RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Kasım 2013, 15:17
#681
işte sonunda çanta demirim geldi ve monte ettim.
Reklamlar
-
14 Kasım 2013, 15:28
#682
erhanmehmet adlı üyeden alıntı
Ben Antalya da yaşıyorum 2.5 ay kadar önce rks 150 aldım. Şuan 1600 km civarında işe gidip gelirken kullnıyorum. 1000 km civarında Antalya - Alanya yaptım toplamda 320 km civarı. Giderken ve gelirken paso bastım zorladım baya motoru düz yolda veya hafif eğimli yolda motorun üzerine yatarak max 118-120 gördüm ama sapma payı ne kadardır bilemem zira ben 70 km hızla giderken (gösterge analog bende ) kardeşimin apache 68 le gidiyor. Bu gün 15 dişli ve egsoz siparişi verdim muhtemelen yarın bende olur bu hafta içi takarım ve sonuçlarını video ile gösteririm. Hatta apache vs titanic yapmayı düşünüyorum ama kaliteli kameram yok malesef hatta max hız yaparkende çekmek istiyorum ama nasıl yapıcam bilemiyorum. Birde sıkıntı şu motor bazen 9800 lerde bazen 10200 lerde kesiciye giriyor bunu nasıl çözebiliriz bilgisi olan varmı ?
Bu kullanım tarzıyla senin motorun ömrü fazla olmaz. Sıfır motoru ne diye zorluyorsun ki ? Devir kesiciyi iptal etmek istiyorsun da neden koyulduğu hakkında fikrin var mı ?
-
20 Kasım 2013, 14:21
#683
Seko adlı üyeden alıntı
Bu kullanım tarzıyla senin motorun ömrü fazla olmaz. Sıfır motoru ne diye zorluyorsun ki ? Devir kesiciyi iptal etmek istiyorsun da neden koyulduğu hakkında fikrin var mı ?
Yazdıgım 2 satır yazı ile benim motoruma ömür biçmen çok enteresan. Motor sıfır diye açmak mantıksızmı ben o motoru 1000 km kadar 80 ni geçmedim. Devir kesicinin ne olduğunu çok iyi biliyorum. Ayrıca dişli meselesi motor 6000 devir civarında haddinden fazla bağırıyor. Bu zorlanmayı önlemek için bazı değişiklikler yapmak gerekli eğer rks kullansaydın dediğimi iyi anlardın . Ben 10 seneden fazla dır motor kullanıyorum. Neyin ne olduğu olduğu konusunda bilği sahibi olduğumu düşünüyorum. Ayrıca tanımadığınız insanlar hakkında yorum yapmaktan vazgeçin eger egsozla zorlamayla dişli değişimiyle motor ömrü kısalsaydı Antalya da şehir çöplüğünün yanında birde motor çöplüğü olurdu.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------
whiteflame adlı üyeden alıntı
Koruma demirleri çok güzel olmuş. Nereden ve ne kadara aldığınızı öğrenebilir miyim?
Zira daha önce kardeşim apache ile 3 kez kaza yaptı koruma demirleri sayesinde motorun sadece kafa kısmında bir çizik oluştu. Her motor kullanıcısına tavsiye ederim.
-
20 Kasım 2013, 14:26
#684
erhanmehmet adlı üyeden alıntı
Yazdıgım 2 satır yazı ile benim motoruma ömür biçmen çok enteresan. Motor sıfır diye açmak mantıksızmı ben o motoru 1000 km kadar 80 ni geçmedim. Devir kesicinin ne olduğunu çok iyi biliyorum. Ayrıca dişli meselesi motor 6000 devir civarında haddinden fazla bağırıyor. Bu zorlanmayı önlemek için bazı değişiklikler yapmak gerekli eğer rks kullansaydın dediğimi iyi anlardın . Ben 10 seneden fazla dır motor kullanıyorum. Neyin ne olduğu olduğu konusunda bilği sahibi olduğumu düşünüyorum. Ayrıca tanımadığınız insanlar hakkında yorum yapmaktan vazgeçin eger egsozla zorlamayla dişli değişimiyle motor ömrü kısalsaydı Antalya da şehir çöplüğünün yanında birde motor çöplüğü olurdu.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:14 ----------
Seko isimli uyeye kesinlikle katiliyorum. Dusuk gucte zayif bir motoru alip uzerinde gereksiz ve bilincsiz degisiklikler yapmak cinayettir. 10 senedir motor kullaniyor olmaniz bu gercegi degistirmez. Dislinin farkli olmasi gerekseydi bunu zaten motoru tasarlayan makine muhendisleri dusunurdu. Ha yok ben guclu motor istiyorum diyorsaniz neden rks 150 aldiniz? Mantik burada bitiyor zaten. Motosiklet oyuncak veya yapboz degildir. Bilincli modifiye ister. Yoksa motorun omrunden cok senin omrun kisalir. Iyi forumlar.
-
20 Kasım 2013, 14:49
#685
aircon4x4 adlı üyeden alıntı
Seko isimli uyeye kesinlikle katiliyorum. Dusuk gucte zayif bir motoru alip uzerinde gereksiz ve bilincsiz degisiklikler yapmak cinayettir. 10 senedir motor kullaniyor olmaniz bu gercegi degistirmez. Dislinin farkli olmasi gerekseydi bunu zaten motoru tasarlayan makine muhendisleri dusunurdu. Ha yok ben guclu motor istiyorum diyorsaniz neden rks 150 aldiniz? Mantik burada bitiyor zaten. Motosiklet oyuncak veya yapboz degildir. Bilincli modifiye ister. Yoksa motorun omrunden cok senin omrun kisalir. Iyi forumlar.
1. Motoru ben kafama göre modifiye etmiyorum. Sevisine gittim durumu anlattım o da bana bu yolu gösterdi. Eğer ki servisden daha iyi biliyorum diyorsanız sizden de bilgi almak hoşuma gider. İsteyene servisin telefonunu veririm arayıp emin olabilirler.
2.Güçlü bir motor isteseydim güçlü bir motor alırdım.
3.Yaptığım değişikliklerin nedenini söyledim motoru biraz daha rahatlatmak.
4.Yaptığım degişikleri ben değil sevise gidip orada yaptırıyorum.
-
20 Kasım 2013, 14:54
#686
erhanmehmet adlı üyeden alıntı
1. Motoru ben kafama göre modifiye etmiyorum. Sevisine gittim durumu anlattım o da bana bu yolu gösterdi. Eğer ki servisden daha iyi biliyorum diyorsanız sizden de bilgi almak hoşuma gider. İsteyene servisin telefonunu veririm arayıp emin olabilirler.
2.Güçlü bir motor isteseydim güçlü bir motor alırdım.
3.Yaptığım değişikliklerin nedenini söyledim motoru biraz daha rahatlatmak.
4.Yaptığım degişikleri ben değil sevise gidip orada yaptırıyorum.
2,5 ay once aldiniz ve bu degisiklerden sonra motosikletin garanti kapsamindan cikacagini bilmesine ragmen bu degisikligi size oneren servisi ve sonra da sizi ayakta alkisliyorum....
-
21 Kasım 2013, 02:16
#687
aircon4x4 adlı üyeden alıntı
2,5 ay once aldiniz ve bu degisiklerden sonra motosikletin garanti kapsamindan cikacagini bilmesine ragmen bu degisikligi size oneren servisi ve sonra da sizi ayakta alkisliyorum....
Dişlinin kaçlık olduğunu anlamsı için sökmesi gerekli egsozu takıp sökmesi 15 dk. Bakıma giderken sök öyle git sıkıntı yok.
-
21 Kasım 2013, 14:10
#688
erhanmehmet kardeşim koruma demirleri ybr esd demirleri.ilk taktığımda üst bağlantı uymadı , daha doğrusu uydu ancak ordakı siyah grenajı(radyatdör şekilli)n engelledi. U şeklindekı bağlantı vidasının uzununu bulup araya kalın 1 demir koyarak koruma demirini şasiden uzaklaştrdım. böylece tam oturdu.çok zor olmadı anlayacağın zaten grenajsz resimler U bağlatı demirini bulamadığımdandı.kolay gelsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------
erhanmehmet kardeşim koruma demirleri ybr esd demirleri.ilk taktığımda üst bağlantı uymadı , daha doğrusu uydu ancak ordakı siyah grenajı(radyatdör şekilli)n engelledi. U şeklindekı bağlantı vidasının uzununu bulup araya kalın 1 demir koyarak koruma demirini şasiden uzaklaştrdım. böylece tam oturdu.çok zor olmadı anlayacağın zaten grenajsz resimler U bağlatı demirini bulamadığımdandı.
bu arada dişli konusundakı tecrübeni paylaşir mısn önede- arkada kaçlık var ve neyle değişmek lazım.kolay gelsin
-
21 Kasım 2013, 16:59
#689
whiteflame adlı üyeden alıntı
erhanmehmet kardeşim koruma demirleri ybr esd demirleri.ilk taktığımda üst bağlantı uymadı , daha doğrusu uydu ancak ordakı siyah grenajı(radyatdör şekilli)n engelledi. U şeklindekı bağlantı vidasının uzununu bulup araya kalın 1 demir koyarak koruma demirini şasiden uzaklaştrdım. böylece tam oturdu.çok zor olmadı anlayacağın zaten grenajsz resimler U bağlatı demirini bulamadığımdandı.kolay gelsin
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:57 ----------
erhanmehmet kardeşim koruma demirleri ybr esd demirleri.ilk taktığımda üst bağlantı uymadı , daha doğrusu uydu ancak ordakı siyah grenajı(radyatdör şekilli)n engelledi. U şeklindekı bağlantı vidasının uzununu bulup araya kalın 1 demir koyarak koruma demirini şasiden uzaklaştrdım. böylece tam oturdu.çok zor olmadı anlayacağın zaten grenajsz resimler U bağlatı demirini bulamadığımdandı.
bu arada dişli konusundakı tecrübeni paylaşir mısn önede- arkada kaçlık var ve neyle değişmek lazım.kolay gelsin
Kardeş ben öndeki 13 lü dişliyi 14 ile değiştirdim. Zinciri kısa geldi o yüzden fazla deneme şansım olmadı her viteste 1-2-3-4 gibi viteslerde 10 km kadar hız artışı oldu ama 5 . viteste 8000 deviri geçiremedim. Sanırım zincir kısa kaldığı için olabilir cumartesi günü yiğenim gelip ayarlamalarını yapıcak bide o denicek.
Bugün gittim egsozu takdırdım çok güzel oldu bence sesi daha tok geliyor. Video çekip eklicem youtube.
Sitede bana karşı çıkanlar var sağı solu oynama diye ama ben yaptıgım değişiklikler beni motora daha fazla bağlıyor.
-
21 Kasım 2013, 17:28
#690
bence en güzelini yaptın bende motorumu özelleştirmek isterdim malsef geçiş motoru olarak gördüğüm için ama büyük cc lerden beklediğim hazı alamasam tekrar döneceğim motor titanic 150 olucaktır şu an 4.500 km deyim ilk motorum en ufak bi sıkıntı çıkarmadı yolda ws ws .
-
21 Kasım 2013, 17:55
#691
biliçli olunduktan sonra kişiselleştirmenin zararı olmaz kanımca, benmkkı hala 320km de ve şimdi erken.saçma şeylerden söz etmyorum( tipi ii olsun dye aynaları atanlar gbi)bulunduğum yer düzlük o yuzden burda 1 buyuk dişli sorun çıkarmaz yada alarm takmak.servis alarma bile sıcak bakmadı.bu kadarda orjınalci olmamak lazm. dediğim gbi değişiklik kişiye ve şartlara uymalı bence.resimleri yada videoyu en kısa zamnda bekliyorum.....
-
21 Kasım 2013, 17:57
#692
ahtand123 adlı üyeden alıntı
bence en güzelini yaptın bende motorumu özelleştirmek isterdim malsef geçiş motoru olarak gördüğüm için ama büyük cc lerden beklediğim hazı alamasam tekrar döneceğim motor titanic 150 olucaktır şu an 4.500 km deyim ilk motorum en ufak bi sıkıntı çıkarmadı yolda ws ws .
Usta bide şöyle bişi var adam gidiyor bmv 3,20 alıyor sonra gidiyor m paketi ekletiyor. Örnek veriyorum egsoz da viteslerde değişiklikler yaptırıyor. Kimse onlara bişi demiyor biz bir egsoz takıyoruz adamlar demediklerini bırakmıyor. Sonra gelde paylaşım yap. Eminim en çok RKS ile karşılaştırılan motor apache dir. Bende ikiside var karşılaştırma yapmak istiyorum ama insanda heves bırakmıyorlar. Ama yapıcam rks 150 top speed , apache 150 vs titanic 150 gibi incelemeler yapıcam en azından aklı karışan arkadaşlar için bilgilendirici bir konu olur.
-
21 Kasım 2013, 18:03
#693
yorumlarımız dediğin gbi biraz yapıcı bir dille olsa daha güzel olur. paylaşimlarını beklerim. bende önce apachi alacaktım aama son dk da rks aldım en buyuk sebep anatomıme daha uygun olması ve rahatlığıydı. konfor daha ağır bastı anlayacağın.1,68 boyum ve bence bu aralardaysanz alacağinz en ii motor rks
-
22 Kasım 2013, 20:40
#694
whiteflame Senin motorundaki motor koruma demiri yamaha ybr nin mi sanki önceki formlarda oyle okudum, Ben koruma demiri arıyorum ama bulamıyorum, ybr nin demiri bizimkine olur mu ?
Yada Rks için aldıysan nereden aldın ? Yardımını bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
whiteflame Senin motorundaki motor koruma demiri yamaha ybr nin mi sanki önceki formlarda oyle okudum, Ben koruma demiri arıyorum ama bulamıyorum, ybr nin demiri bizimkine olur mu ?
Yada Rks için aldıysan nereden aldın ? Yardımını bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------
whiteflame Senin motorundaki motor koruma demiri yamaha ybr nin mi sanki önceki formlarda oyle okudum, Ben koruma demiri arıyorum ama bulamıyorum, ybr nin demiri bizimkine olur mu ?
Yada Rks için aldıysan nereden aldın ? Yardımını bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:18 ----------
koruma demiri ayakları rahatsız ediyor mu ?
-
23 Kasım 2013, 19:02
#695
brakis dostum tam olmuyo nasıl olabileceğini yukarda açıkladım.normal ybr esd demiri. ayakları rahatsz etmyo. uzun boyluysan onu bilemem ama uzun boylu arkadaşta bindi.1 şeyn demedi.çatıyla araya 1şeyler koyarsan oluyo.herhangi 1 yerden alablrsn.heryerde var usta ustaysa yerleştirir.kolay gelsn
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
dostum ben 14 lü dişli bulamadım onun yerine arkayı 38 li yaptırdım sanayide motor rahatladı valla. zinciri kısalttım ama
-
23 Kasım 2013, 23:55
#696
whiteflame adlı üyeden alıntı
brakis dostum tam olmuyo nasıl olabileceğini yukarda açıkladım.normal ybr esd demiri. ayakları rahatsz etmyo. uzun boyluysan onu bilemem ama uzun boylu arkadaşta bindi.1 şeyn demedi.çatıyla araya 1şeyler koyarsan oluyo.herhangi 1 yerden alablrsn.heryerde var usta ustaysa yerleştirir.kolay gelsn
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:56 ----------
dostum ben 14 lü dişli bulamadım onun yerine arkayı 38 li yaptırdım sanayide motor rahatladı valla. zinciri kısalttım ama
Kardeşim iyi akşamlar dişli değişimde vites aralıkları nasıl oldu max hız arttımı.
-
24 Kasım 2013, 01:21
#697
kardeşim HALEN rodajda olduğu için hız olayına giremiyorum ancak motordakı vites aralığı genişledi ve titreşimde gözle görülür şekılde düşüş oldu. o değilde ön dişliyi naısıl değiştirdin ve nerden buldun merak ettim. bu koınudA cevabını merakla beklıyorum
ayrıca hangi akla hizmet 43 luk diş takılır bunu merak ettim.38 lık özel yaptrmak zorunda kaldım(tornacı 38 lık yenı dişlinin delıklerini doldurup yenı delıkler açtı) ama hangi motoru görsem zaten uzerinde 38 var.
-
24 Kasım 2013, 05:00
#698
whiteflame adlı üyeden alıntı
kardeşim HALEN rodajda olduğu için hız olayına giremiyorum ancak motordakı vites aralığı genişledi ve titreşimde gözle görülür şekılde düşüş oldu. o değilde ön dişliyi naısıl değiştirdin ve nerden buldun merak ettim. bu koınudA cevabını merakla beklıyorum
ayrıca hangi akla hizmet 43 luk diş takılır bunu merak ettim.38 lık özel yaptrmak zorunda kaldım(tornacı 38 lık yenı dişlinin delıklerini doldurup yenı delıkler açtı) ama hangi motoru görsem zaten uzerinde 38 var.
Kardeş ön dişliyi kırklarelinden aldım 15 ama farklı çıktı sonra Antalya eski sanayide rasgele motorcunun birinde buldum. Antalyada olanlara tarif ederim. 15 tl verdim.
-
26 Kasım 2013, 20:26
#699
erhanmehmet adlı üyeden alıntı
Kardeş ön dişliyi kırklarelinden aldım 15 ama farklı çıktı sonra Antalya eski sanayide rasgele motorcunun birinde buldum. Antalyada olanlara tarif ederim. 15 tl verdim.
dostum ben mardinde öğretmenım antalyaya gitme şansım yok alıp postayla gönderme şansın varsa çok güzel olurdu havale yapardım neyse masrafın.
-
27 Kasım 2013, 01:22
#700
whiteflame adlı üyeden alıntı
dostum ben mardinde öğretmenım antalyaya gitme şansım yok alıp postayla gönderme şansın varsa çok güzel olurdu havale yapardım neyse masrafın.
Usta sanayiye gidince alıyım sana gönderirim sıkıntı olmaz gerekirse satıcının telefonunu veririm onlada irtibat kurarsın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler