RKS Titanic 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
12 Ağustos 2015, 22:51
#1921
Arkadaşlar merhaba, şimdi biz gerçekten her 1.000 km de bir bu aleti servise götürmek zorunda mıyız ? Bana açıkçası bu aralık çok kısa geliyor ve sinirimi bozmaya başladı, her zaman bakıma götürüp getiriyorum ama şimdi Ankara'dan İstanbul'a git gel yapınca bana benzin masrafı dışında birde ayrıyetten 40TL "Bakım ve Yağ Değişimi" masrafı açması hiç hoş değil. Siz nasıl yaptırıyorsunuz bakımlarını ve hangi aralıklarla yazarsanız sevinirim.
Tekeriniz düz bassın.
Reklamlar
-
13 Ağustos 2015, 12:56
#1922
Dostlar, Lastik konusunda öne 110/70-17 takabiliyor muyuz?
-
14 Ağustos 2015, 09:45
#1923
0 km 2015 siyah bir rks aldım bugün plakada çıkıyor bakalım kullandıkça izlenimleri bildiririm saygılar tekeriniz düz bassın.
-
14 Ağustos 2015, 09:52
#1924
Merhaba arkadaşlar şehir değişikliği sebebi ile fiyatını hak ettiğinin çok altında yazdığım motorumun ilanını aşağıdaki linkten görebilirsiniz.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0203679/detay/
-
14 Ağustos 2015, 11:21
#1925
akindr adlı üyeden alıntı
0 km 2015 siyah bir rks aldım bugün plakada çıkıyor bakalım kullandıkça izlenimleri bildiririm saygılar tekeriniz düz bassın.
Hayırlı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:07 ----------
The-Rock adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba, şimdi biz gerçekten her 1.000 km de bir bu aleti servise götürmek zorunda mıyız ? Bana açıkçası bu aralık çok kısa geliyor ve sinirimi bozmaya başladı, her zaman bakıma götürüp getiriyorum ama şimdi Ankara'dan İstanbul'a git gel yapınca bana benzin masrafı dışında birde ayrıyetten 40TL "Bakım ve Yağ Değişimi" masrafı açması hiç hoş değil. Siz nasıl yaptırıyorsunuz bakımlarını ve hangi aralıklarla yazarsanız sevinirim.
Tekeriniz düz bassın.
buradaki periyotlara göre bakımı kendinizde yapabilirsiniz. Eğer yapamazsanız servis dışı bildiğiniz bir motosiklet tamircisinden de yaptırabilirsiniz.
http://www.ekilavuz.com/kilavuz/4030...-83/motosiklet
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:13 ----------
buROCK306 adlı üyeden alıntı
iyi fiyat, hayırlı satışlar. Almamış olsaydım talipli olabilirdim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:17 ----------
AHZ adlı üyeden alıntı
Dostlar, Lastik konusunda öne 110/70-17 takabiliyor muyuz?
Lastik konusunda yaptığım araştırmalarda yeterli cevap bulamadım.? gargiamca, ulaş, murat abi vs bakmaz oldular sanırım, motosiklet değiştirdikten sonra konu yetim kaldı
-
15 Ağustos 2015, 13:29
#1926
Merhaba arkadaşlar dün rks ile ilk 40 kmsini yaptık rodaj aşaması devam ediyor daha motoru tanıma aşamasında olduğumdan pek bir şey diyemeyeceğim ama oldukça keyifli alet zamanla tecrübe ve izlenimlerimi paylaşacağım sağlıcakla kalın.
-
15 Ağustos 2015, 14:10
#1927
Motorumun 8bin bakımı geldi. Yetkili servis olarak parsellerdeki Berk Motora götürmeyi düşünüyorum önerirmisiniz? Bana 130-140tl ye mâl olucağını söylediler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:56 ----------
Ayrıca conta değişimi olucak onun içinde 200tl toplamda 330-340tl ye toplam maliyeti olucak, fiyat sizce uygun mu
-
16 Ağustos 2015, 17:07
#1928
Conta değişimi bu kadar tutar mı yahu? Alternatiflere bakmanızı tavsiye ederim.
Benimde şu an alt mafsal mil ucunun değişmesi lazım. Arka teker oynuyor. Ama yedek parça yok fabrikada. Fabrikadan Kenan beyle görüştük. İlgileniyorlar. İnşallah en kısa sürede çözülür .
-
16 Ağustos 2015, 18:08
#1929
Sevgili dostum, orjinal ebatlarından ayrı olarak en sağlıklı takabileceğin ebatlar ön lastik için 100/80-17 ve arka lastik için 130/70-17 bu ebatlara lastik çapında en az büyüme oluyor. Bunlardan başka ebata bakma.
-
16 Ağustos 2015, 19:48
#1930
gargi amca adlı üyeden alıntı
Sevgili dostum, orjinal ebatlarından ayrı olarak en sağlıklı takabileceğin ebatlar ön lastik için 100/80-17 ve arka lastik için 130/70-17 bu ebatlara lastik çapında en az büyüme oluyor. Bunlardan başka ebata bakma.
Cevabınız için Çok teşekkür ederim. Elimde mevcut 110/70-17 vardı onu öne taktırıp, Arkaya da 130/70-17 alayım diyodum. O zaman elimdeki lastiği araya takıp, öne de 100/80-17 bakayım.
-
16 Ağustos 2015, 22:34
#1931
Elinde varsa tak artık. Niye fazla masraf edicen. Orjinalinden 4mm küçülür ön lastik. Arkaya yeni al. Böylelikle tek lastik daha alarak işini az masrafla halladersin.
-
16 Ağustos 2015, 23:04
#1932
gargi amca adlı üyeden alıntı
Elinde varsa tak artık. Niye fazla masraf edicen. Orjinalinden 4mm küçülür ön lastik. Arkaya yeni al. Böylelikle tek lastik daha alarak işini az masrafla halladersin.
Benim de niyetim oydu. 4 milim küçülür mü büyür mü? Ölçümler nasıl yapılıyor? Orjinali 90/90-17 takacağım lastik 110/70-17. Şimdi en olarak büyüyor yükseklik olarak küçülüyor diye düşündüm. Yanlış mı düşünmüşüm?
Neyse, o zaman öne 110/70-17 yi takıyorum. nasipse yarın arkaya 130/70-17 sava, Irc veya swallow lastik bakacam.
İlgin için ayrıca teşekkür ederim.
-
17 Ağustos 2015, 17:37
#1933
Şimdi mesela 90/90-17 ya ölçüler. İlk rakam 90mm lastiğin eni. İkinci 90 rakamı ise lastiğin yanak yüksekliği. Fakat o milimetre değil. Lastiğin eninin yüzde doksanı demek. Yani 90mm nin yüzde 90ı eşittir 81mm yanak yüksekliği oluyor. 110/70-17 de ise. 110nun yüzde 70i eşittir 77mm yanak yüksekliği çıkıyor. Yani lastik çapın 4mm küçüldü. Çok elzem değil bence.
-
18 Ağustos 2015, 11:05
#1934
Teşekkür ederim. Öğrenmiş oldum
-
20 Ağustos 2015, 14:21
#1935
Selam. Yazlık evde kullanmak üzere rks 150 ve ya kuba cr 150 beyaz renk üzerinde kararsız kaldım. Her iki motoru da aynı firma getiriyorsa
aynı garanti güvencesindeyse ben hangisini seçtiğimde mahcup olmam? Keeway superlight150 ve keeway supershadow motosikletlerim oldu zamanında. Macar malı olup sağlamdı ürünleri eski keeway ve yeni rks isminin fakat kopyası olan diğer marka motosikletlerin yedek parçaları keeway e uymuyordu küçük farklılıklar yüzünden. Dolayısıyla ithalatçı yedek parçaya boşa yatırım yapmamış oluyor ve bizde alternatiflerden daha pahalı satın almak zorunda kalıyorduk. şimdi rks olunca durum ne oldu? Seçim hususunda tatminkar açıklama yaparsanız sevinirim. Saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:11 ----------
RKS titan 150 satın aldım plaka,ruhsat ve sigorta dahil 9 taksit 4800 tl. Plaka işlemlerini bekliyorum. anlaşılan sitede yoğunluk yok, cevap alana kadar motosikleti aldım
-
20 Ağustos 2015, 22:48
#1936
gargi amca adlı üyeden alıntı
Sevgili dostum, orjinal ebatlarından ayrı olarak en sağlıklı takabileceğin ebatlar ön lastik için 100/80-17 ve arka lastik için 130/70-17 bu ebatlara lastik çapında en az büyüme oluyor. Bunlardan başka ebata bakma.
SN. gargi amca, lastik konusunda yardımcı olur musunuz? Motosikletim 1000 km oldu, fakat neredeyse lastik yüzünden aldığıma pişman oldum desem yeridir. Motosikleti de bir kez kaydırdım, bereket göstergeler far falan cidden sağlammış, şükür çatlak bile yok, artık araçları 40 metre geriden 60 km hızla takip ediyorum. Frene dokunsam kayacakmış gibi hissediyorum. lastik havasını 28-24 yaptım kafa sallıyor, 32-28 yaptım lastikler kaydı kayacak. Epeyce araştırdım, galiba ölçüleri uyan sava var, bir yerde de pirelli buldum. Pirelli alacağıma michelin olsun diyorum fakat ölçü uymuyor.Marka kıyaslaması yapmanız mümkün müdür? Fiyatı çok önemli değil.Tüm kullanıcıların yardımını rica ediyorum. Şimdiden teşekkür ederim..
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------
Ayrıca ekliyeyim ıslakta neredeyse hiç kullanmayı düşünmüyorum, kuru performansı iyi olsun yeterlidir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------
[QUOTE=akindr;3699402]0 km 2015 siyah bir rks aldım bugün plakada çıkıyor bakalım kullandıkça izlenimleri bildiririm saygılar
İlk izlenimler nasıl Bi benim lastikler mi sorunlu merak ediyorum..Gerçi lastik rodajı da var bunun.Tekeriniz düz bassın..
-
21 Ağustos 2015, 19:46
#1937
Sn. kefkes motor 120 km de frenlerden memnunum zaten rodajda olduğu için 60 km/h geçmiyorum lastikler her fabrikasyon lastikte olduğu gibi tabi ki iyi değil maddiyat varsa hemen yoksa bir sezon sonra değiştirilmeli diye düşünüyorum. michelin pilotlar oldukça güzel.
-
22 Ağustos 2015, 23:33
#1938
Motosiklete plaka takinca direk servise goturdum. Debriyaj,rolanti,devir saati,zincir germe,seger korna islemleri yapildi. Asfalta sisme balon gibi ic lastikle basmasin diye uzerindeki lastikleri atip, yerine irc marka hamuru yumusak tubeles lastikler ve celik siboblari takildi. Motosiklet hareket halindeyken orta kisimdan ara ara gelen sesten orta mafsalin da yaglanmasi geregini farkettik.Vitesleri ve vites koluda ayar gerektirdi. 30tl iscilik 200tl lastik takimi ve 12.5tl seger kornasi ile motosiklet gayet guzel oldu. Vites araliklari gayet guzel. Titresim yok denilecek kadar az. Suspansiyon iyi. Fakat daha once sahibi oldugum keeway motosikletlerimdeki klasik tehlike olan motor ic aksam parcalarin emsal hicbir motosiklet markasinin parcalari ile uyumsuz olusu RKS icin de gecerli. Gaz teli,fren teli,debriyaj teli,balata gibi kisimlarda problem yasanmaz. Umarim firmanin omru uzun olur da bu kalite motosiklet keeway ismiyle satildigi donemki gibi iflas edip de madur etmez.
-
23 Ağustos 2015, 13:59
#1939
Arkadaşlar dün Rks Titanic motorumu aldım bende.Profesyonel bisikletten , ilk defa vitesli motora geçtim.Kalkış yaparken stop ettirme sorunum var , bunu aşarsam herşey çok güzel olacak inşAllah.
Soruma gelirsem , BENZİN DEPO Vanası nerede olmalı ? Yukarısı yedek , aşağısı normal depo diye biliyorum.Motora 10 tllik benzin atıyorum , sizce vana ne tarafa doğru bakmalı ?
Diğer sorumsa , motor bloğundan sıcaklık hissediyorum.İlk kez motor sürdüğüm için bu normal mi yoksa , motoru yoruyorumda fazlamı ısınıyor diye düşünüyorum.Vitesleri devirli kullanıyorum , 6 bin deviri geçmiyorum.
Hepinize kazasız sürüşler diliyorum.
-
23 Ağustos 2015, 16:42
#1940
Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim.Debriyaj gaz kombinasyonunu çözersin zamanla bol bol alıştırma yap gaz vermekten korkma kontrol debriyajda olsun, depo vanası yukarı yedek aşağısı normal orta kapalı şekilde,motordan sıcaklık gelmesi normal, 1-2-3. viteslerde 4-5 bin devir iş görüyor çokta devirle motoru üzmeye gerek yok diye düşünüyorum zaten torklu makina rampa falan dinlemiyor çıkıyor.Saygılarımla tekeriniz düz bassın.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler