RKS candır usta. görünüş kalite iyidir. apache klasmanında 150cc de hiç bir motor fabrika çıkışı apache nin gücünü yakalıyamaz bunuen başta hatırlatalım. ama şunuda bilin 2009 ve 2012 model apache denedim 10km kadar bir gezi yaptım. Çok titriyor usta giderkenki titreşimi geçtim 2012 modeli özellikle motor tek ayak üstünde marşa bas rölne biantide çalıştır elinin koltuğa koy deprem olur gibi bi ileri bir geri gidiyor biraz gaz verincede telefon gibi titriyor namussuz ama o biziçde tork var gidiş fena.
Titreyen motordan uzak durun eğer önliyebiliyorsanız ki 2013 tvs lerde titreşim hiç yok deniyor eğer doğruysa süper bişey ama 2012 model tvs benim kullandığım motora özel bir titreşim değilse bütün 2012 modeller öyle ise benim görüşüm alınmaz titreşim belki sizin için önemli olmayabilir gitsin yeter istediği kadar kıpraşsın titreşim ayağım uyuşsun farketmez diyenler içinde sözüm titreyen motorda arıza çok olur o civatalar gevşer durur belki önlebilidrse o titreşim apache çok güzel bir alternatif piyasasıda var satmaya kalkarsanız alıcı bulur.
rks tam bir beyfendi üreticisi rks falan değil rks sadece türkiyeye getirtip satış teknik servisini yapan kubanın kurduğu yan marka üretici keeway ve macar malı çinde üretim eğer çinde üretiliyor diye çin malı diyecekseniz yamaha ybresd de tamamen çinde üretiliyor oda çin malı olsun. motor kaliteli ende rks 200 var gerçekten yürekten söylüyorum bu kadar duruşuyla görüntüsüyle kalitesiyle beni tatmi eden başka motor yok.
şehir içi kullanıyorsunuz bir anda hızlanıp duruyor hızlanıp duruyorsunuz. herifler seramik piston silindir koymus usta şişme yapmaz ve normal alüminyum silindire göre tam 22 kat daha uzun ömürlü araştırın. ama seramik piton değil seramik piston ve silindir seramik kaplama tabiki...
parça kalitesi gidişi titreşimi güzel 150 titaniği bilmem ama benim rks 200 de titreşim sıfır bundan önce ybr esd kullandım ondaki titreşim neyse bundada o titremiyor su gibi akıyor araba gibi
ama şunu diyim benim rks 200 fabrika çıkışı 115km falan son hız görüyordu biz onu performans arttırıcı etkenler ( bor katkılı yağ iridyum buji dişli oynaması falan ) 140-50km hıza çıkardık
apacheleri tokatlar hale geldi lakin apacheler seri ve kaliteli motorlar bunuda ekliyelim
sonuç olarak alın beyfendi kaliteli karakterli bir motor alın kullanın Yada deneme imkanınız varsa deneyin kocaeli de oturan arkadaşlara rks 200 görmek isterlerse gösterebilirm
benim rks 200 le apacheyi değilde kanuni phantomu kıyasladık yan yana şöyle diyim her özelliği ile phantomu bir köşeye fırlattı phantomun tek iyi yanı arka amörtisor tek orta kısımda hoş duruyor ve egzost kuyruk altından gelince güzel görünüyor onun haricinde içi boş motorlardan biri
500 kilometreye yaklaştım.haftasonu 500km ye yakın bir gezi+eğitim var.servise götürüp 10-40 motul yağ koydurucam.
bugün 80-90km hızlarda 100km yol yaptım bir sıkıntı çıkarmadı çok şükür.
Merhaba arkadaslar uzun suredir burda yazilanlari okuduktan sonra bende bi rks 150 almak istedim motor bilgime ve tecrubeme guvenirim bu motor 14. Motorum ilk motorum yamaha yzf r6 ve son motorum kawasaki vn 1500 arada degistirdim motorlari yazmak sacma olacak artik evlendim arabami motorumu sattim evden ise isten eve goturecek bir tasita ihtiyacim var die buna yoneldim alali bugün 9.gun ama bu motor evden ise isten eve degil gezilere bile cikilacak bir motor su anda 344 km oldu cok memnunum ben diger motorlarimdan alistigim icin biraz agrasif kullanirim o yuzden yakit kmde 160 kurus cokta fazla yakitinda degilim acikcasi sadece merak ettigim icin hesap ettim Motorlarda orjinallik taraftariyim ama ufak tefek degisiklikler yapicam tabiki mesala alir almaz elimde zenon kit vardi onu taktim cok hos oldu lastikler acikcasi oyle milletin dedigi kadarda kotu deil ben begendim simdilik degistirmeyi dusunmuyorum zincir disli takimini degistiricem bakalim simdilik bu kadar ilerleyen gunlerde aklıma gelwn birsey olursa paylasirim ama yeni alacak olan arkadaslar alirken ilk dikkat etmelwri gereken yerleri ozellikle frenleri balatalar cok sıkı ve on disk yamuk olabiliyor malesef motor cok guzel ama servisi nedense korsan motorcularin elinde alana alacak olana simdiden hayirlisi olsun
7000 devirde 80 yapıyor.80-90 km hızla gayet güzel uzun yol yapılır.şişme kasma performansta düşme yok ama apaçiler gibi 110-115 km hızda stabil gidermi bilmiyorum.
benim motor 2500 km yi geçti bir kaç hafta evvel bir bursa balıkesir yaptık bursa mt ile dönüşte baya sıkarak döndük balıkesirden ve ortalama 100-120 geldik bende hiç bi sıkıntı olmadı.bence mesele motordan ziyade sürücüde motoruna bakıcan arkadaş yağına bakıcan zincirine bakıcan, işin kısası bende şu ana kardar sadece aldığımda vites kolu çıkması sıkıntı yaptı zaten kronik anladığım herkes sıfır aldığında bir baksın birde balata sesi ile saatten bi zırıltı gelio onun dışında hiç bir sıkıntı yaşamadım ve bu zırıltılar benden ötürü biraz 3000 bakımnda kesicem hepsini ufak işler yani..onun dışında yeni arkadaşlara tavsiyem tanıdığınız bildiğiniz ustalara emanet edin makinanızı ben servisine 1 kere gittim artık gitmiyorum bu arada yağ filtremiz tvs apache ile aynı 07-12 modeller ile bilginize..
vites çıkması sorunu bende yaşadım 300km de.çubuk yolda düşmüş 5. viteste kaldı.debriyajı sıkıp şanzımanın altından elimle 2. vitese çektim teker teker indirip, sonra servise gittim.servis "elimde hazır parçası yok,fabrikadan parça gelmesini beklemeyelim,o parçadan aldıralım ustaya takalım yatmasın motor boşuna" dedi.usta gidip 30 tl ye komple set aldı parçacıdan ve sadece ayakla şanzaıman arasındaki parçayı çıkarıp taktı."bizim hatamız kusura bakma" dediler.haricinde bir sorun olmadı
bunu bence bayi ye bir sor yani .. aradaki 300-500 tl nin vergisini vermemiş oluyor... Ayrıca bu durum sana başka sıkıntılar yasatir mı bilmiyorum...
2013 modelde Rodaji geçen varmı ve son hızı ne kadar motorun. On dışlı değişme ihtimali varmı? Bilgisi olan arkadaşlar...
hangi 150 cc ile uzun yol yaparsan yap sıkıntı çünkü 9000-10000 devirle yolculuk yapmış oluyorsun o hızlarda.90-110 km hızlanması bir otomonil gibi değil tabiiki daha hızlı gider gibi hissettirsede.bu sınıf bir motor aldığında düşüncen 100km hızlarda sollamalardan ötürü 90-100 arası stabil sakin yeri geldiğinde 70-80 ile gitmek olmalı
ben 90la giderken sollayabileceğimi hissetsem bile 85 ile arkasından gidiyorum
asıl amacı ş.içi kullanım olduğundan ş.içinde daha canlı.1.yada 2. vites farkatmez hem kabiliyetli hem çok atik.apaçi ve cbf e göre daha ufak olduğundan benim gibi tecrübesiz biri bile 2 günde yatıra yatıra kalabalıkta azcık gaz açmayla heryerden geçebiliyor
Selam dostlar rica etsem acaba motoru boyut olarak Kanuni GT170 işle kıyaslayabilecek birileri var mıdır acaba? Cüsseli biri olduğumdan motorun boyutları benim için önemli. Boyut konusunda göre bu motoru da düşünebilirim Kanuni yerine.
Bu motorlarla şehirlerarası yolculukta kamyon dahi sollanamaz. O yüzden sollamak yerine hız kesin, bırakın geçsin gitsin. Riske girmeyin.
Eskişehirden adapzarına dönerken 100 km ile kamyon sollamaya kalktım. Ben bastıkça kamyoncuda inadına bastı. ne mi oldu. Adamı geçemiyorum. Arkadan korna sesi dedim ne oluyor.
Arkama bir baktım. 1 mt arkamda jeep yapıştırmış geliyor. Ne geçebiliyorum. Ne yavaşlayabiliyorum. Birde bu yetmezmiş gibi, türbalansa girdim. Motorun ön 8 çizmeye başladı.
Hayatta bir daha yeni model kamyon sollamam. Eski kamyonları ve yüklü tırları geçin ama boş yeni kasa kamyonlara bulaşmayın derim.
Bende en kıa zamanda aranıza katılmaya çalışacağım. Gözüm RKS 150 de
bende 500km yi tamamladım bu sıralar servise gitmem lazım. 19mayısta 250km yol yaptım bol bol molalı gittim. Devirli devirsiz herşekilde kullandım. 80km hız üzerinde titresimi ayak tabanlarımda ve aynalarda hissettim. Pek alışık olmadığım için herhade popom çok ağrıdı. Ellerim çok ağrıdı. Sağ elim pek çok kere uyuştu. Ama sanırım kendimi çok kastığım için oldu. Sonuç olarak yüksek devirlerde biraz titreşiyor ama bu soderece normal. Birde gevşemelere karşı her yerine bakın. Geçen gün sanırım jikle kablosunun karbüratöre girdiği yerden somun çıkmış. Ben onu görüp sıkasaya kadar baya uğraştırdı motor. Lastikler virajda iyi sayılır. Unutmayın virajları mümkün olduğunca dik dönmelisiniz güvenli sürüşün kuralı budur. Yani çok yatırmayın lastikleri. Aklıma başka şeyler gelirse yazarım.
peglerde titreşim var evet.selede hissedilmiyor.benim sağ ayna titriyor ama sallanma değil o da.
ellerin uyuşması kendini sıkmaktan,sağ elin daha fazla uyuşması da bunu gösteriyor zaten.
eğitimden önceki gün 230 km yolda ellerimin uyuşukluğu yarım saat geçmemişti indikten sonra.eğitim sonrası aynı gün 400-450km yol yaptım ve daha soğukta kullanmama rağmen uyuşma yok
@Tolga can
100 civarı hızlarda sollama yapmak yerine mesafe koyup takip etmek daha iyi
Motorum dun 560 kmdeyken bakima götürdüm yag yag filtresi degisti zincir yaglandi besikler frenler debriyaj kontrol edildi toplam 30 tl aldılar hafta sonu motoru acmak icin hanimla birlikte aydin merkezden ciktik yola ortalama 200 km yol yaptik motorun yuksek hizlarda hafif bir titresimi var son hizda duz yolda iki kisi ile ortalama 120 kilo agirlikla en son hiz 116 yapti boyle kucuk hacimli motorlarda aslinda asiri hiz hos karsiladigim bir durum deil ama sadece denemek icin bir kereligine yaptim bence gayet yeterli daha oncede yazdigim gibi lastikler ozellikle isindiktan sonra cok cok güzel bu motoru alacagim sira ybr den son anda vazgeçtim iyikide vazgeçmişim
Kullanıcı arkadaşların yorumları çok olumlu bu aralar ben de dahil.
Allah mutluluğumuzu bozmasın
Titreşim yok diye düşünüyordum. Bu biraz kafamı karıştırdı. Uzun yolda adamı uyşturur o zaman.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)