km. de , sıfırdan farksız, vitesli tecrübe edeyim diye almıştım , şimdi satıyorum. Burdan gelene 3.500 TL ye bırakıcam, sıfır fiyatlarını herkes biliyor zaten.
600cc ye geçeceğim için satıyorum, satılmazsa problem değildir, şekli güzel, ucuz ve sorunsuz motor.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9501587/detay/
600cc ye geçme isteği umarım şakadır.. Çünkü ilan açıklamasında vitesli motor öğrenmek için aldım demişsiniz. 1 aylık motor. Rodaj boyunca 90 o geçmeyerek 1.viteste 120 gören makinaları kullanma kabiliyeti ne ara oluştu. İlan açıklamasında ki motorlar eyvallah ama 600cc canınızı yakar.
-
28 Haziran 2014, 12:17
#1150
avrasya09 adlı üyeden alıntı
benimki yukardayken yedekte yolda kaldığımdan biliyorum
aşağı çevirdiğimde çalışmamıştı motor 2-3 km elimde götürdüm benzin alınca çalıştı.
Avrasya değerli motordaşım. Şimdi aklıma birşey geldi. Acaba yakıt rezerv musluğunda bir sorun olabilir mi. Bence yarım litre pet şişe yanında bulundurarak depo rezerv oku yukarıdayken bir yola çık ve benzin bitene kadar devam et. Benzin bitince rezerv ibresini aşağı indir. Eğer motor gidemiyorsa anla ki rezerv musluğunda bir sorun vardır. O zaman pet şişedeki benzini koyarak yola devam eder sorunu servisle paylaşırsın.
Selamlar.
-
28 Haziran 2014, 13:06
#1151
hitit63 adlı üyeden alıntı
Avrasya değerli motordaşım. Şimdi aklıma birşey geldi. Acaba yakıt rezerv musluğunda bir sorun olabilir mi. Bence yarım litre pet şişe yanında bulundurarak depo rezerv oku yukarıdayken bir yola çık ve benzin bitene kadar devam et. Benzin bitince rezerv ibresini aşağı indir. Eğer motor gidemiyorsa anla ki rezerv musluğunda bir sorun vardır. O zaman pet şişedeki benzini koyarak yola devam eder sorunu servisle paylaşırsın.
Selamlar.
doğru söylüyor olabilirsin ben normalde ibre yukarıda kullanıyorum bi gün yolda kaldım aşağı aldım ibreyi ama çalışmadı motor benzin aldıktan sonra çalıştı ters mi bağladılar acaba ztn p.tesi 1000 bakımına girecek komple baktırıcam debriyaj da sorunlu ayarlanması lazım artık.bir de ben hafta sonları uzun yol yapıyorum ancak biraz daha hızlandırmam lazım motoru rüzgar durumuna göre 110km yi gördüğüm zamanlar oluyor fakat sollamalarda sıkıntı oluyor bana bi çözüm sunabilirmisiniz.
-
28 Haziran 2014, 17:14
#1152
Debriyaj konusunda daha önce gargi amca fotoğraflı bir açıklama yapmıştı. Hızlanman konusunda ise sanırım zincirin döndüğü dişliler değiştirilerek bir modifiye yapıyorlar ama bu formda size bu konuda yardımcı olacak arkadaşlar olacaktır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:46 ----------
Arkadaşlar,
Yaklaşık iki saat önce Polatlı'ya gitmek için yola çıktım. Ancak Temelli'ye gelmeden amansız bir yağmurda kaldım.Bu sırada bir köprü altı buluncaya kadar rüzgar,yağmur ile devam ettim. Daha sonra hafif yağmur eşliğinde geri dönmek zorunda kaldım. Dönüş hızım ortalama 80 km civarındaydı anlatacağım şu ki; Bu hızda lastikler ne hafif kayma ne de yalpalama yapdı. şimdiye kadar çok yatarak dönüş yapmamakla beraber lastiklerin iyi olduğunu düşünüyorum. Bu konuda sizin tecrübeleriniz ve görüşleriniz nedir?
-
28 Haziran 2014, 17:53
#1153
Bende servise genel bakıma gittim. Yağ değişimi, hava filtresi kontrolü, yağ filtresi değişimi, zincir yağlama, bagaj ve koruma demiri takılması için servis 140 lira ( 70 lira yağ, 20 lira yağ filtresi,50 lira işçilik) aldı (demirleri ben yanımda götürdüm). Bulunduğum yerde 2 tane rks servisi var ve diğerine arkadaşım başka motor götürüp de beğenmediğinden bende mecburen şu an ki ustaya götürdüm. Yağı her 1000 km de değişip de 100 lira ücret verirsek motorun sanırım pek ekonomik yanı kalmıyor. Gelecek bakımda kendi servisine mi yoksa özele mi götürmeli diye şimdiden düşünmeye başladım. Bagaj demiri takıldığında arkadali orjinal tutamakları sizde de söktüler mi ? 1,3- 1,35 lt kadar yağ koydular. 2 lt yağ için 70 lira yazmaları valla içime oturdu.
-
28 Haziran 2014, 19:57
#1154
1000km de bir yağ değişimi yok dostum. 2500de mi neydi. Ben şimdi yağı filitreyi kendim değiştiriyorum. Hem daha ekonomik valla hemde daha özenliyim ustadan ve çırağından
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:54 ----------
Şimdi baktım. 500km den sonra 2000-2500 arası. Sonra 4000 - 4500 arası. Sonra 6000-6500 arası diye bakım periyodları gidiyor. Ok,?
-
28 Haziran 2014, 20:58
#1155
Gargi amca nerelerdesin.Bazen teknik desteğe ihtiyaç duyuyoruz. Desteklerini esirgeme.
Hakan yağın 1000 kmde değişimi tozlu topraklı yerlerde kullanmıyorsan gerekli değil. Normal koşullarda 2.000 2.500 arası yağı değiştireilirsin. Yağını değiştirmek zinciri yağlamak ve gerektiğinde zincir sıklığını ayarlamak işini kendin yapmaya çalış. İnanıyorum ki bu işi servisten daha iyi yaparsın.
-
28 Haziran 2014, 21:16
#1156
Burlardayım dostum. Kendi işimizi kendimiz yapmalıyız kısmına muhakkak katılıyorum. Servis zincir bile geremiyor. Yani okadar geriyorki teker zor dönüyor. Bunları görünce pek çok işi uygun anahtarıyla kendimiz yapabiliriz. Kaldıki benim geçmiş tecrübemde yok ama beceriyorum. Yani herkez yapabilir
-
28 Haziran 2014, 21:41
#1157
gargi amca ve hitit63;
yağ değişimi vb zor değilmiş , usta yaparken 4 gözle izledim. Fakat kalan 1 senelik garantiyi yakmamak için gittim işte. Merkezde yaşadığım için toz toprak yok. Hava filtresini kontrol ettiğimizde tertemizdi.. Servisten çıkmak üzereydim ki 200 lük model geldi. Onun benzin kapağına baktım sizinki gibi dümdüzdü. Ustaya benim kapağı sorduğumda normal dedi.. Bagaj demirini takmak için orjinalinde olan arka tutamağı çıkardılar. Bu uygulama doğru mudur ? O boşluktan giren toz toprak daha sonra sıkıntı vermez umarım.. Cevaplarınız ve ilginiz için teşekkürler..
-
28 Haziran 2014, 21:42
#1158
valla arkadaşlar sizin oralardaki servisleri bilmemde ben çanakkalede yaşıyorum merkezde motorumuda ADALI MOTOR a götürüyorum yetkili servis kendileri 2000bakımına geçen hafta götürdüm. yapılan işlemler şunlar yağ değişimi,yağ flitresi değişimi,zincir gerdirme.zincir yağlama,lastik havaları kontrol edildi,butun kumanda paneline wd40 sıkıldı,hava filtresi değişmedi sökülüp takıldı ilk günkü gibiydi usta 1-2 tur attı tamm dedi sıkıntı yok.alınan servis ücreti 55 lira
-
28 Haziran 2014, 22:08
#1159
O ücrete iyimiş yaptıkları. Keşke hepsi öyle olsa
-
29 Haziran 2014, 01:22
#1160
kara_kule adlı üyeden alıntı
valla arkadaşlar sizin oralardaki servisleri bilmemde ben çanakkalede yaşıyorum merkezde motorumuda ADALI MOTOR a götürüyorum yetkili servis kendileri 2000bakımına geçen hafta götürdüm. yapılan işlemler şunlar yağ değişimi,yağ flitresi değişimi,zincir gerdirme.zincir yağlama,lastik havaları kontrol edildi,butun kumanda paneline wd40 sıkıldı,hava filtresi değişmedi sökülüp takıldı ilk günkü gibiydi usta 1-2 tur attı tamm dedi sıkıntı yok.alınan servis ücreti 55 lira
Yapılanlara bakınca oldukça iyi bir fiyat.Bu servisi bırakmayın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler