RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mayıs 2014, 21:27
#1021
İnşallah Mehmet. Ankara civarı oldukça güzel parkurlar var. Bir gün gezinti yaparız.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------
Gezgin merhaba,
İbrede ne gördüğün önemli değil. Lütfen etrafındaki manzarayı, otları , böcekleri gör. Yavaş git doğayı hisset. Motoru da kendini de zorlama sevgiyle kal.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:18 ----------
Arkadaşlar Size bir bilgi daha vereyim.
yeni Motosiklet için ruhsat kaç liraya çıkıyor.
trafik sigortası :112 TL (yapı kredi sigorta)
ruhsat işlemleri :175 TL (dosya masrafı ve ruhsat bedeli)
plaka basım ücreti : 13 TL
toplam 310 TL dir. Bilginize
Reklamlar
-
28 Mayıs 2014, 23:40
#1022
bugun ben de kırmızı renk titanic 150 alarak aranıza katıldım, bundan önce hep scooter kullandım, scooterdan vazgeçmek biraz zor oldu, ilk vitesli motor tecrübem olacak. Güç bela xciting 250i motorumu mezarcıların elinden kurtarıp satabildim, niyetim sym wolf 250 almaktı ama tavsiyeler üzerine 125/150 lik ile başlayalım dedik, aslında mantıklı oldu çünkü nihai hedef 600lük o yüzden ara hacimdeki motorlara para verip zarar etmeye gerek duymadım..
yarın plakam çıkıyor, şimdiden heyecan yaptım, merak edenler için 2014 model 3900 TL ye plaka dahil aldım. Vitesli motor kullanmayı hiç bilmiyorum bakalım bunla ne maceralar yaşıyacaz.
motorun tipine söyleyecek söz bulamıyorum, bu paraya çok çok iyi bir görüntüsü var, dikkat çekici. Aynı paraya bana önerilen ybr125, cbf150, cb 125 vs.. tipi bana göre 5 para etmez, sırf japon diye 2000 yılı başı dizayna sahip motorları 5000 TL den fazlaya satıyorlar.. yazıktır.
-
29 Mayıs 2014, 08:43
#1023
Asot öncelikle aramıza hoş geldin. Kazasız sürüler dilerim. Scooterden vitesliye geçerken frenleme konusunda biraz çalış.Sonra trafiğe çık. frenleme scooter ile viteslide çok farklı. Ben bunu scooterden vitesliye geçince düşerek öğrendim.
-
29 Mayıs 2014, 11:42
#1024
RKS 150
beyaz renkli rks 150 alarak bende aranıza katıldım.Biraz forumu gözden geçirdim öncelikle alarm takmak çok zor değil bir arkadaş paylaşmış koltuğun altında yeri hazır zaten koruma demiri biraz uğraştırdı ama genede elimizdeki demirler piyasadaki demirlere göre max uyum sağladı.Aklıma bir şey takıldı bu eski logolu motorlarda reklam tanıtımında 11.5 hp yazıyor yeni logolu motorlarda 12.5 gibi bir değer var model değişimi ile birlikte güç artırtıldımı hangi seriden sonra artırıldı?
-
29 Mayıs 2014, 12:47
#1025
Mrb artık ben de Tıtanıc 150 kullanıcısıyım.Herkese Hayırlı sürüşler. Allah kaza bela vermesin..
-
29 Mayıs 2014, 13:41
#1026
yakıt nasıl acaba son denemeler diğer kullanıcılar 100 km 3 litre yazmış sizde nasıl
-
29 Mayıs 2014, 21:57
#1027
Motoru bugun teslim aldim, debriyaj yumusak, vites gecisleri cok rahat, vites gostergesi olmasi yeni baslayanlar icin buyuk avantaj, titresim yok gibi, dikiz aynalari biraz kucuk o rahatsiz edici..
Tipi mukemmel onden gorunusu cok kasli, suzuki 600 luk gibi, arkadan ise tam mobilet ama bence baslangic icin cok iyi motor. Tavsiye ederim
-
30 Mayıs 2014, 16:20
#1028
Slm arkadaslar bu motorun lastigini degistiren var mi? Degistiren biri Varsa hangi lastigi oneriyorsunuz? Bi de uzun bi yolculuga cikmayi dusunuyorum su ana kadar skinti yasamadim ama tam olarakda guvenemiyorum. Bnm motor 3500 kmde falan
-
30 Mayıs 2014, 16:26
#1029
drckilic aramıza hoş geldin. Güzel ve sağlıklı sürüşler dilerim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:24 ----------
Hoş geldin. sefalar getirdin.
-
30 Mayıs 2014, 16:26
#1030
Ben değiştirdim. Geçmiş mesajlarda yazmış fotosunuda koymuştum. Öne 100/80/17 arkaya 130/70/17 taktım. Zaten üzerindeki ebatlar takım olarak yok. Önü bi marka arka başka marka alman lazım. Ben takım halde yazdığım ebatlarda SAVA MC50 takarak hallettim hiç bi sorun yok. Hemde tubeless yapmış oldum. Çelik sibop takıldı böylelikle sibop yeri genişletilmek zorunda kalmadı.
-
30 Mayıs 2014, 16:32
#1031
Asot başlangıcı motoru niyetine sayma. Güzel ve temiz bak motoruna. Çık dışarıya keyfince sür. Dikiz aynaları konusunda haklısın. Daha uzun ayna taktırayım dedem. Sağ aynanın ters dişi olması nedeniyle diğer aynaların takılamayacağını söylediler. anlamadım ama neyse deyip geçtim. Yalnız ufak bir operasyonla lastiklerinizi Tubless yaptırabilirsiniz. Sadece sibobların değişmesi yeterli oluyor.
-
30 Mayıs 2014, 16:37
#1032
Tamamdir cok tesekkur ederim sayfalarda bulayim bi bakayim bu lastikler baya kalitesiz
-
30 Mayıs 2014, 16:41
#1033
Gargi amca merhaba motorun yağını değiştirdim ama. Yağ filitresi nerededir sevgili kardeşim.( Kusura bakma mekamikte acemiyim.)
-
30 Mayıs 2014, 17:34
#1034
hitit63 adlı üyeden alıntı
Gargi amca merhaba motorun yağını değiştirdim ama. Yağ filitresi nerededir sevgili kardeşim.( Kusura bakma mekamikte acemiyim.)
motorun sol kısmına geç orda 19-24 arası anahtarla açılan bir tıpa var, buda resmi
[IMG][/IMG]
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
30 Mayıs 2014, 20:52
#1035
Gargi amca büyüksün. Bu bilgi için teşekkürler. Bu arada yağ filitresini kaç kilometrede bir değiştirmeliyiz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:38 ----------
Arkadaşlar, bu arada geziler yaparsanız. Rotalarınızı, Fotoğraflarınızı,sorunlar yaşadıysanız sorunlarınızı, motosikletinizin fotoğraflarını da ekleyerek güzel paylaşımlar sağlayabiliriz diye düşünüyorum.[COLOR="Silver"]
[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 19:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:47 --------
-
30 Mayıs 2014, 23:41
#1036
dostum daha yakından bir fotoğraf bulamadım. yağ filitresi motorun sağ tarafında 3 adet vida ile sıkılmış yuvarlak bir kapak hemen göreceksin zaten yağ filitresi o kapağın altında. eski yağ filitresini çıkartırken yönüne dikkat et aynı yönde tak. zaten ters takınca biraz dışarda kalıyor belli ediyor. birde o kapagın altında ince kağıt gibi bişey contası var. onuda en azından iki filitre değişiminde bir yenile.
kırmızı ok ile yağ filitresi kapağını gösterdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:36 ----------
Buda yağ filitresi ve yağ filitre kapağı contası.
-
31 Mayıs 2014, 09:45
#1037
Çok teşekkürler. Filitre değişimini hangi sıklıkta yapıyoruz? (Yani kaç km de veya kaç yağ değişiminde. Bu parçaları internet aracılığıyla temin ediyorsanız. İnternet adresini de verebilir misiniz?
-
31 Mayıs 2014, 10:48
#1038
ben 2500-3000km de bir yağını değiştiriyorum. iki yağ değişiminde birde filitreyi değiştiriyorum. ama yinede her yağ değişiminde filitreyide değiştirmek en iyisi.
parçaları, ege bölgesi ana bayisini arıyorum. burda izmirde kendisi. bende izmirdeyim. yedek parça kısmını bağlattırıyorum telefonda. oradaki arkadaşa siparişimi veriyorum. 2-4 gün civarında gaziantepten kargo ulaşıyor bu arkadaşa. bana telefonla haber veriyor bende gidip alıyorum. hatta ben kolaylık olsun diye parça kodlarını söylüyorum o kodunu aramak zorunda kalmıyor. Yağ filitresi yedek parça kodu: RK4131 yağ filitresi kapağı contası yedek parça kodu: RK4215 bukodlarıda söylersen siparişi geçen adam için kolaylık olur. bildiğim kadarıyla herhangibir yetkili servisindende sipariş verebilirsin. onlarda sistemden şifreleri ile girip parça kodundan sipariş verebiliyor. onlar sisteme girince parça fiyatlarını da görebiliyor. sipariş vermeden fiyatlarını öğrenebilirsin.
http://www.kubaservis.com/v1/index.p...mart&Itemid=16
bu yukarıdaki linkte Titanic 150 nin tüm parçalarının sipariş kodlarını bulabilirsin. mesela örnek yağ filitresi için. "A29 motor kapağı sağ" kısmına giriyoruz. ordadan yağ filitresini ve sol tarafındaki sipariş kodunu görüyoruz. hayırlı günler diliyorum.
-
31 Mayıs 2014, 11:23
#1039
hitit63 adlı üyeden alıntı
Asot başlangıcı motoru niyetine sayma. Güzel ve temiz bak motoruna. Çık dışarıya keyfince sür. Dikiz aynaları konusunda haklısın. Daha uzun ayna taktırayım dedem. Sağ aynanın ters dişi olması nedeniyle diğer aynaların takılamayacağını söylediler. anlamadım ama neyse deyip geçtim. Yalnız ufak bir operasyonla lastiklerinizi Tubless yaptırabilirsiniz. Sadece sibobların değişmesi yeterli oluyor.
teşekkürler kardeşim, bir yerde karbon ayna diye bir şey görmüştüm ama bir daha bulamadım, sahibindende bir ilandaydı sanırım, çok şık duruyordu, ufak bir görsel değişiklik iyi olabilir. Başlangıç motoru demiş olsam da , çok çok keyifli bir alet. Bugüne kadar scooterlarla boşa zaman kaybetmişim.
Geçen gün rüzgarlı havada sürmek zorunda kaldım, 80 km ile giderken , motoru kağıt gibi kaldırıma doğru savurdu, hemen frenleyerek yavaşladım. İşin özü motorun hafif olması biraz rüzgar problemi yaratacak gibi.
-
01 Haziran 2014, 00:52
#1040
kdiner adlı üyeden alıntı
arkadaşlar kesin bilgi olmadan yazmayın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler