RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
11 Eylül 2015, 09:24
#1961
Arkadaşlar motosikletin arka amortisörleri havası kaç basılması gerekiyor bilen varmı? Bunu bilmez ve kontrol etmezsek dengesizlikler yaşatır gibi geliyor bana. Kitapçığı olmadan ürün satın alınca teknik sorulara cevap bulmak zor oluyor. Birde bizim titaniclerin motor yağı kaç litreydi? Teşekkürler.
Reklamlar
-
11 Eylül 2015, 23:51
#1962
vıceroy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motosikletin arka amortisörleri havası kaç basılması gerekiyor bilen varmı? Bunu bilmez ve kontrol etmezsek dengesizlikler yaşatır gibi geliyor bana. Kitapçığı olmadan ürün satın alınca teknik sorulara cevap bulmak zor oluyor. Birde bizim titaniclerin motor yağı kaç litreydi? Teşekkürler.
Motor yağına kimi 1 litre diyor kimisi 1.2 lt, rodaj yağını değiştirirken 1 lt'nin yetmiyeceğini düşünerek 2 tane litrelik motül 5000 aldım.Servise kalsa içindeki yağ iyice süzülmeden yenisini koyacaktı, bir saat'e yakın beklettim! Bir litreyi doldurduktan sonra yağ göstergesinin alt sınırına ya geldi ya gelmedi tam hatırlamıyorum.ikinci kutuyu da açtık. Şuan motosikletin içinde 1.3 civarı yağ vardır göz kararı.(göstergenin üst sınırına kadar dolu).Bence iki tane litrelik alın, olmazsa ikinciyi açmazsınız.
Önceki mesajlarıma göz atarsanız, 'gezme!' türü bişeyden bahsettim, belki de amorsisörlerdendir şimdi mesajınızdan sonra aklıma geldi.Servis fabrikadan ayarında çıkar! diyor, ölçüm falan nasıl yapsın. sizde de yüksek hızda 110-120 'gezme!' var mı?
-
13 Eylül 2015, 15:37
#1963
kefkes adlı üyeden alıntı
Motor yağına kimi 1 litre diyor kimisi 1.2 lt, rodaj yağını değiştirirken 1 lt'nin yetmiyeceğini düşünerek 2 tane litrelik motül 5000 aldım.Servise kalsa içindeki yağ iyice süzülmeden yenisini koyacaktı, bir saat'e yakın beklettim! Bir litreyi doldurduktan sonra yağ göstergesinin alt sınırına ya geldi ya gelmedi tam hatırlamıyorum.ikinci kutuyu da açtık. Şuan motosikletin içinde 1.3 civarı yağ vardır göz kararı.(göstergenin üst sınırına kadar dolu).Bence iki tane litrelik alın, olmazsa ikinciyi açmazsınız.
Önceki mesajlarıma göz atarsanız, 'gezme!' türü bişeyden bahsettim, belki de amorsisörlerdendir şimdi mesajınızdan sonra aklıma geldi.Servis fabrikadan ayarında çıkar! diyor, ölçüm falan nasıl yapsın. sizde de yüksek hızda 110-120 'gezme!' var mı?
Merhabalar yüksek hızda gezme olayını ben motorsikletin ağırlığına bağlıyorum bende de oluyor fakat öyle tedirgin edecek bir sorun yaşatmadı bana uzun süre kullanınca zaten insan motoruna alışıyor ve sorun olmaktan çıkıyor diyebilirim.
Bu arada benimde bir sorum olacak benim motorsikletim dijital göstergeye sahip fakat arızalandı ve şuan çalışmıyor. Yeni modellerde sanırım analog gösterge var bende bunu ileride analog göstergeye çevirmeyi planlıyorum herhangi bir ustaya yada servise sormadım fakat analog göstergeye çeviren yada bilgi sahibi olan bir arkadaş varsa öğrenmek isterim(hangi parçalar değişmesi gerekir ve maliyet hakkında da bilgi verirseniz sevinirim.
-
14 Eylül 2015, 09:32
#1964
vıceroy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motosikletin arka amortisörleri havası kaç basılması gerekiyor bilen varmı?
Amartisör havası sorunuza cevap bulabildiniz mi acaba? bende merak ediyorum.
-
14 Eylül 2015, 11:42
#1965
Amortisörlerin hava basıncının kaç olması gerektiğini henüz öğrenmedim. Ama eğer mevcut fabrikasyonda her ikisindeki değerler eşit değilse denge için olumsuz. Yağ için iki adet 1'er litre alırım. Motosikleti sıfır alıp servise götürdüğümde ayarı düzgün hiçbir yeri yoktu ve 500 km yi beklemeden her akla geleni uyarladık. Dolayısıyla fabrikasyon kontrol diye bir rahatlığa kapılmayın. Kendi motosikletlerimizin doktoru zamanla yine kendimiz olacağız.
-
15 Eylül 2015, 11:45
#1966
Şu an telefonu kapadım. RKS ana distribütörü olan kuba motor ile görüştüm. Teknik servis ile yaptığım görüşmede İçerisinde ki havanın sadece bi tıslık(nasıl bi tabir ise) olduğunu içerisine zaten çok fazla hava almadığını söyledi. birim olarak sorduğumda ise ellerinde bir ölçü olmadığını söylediler. Kullanım klavuzunu sordum, elimizde yok yayınlarsanız memnun olurum dedim. Burda bir bayiye göndereceklerini ordan alabileceğimi söylediler. Buda güzel bişey.
Ancak benim yaşadığım parça sorunu hala devam ediyor. "Alt Mafsal burcu" (doğrumu telaffuz ettim bilmiyorum) lazım. Arka tekerde titreme oluyor. Ancak bu burç tek parça olarak ellerinde yokmuş. istemişler, sanırım bir ay olacak hala tedarik aşamasında.(farklı çözülebilir bir tornalık işi var ama işte orijinal parça gibi olmaz sonuçta) Bu tür sıkıntılar yüzünden çok sevdiğim motosikletten vazgeçebilirim. Hatta çalıştığım kurumda şehir içi işe gidiş geliş amaçlı motosiklet arayanların merakla incelediği motosikletimi tavsiye etmez oldum. Servis ve yedek parça sıkıntısı yaşayan ben başkasına nasıl derim ki bu motosikleti al diye, küfür yemek için mi?
Şaka bir yana güzelim motosikletin ederi bu değil yani. (maddi değerden bahsetmiyorum, servis ve distribütör ederinden bahsediyorum)
-
15 Eylül 2015, 19:41
#1967
Bilgi ve paylasim icin tesekkurler. Motosikletin markasindan cok arkasinda duran ithalatci tutumu ayakta tutabiliyor. Kuba xf139 icin devir saat cami icten catladi diye o parcayi 45 gundur bekliyoruz yasalara inat! Dert etmedim nede olsa ybr parcasi alir takarim icabinda fakat ayni cumleleri RKS de kurmak zor cunku uyumlu emsal marka ve model yok. Arka mafsal kronikmi acaba hepimizde peydahlanacakmi! Gerekirse o parcayi sanaayide imal ederiz.
Arka amortisor hava basincina gelince; bildiginiz dag bisikletlerinin havali masalarinda basilan gaz basinci 120psi. RKS de bu oran bir tik mi Race tipi ciddi markalarin kullanici ya da servislerinden saglikli bilgi aliriz olmadi...
-
17 Eylül 2015, 12:47
#1968
Dostlar Lastik konusunda bir türlü tatmin olamadığım şeyler olduğundan kafam allak bullak. Arka ile ön aynı marka veya model olmasa ne kadar sorun yaşarız? Sava turkiye ile telefonla görüştüm. Ellerinde 90/90-17 olmadığını ancak aynı ölçülerde ki TVS apachi için 100/80-17 verdiklerini söylediler. Takım olarak 90/80-17 110/80-17 (mc 18) olduğunu, mc 25 ile mc 50 modellerini de 100/80-17 ile 130/70-17 verebileceklerini (hatta tvs apachi ile daha verimli dönüşler yaşadığını söylediler)
Şimdi sorum şu? tam ölçülerde olan ön lastik 9090/-17 İRC MB-34 ile arkaya da o modele (veya desene) uygun sava taksak sıkıntı olur mu?
Gönül ister ki yüksek bütçeli lastiklere yönelelim. ancak performans açısından sava nın modelleride yüksek bütçeli lastikleri pek aratmadığını yapmış olduğum araştırmalarda (forum paylaşımları vs) gördüm.
Fikirlerinizi bekliyorum. saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Ha bi de 90/90-17 ölçülerinde billas lastik var (buda tubeless) acaba billas nasıldır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------
şeytan diyor ki al şunu tak arkaya :D
http://www.kliksa.com/urun/bridgesto....zpc=902162427
-
17 Eylül 2015, 23:55
#1969
AHZ adlı üyeden alıntı
Dostlar Lastik konusunda bir türlü tatmin olamadığım şeyler olduğundan kafam allak bullak. Arka ile ön aynı marka veya model olmasa ne kadar sorun yaşarız? Sava turkiye ile telefonla görüştüm. Ellerinde 90/90-17 olmadığını ancak aynı ölçülerde ki TVS apachi için 100/80-17 verdiklerini söylediler. Takım olarak 90/80-17 110/80-17 (mc 18) olduğunu, mc 25 ile mc 50 modellerini de 100/80-17 ile 130/70-17 verebileceklerini (hatta tvs apachi ile daha verimli dönüşler yaşadığını söylediler)
Şimdi sorum şu? tam ölçülerde olan ön lastik 9090/-17 İRC MB-34 ile arkaya da o modele (veya desene) uygun sava taksak sıkıntı olur mu?
Gönül ister ki yüksek bütçeli lastiklere yönelelim. ancak performans açısından sava nın modelleride yüksek bütçeli lastikleri pek aratmadığını yapmış olduğum araştırmalarda (forum paylaşımları vs) gördüm.
Fikirlerinizi bekliyorum. saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Ha bi de 90/90-17 ölçülerinde billas lastik var (buda tubeless) acaba billas nasıldır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------
şeytan diyor ki al şunu tak arkaya :D
http://www.kliksa.com/urun/bridgesto....zpc=902162427
Merhaba;lastik konusunu biraz şurada paylaşıyoruz, bizim ön jantlar 100 genişliğe küçük gibi.. bi bak istersen;
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/152081-hangi-lastik-z-one-180-a-2.html
-
26 Eylül 2015, 01:07
#1970
Bayramımız mübarek olsun.
-
28 Eylül 2015, 12:26
#1971
ARkadaşlar ciddi bir problemim var 2 dir ıslak zeminde motor kayıp düşüyorum. bundan önce cok kez kaymıştı kurtarmıştım korulamalık demiri olduğundan sıkıntı yaşamadım.. ama yarın öbürgün havalar yağışlı olacaktır bu düşüp kalkmalar artacağını düşünüyorum.. lastikleri kaliteli birşey ile değiştirmek istiyorum parasi önemli değil önemli olan insanın güvenliği... bunun için bir kaç sorum var.
ıslak zeminde yağmurlu havalarda ne tür lastik alabilirim.
bir diğeri lastikler iç laslikliymiş. tubelesss taktırabilirmiyim bir sıkıntı sorun teşkil edermi..
100/80/17 ve 130/70/17 idi sanırım ölçüler uyumlu olan bunun michell marka olanını düşünüyorum.. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
AHZ adlı üyeden alıntı
Bayramımız mübarek olsun.
sağol seninde ve diğer arkadaslarında mübarek olsun
-
28 Eylül 2015, 13:36
#1972
toseabul adlı üyeden alıntı
ARkadaşlar ciddi bir problemim var 2 dir ıslak zeminde motor kayıp düşüyorum. bundan önce cok kez kaymıştı kurtarmıştım korulamalık demiri olduğundan sıkıntı yaşamadım.. ama yarın öbürgün havalar yağışlı olacaktır bu düşüp kalkmalar artacağını düşünüyorum.. lastikleri kaliteli birşey ile değiştirmek istiyorum parasi önemli değil önemli olan insanın güvenliği... bunun için bir kaç sorum var.
ıslak zeminde yağmurlu havalarda ne tür lastik alabilirim.
bir diğeri lastikler iç laslikliymiş. tubelesss taktırabilirmiyim bir sıkıntı sorun teşkil edermi..
100/80/17 ve 130/70/17 idi sanırım ölçüler uyumlu olan bunun michell marka olanını düşünüyorum.. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------
sağol seninde ve diğer arkadaslarında mübarek olsun
Dostum lastik konusu pek çok kere konuşuldu. Micheline paran yetiyorsa taktırabilirsin. Paran kısıtlıysa sava taktır. Bizler değiytirdik taktırdık iç lastik olmadan tubeless olarak. Hiç bir sorun olmadı. Senin belirttigin ebatlardan taktırdık çünkü orjinal ebatı sıkıntılı bulması zor bir ebat. Ben sava mc50 taktırmıştım. Fiyat perf. Olarak çok iyi. Hemde tubeless patlalara karşı hemen inmediginden daha güvenli.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
AHZ adlı üyeden alıntı
Dostlar Lastik konusunda bir türlü tatmin olamadığım şeyler olduğundan kafam allak bullak. Arka ile ön aynı marka veya model olmasa ne kadar sorun yaşarız? Sava turkiye ile telefonla görüştüm. Ellerinde 90/90-17 olmadığını ancak aynı ölçülerde ki TVS apachi için 100/80-17 verdiklerini söylediler. Takım olarak 90/80-17 110/80-17 (mc 18) olduğunu, mc 25 ile mc 50 modellerini de 100/80-17 ile 130/70-17 verebileceklerini (hatta tvs apachi ile daha verimli dönüşler yaşadığını söylediler)
Şimdi sorum şu? tam ölçülerde olan ön lastik 9090/-17 İRC MB-34 ile arkaya da o modele (veya desene) uygun sava taksak sıkıntı olur mu?
Gönül ister ki yüksek bütçeli lastiklere yönelelim. ancak performans açısından sava nın modelleride yüksek bütçeli lastikleri pek aratmadığını yapmış olduğum araştırmalarda (forum paylaşımları vs) gördüm.
Fikirlerinizi bekliyorum. saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------
Ha bi de 90/90-17 ölçülerinde billas lastik var (buda tubeless) acaba billas nasıldır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------
şeytan diyor ki al şunu tak arkaya :D
http://www.kliksa.com/urun/bridgesto....zpc=902162427
Dostum 100/80-17 130/70-17 taktır. Ben sava mc50 takmıştım. Çok memnun olduk. Orjinal ebatında tatım olarak yok. Motoru sattım ama tanıdıkta olduğu için hala görüyorum. 15000km olmuş motor lastiklerde hala bi sıtıntı yok. Zaten desen olarak micheline benziyor ve yumuşak bir lastik çok iyi tutuyo.
-
28 Eylül 2015, 14:54
#1973
gargi amca bilgilierin için tşk ederim... boyut ebat ve iç lastıksiz kullanabildiğini öğrendim bu konuda icim rahat.. mc32 ile mc25 arasinda kararsız kaldım işin açıkçası mc32 kış lastiği dedi sava bana... karda bile pek sıkıntı yaşatmıyor youtubede mc32 araştırınca karda scooter sürüyorlar... yağmurlu havada performansı nasıldır bilmiyorum ama mc32 takım olarak 385 tl fiyat çikartilar bence gayet makul bir fiyat haftaya ürün gelecegini belirtiler bir hafta kadar bekleyecez bu arada araştırmalara devam.. 2.el cıkma michellin lastikleri vardi sahibinden sitesinden pek güvenemedim işin açıkçası.
130 ebatındaki lastik zincire veya zincir üstündeki plastik korumaya sürtme yapabilme ihtimali varmi gerçi zincir üstündeki koruma taşlanabilir ama zincire sürtmesi kötü olur
-
28 Eylül 2015, 18:38
#1974
toseabul adlı üyeden alıntı
gargi amca bilgilierin için tşk ederim... boyut ebat ve iç lastıksiz kullanabildiğini öğrendim bu konuda icim rahat.. mc32 ile mc25 arasinda kararsız kaldım işin açıkçası mc32 kış lastiği dedi sava bana... karda bile pek sıkıntı yaşatmıyor youtubede mc32 araştırınca karda scooter sürüyorlar... yağmurlu havada performansı nasıldır bilmiyorum ama mc32 takım olarak 385 tl fiyat çikartilar bence gayet makul bir fiyat haftaya ürün gelecegini belirtiler bir hafta kadar bekleyecez bu arada araştırmalara devam.. 2.el cıkma michellin lastikleri vardi sahibinden sitesinden pek güvenemedim işin açıkçası.
130 ebatındaki lastik zincire veya zincir üstündeki plastik korumaya sürtme yapabilme ihtimali varmi gerçi zincir üstündeki koruma taşlanabilir ama zincire sürtmesi kötü olur
Arka lastik kesinlikle ne zincire ne plastik korumaya ne maşaya sürtmedi. Arkaya 130/70-17 takmadan önce ölçmüştüm de zaten. Motor şimdi başkasında ama 15000km dir sorun yok.
-
29 Eylül 2015, 00:14
#1975
motorun altında az birazcik nadiren damla damla yağ akıyor bu aralar iş yoğunluğundan pek ilgilenip bakamıyorum hafta sonu motoru söküp detaylı bir sekilde incelemeden önce sormak isterim sizin motordada aynı problem varmıdır sonuçta yağ soğutmalı motor ondan olabilir mi acaba yada arada kesiciye girdiğinden ?
-
29 Eylül 2015, 11:28
#1976
-
29 Eylül 2015, 12:40
#1977
Mc50 roadracer'dı ismi benim aldığım lastığın. Softunu hardını bilmiyorum. Ama lastik yumuşaktı bence. Belki softu dahada yumuşak bir modeldir. Pist tarzı için. O da çok çabuk erir o zaman
-
30 Eylül 2015, 18:44
#1978
-
30 Eylül 2015, 19:19
#1979
Merhaba arkadaşlar. Rks Titanik 150 motorumu satıyorum. 2014 model mayıs 2015 çıkışlı 7000 km'de beyaz renktedir. Gayet güzel ve temiz bir motosiklet. İlgilenen arkadaşlar mesaj yolu ile ulaşabilir.
-
30 Eylül 2015, 23:44
#1980
hayırlı satıslar insallah gonlunce olur hersey keske ilan linkini koysaydın
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler