RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
30 Haziran 2012, 09:57
#21
Beyler bu motorun beyazını aldım Motor tek kelimeyle harika size şöle yazıyım Honda CBR125R ile kafa kafa kalkıyom ama hızım 80falan oldumu o uzuyo düz yolda 5. vitesde motor kesiciye giriyor hız için bu motoru asla alın ama stuntcuysanız hiç kaçırmayın lastik sistemi harika ama arka kampna lastikler ısınmadımı kampana biraz kotu oluyo 15 sn. lastik yak ondan sonra asla kaymaz şu anda rahatsız edici bi titreme yok ilk aldığınızda cok yakıo normal bişey 700 km de giddikce düşüyor yakıtı
Reklamlar
-
01 Temmuz 2012, 20:14
#22
Arkadaşlar RKS Titanic 150 kullanıcısıyım, şuan motor 120 Km'de ama + ve - yönlerini söyleyım gordugum kadar,
İlk olarak arkadaşlarında dediği gibi titreme denilen birşey yok, benzin deposuna koy çayı dursun
2. olarak frenleme sistemi oldukça iyi,
Vites araları o kadar kısa değil motor güzel uzuyor,
Düz yolda rahatla 100km'yi görüyorum ama yeni kullanıcı oldugum ıcın fazla basmak iistemıyorum, 100km'ye gelince daha deviri 5000'de filan oluyor ki 10.000 devire kadar yolu var,
Kötü yanına gelınce o da benden kaynaklanıyor diye tahmın edıyorum motor hızlanınca biraz oynuyor gibi başka bir sıkıntısı yok.
Ve ayıptır söylemesi, gerçekten motor çok göz alıcı arkadaşlar gerçekten trafiğe çıkın insanların gözü hep üstünüzde, motoru alalı 5 gün oldu ama 30 40 kişi sadece durdurup markasını nerden ne kadar aldıgımı sordu. Binilicek bir motor gerçekten. birazcık faydam olduysa ne mutlu bana
-
02 Temmuz 2012, 12:37
#23
Bi dünya yazdım ama 150'likmiş :D kusura bakmayın 200 diye atladım resmen :D
-
05 Temmuz 2012, 14:17
#24
Arkadaşlar hiç ses seda yok ne RKS 150'de ne 200'de biraz foto / video gönderiverinde bi fikrimiz otursun iyice yaa
-
05 Temmuz 2012, 14:38
#25
Gkmenn adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar RKS Titanic 150 kullanıcısıyım,...
Düz yolda rahatla 100km'yi görüyorum ama yeni kullanıcı oldugum ıcın fazla basmak iistemıyorum, 100km'ye gelince daha deviri 5000'de filan oluyor ki 10.000 devire kadar yolu var,,,,
Bir GPS lazım bu olaya...
-
05 Temmuz 2012, 14:41
#26
Naked77 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar benim kirmizi titanic 150 im var kısaca bahsediim isterseniz 1500 km de yakıt oranı 12-13 krş civarında bazı abartan arkadaşlar 10-11 diyor itimat etmeyin çünkü bu motor yürüyor 120 i km yi rahat yapıor ve şuna dikkat çekmek istiyorum 120 kmyi sapma payı olmaksızın yapıyor yani çin malı bi motor yanınızda 100 km ile giderken siz 75 le gidiyorsunuz :D bunu 5 farklı motorla denedim en az 10 km düşük diğer motorlara göre bi arkadaşımda aldı dişli+iridium buji+ egzoz taktı motor 140'ı rahat görüo ama oldukça gereksiz olduğunu düşünüorm, vites aralıkları çok güzel hemen bitmiyor titreşim yok denecek kadar az seviyede inceleme fırsatı olanlar görmüştür ön takım ve amortisör sistemi çok çok çok güzel tam türkiyenin yollarına göre çukur falan hissettirmiyor yanlız bu motorda dikkat edilmesi gereken en önemli husus YAĞ çin malı yağ kullanmayın biraz kıyın paraya ilk zamanlarda viteslerin alışması için oldukça önem arz ediyor genel anlamda motorumdan çoookk memnunum bu fiyata alınabilecek en güzel motorlardan biri diyorum servis ağıda çok güzel ve ilgililer yurt dışındada rkv olarak satılıyor inceleyebilirsiniz aslında köklü bi motorsiklet markası sorularınız olursa elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
Syanur adlı üyeden alıntı
Bir GPS lazım bu olaya...
Naked77 isimli arkadaş bunun bi kaç araca göre denemesini yapmış ama...
-
05 Temmuz 2012, 15:24
#27
altaygncasln adlı üyeden alıntı
Naked77 isimli arkadaş bunun bi kaç araca göre denemesini yapmış ama...
Okudum arkadaşın yazdıklarını. Ve yinede 100 km/h - 5000d/d olayına bir GPS lazım diyorum... Hani üstüne binsem, görsem yine ikna olmam. Hata payı nekadar bilemem ama 5000 devir baya bir düşük...
-
05 Temmuz 2012, 15:34
#28
Syanur adlı üyeden alıntı
Okudum arkadaşın yazdıklarını. Ve yinede 100 km/h - 5000d/d olayına bir GPS lazım diyorum... Hani üstüne binsem, görsem yine ikna olmam. Hata payı nekadar bilemem ama 5000 devir baya bir düşük...
RKS 150ci arkadaşlar cevap bekliyoruz
-
05 Temmuz 2012, 15:34
#29
150 lik motor için 5000 devir 100 km/h zor. yokuş aşağı da olsa
-
06 Temmuz 2012, 01:43
#30
palavra atma aynısı bende var ybr ve apache getir hangisi güclü hangisi zayıf görürsün. marka karalamaktan vazgecin. apache motor bunu gecsin ben sana motorumu bedava vericem bende kuba motor rks 150 kullanıcısıyım palavra atma !
kuba motor fabrikasınada burdaki yazıların resimleri cektim gönderecegim motosiklet.net nasıl reklam aldıysa kubadan adam gibi savunmasınıda bilmeli. resmen kuba ve rks motoru her konuda karalamak icin ellerinden geleni yapıyor üyeler...
-
08 Temmuz 2012, 22:15
#31
Arkadaşlar bu makinenin maksimum sabit gittiği hız nedir? Anlık istemiyorum.. TVS rodajdan sonra ve motor açılınca sabit 110-120 ile falan gidilebiliyor sanıyorum. Bu arkadaşta durum nedir? Bir de dişli büyütme olayları mevcutsa kaç km fark ettiriyor?.. Teşekkürler, kazasız sürüşler inşallah..
-
10 Temmuz 2012, 11:07
#32
Ben anlamadım şimdi, Kuba ile RKS arasında bir bağlantı mı var ?
-
14 Temmuz 2012, 13:07
#33
Beyler merhaba,
Dün izmit bayisi ustalar motosiklette kırmızı bir titanic 150 satılmış plakası takılmıştı makinaya binip çok kısa bir turladım ciddi anlamda kalite hissi veriyor.
Zaten motosikletin makinasının mimarisi Suzuki GN serisinin 125 ve 250cc motorunun yapısı.Yani mimari ve tarafım Suzuki patentli.Titreşim yönünden benim çok hoşuma gitti ayrıca makina seside fısır fısır bana Gn250 yi hatırlattı çok hoşuma gittiğini açık yüreklilik ile söylemek istiyorum.Titanic 200 alamayan kullanıcıların 150 almalarını tavsiye ediyorum.Parasını hakettiği görüşündeyim.
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
14 Temmuz 2012, 13:22
#34
uğursakarya adlı üyeden alıntı
palavra atma aynısı bende var ybr ve apache getir hangisi güclü hangisi zayıf görürsün. marka karalamaktan vazgecin. apache motor bunu gecsin ben sana motorumu bedava vericem bende kuba motor rks 150 kullanıcısıyım palavra atma !
İşte bu idda çok ilginç arkdaşım sen altındaki motorun gücünü bilmiyormusun altındaki motor 11.1 hp apache 13.5 hp yani fazla iddalı konuşma apache nini tozunu yuttururlar sana bak sonra
-
15 Temmuz 2012, 00:54
#35
Suzuki nin gn 250 si ile aynı tekniğe sahipse motor kısmı sakın almayın.Benin başım yandı zamanında.Külbütör de mil rulman sız.Direk silindir kapağını yiyor.Belki bilyalı hale gelmiştir iftira atmayayım lakin servisin motorun teknik detayı ile ilgili bilgi sahibi olması ve cevap vermesi gerekir.İllaki servisleri teknik egitim esnasında bu detayı görmüştür diye düşünüyorum.3-5- 10 bin km lerden bahsetmiyorum.30-40-50 bin km lere gelindiğinde olay patlak veriyor.Parça fiyatlari ile orantılı olarak neredeyse komple üst kafayı tam takım almak zorunda kalıyorsunuz yoksa tadilat felan hikaye.Motor zaten yağ eksiltiyordur ki üst kafa yağsız kalmıştır artı üst kafa.Yarı motor parası.Servis ile arası iyi olanlar varsa yedek parça katoloğuna bakıp merakını giderebilir.
-
15 Temmuz 2012, 03:39
#36
piranha dört adlı üyeden alıntı
Suzuki nin gn 250 si ile aynı tekniğe sahipse motor kısmı sakın almayın.Benin başım yandı zamanında.Külbütör de mil rulman sız.Direk silindir kapağını yiyor.Belki bilyalı hale gelmiştir iftira atmayayım lakin servisin motorun teknik detayı ile ilgili bilgi sahibi olması ve cevap vermesi gerekir.İllaki servisleri teknik egitim esnasında bu detayı görmüştür diye düşünüyorum.3-5- 10 bin km lerden bahsetmiyorum.30-40-50 bin km lere gelindiğinde olay patlak veriyor.Parça fiyatlari ile orantılı olarak neredeyse komple üst kafayı tam takım almak zorunda kalıyorsunuz yoksa tadilat felan hikaye.Motor zaten yağ eksiltiyordur ki üst kafa yağsız kalmıştır artı üst kafa.Yarı motor parası.Servis ile arası iyi olanlar varsa yedek parça katoloğuna bakıp merakını giderebilir.
Bir çok japon tek ve çok silindirli motosikletlerinde üstten egzantrik sistemi kullanılmış ve halihazırda da kullanılmaktadır.Piyasada en yaygın olanları GS500,XT600 gibi yıllardır üretilen ve kendini kanıtlamış makinalardır.GN250,125 modelleride bunlardan sadece birisidir.Kam mili kullanılan motorlarda yağ özelliği ve yağlama sisteminin sağlıklı olması hayati önem arz eder.Sizin motosikletiniz problemli ise tamamına bu şekilde çamur atmak bence doğru değil.Zaten Suzuki GN kalitesinde bir motosiklet olmayacağı kesindir.Fakat çinliler gibi 15bin kmde kendini parçalayacak bir makinaya benzemiyor.Tavsiyem incelemeniz.Benden bu kadar saygılar
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
-
15 Temmuz 2012, 09:28
#37
Mengu16 adlı üyeden alıntı
Kuba keeway motorlarının yeni ithalatçısı, RKS markası aslında keeway'in bir modeli, RKS ve RKV diye modelleri var. RKS Titanic'in asıl adı Keeway RKS
Peki Kuba bayileri aynı zamanda RKS de satıyorlar mı ? Öyleyse ben de gidip bir bakacağım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:26 ----------
ilkantek adlı üyeden alıntı
Beyler merhaba,
Dün izmit bayisi ustalar motosiklette kırmızı bir titanic 150 satılmış plakası takılmıştı makinaya binip çok kısa bir turladım ciddi anlamda kalite hissi veriyor.
Zaten motosikletin makinasının mimarisi Suzuki GN serisinin 125 ve 250cc motorunun yapısı.Yani mimari ve tarafım Suzuki patentli.Titreşim yönünden benim çok hoşuma gitti ayrıca makina seside fısır fısır bana Gn250 yi hatırlattı çok hoşuma gittiğini açık yüreklilik ile söylemek istiyorum.Titanic 200 alamayan kullanıcıların 150 almalarını tavsiye ediyorum.Parasını hakettiği görüşündeyim.
Bu tip bilgilere pek itibar etmemek lazım. Genelde çoğu bayilerin, ustaların uydurmasıdır.
-
15 Temmuz 2012, 11:47
#38
uğursakarya adlı üyeden alıntı
palavra atma aynısı bende var ybr ve apache getir hangisi güclü hangisi zayıf görürsün. marka karalamaktan vazgecin. apache motor bunu gecsin ben sana motorumu bedava vericem bende kuba motor rks 150 kullanıcısıyım palavra atma !
kuba motor fabrikasınada burdaki yazıların resimleri cektim gönderecegim motosiklet.net nasıl reklam aldıysa kubadan adam gibi savunmasınıda bilmeli. resmen kuba ve rks motoru her konuda karalamak icin ellerinden geleni yapıyor üyeler...
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...23391142_n.jpg
Turbotuning sponsuru kuba'nın izni he
http://www.turbotuning.gen.tr/konugo...resimleri.html
Burdada benim motorumun fotoğraflarını ben çektim diye paylaşmışlardı..
Bu arada,5.000 devirde 100 km yapamaz.
-
15 Temmuz 2012, 13:10
#39
ilkantek adlı üyeden alıntı
Beyler merhaba,
Dün izmit bayisi ustalar motosiklette kırmızı bir titanic 150 satılmış plakası takılmıştı makinaya binip çok kısa bir turladım ciddi anlamda kalite hissi veriyor.
Konu ile alakasız olacak ama sanırım başkasına satılmış olan motoru kullanmışsınız. Sahibinden izin aldınız mı? Sahibinden pek bahsetmediğiniz için merak ettim.
-
15 Temmuz 2012, 13:21
#40
Zippo's adlı üyeden alıntı
Bu ezikler, RKS Titanic 200 başlığında benim önce yayınladığım fotoları da aynı şekilde paylaşmış...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler