Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1961
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Arkadaşlar motosikletin arka amortisörleri havası kaç basılması gerekiyor bilen varmı? Bunu bilmez ve kontrol etmezsek dengesizlikler yaşatır gibi geliyor bana. Kitapçığı olmadan ürün satın alınca teknik sorulara cevap bulmak zor oluyor. Birde bizim titaniclerin motor yağı kaç litreydi? Teşekkürler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1962
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motosikletin arka amortisörleri havası kaç basılması gerekiyor bilen varmı? Bunu bilmez ve kontrol etmezsek dengesizlikler yaşatır gibi geliyor bana. Kitapçığı olmadan ürün satın alınca teknik sorulara cevap bulmak zor oluyor. Birde bizim titaniclerin motor yağı kaç litreydi? Teşekkürler.
    Motor yağına kimi 1 litre diyor kimisi 1.2 lt, rodaj yağını değiştirirken 1 lt'nin yetmiyeceğini düşünerek 2 tane litrelik motül 5000 aldım.Servise kalsa içindeki yağ iyice süzülmeden yenisini koyacaktı, bir saat'e yakın beklettim! Bir litreyi doldurduktan sonra yağ göstergesinin alt sınırına ya geldi ya gelmedi tam hatırlamıyorum.ikinci kutuyu da açtık. Şuan motosikletin içinde 1.3 civarı yağ vardır göz kararı.(göstergenin üst sınırına kadar dolu).Bence iki tane litrelik alın, olmazsa ikinciyi açmazsınız.
    Önceki mesajlarıma göz atarsanız, 'gezme!' türü bişeyden bahsettim, belki de amorsisörlerdendir şimdi mesajınızdan sonra aklıma geldi.Servis fabrikadan ayarında çıkar! diyor, ölçüm falan nasıl yapsın. sizde de yüksek hızda 110-120 'gezme!' var mı?

  3. #1963

    Üyelik
    05 Nisan 2009
    Şehir
    Tekirdağ/Çorlu
    Motosikleti
    Rks titanic 150 2012
    Alıntı kefkes adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor yağına kimi 1 litre diyor kimisi 1.2 lt, rodaj yağını değiştirirken 1 lt'nin yetmiyeceğini düşünerek 2 tane litrelik motül 5000 aldım.Servise kalsa içindeki yağ iyice süzülmeden yenisini koyacaktı, bir saat'e yakın beklettim! Bir litreyi doldurduktan sonra yağ göstergesinin alt sınırına ya geldi ya gelmedi tam hatırlamıyorum.ikinci kutuyu da açtık. Şuan motosikletin içinde 1.3 civarı yağ vardır göz kararı.(göstergenin üst sınırına kadar dolu).Bence iki tane litrelik alın, olmazsa ikinciyi açmazsınız.
    Önceki mesajlarıma göz atarsanız, 'gezme!' türü bişeyden bahsettim, belki de amorsisörlerdendir şimdi mesajınızdan sonra aklıma geldi.Servis fabrikadan ayarında çıkar! diyor, ölçüm falan nasıl yapsın. sizde de yüksek hızda 110-120 'gezme!' var mı?
    Merhabalar yüksek hızda gezme olayını ben motorsikletin ağırlığına bağlıyorum bende de oluyor fakat öyle tedirgin edecek bir sorun yaşatmadı bana uzun süre kullanınca zaten insan motoruna alışıyor ve sorun olmaktan çıkıyor diyebilirim.

    Bu arada benimde bir sorum olacak benim motorsikletim dijital göstergeye sahip fakat arızalandı ve şuan çalışmıyor. Yeni modellerde sanırım analog gösterge var bende bunu ileride analog göstergeye çevirmeyi planlıyorum herhangi bir ustaya yada servise sormadım fakat analog göstergeye çeviren yada bilgi sahibi olan bir arkadaş varsa öğrenmek isterim(hangi parçalar değişmesi gerekir ve maliyet hakkında da bilgi verirseniz sevinirim.

  4. #1964

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı vıceroy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motosikletin arka amortisörleri havası kaç basılması gerekiyor bilen varmı?
    Amartisör havası sorunuza cevap bulabildiniz mi acaba? bende merak ediyorum.

  5. #1965
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Amortisörlerin hava basıncının kaç olması gerektiğini henüz öğrenmedim. Ama eğer mevcut fabrikasyonda her ikisindeki değerler eşit değilse denge için olumsuz. Yağ için iki adet 1'er litre alırım. Motosikleti sıfır alıp servise götürdüğümde ayarı düzgün hiçbir yeri yoktu ve 500 km yi beklemeden her akla geleni uyarladık. Dolayısıyla fabrikasyon kontrol diye bir rahatlığa kapılmayın. Kendi motosikletlerimizin doktoru zamanla yine kendimiz olacağız.

  6. #1966

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Şu an telefonu kapadım. RKS ana distribütörü olan kuba motor ile görüştüm. Teknik servis ile yaptığım görüşmede İçerisinde ki havanın sadece bi tıslık(nasıl bi tabir ise) olduğunu içerisine zaten çok fazla hava almadığını söyledi. birim olarak sorduğumda ise ellerinde bir ölçü olmadığını söylediler. Kullanım klavuzunu sordum, elimizde yok yayınlarsanız memnun olurum dedim. Burda bir bayiye göndereceklerini ordan alabileceğimi söylediler. Buda güzel bişey.

    Ancak benim yaşadığım parça sorunu hala devam ediyor. "Alt Mafsal burcu" (doğrumu telaffuz ettim bilmiyorum) lazım. Arka tekerde titreme oluyor. Ancak bu burç tek parça olarak ellerinde yokmuş. istemişler, sanırım bir ay olacak hala tedarik aşamasında.(farklı çözülebilir bir tornalık işi var ama işte orijinal parça gibi olmaz sonuçta) Bu tür sıkıntılar yüzünden çok sevdiğim motosikletten vazgeçebilirim. Hatta çalıştığım kurumda şehir içi işe gidiş geliş amaçlı motosiklet arayanların merakla incelediği motosikletimi tavsiye etmez oldum. Servis ve yedek parça sıkıntısı yaşayan ben başkasına nasıl derim ki bu motosikleti al diye, küfür yemek için mi?
    Şaka bir yana güzelim motosikletin ederi bu değil yani. (maddi değerden bahsetmiyorum, servis ve distribütör ederinden bahsediyorum)

  7. #1967
    vıceroy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    içel
    Motosikleti
    gv650 - RKS 150-kuba xf139
    Bilgi ve paylasim icin tesekkurler. Motosikletin markasindan cok arkasinda duran ithalatci tutumu ayakta tutabiliyor. Kuba xf139 icin devir saat cami icten catladi diye o parcayi 45 gundur bekliyoruz yasalara inat! Dert etmedim nede olsa ybr parcasi alir takarim icabinda fakat ayni cumleleri RKS de kurmak zor cunku uyumlu emsal marka ve model yok. Arka mafsal kronikmi acaba hepimizde peydahlanacakmi! Gerekirse o parcayi sanaayide imal ederiz.
    Arka amortisor hava basincina gelince; bildiginiz dag bisikletlerinin havali masalarinda basilan gaz basinci 120psi. RKS de bu oran bir tik mi Race tipi ciddi markalarin kullanici ya da servislerinden saglikli bilgi aliriz olmadi...

  8. #1968

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Dostlar Lastik konusunda bir türlü tatmin olamadığım şeyler olduğundan kafam allak bullak. Arka ile ön aynı marka veya model olmasa ne kadar sorun yaşarız? Sava turkiye ile telefonla görüştüm. Ellerinde 90/90-17 olmadığını ancak aynı ölçülerde ki TVS apachi için 100/80-17 verdiklerini söylediler. Takım olarak 90/80-17 110/80-17 (mc 18) olduğunu, mc 25 ile mc 50 modellerini de 100/80-17 ile 130/70-17 verebileceklerini (hatta tvs apachi ile daha verimli dönüşler yaşadığını söylediler)

    Şimdi sorum şu? tam ölçülerde olan ön lastik 9090/-17 İRC MB-34 ile arkaya da o modele (veya desene) uygun sava taksak sıkıntı olur mu?
    Gönül ister ki yüksek bütçeli lastiklere yönelelim. ancak performans açısından sava nın modelleride yüksek bütçeli lastikleri pek aratmadığını yapmış olduğum araştırmalarda (forum paylaşımları vs) gördüm.
    Fikirlerinizi bekliyorum. saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

    Ha bi de 90/90-17 ölçülerinde billas lastik var (buda tubeless) acaba billas nasıldır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

    şeytan diyor ki al şunu tak arkaya :D
    http://www.kliksa.com/urun/bridgesto....zpc=902162427

  9. #1969
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar Lastik konusunda bir türlü tatmin olamadığım şeyler olduğundan kafam allak bullak. Arka ile ön aynı marka veya model olmasa ne kadar sorun yaşarız? Sava turkiye ile telefonla görüştüm. Ellerinde 90/90-17 olmadığını ancak aynı ölçülerde ki TVS apachi için 100/80-17 verdiklerini söylediler. Takım olarak 90/80-17 110/80-17 (mc 18) olduğunu, mc 25 ile mc 50 modellerini de 100/80-17 ile 130/70-17 verebileceklerini (hatta tvs apachi ile daha verimli dönüşler yaşadığını söylediler)

    Şimdi sorum şu? tam ölçülerde olan ön lastik 9090/-17 İRC MB-34 ile arkaya da o modele (veya desene) uygun sava taksak sıkıntı olur mu?
    Gönül ister ki yüksek bütçeli lastiklere yönelelim. ancak performans açısından sava nın modelleride yüksek bütçeli lastikleri pek aratmadığını yapmış olduğum araştırmalarda (forum paylaşımları vs) gördüm.
    Fikirlerinizi bekliyorum. saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

    Ha bi de 90/90-17 ölçülerinde billas lastik var (buda tubeless) acaba billas nasıldır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

    şeytan diyor ki al şunu tak arkaya :D
    http://www.kliksa.com/urun/bridgesto....zpc=902162427
    Merhaba;lastik konusunu biraz şurada paylaşıyoruz, bizim ön jantlar 100 genişliğe küçük gibi.. bi bak istersen;
    http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/152081-hangi-lastik-z-one-180-a-2.html

  10. #1970

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Bayramımız mübarek olsun.

  11. #1971
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    ARkadaşlar ciddi bir problemim var 2 dir ıslak zeminde motor kayıp düşüyorum. bundan önce cok kez kaymıştı kurtarmıştım korulamalık demiri olduğundan sıkıntı yaşamadım.. ama yarın öbürgün havalar yağışlı olacaktır bu düşüp kalkmalar artacağını düşünüyorum.. lastikleri kaliteli birşey ile değiştirmek istiyorum parasi önemli değil önemli olan insanın güvenliği... bunun için bir kaç sorum var.
    ıslak zeminde yağmurlu havalarda ne tür lastik alabilirim.
    bir diğeri lastikler iç laslikliymiş. tubelesss taktırabilirmiyim bir sıkıntı sorun teşkil edermi..
    100/80/17 ve 130/70/17 idi sanırım ölçüler uyumlu olan bunun michell marka olanını düşünüyorum.. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------

    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayramımız mübarek olsun.
    sağol seninde ve diğer arkadaslarında mübarek olsun

  12. #1972

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ARkadaşlar ciddi bir problemim var 2 dir ıslak zeminde motor kayıp düşüyorum. bundan önce cok kez kaymıştı kurtarmıştım korulamalık demiri olduğundan sıkıntı yaşamadım.. ama yarın öbürgün havalar yağışlı olacaktır bu düşüp kalkmalar artacağını düşünüyorum.. lastikleri kaliteli birşey ile değiştirmek istiyorum parasi önemli değil önemli olan insanın güvenliği... bunun için bir kaç sorum var.
    ıslak zeminde yağmurlu havalarda ne tür lastik alabilirim.
    bir diğeri lastikler iç laslikliymiş. tubelesss taktırabilirmiyim bir sıkıntı sorun teşkil edermi..
    100/80/17 ve 130/70/17 idi sanırım ölçüler uyumlu olan bunun michell marka olanını düşünüyorum.. bu konuda yardımcı olursanız sevinirim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:15 ----------



    sağol seninde ve diğer arkadaslarında mübarek olsun
    Dostum lastik konusu pek çok kere konuşuldu. Micheline paran yetiyorsa taktırabilirsin. Paran kısıtlıysa sava taktır. Bizler değiytirdik taktırdık iç lastik olmadan tubeless olarak. Hiç bir sorun olmadı. Senin belirttigin ebatlardan taktırdık çünkü orjinal ebatı sıkıntılı bulması zor bir ebat. Ben sava mc50 taktırmıştım. Fiyat perf. Olarak çok iyi. Hemde tubeless patlalara karşı hemen inmediginden daha güvenli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------

    Alıntı AHZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar Lastik konusunda bir türlü tatmin olamadığım şeyler olduğundan kafam allak bullak. Arka ile ön aynı marka veya model olmasa ne kadar sorun yaşarız? Sava turkiye ile telefonla görüştüm. Ellerinde 90/90-17 olmadığını ancak aynı ölçülerde ki TVS apachi için 100/80-17 verdiklerini söylediler. Takım olarak 90/80-17 110/80-17 (mc 18) olduğunu, mc 25 ile mc 50 modellerini de 100/80-17 ile 130/70-17 verebileceklerini (hatta tvs apachi ile daha verimli dönüşler yaşadığını söylediler)

    Şimdi sorum şu? tam ölçülerde olan ön lastik 9090/-17 İRC MB-34 ile arkaya da o modele (veya desene) uygun sava taksak sıkıntı olur mu?
    Gönül ister ki yüksek bütçeli lastiklere yönelelim. ancak performans açısından sava nın modelleride yüksek bütçeli lastikleri pek aratmadığını yapmış olduğum araştırmalarda (forum paylaşımları vs) gördüm.
    Fikirlerinizi bekliyorum. saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:06 ----------

    Ha bi de 90/90-17 ölçülerinde billas lastik var (buda tubeless) acaba billas nasıldır?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:22 ----------

    şeytan diyor ki al şunu tak arkaya :D
    http://www.kliksa.com/urun/bridgesto....zpc=902162427
    Dostum 100/80-17 130/70-17 taktır. Ben sava mc50 takmıştım. Çok memnun olduk. Orjinal ebatında tatım olarak yok. Motoru sattım ama tanıdıkta olduğu için hala görüyorum. 15000km olmuş motor lastiklerde hala bi sıtıntı yok. Zaten desen olarak micheline benziyor ve yumuşak bir lastik çok iyi tutuyo.

  13. #1973
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    gargi amca bilgilierin için tşk ederim... boyut ebat ve iç lastıksiz kullanabildiğini öğrendim bu konuda icim rahat.. mc32 ile mc25 arasinda kararsız kaldım işin açıkçası mc32 kış lastiği dedi sava bana... karda bile pek sıkıntı yaşatmıyor youtubede mc32 araştırınca karda scooter sürüyorlar... yağmurlu havada performansı nasıldır bilmiyorum ama mc32 takım olarak 385 tl fiyat çikartilar bence gayet makul bir fiyat haftaya ürün gelecegini belirtiler bir hafta kadar bekleyecez bu arada araştırmalara devam.. 2.el cıkma michellin lastikleri vardi sahibinden sitesinden pek güvenemedim işin açıkçası.

    130 ebatındaki lastik zincire veya zincir üstündeki plastik korumaya sürtme yapabilme ihtimali varmi gerçi zincir üstündeki koruma taşlanabilir ama zincire sürtmesi kötü olur

  14. #1974

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gargi amca bilgilierin için tşk ederim... boyut ebat ve iç lastıksiz kullanabildiğini öğrendim bu konuda icim rahat.. mc32 ile mc25 arasinda kararsız kaldım işin açıkçası mc32 kış lastiği dedi sava bana... karda bile pek sıkıntı yaşatmıyor youtubede mc32 araştırınca karda scooter sürüyorlar... yağmurlu havada performansı nasıldır bilmiyorum ama mc32 takım olarak 385 tl fiyat çikartilar bence gayet makul bir fiyat haftaya ürün gelecegini belirtiler bir hafta kadar bekleyecez bu arada araştırmalara devam.. 2.el cıkma michellin lastikleri vardi sahibinden sitesinden pek güvenemedim işin açıkçası.

    130 ebatındaki lastik zincire veya zincir üstündeki plastik korumaya sürtme yapabilme ihtimali varmi gerçi zincir üstündeki koruma taşlanabilir ama zincire sürtmesi kötü olur
    Arka lastik kesinlikle ne zincire ne plastik korumaya ne maşaya sürtmedi. Arkaya 130/70-17 takmadan önce ölçmüştüm de zaten. Motor şimdi başkasında ama 15000km dir sorun yok.

  15. #1975
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    motorun altında az birazcik nadiren damla damla yağ akıyor bu aralar iş yoğunluğundan pek ilgilenip bakamıyorum hafta sonu motoru söküp detaylı bir sekilde incelemeden önce sormak isterim sizin motordada aynı problem varmıdır sonuçta yağ soğutmalı motor ondan olabilir mi acaba yada arada kesiciye girdiğinden ?

  16. #1976

    Üyelik
    20 Temmuz 2015
    Alıntı toseabul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun altında az birazcik nadiren damla damla yağ akıyor bu aralar iş yoğunluğundan pek ilgilenip bakamıyorum hafta sonu motoru söküp detaylı bir sekilde incelemeden önce sormak isterim sizin motordada aynı problem varmıdır sonuçta yağ soğutmalı motor ondan olabilir mi acaba yada arada kesiciye girdiğinden ?
    Hocam yağ soğutmalı değil motorumuz hava soğutmalı. alt kapağı kontrol et. bezle güzelce sil. sonra elinle bak sızma nerde? eğer kapaktaysa kolay. yok başka yerdeyse o zaman yorum dahi yapamam bilgim yok. Kapaktaki sorunu suculardan alacağın liflerle bile çözersin :D

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum lastik konusu pek çok kere konuşuldu. Micheline paran yetiyorsa taktırabilirsin. Paran kısıtlıysa sava taktır. Bizler değiytirdik taktırdık iç lastik olmadan tubeless olarak. Hiç bir sorun olmadı. Senin belirttigin ebatlardan taktırdık çünkü orjinal ebatı sıkıntılı bulması zor bir ebat. Ben sava mc50 taktırmıştım. Fiyat perf. Olarak çok iyi. Hemde tubeless patlalara karşı hemen inmediginden daha güvenli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------



    Dostum 100/80-17 130/70-17 taktır. Ben sava mc50 takmıştım. Çok memnun olduk. Orjinal ebatında tatım olarak yok. Motoru sattım ama tanıdıkta olduğu için hala görüyorum. 15000km olmuş motor lastiklerde hala bi sıtıntı yok. Zaten desen olarak micheline benziyor ve yumuşak bir lastik çok iyi tutuyo.
    teşekkür ederim verdiğin bilgiler için. Ancak Sava da iki tür mc 50 varmış. Şu an ellerinde Soft (yumuşak hamurlu) olan yokmuş. sanırım sizin taktığınız soft modeli. O nedenle beklemedeyim. hala dönüş yapmadılar. Aklım irc mb-34 modeline gidiyor. hem orijinal ebatlarda ön arka. hem de deseni fena değil. Antakya da cbr125 lere takmışlar bu modeli. bir iki kişiye sordum performansı nasıl dedim. Bak abi deyip bi kökledi dizi yere değecek kadar yatırdı km/s hız da fena değildi yani. Tekrar yanıma geldi abi bunu arkadaşların tavsiyesi ile aldım denemek için. evde bi çift prelli duruyor, bundan inanılmaz memnun kaldım dedi. ama yağmurda nasıldır bilmem dedi. inanın bütçe olmayınca böyle tırmalar dururuz işte. Başka bi dert yok. Kıyafet alcam 2 ay oldu onu mu alayım bunu mu alayım derken. (çünkü bi kere almak istiyorsunuz, olurda bütçe yeterse motosiklet değişince tekrar kıyafet değişmek istemiyorsunuz vs)
    Gönül ister gidelim metzeller takalım. Gönül ister kaskı kevlar olanlardan alalım. gönül ister en iyi korumalı kışlık ayrı yazlık ayrı kıyafet alalım.
    Gönül ister ABS li motosikletlerden alalım uzar gider yani
    Hadi işiniz rast gitsin.
    Ama aklım da irc MB-34 var orijinal ebatlar ))

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

    bu arada şimdi baktım da savanın soft modelleri michelin ile yarışıyor artık. mesala mc25bogart 130/70-17 normali 196tl soft olan 303 tl. Ne oluyoruz yahu neden bu kadar arttı neye göre arttı kendine michelin i mi kıyas aldı anlamıyorum?

  17. #1977

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    Mc50 roadracer'dı ismi benim aldığım lastığın. Softunu hardını bilmiyorum. Ama lastik yumuşaktı bence. Belki softu dahada yumuşak bir modeldir. Pist tarzı için. O da çok çabuk erir o zaman

  18. #1978
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    bugun mardinin bir ilçesinde lastiğim patladı allahtan şanslıyım ki yanımda sırt çantam yedek iç lastik araç ve gereçlerim vardı..


    lastiği tamir ettik en azından..
    motorun altan yağ damlatma olayını da çözdüm gösterge muşurun ordaki conta gitmişti onu değiştirip güzelcene mazotla yıkadım temizledim.. işin ilginc tarafı 1lt kadar yağ kayıp damlatmışmı motormu yakmış bilmiyorum zamanında müdahale. lastiklerin havası inikti ön 29 arka 32 psi hava bastım. 100km geçince artık yalpanma tankslapper gibi şeyler olmuyor.. tek kalan eksik şey yeni kışlık lastiklerin gelmesi..



    ARka fren balataları kemikleşmişti arka fren tutmuyordu o balataları da değiştirdim şimdi cilop gibi oldu..

  19. #1979
    osmanico - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 150
    Merhaba arkadaşlar. Rks Titanik 150 motorumu satıyorum. 2014 model mayıs 2015 çıkışlı 7000 km'de beyaz renktedir. Gayet güzel ve temiz bir motosiklet. İlgilenen arkadaşlar mesaj yolu ile ulaşabilir.

  20. #1980
    toseabul - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2015
    hayırlı satıslar insallah gonlunce olur hersey keske ilan linkini koysaydın


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler